Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fair
Berichten: 3557
Geregistreerd: 18-01-12

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-23 16:29

Aah heel mooi San, volgensmij een heerlijk kleed om overheen te lopen. <3

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41580
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-23 16:30

gaucho schreef:
_San87_ schreef:
Ik heb een paarse muur nu :7.

Het is echt een práchtige kleur <3.


Oeh, heel nieuwsgierig nu. Als ik mijn donkergroen ooit zat ben wil ik paars :j

Toevallig, ik ging van groen naar paars :D. Of nou ja, de kleur heet Dusty Lavender en is een paarsbruin.


Fair schreef:
Aah heel mooi San, volgensmij een heerlijk kleed om overheen te lopen. <3

En languit op te liggen en kleedengeltjes te maken :D.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41580
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-23 19:16

Afbeelding
De paarse muur <3. Helemaal happy mee. Het is zo'n mooie kleur en door de bruine ondertoon mooi warm wanneer het licht erop valt. Ik heb inbetween gordijnen besteld in een zandkleur, die komen hopelijk volgende week binnen.

Ook vanmiddag de vaas gekocht die ik al maanden wil hebben :=. Ook erg blij mee. En dan heb ik voor nu wel weer genoeg geld uitgegeven. En is de eethoek bijna af.

Afbeelding
En nog een keer het kleed. Er moest blijkbaar een Boor op liggen om de kleur en structuur goed op de foto te krijgen :)). Kleurt ook mega tof met de muur, vind ik.

Morgen hopelijk nog een plank ophangen boven de televisie.

karijn

Berichten: 5402
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: Made, zo'n dorp dat in elk land wel bestaat!

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-23 19:25

Hond kleurt ook overal bij…
Mooie kleuren!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41580
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-23 19:31

Daar heb ik m op uitgezocht :7. (Grapje)

Thanks!

Mars

Berichten: 33260
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-23 23:17

Wat tof San en jij maakt mooie kleurencombinaties! Kleed ziet er heerlijk zacht uit

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41580
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 07:54

Thanks <3.

xLoki

Berichten: 3488
Geregistreerd: 16-01-08

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 09:13

Oh die muur is heel gaaf _San87_ <3 Kleed is ook vet!

Mag ik jullie vragen of jullie PVC of laminaat in de woonkamer/slaapkamers hebben? En waarom hebben jullie voor PVC/laminaat gekozen en bij welk bedrijf hebben jullie het gekocht? :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41580
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 10:40

xLoki schreef:
Oh die muur is heel gaaf _San87_ <3 Kleed is ook vet!

Mag ik jullie vragen of jullie PVC of laminaat in de woonkamer/slaapkamers hebben? En waarom hebben jullie voor PVC/laminaat gekozen en bij welk bedrijf hebben jullie het gekocht? :)

Dank je wel <3.

Wij hebben op de slaapkamer laminaat. Boven lopen we alleen op onze sokken/sloffen, dus dat heeft niks te lijden. En dan is laminaat een stuk betaalbaarder.

Voor de woonkamer zou ik voor pvc kiezen, het is duurder, maar ook veel sterker. Moesten wij een nieuwe vloer nodig hebben in de woonkamer/keuken, dan zou dat ook zeker pvc worden :).

Plukje
Berichten: 1652
Geregistreerd: 22-06-05
Woonplaats: Veluwe

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 10:56

Wij hebben door het complete huis PVC. Voor beneden hebben we mijn droom: een hele lichte walvisgraat. Voor boven en de kelder hebben we gezegd ‘we willen zo goedkoop mogelijk’. Toen kregen we keuze uit restpartijen van hartstikke goede PVC vloeren die qua kleur uit faseerden en wij dus voor een mooie prijs (goedkoper dan laminaat) konden meekrijgen. Beneden hebben we laten leggen en boven en de kelder zelf gelegd. Alles is hier trouwens plak PVC (gelijmd).

xRiiannex

Berichten: 3138
Geregistreerd: 10-12-12
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-23 10:15

xLoki schreef:
Hoi! Zijn hier mensen met katten die ervaring hebben met trap bekleden met tapijt? Wat voor soort tapijt hebben jullie gebruikt? Ik kreeg van Carpetright bouclé aangeraden, maar de vloerenmeneer die ik vandaag sprak zei juist dat ik geen bouclé moest doen met katten.. I’m confused :=


Wij hebben ook een kat. Dit is wat er op onze trap ligt ☺️
Afbeelding

karijn

Berichten: 5402
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: Made, zo'n dorp dat in elk land wel bestaat!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-23 14:51

xLoki schreef:
Oh die muur is heel gaaf _San87_ <3 Kleed is ook vet!

Mag ik jullie vragen of jullie PVC of laminaat in de woonkamer/slaapkamers hebben? En waarom hebben jullie voor PVC/laminaat gekozen en bij welk bedrijf hebben jullie het gekocht? :)


Beneden hebben we laminaat, gekocht in Raamsdonksveer bij Exzellenz. Ze zitten ook in Vianen. We wilden eigenlijk visgraat maar we werden verliefd op een brede plank van laminaat. Een houten vloer was budgettechnisch even niet haalbaar.

Boven is het nog een allegaartje. Op de overloop en slaapkamer vd oudste ligt laminaat vd Ikea. In onze slaapkamer ligt nog parket dat hoognodig vervangen moet worden. In de kamer vd jongste ligt wit laminaat.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41580
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-23 18:15

Wij hebben besloten dat we boven overal hetzelfde laminaat gaan leggen. Ziet er toch het mooiste uit :). We gaan het wel kamer voor kamer doen, het is toch best een uitgave :o . Parket is helemaal duuuuuur.

Afbeelding
Hier hangt inmiddels ook plank nummer twee :D.

karijn

Berichten: 5402
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: Made, zo'n dorp dat in elk land wel bestaat!

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 08:01

Heel erg leuk!

senna21

Berichten: 11841
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 13:18

_San87_ schreef:
Wij hebben besloten dat we boven overal hetzelfde laminaat gaan leggen. Ziet er toch het mooiste uit :). We gaan het wel kamer voor kamer doen, het is toch best een uitgave :o . Parket is helemaal duuuuuur.

[ [url=m/i5ANUz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier hangt inmiddels ook plank nummer twee :D.

Wanneer jullie overal hetzelfde laminaat willen, is het dan niet beter om het in één partij te kopen? Anders zit je toch met kleurverschil , lijkt mij. Misschien kun je een flinke korting bedingen omdat je een grote oppervlakte koopt.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41580
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 13:30

senna21 schreef:
_San87_ schreef:
Wij hebben besloten dat we boven overal hetzelfde laminaat gaan leggen. Ziet er toch het mooiste uit :). We gaan het wel kamer voor kamer doen, het is toch best een uitgave :o . Parket is helemaal duuuuuur.

[ [url=m/i5ANUz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier hangt inmiddels ook plank nummer twee :D.

Wanneer jullie overal hetzelfde laminaat willen, is het dan niet beter om het in één partij te kopen? Anders zit je toch met kleurverschil , lijkt mij. Misschien kun je een flinke korting bedingen omdat je een grote oppervlakte koopt.

De slaapkamer lag al toen we besloten op de andere kamers en overloop ook dat laminaat te leggen, dus samen bestellen gaat sowieso niet meer. Door de dorpels en verschillende lichtinval in de kamers (die sowieso niet direct naast elkaar liggen) ben ik niet zo bang voor kleurverschil.

Naast dat we met alle andere uitgaven die we hebben moeten doen en nog gaan krijgen, even geen geld hebben om die twee oppervlakten in één keer te bestellen. Het zou gaan om laminaat, ondervloer (zo'n speciale, weet de naam even niet) en sierlijsten.

Dus ja, keuzes :o.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41580
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-23 19:07

Ik zat een beetje rond te neuzen op Pinterest/Insta en het is opvallend hoeveel mensen een beige interieur hebben. Overduidelijk een trend. Maar wel wat saai, imo :o.

De paars op onze muur bevalt zo goed dat ik m eigenlijk ook wel op de schouw wil... Nog wat meer kleur en dan springt ie er mooi uit :).

noviceh

Berichten: 4781
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-23 19:45

Wij hebben ook een beige (taupe) interieur. Gecombineerd met wit, grijs, groen, hout en metaal. Heel sober, maar voor ons warm en rustgevend <3 Overigens doen wij niet mee met de visgraat vloer, stalen deuren en de upstairs traprenovatie, dus vallen buiten de trend :D Jouw interieur vind ik leuk om te zien San, maar ik word daar heel onrustig van. Leuk juist om verschillende stijlen te zien!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41580
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-23 19:52

noviceh schreef:
Wij hebben ook een beige (taupe) interieur. Gecombineerd met wit, grijs, groen, hout en metaal. Heel sober, maar voor ons warm en rustgevend <3 Overigens doen wij niet mee met de visgraat vloer, stalen deuren en de upstairs traprenovatie, dus vallen buiten de trend :D Jouw interieur vind ik leuk om te zien San, maar ik word daar heel onrustig van. Leuk juist om verschillende stijlen te zien!

Ja, dat snap ik ook wel weer. Ik kan er alleen niet zo veel inspiratie uit halen, alles is hetzelfde, dat vind ik vooral jammer voor mezelf :'). Iedereen moet natuurlijk vooral doen waar hij/zij zich goed bij voelt :D.

noviceh

Berichten: 4781
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-23 21:07

We hebben trouwens wel sinds kort een heel tof kunstwerkje wat door z'n kleur erg opvalt in ons interieur:
Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41580
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-23 21:37

Oh die is gaaf <3.

Hier hangen de gordijnen. Nu nog de rails zodat ik werken op kan hangen :\.

Jennyj01
Berichten: 5375
Geregistreerd: 25-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-23 07:15

_San87_ schreef:
Ik zat een beetje rond te neuzen op Pinterest/Insta en het is opvallend hoeveel mensen een beige interieur hebben. Overduidelijk een trend. Maar wel wat saai, imo :o.

De paars op onze muur bevalt zo goed dat ik m eigenlijk ook wel op de schouw wil... Nog wat meer kleur en dan springt ie er mooi uit :).


Ik heb ook een beige basis is mijn huis. Dat is ook wel nodig want ik woon niet zo groot en heb hele kleurrijke schilderijen, kleden en accessoires in huis. Overigens is bij mij niet alles beige ik heb ook een oranje muur

Jennyj01
Berichten: 5375
Geregistreerd: 25-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-23 07:17

noviceh schreef:
We hebben trouwens wel sinds kort een heel tof kunstwerkje wat door z'n kleur erg opvalt in ons interieur:
[ [url=m/1PUTpQ.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat een plaatje! Vorig jaar zat ik in een hotel op Mallorca wat helemaal vol stond met paarden kunst.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41580
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-23 07:25

Jennyj01 schreef:
_San87_ schreef:
Ik zat een beetje rond te neuzen op Pinterest/Insta en het is opvallend hoeveel mensen een beige interieur hebben. Overduidelijk een trend. Maar wel wat saai, imo :o.

De paars op onze muur bevalt zo goed dat ik m eigenlijk ook wel op de schouw wil... Nog wat meer kleur en dan springt ie er mooi uit :).


Ik heb ook een beige basis is mijn huis. Dat is ook wel nodig want ik woon niet zo groot en heb hele kleurrijke schilderijen, kleden en accessoires in huis. Overigens is bij mij niet alles beige ik heb ook een oranje muur

Ik bedoel echt de 50 tinten beige woonkamers en slaapkamers. Het was ook niet mijn bedoeling om andermans interieur aan te vallen, sorry.
Laatst bijgewerkt door _San87_ op 02-06-23 07:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Cer

Berichten: 30160
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-23 07:31

nou ja ik heb nu een soort zandkleurige muren, maar als je wit zegt geloof ik het ook :') en ben al jaren op zoek naar een mooie terra kleur voor op de muur.. maar dat klinkt veel eenvoudiger dan het is :+
dus soms wil je wel anders maar gaat t niet perse :D