Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar
Chrissie schreef:Ik maak op deze manier gebruik van mijn 13 Pro!
Ja, je kan je werk sim kaart uitzetten. (Dit doe ik nooit, ik heb de internet bundel van mijn werk SIM aangevinkt als leverancier voor internet en belletjes klik ik makkelijk weg als het mij niet uitkomt).
Waar je wel rekening mee ''moet'' houden is Whatsapp. Voor mijn werk whatsapp heb ik Whatsapp Business gedownload en indien ik een dagje vrij heb dan schakel ik alle meldingen etc uit van deze app.
Als je gebeld wordt door een nummer dan kan je aan de hand van een icoontje zien op welke lijn je gebeld wordt.
8nnemiek schreef:Ah jee, daar zou ik ook flink van balen! Ik hoop dat je horloge onder de verzekering valt.
Als je iemand kent die heel handig is dan zou je het scherm zelf kunnen vervangen. Ze kosten zo'n 100 tot 150 euro, en het schijnt op het priegelwerk na best simpel te zijn, maar 100 euro is nog steeds veel geld natuurlijk, zeker omdat je daarna niet meer de garantie hebt dat ie nog waterdicht is.
Es_ther schreef:Je kan meerdere providers hebben. Je kan 1 Sim ook uitzetten als je vrij hebt, zodat je niet gebeld kan worden
8nnemiek schreef:Het is dus alleen het glas, niet het lcd scherm, dat stuk is? Of zijn er ook pixels stuk? Als het alleen het glas is dan zou je nog kunnen zoeken naar een reparatiebedrijf die alleen het glas kan vervangen. Dat is een heel stuk goedkoper.
Als ik even snel google dan vind ik al een bedrijf dat voor €109 alleen het glas kan vervangen: https://www.fair-repair.be/product/repa ... ple-watch/
paars schreef:Helaas Youfone (waar ik niet zo heel lang naar ben overgestapt en tot op heden naar tevredenheid)…heeft nog geen eSim…denk dat ik voor mijn werk geen eSim kan aanvragen. Dat is weliswaar KPN maar dat abo loopt helemaal via de zaak. De it man doet altijd geweldig ingewikkeld . Als ik dat zou kunnen regelen dan kan ik de fysieke Sim van Youfone gebruiken met de eSim van het werk…
Hoe gaat dat met appjes enzo? Komen die er van beide account op te staan?
Optiwolk schreef:Needje schreef:Je hebt toch gewoon een jaar garantie?! Dan ga je toch terug als iets het niet meer doet?! Zonde!
Europees zelfs twee jaar, wettelijk.
Ze hebben dat hier ook al geprobeerd “Apple geeft maar 1 jaar” maar als verkoper MOET jij 2 jaar garantie geven, ook al geeft de producent dat niet.