FUN-da!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kaitlyn

Berichten: 9726
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Re: FUN-da!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 13:45

Ohh heerlijk een sauna! <3

MaTuMi

Berichten: 1475
Geregistreerd: 03-05-10
Woonplaats: Gasselternijveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-18 13:47

Kaitlyn schreef:
Ohh heerlijk een sauna! <3


Ja ik vind sauna's ook fijn maar het lijkt me dat het toch helemaal niet uit kan om dat in je huis te hebben.
Ook denk ik dat je het helemaal niet zoveel gebruikt, dat had ik met een bad ook.

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: FUN-da!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 13:53

Tja toen ik nog in een huis woonde met een bad ging ik elke week in bad en soms 2 keer :+
Dus denk dat t echt ligt aan wat je zelf lekker vind.

DubbelFun

Berichten: 88674
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Re: FUN-da!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 13:54

Hetzelfde kun je zeggen van een zwembad... wat heb je daar nou aan mits het overdekt en verwarmd is :)

Kaitlyn

Berichten: 9726
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Re: FUN-da!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 13:55

Mijn schoonouders hebben een sauna en zwembad, en hadden een jacuzzi. De laatste hebben ze vorig jaar verkocht omdat ze geen geschikte plek meer konden vinden (op 1.5 hectare := ) en de sauna wordt in de winter gebruikt en het zwembad in de zomer. Vooral het zwembad wordt in de zomer met mooi weer bijna dagelijks gebruikt.

Knakker

Berichten: 9010
Geregistreerd: 04-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 14:04

echt een prachtig huis!

DubbelFun

Berichten: 88674
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 14:04

Je zegt het er al bij 'met mooi weer' :D

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34632
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 15:14

Mijn ouders gaan wekelijks in hun eigen sauna. Al jarenlang :j ik snap het wel. En hoezo zou je een bad niet gebruiken? Wij zouden geen huis zonder (mogelijkheid voor) bad willen. Heerlijk!

DubbelFun

Berichten: 88674
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Re: FUN-da!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 15:23

Wij hebben hem er hier uitgesloopt; badkamer werd er veel te klein door en gebruiken deden we hem ook niet.

Jildau

Berichten: 9408
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 15:25

Yonker schreef:
Tja toen ik nog in een huis woonde met een bad ging ik elke week in bad en soms 2 keer :+
Dus denk dat t echt ligt aan wat je zelf lekker vind.


Inderdaad! Ik mis een bad echt en die komt er zeker in het volgende huis.

Ceetje_bokt
Berichten: 5169
Geregistreerd: 01-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 15:44

MaTuMi schreef:
https://www.funda.nl/koop/rhenen/huis-4 ... aatweg-57/

Ik zag deze bij uitgelicht, prachtig huis maar ik snap echt niet waarom zoveel mensen een sauna in hun huis hebben..

Wat een prachtig huis en die ligging.,, WoW. Ik zou trouwens ook graag een infrarood sauna hebben.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34632
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 15:46

Ik heb bij ons in de buurt nog iets in vervallen staat gespot: https://www.funda.nl/koop/veenendaal/hu ... 3/#foto-12. Plekje is wel mooi (even doorheen kijken nu met de blub maar is echt mooi) plus wat grond, daardoor de kosten. Maar het is echt niet veel meer. En als je er dan nog wat leuks op wil zetten ben je zo weer een paar ton verder. Ergens vind ik het wel jammer dat er waarschijnlijk weer zo'n protserige villa komt daar.

upendo

Berichten: 22277
Geregistreerd: 19-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 15:49

Susan, welke plaatsen in jouw buurt vind jij aanraders om te wonen? We zijn daar aan het oriënteren, maar we komen er niet zo goed uit.

Het laatste wat we willen (met oog op onze toekomstige gezinsstructuur) is een (zeer) Christelijke omgeving..

Kaka

Berichten: 4814
Geregistreerd: 17-10-06
Woonplaats: Camping 4, 2e straat rechts

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 15:57

SusanH schreef:
Ik heb bij ons in de buurt nog iets in vervallen staat gespot: https://www.funda.nl/koop/veenendaal/hu ... 3/#foto-12. Plekje is wel mooi (even doorheen kijken nu met de blub maar is echt mooi) plus wat grond, daardoor de kosten. Maar het is echt niet veel meer. En als je er dan nog wat leuks op wil zetten ben je zo weer een paar ton verder. Ergens vind ik het wel jammer dat er waarschijnlijk weer zo'n protserige villa komt daar.


Mooi project inderdaad. Als er maar geen 'notariswoning' op komt, die dingen komen hier op als onkruid :n

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34632
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 15:57

Mijn woonplaats (Veenendaal) :j heb je alles, goede aansluiting op snelwegen, goed OV, alle winkels, theater, kroegen. En dat christelijke valt ook wel mee want sinds kort mogen de supermarkten op zondag open :)) . Kleinere plaatsen als Achterberg, Overberg en Elst zou ik niet zo snel voor kiezen. Ook aan de andere kant van het water, Opheusden/Kesteren etc zeer christelijk. Ede is ook een optie maar vind ik minder gezellig.

upendo

Berichten: 22277
Geregistreerd: 19-02-08

Re: FUN-da!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 16:02

Klinkt goed! Ja Kesteren enzovoorts vielen ook al af. We zaten vooral met Rhenen in ons hoofd maar het aanbod daar valt nog wat tegen.. Toch maar eens op zondag een keer door die omgeving wandelen en het sfeertje ook aanvoelen denk ik!

DubbelFun

Berichten: 88674
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Re: FUN-da!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 16:06

Ik zeg Ede :D vlakbij bos en hei met 100 km aan ruiterroutes :)

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34632
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 16:10

Rhenen is leuk, maar minder veel voorzieningen. En om Rhenen uit of in te komen met de spits is niet echt handig, er staat altijd file op/bij de brug.

djuulsie

Berichten: 12789
Geregistreerd: 13-07-08

Re: FUN-da!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 16:16

Leersum? Ook goede verhalen over gehoord. Wij hebben daar zelf ook gekeken, maar mijn man wilde toch niet weg uit Zuid-Holland.

Kaitlyn

Berichten: 9726
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Re: FUN-da!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 16:25

Ik vind Ede ook leuker dan Veenendaal! Grappig die verschillen! :D

DubbelDun waar woon jij precies? Ook in Ede?

Upendo, wil je in het buitengebied of echt in een dorp zelf?

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34632
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 16:32

We kunnen wel een spot-het-huisdier categorie gaan openen. Is het ineens hip om je hond of kat ook op de foto te zetten? Wel een heel mooi huis: https://www.funda.nl/koop/scherpenzeel- ... 3/#foto-34

Enne, of Ede of Veenendaal nu leuker is ga ik me niet aan wagen. Ik weet wel dat het winkelcentrum van Veenendaal over het algemeen aantrekkelijker wordt gevonden. Maar dat zegt minder over het huizenaanbod, waar je je thuis voelt, etc.

DubbelFun

Berichten: 88674
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Re: FUN-da!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 16:42

Qua winkels is Ede idd niet veel. Scheepjeshof in Veenendaal is idd leuker :)

@Kaitlyn: ik zit in het buitengebied en als ik de weg oversteek zit ik in het bos :)

Nooor_

Berichten: 3852
Geregistreerd: 15-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 16:45

Laatst bijgewerkt door Nooor_ op 20-02-18 16:46, in het totaal 1 keer bewerkt

mooney

Berichten: 7780
Geregistreerd: 07-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 16:45

_O- we zitten hier allemaal op een kluitje volgens mij. Fietste best vaak door Kesteren en dat is wel erg christelijk ja. Ik zit zelf in Tiel, studeer in Wageningen. Vind zelf het gebied boven de Nederrijn (dus Ede/Wageningen/Rhenen) mooier dan onder de rivier, maar misschien is dat ook omdat ik al mijn hele leven in de Betuwe woon en 'onze' mooie plekjes niet zo bijzonder vindt. En uitrijmogelijkheden te paard zijn hier gewoon allemaal openbare weg ipv ruiterpad.
Rhenen loopt inderdaad wel compleet vast tussen 5 en 6, stond daar geregeld langer dan een half uur vast met de bus. Veenendaal heb ik niet zoveel mee, maar winkelen/uit eten/etc vind ik ook niet leuk dus de voorzieningen in het centrum boeien mij nooit zo. Geef me een supermarkt waar ik geen half uur voor in de auto hoef te zitten en dan ben ik tevreden :') .

Ik vind de Utrechtse heuvelrug een mooi gebied, maar dan mag je ook wel lekker in de buidel tasten vaak := Helemaal als de paarden aan huis moeten. Dat zal wel dromen blijven denk ik.

Kaitlyn

Berichten: 9726
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 16:46

DubbelDun schreef:
Qua winkels is Ede idd niet veel. Scheepjeshof in Veenendaal is idd leuker :)

@Kaitlyn: ik zit in het buitengebied en als ik de weg oversteek zit ik in het bos :)


Oh wat heerlijk! Wij hoeven ook maar 3 minuten te lopen voordat we in het bos zitten, maar helaas niet het buitengebied. :=