Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Behangstalen

 
Profiel   

Hoi! Ik heb geen idee of dit hier goed staat, maar ik ben opzoek naar behangstalen/behang restanten die je gratis of voor een klein bedrag kan halen. In mijn vrije tijd doenlijk boekbinden en het leek me leuk om daar behang voor te gebruiken.

Nou had ik zelf de site van littlegreene greene gevonden, iemand daar ervaring mee? Vind het ergens suspicious dat je zonder zelfs de verzendkosten 6 a4 stalen kan krijgen voor niets.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 23:00 



 
Profiel   

Misschien restjes op marktplaats of bij de kringloop? Oproepje op een facebook weggeefhoek?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-23 23:16 



 
Profiel   

Op de behangafdeling van elke bouwmarkt kan je ze vinden.
Behangstalen krijg je altijd gratis.
Dat kost die site 1 envelop en 1 postzegel voor zes van die stalen.
En vervolgens verdienen ze het aan de behangrollen.

Het werkt net als gratis foldertjes van reisorganisaties.
Ze geven een paar honderd euro uit om bijvoorbeeld 1000 folders weg te geven.
Vervolgens verkopen ze 30 all in vakanties voor 550 euro per stuk.
De kosten voor de folders zijn een schijntje op het geheel.

Als ze geld gaan vragen voor folders of behangstalen werpen ze een onnodige barrière op en schieten ze in hun eigen voet.

Het enige waar die behangwinkel niet op rekent is een bokker die er mee gaat knutselen en nooit een rol behang zal bestellen. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 00:21 



 
Profiel   

Je zou bij een interieurwinkel kunnen vragen of ze nog oude belangstellenden hebben liggen. Die boeken worden weleens vernieuwd en dan heb je behoorlijk wat stalen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 08:23 



 
Profiel   

IK zou naar een bouwmarkt of speciaalzaak gaan en vragen of ze nog oude behangboeken hebben, vaak geven ze die gratis weg.
Paar maanden terug nog een paar voor een vriendin (is lerares) 10 oude boeken opgehaald voor school zodat de kinderen ermee kunnen knutselen.

De stalen die bij de vakken hangen zijn vaak kleine staaltjes.

Maar kringloop, tenminste hier in de buurt eentje, die hebben vaak restpartijen behang

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 08:38 



 
Profiel   

zonnebloem18 schreef
Je zou bij een interieurwinkel kunnen vragen of ze nog oude belangstellenden hebben liggen. Die boeken worden weleens vernieuwd en dan heb je behoorlijk wat stalen.


:') ik hoop dat als de belangstellenden toch geen interesse meer hebben dat ze dan gewoon naar huis mogen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 09:49 



 
Profiel   

Polly schreef
zonnebloem18 schreef
Je zou bij een interieurwinkel kunnen vragen of ze nog oude belangstellenden hebben liggen. Die boeken worden weleens vernieuwd en dan heb je behoorlijk wat stalen.


:') ik hoop dat als de belangstellenden toch geen interesse meer hebben dat ze dan gewoon naar huis mogen :D

Hahaha behangstalen dus. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 10:23 



 
Profiel   

thirteenn schreef
Hoi! Ik heb geen idee of dit hier goed staat, maar ik ben opzoek naar behangstalen/behang restanten die je gratis of voor een klein bedrag kan halen. In mijn vrije tijd doenlijk boekbinden en het leek me leuk om daar behang voor te gebruiken.

Nou had ik zelf de site van littlegreene greene gevonden, iemand daar ervaring mee? Vind het ergens suspicious dat je zonder zelfs de verzendkosten 6 a4 stalen kan krijgen voor niets.


Is betrouwbaar hoor, maar ze rekenen erop dat je daarna van een van die stalen een aantal rollen behang gaat bestellen om een kamer mee te behangen. Niet dat je die stalen gaat gebruiken om te knutselen.
Ik zou het zelf niet doen of gewoon een rol bestellen :o

Je kan idd in winkels vragen of je oude boeken mag hebben of bij bekenden vragen die net behangen hebben of je de restanten mag hebben.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-23 10:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen