Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 8

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jooon

Berichten: 474
Geregistreerd: 26-08-10
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 15:09

Nicolletje schreef:
Om het inloop-effect te houden kan je misschien ook een soort schuifdeuren er helemaal vóór maken?
(met of zonder spiegel: )

[ Afbeelding ]


In mijn geval is dat denk ik niet echt handig met het schuine dak? -O-

Nic

Berichten: 9472
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Ik ben kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 15:22

Hm da's waar.

Kentaro

Berichten: 17391
Geregistreerd: 06-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 17:17

Die landenkaart hebben wij ook als schilderij :D

Gaaf hoor die inloopkast! Je hebt daar ook deuren voor!
o.a. http://www.kastengigant.nl/schuifdeurka ... fAodpFIAfw

Wat geweldig naar Afrika!! Lijkt me super. Helemaal leuk als je daar nog familie hebt ook!

Vakantie gaat voor ons ook voorbij dit jaar. Tijd hard nodig en geld nog meer... :+

Mootje
Berichten: 15719
Geregistreerd: 19-01-08

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 17:32

Nou, ik heb mij ingehouden bij de Gamma... Tuintafeltjes hadden ze niet, oppottafels ook niet, de karpetten voelde niet fijn en de wasmanden vond ik te klein! Nu alleen schuurpapier voor de keuken meegenomen :)

Kentaro

Berichten: 17391
Geregistreerd: 06-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 19:52

mmm, dus je hebt je noodgedwongen ingehouden.......... :+

Bij Hornbach hadden ze ook diverse carpetten (in allerlei maten ook te verkrijgen). Weet niet of dat wat voor je is?!

Mootje
Berichten: 15719
Geregistreerd: 19-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 19:56

Hihi... Net 20 km gefietst en onderweg naar dat huis gekeken... Wat een rottig sfeertje hangt er in dat dorp :')
En ik kwam er net achter dat mijn buurman mijn eettafel gejat heeft :oo en de moeder van zijn kind heeft hem ook!
Laatst bijgewerkt door Mootje op 09-08-12 19:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Kentaro

Berichten: 17391
Geregistreerd: 06-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 19:58

Ben je nu serieus of zeg je dat om het droomhuis toch een beetje af te zwakken??

Mootje
Berichten: 15719
Geregistreerd: 19-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 20:01

Nee, serieus... Die straat zelf valt mee ( eigenlijk alleen maar bedrijfspanden en de brandweer, dus) veel volk is daar niet. Best ongezellig, 0,0 groen en de andere kant van de straat staan relatief nieuwe huizen met grijze bakstenen (lelijk) :+
Het ligt pal tegen het centrum aan en dat voelde niet fijn toen ik daar doorheen fietste. Aan de andere kant ligt een drukke weg en een tokkiewijk.

Kentaro

Berichten: 17391
Geregistreerd: 06-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 20:03

he bah, in een huis kun je van alles veranderen, maar de buurt helaas niet. Is zeker wel iets om goed over na te denken! (of het maakt je beslissing nu juist makkelijker :P )

Mootje
Berichten: 15719
Geregistreerd: 19-01-08

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 20:05

Haha, het huis blijft leuk, maar daar blijft het wel bij.... Scheelt een hele hoop geld :P

MMIDV

Berichten: 7357
Geregistreerd: 21-01-02
Woonplaats: Rotterdam

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 20:12

vandaar de prijs waarschijnlijk, maar goed dat je het nu gezien hebt dan kun je het uit je hoofd zetten :D

Mootje
Berichten: 15719
Geregistreerd: 19-01-08

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 20:13

Hihi, inderdaad!

Vankje
Berichten: 1682
Geregistreerd: 30-12-07

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 22:03

@Mootje: oh, eigenlijk maar goed dat je dat gezien hebt :D
Goed dat je je ingehouden hebt, niet geheel vrijwillig.... maar toch.

Bij ons gaat de vakantie ook voorbij. Hebben over een week 3 weken vrij, das wel heerlijk. Dan kunnen we thuis wat klusjes doen en hopelijk wordt het mooi weer, kunnen we lekker van de tuin genieten en met het paard op stap. Das ook leuk :)

Mootje
Berichten: 15719
Geregistreerd: 19-01-08

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 22:15

Hihi Vank! Voor morgen heb ik 30 euro te spenderen bij de Intratuin. Zag dat ze kubusbakken enorm hadden afgeprijsd... Wil eigenlijk buxussen bij de voordeur in mooie grote bakken :)

Vank, als je vrij bent krijg je toch meer gedaan dan in de avonduren en het weekend. Wat willen jullie allemaal aanpakken in de vakantie?

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 08:18

Jammer van de buurt Mootje, maar dat bespaard wel een hoop geld inderdaad :D

Ik ben ook al tijden opzoek naar een (stevige) oppot tafel, vriendje gaat er nu een voor me maken. Hout ed ligt er al, maar het zal nog wel even duren voordat die klaar is vrees ik :+

Klinkt ook goed Vankje !

Mootje
Berichten: 15719
Geregistreerd: 19-01-08

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 08:37

Stevig hoeft hij niet te zijn, wil er volgend jaar wat kruiden op kwijt en een gieter... Verder niet :D

manzano

Berichten: 24024
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 08:41

Ik heb nu hoekje met kruiden in de tuin. Maar moet eerlijk zeggen dat ik bijv de basilicum er totaal niet aantrekkelijk meer uit vind zien zo :=
heb dan toch liever potje in de keuken :o

SuSem

Berichten: 4647
Geregistreerd: 24-11-06

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 08:58

Ik heb al 150 euro aan Intratuinbonnen.. dan kan ik los voor (kerst)accessoires in november :D

Mootje
Berichten: 15719
Geregistreerd: 19-01-08

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 09:03

Dat doe je goed, Suus!
Ik ga vanmiddag kijken voor twee grote plantenbakken voor bij de voordeur... Ik wil er buxussen in, maar daar wacht ik maar mee totdat ik terug ben van vakantie :)

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 09:07

Ze rotten alleen zo snel weg die goedkope oppot tafels!
Maar moet eerlijk zeggen, misschien koop ik er wel een om te overbruggen tot bf er een gemaakt heeft _O-
Ook handig voor de kruiden ed inderdaad :j

Das een mooi bedrag Suus!

Ik heb hoge grijze potten met buxussen erin, heel chique vind ik dat :j
Zijn wel duur trouwens als je een beetje een normale maat wilt!

Mootje
Berichten: 15719
Geregistreerd: 19-01-08

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 09:10

Bij mij komt hij onder een afdakje :D
En wie weet lak ik hem wel!
Ik heb nu zo'n tafel die vergrijst en ik vind hem eigenlijk met de jaren mooier worden... Al wil ik denk ik een andere, want deze is zo groot O:) (en hij is maar 1m bij 1m)

Yv_
Berichten: 19122
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 09:12

Jammer dat de sfeer zo tegenviel Mootje. Maar misschien maar beter ook :D.

Moestuintjes vind ik ook erg leuk om te zien, maar echt niks voor mij. Zou allemaal doodgaan :').
Hbe m'n orchidee trouwens kortgeknipt gister. Hoelang moet ik het nu de kans geven om weer te kunnen groeien voordat ik gewoon 2 nieuwe haal :)?

Slimme ik heb ein-de-lijk mn abbo op de Marie Claire opgezegd, maar had uiteraard weer net betaald (zeg al 2 jaar geloof ik elke maand "ohja, moet dat ding nog opzeggen" maar het komt er telkens niet van). De vrouw was erg aardig aan de tel en ze heeft mijn abbo kosteloos omgezet naar een abbo voor 101 woonideeen. Altijd leuk :). En misschien haal ik er wel hele leuke dingetjes uit voor in huis.

manzano

Berichten: 24024
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 09:14

Dat kan maanden duren Yv

Mootje
Berichten: 15719
Geregistreerd: 19-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 09:15

Klinkt goed, Yv! Vriendin heeft al die leuke tuin- en woonbladen, maar het is allemaal zo duur! Dan lees ik ze maar bij haar :D
Toch wel een tijdje geduld voor nodig hoor! Ik zou twee nieuwe kopen en deze in een hoekje zetten... En dan zitten er hopelijk knoppen in als de nieuwe zijn uitgebloeid!

Yv_
Berichten: 19122
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 09:34

Oww... Dat klinkt wel goed, maar porto is écht leeg doordat ik die teruggave nog niet krijg :(.
Zo, had trouwens een minder fijn gesprek met die financieel adviseur. Zegt ze aan de telefoon: "Ja, dat kunnen we regelen voor je, maar daar moet ik kosten voor berekenen". Dacht dat ik gek werd. Heb ook heel duidelijk gemaakt dat ik ze dik 3000 euro heb betaald en dat de afspraak was dat ze álles zouden regelen en dat ik hier dus nog niet klaar mee ben en ze geen cent extra betaal. Het lijkt nu dan wel geregeld, heb alles doorgeschoven naar de boekhouder van de zaak van mijn pa (daar werk ik ook dus ze hebben inzicht in mijn financiele gebeuren). Ga vanmiddag die zaak "van mij" maar bellen om te zeggen dat ik het hierbij laat en er klaar mee ben en hopelijk zonder boze gezichten kan overstappen. Weet alleen nog niet hoe ik dit subtiel moet gaan zeggen. Betaal ze ook een maandelijkse bijdrage voor hulp etc, maar dat wil ik natuurlijk ook stop zeggen. Tips? Subtiel zijn terwijl ik best pissig ben is namelijk niet echt mijn sterkste kant :=.
Ze bleef ook maar hameren op "een foutje maken is menselijk", maar als ik dan elke keer terugkoppelde dat het wel erg frappant was dat er bij mij al 3 van die grove fouten gemaakt werden, kreeg ik een zucht.. Heerlijk gesprek dus :').

Gister met vriendlief ff een berekening zitten maken, maar krijg gewoon bijna 1000 euro terug. Nou, die kan ik harder dan hard gebruiken zeg maar :=.

1 ding heb ik geleerd: volgende keer geen tussenpersoon meer :).

Ik heb afgelopen weekende een paar VT Wonen- blaadjes bij mijn tante meengenomen, was daar toch om dat ene tafeltje op te halen die iemand doorlinkte van marktplaats :D. (dat krantenbakje uit Nieuwendijk zeg maar). Erg leuk dat VT Wonen, maar gezien er net kleurtjes enzo op de muren zitten, leek me 101 woonideeen toch handiger.