Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 6 [ 134 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Bammetjes zoeken bakje

 
Profiel   

Captain schreef
3 pagina's voor een broodtrommel. :')
Loont beter dan een foto topic openen.

Misschien je paard in een broodtrommel fotograferen?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 20:06 



 
Profiel   

Maar dat past niet in m'n tas. ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 20:09 



 
Profiel   

Captain schreef
Maar dat past niet in m'n tas. ;(


Op de vorige pagina las ik dat proppen helpt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 20:09 



 
Profiel   

_O- _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 21:04 



 
Profiel   

Storm schreef
Ik zou bijna 'mijn' bakje gaan verdedigen hier :')



HAHA, ik ook _O- nog nooit zo invested geweest in het googelen naar broodtrommels. :') haha nee maar zonder dollen, an sich snap ik best dat je een fijne broodtrommel zoekt ts daar is niks mis mee. ik vond dat vleeswarenbakje ergens hier in het topic wel een goede optie, om het beetje te proberen in een andere niet broodtrommel hoek te zoeken, kijken of daar wat uitkomt.

EDIT: ik weet het zeker, dit moét 'm zijn *\o/* 12 x 3,1 x 18 cm, 1,5 cm aan beide kanten over. of je boterham een beetje pletten zodat ie meer ruimte in gaat nemen, heb je ook geen last van loze ruimte. :+

https://www.amazon.nl/voedselhouders-he ... 69NJ&psc=1

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 21:07 



 
Profiel   

En dan heb je een keer zin in een blaadje sla, een tomaatje en een komkommertje tussen je bammetjes.. .

Kan het niet, want dat past niet in het bakje.

Horror!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 23:52 



 
Profiel   

Helemaal off topic reactie, maar ik dacht dat het hier over damherten zou gaan. Wij noemden indertijd onze damherten ook "bammekes" (komt van: bambi) dus ik hoopte hier nog eens zo'n schattige diertjes te zien voorbij dartelen :) Helaas...

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-23 23:56 



 
Profiel   

Ik snap TS wel hoor, soms heb je gewoon precies in je hoofd wat je wil hebben maar bestaat het niet... super irritant :')
Misschien deze van brabantia? (20 x 13.5 x 5.5)
https://www.brabantia.com/nl/make-take- ... ight-grey/
Of deze? (17 x 13 x 3,5)
https://www.bol.com/nl/nl/p/click-box-m ... 125529312/

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 00:10 



 
Profiel   

hwn schreef
Helemaal off topic reactie, maar ik dacht dat het hier over damherten zou gaan. Wij noemden indertijd onze damherten ook "bammekes" (komt van: bambi) dus ik hoopte hier nog eens zo'n schattige diertjes te zien voorbij dartelen :) Helaas...


https://www.loulechien.com/gezellig-taf ... x4.5-bambi


[ img ]


Jammer, niet meer leverbaar. Zat redelijk in de richting qua afmetingen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 00:19 



 
Profiel   

Ik ben eigenlijk wel een beetje jaloers op TS :D als je je zo druk kan maken om een broodtrommel is je leven best relaxed denk ik!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 00:38 



 
Profiel   

Dorus schreef
Sellyxx schreef

In de beschrijving staat dat hij 11,3x8 is en het moet toch echt minimaal 12x8 zijn. Ik ben bang dat deze te klein gaat zijn.

Die Mepal lijkt heel geschikt.

Maar misschien heeft Emsa iets van de juiste afmeting?

Ik vraag me wel af of je het over binnenmaat of buitenmaat hebt...

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 05:11 



 
Profiel   

Ibbel schreef
Baby pangang. Is dat heel veel kleiner dan babi pangang voor 1 persoon? :P :))

Whaha wat onozel, autocorrect maar eigenlijk wel leuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 09:45 



 
Profiel   

Paloedie schreef
En dan heb je een keer zin in een blaadje sla, een tomaatje en een komkommertje tussen je bammetjes.. .

Kan het niet, want dat past niet in het bakje.

Horror!

_O- jaaaa gaat nergens over maaar toch wel een beetje herkenbaar ook hoor. TS heeft iets in d’r hoofd en pakt het slim aan en gebruikt de kracht van bokt, may the force be with you :+

Dat gezegd hebbende: de mijne zijn het best {:) .

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 10:03 



 
Profiel   

Wat ik niet zo goed begrijp is dat een bakje aan enorm veel standaarden moet voldoen, terwijl een zakje vrijwel altijd geplette broodjes oplevert in een volle tas. Of zie ik iets over het hoofd? :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 10:17 



 
Profiel   

Ibbel schreef
Baby pangang. Is dat heel veel kleiner dan babi pangang voor 1 persoon? :P :))


_O- _O- _O-

Maar verder: wauw!! Als dat het grootste probleem in mijn leven zou zijn :+

Ik heb geen idee welk bakje geschikt zou zijn maar ik hoop dat als je er 1 vindt je er geweldig gelukkig van wordt en jij en je bakje straks onafscheidelijk zijn :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 10:35 



 
Profiel   

Cchanny schreef
Ik heb deze voor mijn twee broodjes en een koekje.

https://www.wehkamp.nl/mepal-broodtromm ... 12EALw_wcB

Mooi dun en past goed in mijn laptop tas :D



Deze is:
Lengte 255 mm
Breedte 170 mm
Hoogte 33 mm

Vind de reacties erg flauw .. Ze zoekt gewoon iets :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 13:39 



 
Profiel   

Iets zoeken is prima maar de manier waarop ts reageerd vind ik erg jammer, er zijn nu zoveel mensen die haar geprobeerd hebben te helpen maar er kan weinig empathie van ts af komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 13:41 



 
Profiel   

Vind ik ook Urona447. Beetje humor voor dit ‘probleem’ is te verwachten. Gaat bovendien niet om een aankoop van goud. Natuurlijk wil TS geen geld / plastic verspillen maar come on. Heerlijk toch dat zoveel mensen meezoeken! Dat vind ik al hilarisch op zich.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 13:47 



 
Profiel   

Sellyxx schreef
Storm schreef
Ik zou bijna 'mijn' bakje gaan verdedigen hier :')



HAHA, ik ook _O- nog nooit zo invested geweest in het googelen naar broodtrommels. :') haha nee maar zonder dollen, an sich snap ik best dat je een fijne broodtrommel zoekt ts daar is niks mis mee. ik vond dat vleeswarenbakje ergens hier in het topic wel een goede optie, om het beetje te proberen in een andere niet broodtrommel hoek te zoeken, kijken of daar wat uitkomt.

EDIT: ik weet het zeker, dit moét 'm zijn *\o/* 12 x 3,1 x 18 cm, 1,5 cm aan beide kanten over. of je boterham een beetje pletten zodat ie meer ruimte in gaat nemen, heb je ook geen last van loze ruimte. :+

https://www.amazon.nl/voedselhouders-he ... 69NJ&psc=1


ik ben alsnog heeeel zeker van deze laatste optie van mij, ik denk dat dit zomaar eens een succesvolle potentiële topicsluiter zou kunnen zijn :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 13:58 



 
Profiel   

Ach een beetje lol in het leven moet toch kunnen. Helemaal over een onderwerp als dit.

En ondanks mijn lolletje gun ik het TS van harte dat zij echt een fijn boterhambakje vindt hoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 15:26 



 
Profiel   

Al jaren op zoek naar het geschikte bakje. Het klinkt heerlijk dramatisch. :))

Mijn tip: koop gewoon ander brood. _O- Brood verschilt vaak net van afmeting, afhankelijk waar je het haalt.

Als dat over een paar jaar het ook net niet schijnt te zijn zou ik stoppen met brood eten..dan heeft het gewoon helaas niet zo mogen zijn. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 16:28 



 
Profiel   

Als het nu ook al in een zakje zit (en dus evt wordt geplet), je geen passend bakje kunt vinden, waarom is een (af)wasbaar zakje dan geen optie :?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 16:33 



 
Profiel   

Sunnda schreef
Mijn tip: koop gewoon ander brood. _O- Brood verschilt vaak net van afmeting, afhankelijk waar je het haalt.

_O- dan komt er een topic: ik wil graag een brood waarvan 2 bammetjes passen in dít bammetjes bakje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 17:23 



 
Profiel   

Ik wil nu heel graag een bakjeslabel waarin je je eigen formaat bakje kan samenstellen maken, met als commercial iemand die altijd met een duimstok naar de broodafdeling gaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 18:03 



 
Profiel   

Storm schreef
Captain schreef
Maar dat past niet in m'n tas. ;(


Op de vorige pagina las ik dat proppen helpt.


Hatseflats :') _/-\o_
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-23 23:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 6 [ 134 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen