Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 57 van de 67 [ 1675 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 67  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG]Volg onze verhuizing van California naar Washington!

 
Profiel   

Kom maar doorrrrrrr!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 20:05 



 
Profiel   

Nou was even teruggescrolt naar de laatste foto update, waar ik Ravidaza (Raven) had laten zien... Raven is bijna 2 dus dat is allemaal al weer even geleden :o

Dusss... we beginnen in de zomer/lente van 2021 :D
Ben in die periode fanatiek in mijn tuin bezig geweest. Had op internet allemaal leuke ideeen opgedaan, waaronder een aardbeien boom.
We hadden nog een dode boom liggen dus ik heb de schors er af gepeld en we hebben hem naast mijn groentetuintje in de grond geplant.

[ img ]
Op zich werkte het erg goed, was ook fijn dat de slakken er zo niet bij konden! Maar water was wel een beetje een probleem later in het jaar, toen het heel heet werd en ik een paar dagen op vakantie was geweest kwam ik terug en stond het er zo bij:

[ img ]
Dit jaar wil ik het dus proberen met automatische sproeiers/dripline.

Had ook nog een leuk tuinpoortje gevonden, waar ik een Jasmine naast geplant heb aan de linkerkant, en aan de rechterkant een druif. Was de bedoeling dat het dan mooi zou begroeien, helaas is die druif afgeknaagd tot op de grond door een hert of een konijn of iets... Dus... dat moet even opnieuw!

[ img ]
Verder groeiden de frambozen en andere bloemen heel erg goed, had verschillende bloembakken hangen om bijen te lokken:

[ img ]

[ img ]

Die lente ben ik met een vriendinnetje naar Vegas en het Grand Canyon geweest een paar dagen, was echt super leuk en zo mooi, echt onvoorstelbaar hoe groot dat is

[ img ]

Toen ik terugkwam hebben we het electrische draad rond de paddock, achter de stallen, vervangen met een houten hek

[ img ]

[ img ]

[ img ]
Langs de kant van de weide heb ik er een wilgen haag langs geplant, in de herfst/winter komt daar vaak de wind vandaan die dan zo de staldeuren in komt blazen. Dus hopelijk met een heg daar word dat iets minder. Plus dat ze er lekker wat schaduw bij krijgen in de zomer, en ze kunnen er veilig van eten

[ img ]

Het was echt een hele hete zomer, moest heel vaak de bak sproeien en die werd op een gegeven moment best hard, dus op de trekker en mooi los getrokken weer

[ img ]

En omdat het zo heet was steeds, hebben we verder eigenlijk vrij weinig gedaan die zomer... zijn wel vaak weggeweest, lekker in de rivier gaan "floaten". Dit was volgens mij in Yakima, je kunt dan je auto parkeren bij het eindpunt, dan word je met een busje een stuk verderop afgezet (stroomopwaarts) en dan kun je in je innertube een paar uur lang weer stroomafwaarts drijven en kom je weer bij je auto uit.
Onderweg naar Yakima: :')

[ img ]

Tijdens float

[ img ]

[ img ]

Oh en ik kreeg nog een foto uit new York van Nordic! En een uitnodiging om hem op te komen zoeken...

[ img ]


Nou dit waren alweer 15 foto's... dus ik moet de rest voor een volgende update bewaren...

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 20:15 



 
Profiel   

Wat een leuke foto’s weer. Dat floaten lijkt me heerlijk, zeker als het zo heet is!! Jullie wonen echt heel mooi.
Grand Canyon ook prachtig hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 20:19 



 
Profiel   

Dankjewel! Ja al die rivieren hier is echt heel fijn om af te koelen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 20:24 



 
Profiel   

Toffe update!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 20:46 



 
Profiel   

Bedankt voor de update!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 07:17 



 
Profiel   

Wauw leuke update en een aardbeien boom is echt een leuk idee. Kan ik ook wel doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 07:45 



 
Profiel   

Zo leuk om weer te lezen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 07:51 



 
Profiel   

Leuke update! Wat wonen jullie toch prachtig :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 11:15 



 
Profiel   

Hè Hè
:Y) :P :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 19:21 



 
Profiel   

Gelijk nog maar één dan? :D

Had besloten om de schuur een beetje op te fleuren. Dus ik had bedacht dat een bloemperkje wel leuk zou staan. Alleen zat dan wel de schuifdeur in de weg… dus uiteindelijk eromheen gebouwd :')

Materiaal verzamelen (toch handig dan, een terrein vol stenen :P )
[ img ]
En aan het werk

[ img ]
Resultaat:

[ img ]

[ img ]

En ook nog aan een ander project begonnen (of nouja… verder gegaan)!
Materiaal halen

[ img ]
Materiaal op maat gezaagd

[ img ]
Materiaal in elkaar zetten

[ img ]
Heel blij mee, nog steeds niet af ondertussen maar we zijn een stuk verder nu!

Die zomer ook naar Californie geweest, helaas minder leuke reden, mn man zijn opa was overleden. Wel zijn we toen even bij ons oude huisje gaan kijken…
[ img ]
Even ter vergelijking, zo zag het eruit toen wij er woonden:
[ img ]
Verder was het nog steeds super warm in Washington dus hebben verder weinig gedaan, heb wel wat clinics gereden met Lana:

[ img ]
Veel de paardjes afgespoten

[ img ]
En op het heetst van de dag mochten ze lekker binnen op stal komen eten

[ img ]

Wij hebben lekker terrasjes gepakt
Dit is mijn favoriete plekje in Gig Harbor:
[ img ]

En veel met de boot weggeweest, ook heel verkoelend! Hier ip de achtergrond Seattle en de Space needle
[ img ]
En ook nog lekker visjes gevangen :)
[ img ]

Heb alweer meer foto’s uitgezocht voor de volgende update! Maar als er nog dingen zijn die jullie graag willen weten of zien , laat maar weten dan kan ik dat ook toevoegen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 20:32 



 
Profiel   

Wauw wat een mooie omgeving <3 en leuk dat bloemperkje, jullie moeten vast veel lopen met gieters :D je hebt zoveel leuke planten hoekjes enzo.

Nog gecondoleerd met de opa van je partner.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 20:45 



 
Profiel   

Heel gaaf! Leuke updates

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 20:48 



 
Profiel   

Heerlijk al die updates na lange tijd stilte :) Zal voor jullie ook wel leuk zijn om te zien wat je allemaal bereikt hebt in de afgelopen 2 jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 09:28 



 
Profiel   

Heerlijk die updates!
Het voordeel van zo lang niet updaten is dat je er nu heel veel kunt doen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 09:53 



 
Profiel   

Mer1980 schreef
Wauw wat een mooie omgeving <3 en leuk dat bloemperkje, jullie moeten vast veel lopen met gieters :D je hebt zoveel leuke planten hoekjes enzo.

Nog gecondoleerd met de opa van je partner.

Dankjewel. En valt wel mee met het lopen hoor, hebben overal buitenkraantjes en tuinslangen, omdat ik toch ook het weiland moet sproeien enzo :) dit perkje is tegenover mijn spuitplaats dus sowieso makkelijk :D


Nymphe schreef
Heerlijk al die updates na lange tijd stilte :) Zal voor jullie ook wel leuk zijn om te zien wat je allemaal bereikt hebt in de afgelopen 2 jaar.

Ja heel veel dingen was ik al weer vergeten haha! Wel leuk om alle foto’s weer even terug te zien inderdaad!


JudithO schreef
Heerlijk die updates!
Het voordeel van zo lang niet updaten is dat je er nu heel veel kunt doen :D


Hahaha ja dat is waar! Volgende ligt alweer klaar :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 15:48 



 
Profiel   

Ohhhh echt te leuk om te zien allemaal weer :D Die tekst boven de weg _O- :') Geweldig hahaha
Meer meer meer :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 23:27 



 
Profiel   

Schitterend! Als ik jouw foto’s zie krijg ik altijd heimwee naar mijn oom en tante. Die wonen in Vancouver WA

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 19:36 



 
Profiel   

Ooooh wat leuk, dank je wel! Geweldig om te zien.
Je was toen zo druk ook met je zadelkamer en dak, en je paarden natuurlijk.
Ben je Nordic gaan opzoeken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 02:13 



 
Profiel   

xXutopiaXx schreef
Ohhhh echt te leuk om te zien allemaal weer :D Die tekst boven de weg _O- :') Geweldig hahaha
Meer meer meer :D

U vraagt wij draaien :D

Pauline schreef
Ben je Nordic gaan opzoeken?


Jazeker! *\o/*

In September ben ik via NYC naar het piepkleine vliegveld op Long Island gevlogen

[ img ]

Ze wonen in een prachtig dorpje genaamd Port Jefferson

[ img ]

[ img ]

En natuurlijk Nordic veel gezien, wat erg leuk was na al die tijd! Hij staat op een prachtig plekje en is nog steeds net zo lief <3

[ img ]

Verder was de Hampton Classic dat weekend (heel groot concours) dus daar zijn we ook heen geweest, erg gezellig en een hele ervaring! Beetje Kentucky Derby-achtig met veel fancy hoedjes en heel veel standjes.

Ondertussen was Andrew thuis het huis aan het afbreken...

[ img ]
Naja, klein stukje maar :=)
Schuifdeur is eruit gegaan en nu hebben we een echte achterdeur:

[ img ]
(Nog niet helemaal klaar hier maar even voor het idee)

Toen was de zomer bijna voorbij en zijn we nog een weekendje gaan kamperen in Oregon aan de kust

[ img ]

Ook nog wat nieuwe (herfst) plantjes bij gehaald voor de plantenbakken bij de staldeur

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Weet niet meer of ik de nieuwe mesthoop al had laten zien? Naja, anders issie hier nog een keer :D

[ img ]

En natuurlijk eindeloze rondjes op de trekker, mijn bak is best rot met alle stenen en hij is of te droog, of te hard, of te nat.... altijd wat. Houd het maar gewoon zo goed mogelijk bij totdat deze bak aan de beurt is voor een opknapbeurt!

[ img ]
Vind het in iedergeval geen straf want ik heb een prachtig uitzicht tijdens het slepen :j

En natuurlijk stond Halloween weer voor de deur!

[ img ]
Sadie's pompoen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 04:28 



 
Profiel   

Leuk zeg! Nordic is echt ontzettend knap he? Ziet er ook leuk uit dat dorpje.
Ik vind het zo leuk ook al die decoraties.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 06:25 



 
Profiel   

Wat een leuke dingen heb je gedaan! :D En al die plantjes zijn zo gezellig <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-23 09:17 



 
Profiel   

Wauw wat een updates geniet altijd van jouw foto's. Jullie hebben zo veel werk verzet, ongelooflijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-23 10:51 



 
Profiel   

Twee updates nog wel, wat leuk! Het wordt echt steeds mooier bij jullie, heel gaaf! Snap dat het lastig is als de bak nooit helemaal perfect is, mooi volgend project ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-23 11:57 



 
Profiel   

Bedankt allemaal weer <3

Nou de maand October hebben we weer eens niks gedaan (of in elk geval, weinig :o ). Deze keer niet door de hitte, maar omdat we op vakantie gingen!

Mijn schoonouders hadden een huis gehuurd in Mazatlan, Mexico!

Hier waren we onderweg van het vliegveld, in de verte zie je het huis, links de oceaan. Het was echt heeerlijk weer daar:

[ img ]

Het was een prachtige villa genaamd "Sand Castle" oftewel... Zandkasteel *D ( En in het Spaans natuurlijk Castillo de Arena :)) )
Hieronder zie je waarom!

Voordeur
[ img ]

En het naam bordje
[ img ]

Van binnen:

[ img ]

[ img ]

En uiteraard een zwembad :D

[ img ]

Nog wat random foto's van het huis en de tuinen (landgoed?!) dat erbij zat:

[ img ]
Tennisbaan
[ img ]

Prieeltje
[ img ]

Toevallig was mijn verjaardag die week ook, dus we zijn naar een heel erg leuk restaurant geweest, was een beetje openlucht in de jungle idee

[ img ]

Schoonzusje wilde een selfie maken, maar die gebruikt dus blijkbaar een of ander raar filter want dat zag er echt niet uit :') Leek wel van plastic _O-

[ img ]

Zo zien we er normaal uit, in de Mall gaan lunchen met Sadie die erg veel zin in een selfie had :+
Maar even ter vergelijking hahaha

[ img ]

Helaas sloeg daarna noodweer toe, halverwege de vakantie kregen we een Cyclone!
Van 's middags zo
[ img ]
Naar 's avonds zo :oo
[ img ]

Er was flink wat schade en vooral veel wateroverlast overal. Daarna gelukkig wel weer mooi weer gehad en was ook wel weer een hele beleving.

Helaas toen we eind oktober weer thuis kwamen was Sadie d'r pompoen van de vorige update helemaal beschimmeld....
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-23 00:34 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 57 van de 67 [ 1675 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 67  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen