Simpel tentje met muggennet

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marie111
Berichten: 4688
Geregistreerd: 15-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-24 20:07

Hoe breed is het kamertje? Is het mogelijk om een bed te bouwen tegen de achterwand, op gelijke hoogte van het onderste bed van het stapelbed? Zodat er een L ontstaat (snap je het nog?).
Dan jij in bovenste bed en kinderen onderin? Of is oudste al zo lang dat die het hele bed nodig heeft?

Een andere optie is wellicht om een bed tegen haaks op het stapelbed neer te zetten, wat tussen het stapelbed zit. De voeteneinden zitten dan "gekruist". Dit zag ik toevallig op een schip. Zo pasten er wel 4 bedden in die kleine hutten.

En over campingbedjes. Mijn eigen ervaring is dat kinderen daar vaak wel tot 5 jaar in passen. Ze liggen meestal toch niet languit.


Afbeelding

secricible

Berichten: 25731
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re: Simpel tentje met muggennet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-24 20:19

Een extra bed lukt echt niet.

Tegen de achterwand staat een stapelbed, tegen de ene wand schappen en de andere wand een tafel met onderkast.
Die kamer is echt voller dan vol :)

Campingbedje proberen we wel zo lang mogelijk vol te houden maar ik denk dat ze er ergens deze zomer echt beu mee is,.zeker als ze thuis ook een groot bed gaat krijgen.

Shiloh

Berichten: 19804
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Re: Simpel tentje met muggennet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-24 08:03

Mijn nichtje slaapt bij mijn ouders op een kinder luchtbed midden in de werkkamer. Dat gaat eigenlijk super goed.

Zo iets als deze: Bekijk Intex Kids Travel Luchtbed met handpomp - 168 x 107 x 25 cm op: https://www.bol.com/nl/p/intex-kids-tra ... 0014682979

Met een elektrische pomp erbij is dat ding zo opgeblazen en ze slaapt er prima op.

Snachts leggen ze dat luchtbed dan midden in de kamer naast de bedbank waar haar ouders dan op slapen. Overdag word het luchtbed rechtop aan de kant gezet. Als ze weer naar huis zijn wordt die netjes opgeruimd.