[VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xXutopiaXx

Berichten: 10044
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-19 17:22

Wel even een klein dompertje hier.. vandaag zijn mijn ouders speciaal naar ons gekomen, omdat we het behang dus binnen hadden en zij kunnen dit er goed samen opplakken :P Dus wij alles klaargezet om te beginnen :):) Zin in!! Eerste gedachte toen de rol open ging.... wauw.. zo tof!!!

Afbeelding

Afbeelding

Maar m'n vader zag al snel dat van de onderkant er zo'n 40cm. erg lelijk was afgesneden. Aangezien je de banen tegen elkaar moet plakken, zou je die grillige zijkanten natuurlijk gelijk zien, want dat worden ruimtes tussen de banen.. -O- Maargoed, had ruim ingekocht, dus die 40cm. konden we wel afknippen :D +:)+ Oké, en door... zit er een stuk verder, over de hele lengte van de rol, aan de zijkant een verpest stuk.. Het behang is van ribstof en op dat stuk is heel de stof in elkaar gedrukt -O- Dat afsnijden is geen doen, alleen een machine kan zo recht afsnijden dat de twee delen perfect tegen elkaar komen.. en hoe verder we kijken, hoe groter dat stuk wordt. Later komt m'n vader er nog achter dat er aan de andere kant zo'n baan ribstof gewoon scheef loopt.. het zijn verticale banen, dus als die scheef lopen zie je dat gelijk natuurlijk... En dan is er ook nog een heel stuk waarbij de stof loslaat van de laag die eronder zit, die je vastplakt zegmaar, ook niet de bedoeling... :7

Afbeelding

Afbeelding

Dus, wij dat bedrijf gebeld.. Die wisten gelijk wie we waren, want het was met het bestellen van de stalen ook al misgelopen.. _-:( en we moesten de foto's maar opsturen.. morgenochtend bellen ze weer. Maar, lekker poedersuiker, want mijn ouders gaan dit weekend op vakantie en wij kunnen zelf echt niet behangen :') Plus dat het maken van dat behang al twee weken kost... ben benieuwd hoe dit uiteindelijk opgelost gaat worden, maar leuk is anders. Had me hier zo op verheugd!!!

En, morgenochtend wordt de nieuwe vloerbedekking gelegd.... hoop dat dat goed gaat :')

Gordijnen voor de slaapkamer zijn ook al RUIM over de levertijd heen... ^) Gaat lekker zo :')

Nu onze woede maar richten op de huidige vloerbedekking, want dat moet er nog ff uit :P

pien_2010

Berichten: 43781
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 17:40

Hé wat een domper en hele nare reactie vh bedrijf.

Spytgnieskje

Berichten: 873
Geregistreerd: 09-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 20:06

Wauw wat is dat voor mooi behang? <3

Wel jammer dat het zo slecht is afgewerkt zeg..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 22:03

xXutopiaXx schreef:
Hahaha al die reacties op dat bed _O- Zo grappig :')


Ja toen ik de foto zag dacht ik ook “inderdaad erg minimalistisch”... Maar het is dus echt een 90 cm bed :+ . Haha hoe dan?

xXutopiaXx

Berichten: 10044
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-19 22:08

pien_2010 schreef:
Hé wat een domper en hele nare reactie vh bedrijf.


Nou hè.. viel een beetje tegen -O- Ben benieuwd waar ze morgen mee gaan komen!

Spytgnieskje schreef:
Wauw wat is dat voor mooi behang? <3

Wel jammer dat het zo slecht is afgewerkt zeg..


Tof hè! <3 Was mijn droom altijd om een muur te bedekken met stoffen behang, en als je dan eindelijk een eigen huis hebt kun je dat doen. Toen ben ik gaan zoeken en terecht gekomen op behang gemaakt van ribstof, mijn nieuwe liefde <3 We willen ook zo graag een bank van ribstof :+: Maar eerst de slaapkamer afmaken :j

Humpiedumpie schreef:
xXutopiaXx schreef:
Hahaha al die reacties op dat bed _O- Zo grappig :')


Ja toen ik de foto zag dacht ik ook “inderdaad erg minimalistisch”... Maar het is dus echt een 90 cm bed :+ . Haha hoe dan?


:') :') Hahaha, gaat prima! :D

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 22:09

Is dat niet de zelfkant van de ribstof?
Mijn confectie stof heeft dat ook aan beide zijkanten.

xXutopiaXx

Berichten: 10044
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-19 22:13

Haha die term gebruikte mijn moeder ook! Dus gelukkig weet ik nu wat je bedoelt :') Maar dat kan zo zijn, alleen krijg ik die kant dan ook midden op m'n muur... en dat lijkt me niet de bedoeling..... het is een lange rol van een paar meter lang waar we alle banen uit moeten snijden voor op de muur, dus de linker kant van de hele rol is steeds de linkerkant van elke baan... ziet er raar uit toch? :?

xXutopiaXx

Berichten: 10044
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-19 22:45

Nu ik toch zo lekker bezig ben, ook maar gelijk 10 augustus. Een hele leuke dag, na een vreselijke nacht! Ik heb zo'n erge buikpijn gehad, overgeven... :r bizar.. zo heftig dat m'n vriend klaar stond om naar de HAP te rijden. Helaas heb ik dit vaker en zit ik daar dan vreselijk pijn te lijden en kunnen ze toch niets vinden.. dan zit ik het liever thuis uit.. maar fijn is 't niet.. %) Toen het alweer licht werd, ging het ietsje beter en ineens was ik knock out.. nog ff een paar uurtjes geslapen (in dat heerlijke smalle bedje, met z'n 2en ja haha :') ) en toen kwamen de overburen ons hooi brengen!! :D :):)

Enkele weken geleden hebben we ons achterste weitje laten maaien, ter experiment :P En nu kregen we eindelijk te zien wat er eigenlijk af gekomen was. En da's leukkk!! :D :D Hooi stelt waarschijnlijk niet zoveel voor, maar het is zo grappig om je eigen 'geproduceerde' hooi in je stalletje te leggen. Aangezien ik nog een beetje ziekjes was, heb ik het vanachter het keukenraam aanschouwd. De eerste lading kwam achter de auto..

Afbeelding

En het tweede deel kwamen ze met hun fantastische trekkertje brengen.. past net :')

Afbeelding

Daar ligt het dan! :D Superleuk!! Zeil hangt er omdat het dak nog wat kan lekken met heftige regen..

Afbeelding

Werk volbracht en weer op naar de overkant van de straat :D Ene b(r)oertje achter 't stuur en de andere op de dissel :')

Afbeelding

Nog even op de bank uitgerust en toen kwam Jolijn (Robijntjah) en consorten ons vergezellen!! Gezellig :):) Inmiddels was ik wel weer wat opgeknapt en hebben we ze een rondleiding gegeven. Duurde iets langer dan gepland, want we wilden ook nog naar Van Cranenbroek en daar kwamen we half 5 aan.. winkel ging om 5 uur dicht _O- Toch in dat half uurtje de winkel nog leeggekocht..... bij de kassa realiseerden we dat we maar 1 auto bij hadden, waar we met z'n 5en in moeten.. plús alle spullen, wat toch zeker 2 winkelwagentjes ruim vol was _O- Maar mijn auto lijkt soms wel de auto van Harry Potter, want het is gelukt! :') Iedereen had wel iets op schoot, maar we hebben het voor elkaar gekregen _O-

Afbeelding

Hier zijn er dus sowieso al 7 van meegekomen :=

Thuis gelijk Brego z'n nieuwe voerton in gebruik genomen, superstoer 8-)

Afbeelding

Tegen de tijd dat we alles uit- en overgeladen hadden was het wel etenstijd, dus hebben we lekker wat besteld :9 In de tussentijd hebben de vrouwen een rondje gelopen, waarna we op het eten hebben zitten wachten :') Even in het schuilstalletje op de achterste wei gekeken..

Afbeelding

Grappig hoe sommige mensen dingen oplossen _O-

Afbeelding

Bij Jay gekeken, die graag gebruik maakt van z'n mooie schuilstalletje :+:

Afbeelding

De mannen hebben het gaashek weggehaald, wat op de plek van de bak staat..

Afbeelding

En verplaatst naar de buitenrand van het perceel, wat alleen met prikkeldraad afgerasterd was. Dit hadden we uiteraard al verwijderd voordat de paarden er überhaupt waren, maar toen was het dus open.... onhandig, mocht er een keer een paard ontsnappen.. blijft er niets over van de mooie boomkwekerij die erachter ligt := Dus het hoge gaashek gaan we op deze palen monteren :D

Afbeelding

Uiteraard onder toeziend oog van Brego :')

Afbeelding

Afbeelding

Moet nog netjes afgewerkt worden, maar er staat in ieder geval weer een hek! Brego kan er niet uit en de paarden zullen in eerste instantie ook niet door denderen als ze hierop stuiten! :D

Afbeelding

Brego geniet van zíjn landerijen :') <3

Afbeelding

En wij stiekem ook :+:

Afbeelding

Oja... Jay ook nog even uitgelachen om z'n fantastische krul die tevoorschijn komt als we het vliegenmasker afdoen :') _O-

Afbeelding

xXutopiaXx

Berichten: 10044
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-19 12:32

Het begint zo langzamerhand op m'n dagboek te lijken, maar ik vind het ook allemaal veel te leuk om niet te delen :') Dus hier 11 augustus, met een dikke fotospam! :D Zijn lekker rustig opgestaan, want nog niet helemaal fit.. verstoppertje gespeeld met Flits _O-

Afbeelding

'Even' de weitjes uitgemest ~~}>

Afbeelding

Terwijl ik bloemetjes heb geplukt :') Om 't een beetje gezellig te maken binnen :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En bij de volières staan kijken... zou hier het liefst konijntjes in willen houden, dus was een beetje gaan verzinnen hoe ik hier een mooi konijnenhokje van kan maken :D

Afbeelding

Toen zijn we de paarden gaan opzadelen voor een heerlijk ritje! <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Toch wel handig die ringen in de muur :D =:)
En wat kan je hier toch prachtig rijden. We hebben weer een nieuwe route gereden, een andere afslag van de vele ruiterpaden die hier liggen :+:

Afbeelding

Afbeelding

Zelfs even de grens over :P

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Thuis eerst even lekker rollen na het afspuiten natuurlijk :P

Afbeelding

Lekker stel is 't :+:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daarna zijn we nog even in de stal aan de gang gegaan :):)
Zo hebben we de voerkist weer netjes gevuld <3 Zo satisfying 8-)

Afbeelding

En we hebben m'n zadelkast weer in elkaar gezet om m'n hoofdstellen en dekjes netjes te kunnen bewaren :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Haspeltje opgehangen _/-\o_

Afbeelding

Brego helpt mee met het winnen van Kaatje d'r vertrouwen :')

Afbeelding

Afbeelding

Kevin laat maar al te graag zien hoe het moet :=

Afbeelding

Stiekem geeft ze er af en toe aan toe, en neemt ze het snoepje aan. Nu niet eens meer tussen m'n vingertopjes vandaan, maar zelfs al gewoon uit m'n hand <3

Afbeelding

Knappie :+:

Afbeelding

's Avonds kort op vakantie geweest :') en lekker sushi gehaald in Hoogstraten :D :9

Afbeelding

Afbeelding

Al met al een heerlijke zondag, toch ook productief, maar vooral lekker genieten :+:

k_m

Berichten: 5332
Geregistreerd: 03-02-10

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 13:16

Oeeeh de sushi king in Hoogstraten is echt heeeel goed idd!! Zo grappig om te zien allemaal ik kom daar dagelijks! Ben echt jaloers zo een mooi plekje!

Malenka

Berichten: 7621
Geregistreerd: 04-10-06

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 13:35

Die volière kan zeker een mooi konijnenverblijf worden.

Mer1980

Berichten: 18914
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 15:48

Oh wat een enorm leuke updates zeg :) jullie zijn zo lekker bezig en wat een ruimte <3

VogeltjeM

Berichten: 3760
Geregistreerd: 31-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 16:16

Ik geniet volop van dit topic, TS bedankt :D

Ik heb zelf ook de paardjes aan huis, maar jullie pakken wel heel lekker door zeg!!

MarliesR

Berichten: 3293
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 16:52

Mooi zo die voerkist! En ik ben een beetje jaloers op je zadelkast :D

Echt fijn dat het merrietje echt vertrouwen begint te krijgen!

superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 17:36

Wat een leuke foto's!!

Super fijne plek en zo even de grens over klinkt echt heel erg als even eruit dan.

Jammer dat het bed klein is. Ik vind hem wel stoer. Wij sliepen bij mijn man eerst op een bed van 80*190. Als je jong bent en heeeeeeeeeeeel verliefd is dat geen probleem. Dan kan je ook wel wat slaap missen nog :)
Wij zijn 26jr samen en pas 2jr geleden van 140 naar 160 breed gegaan. Eigenlijk omdat de hondjes zoveel ruimte inpikken :)

Je vriend is met cap slimmer dan jij :) ( maar wij zijn allebei niet zo slim hoor.......:p )

xXutopiaXx

Berichten: 10044
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-19 13:49

k_m schreef:
Oeeeh de sushi king in Hoogstraten is echt heeeel goed idd!! Zo grappig om te zien allemaal ik kom daar dagelijks! Ben echt jaloers zo een mooi plekje!


Echt?! Dat is grappig :P Dan woon je ook in de buurt :D
Dankjewel! :+: Had ook nooit durven dromen op zo'n plekje als dit te mogen wonen :+:

Malenka schreef:
Die volière kan zeker een mooi konijnenverblijf worden.


Thanks! Ben heel benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden, heb al een hoop ideeën! :D

Mer1980 schreef:
Oh wat een enorm leuke updates zeg :) jullie zijn zo lekker bezig en wat een ruimte <3


Dankjewel! De ruimte is wel zalig inderdaad!! Geen gepiel, maar gewoon op het gemak puzzelen wat een goede indeling is :D

VogeltjeM schreef:
Ik geniet volop van dit topic, TS bedankt :D

Ik heb zelf ook de paardjes aan huis, maar jullie pakken wel heel lekker door zeg!!


Wat leuk om te horen! :D Dankjewel!
Ik zou het nooit meer anders willen en hopelijk wordt het de komende tijd nog veel beter voor ze <3

MarliesR schreef:
Mooi zo die voerkist! En ik ben een beetje jaloers op je zadelkast :D

Echt fijn dat het merrietje echt vertrouwen begint te krijgen!


Ja echt een fijn ding om mee te werken ook! Ooit moet ie wel weer groter denk ik, want ik kan nu net alles erin kwijt :') Maar dat komt wel als we de schuren als stallen in gaan delen en er ook een vaste zadel-/voerkamer komt :j Voor nu is m'n oude voerkist helemaal prima! :D Haha, m'n zadelkast is wel ook echt ideaal :+: Zó groot!!
Gaat wel langzaam hoor, dat vertrouwen, maar we komen er vanzelf.. hoop ik :D

superpony schreef:
Wat een leuke foto's!!

Super fijne plek en zo even de grens over klinkt echt heel erg als even eruit dan.

Jammer dat het bed klein is. Ik vind hem wel stoer. Wij sliepen bij mijn man eerst op een bed van 80*190. Als je jong bent en heeeeeeeeeeeel verliefd is dat geen probleem. Dan kan je ook wel wat slaap missen nog :)
Wij zijn 26jr samen en pas 2jr geleden van 140 naar 160 breed gegaan. Eigenlijk omdat de hondjes zoveel ruimte inpikken :)

Je vriend is met cap slimmer dan jij :) ( maar wij zijn allebei niet zo slim hoor.......:p )


Haha dankje! Voelt ook echt als even weg inderdaad, zo fijn dat dat dan binnen 10 minuutjes al is! :+:
Hij is ook heel erg leuk :D En voor nu nog prima hoor haha, we slapen allebei nog steeds erg goed er in :D
Hahaha :') Wij hebben soms een kat die er bij wil kruipen, de hond mag lekker beneden blijven :P Traplopen is niet zo goed voor zo'n grote hond :(:) Maar die heeft dan weer een hele mooie mand voor zichzelf :P

Afbeelding

En de vloerbedekking gisteren is helemaal netjes gelegd :)) Wat een heerlijk vloertje zeg... hier kom ik voorlopig niet meer vanaf _O-
De kleur past ook perfect bij de Denim Drift op de muur <3 Kan niet wachten tot het helemaal af is! :+:

Afbeelding

Mer1980

Berichten: 18914
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 20:44

Hihi die laatste foto is echt leuk :D

rocymax

Berichten: 6488
Geregistreerd: 04-08-10
Woonplaats: Botarell, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 22:01

Wat een leuk topic. Supergaaf huis met mooi land erbij. Echt genieten van je fotos <3

xXutopiaXx

Berichten: 10044
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-19 10:10

Mer1980 schreef:
Hihi die laatste foto is echt leuk :D


Dankjewel :D Hihi

rocymax schreef:
Wat een leuk topic. Supergaaf huis met mooi land erbij. Echt genieten van je fotos <3


Leuk om te horen! :D Thanks!!

Hier zijn weer leuke pakketjes binnengekomen! :):) <3 Maar tot a.s. vrijdag blijft het nog even een verrassing wat hier in zit :D

Afbeelding

Het andere pakketje bevatte deze fantastische klompjes :+: _/-\o_

Afbeelding

Ik klaagde dat ik altijd m'n Nikes aan moest doen naar de paarden, en toen kreeg ik ineens deze cadeau van m'n vriend <3 Zo fijn!! En ik vind ze zo stoer! Echt helemaal perfect voor mij haha, hoe krijgt ie 't toch altijd gevonden :') :+:

Prairy
Berichten: 9180
Geregistreerd: 28-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 11:43

Blijft leuk die uitgebreide verslagen van jou :D

Ik zou bijna (BIJNA) mijn voedselbos aspiraties opgeven om toch eigen paarden te nemen als ik jouw foto's zo zie, samen met je vriend rijden. Heerlijk lijkt me dat. Maar ik weet aan de andere kant hoeveel tijd en geld het kost, en iedere keer als ik denk, ik wil een eigen paard denk ik, nee, teveel werk haha.

xXutopiaXx

Berichten: 10044
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-19 12:33

Prairy schreef:
Blijft leuk die uitgebreide verslagen van jou :D

Ik zou bijna (BIJNA) mijn voedselbos aspiraties opgeven om toch eigen paarden te nemen als ik jouw foto's zo zie, samen met je vriend rijden. Heerlijk lijkt me dat. Maar ik weet aan de andere kant hoeveel tijd en geld het kost, en iedere keer als ik denk, ik wil een eigen paard denk ik, nee, teveel werk haha.


Haha bijna! Het lijkt mij dan weer enorm leuk om ook 'iets van een voedselbosje' te creëren.. kleinschalig, en gewoon voor de leuk :)) Maar dat komt wel als we de tuin aan gaan pakken :P

Fijn dat de uitgebreide verslagen nog steeds leuk gevonden worden, want komt er weer 1 :D :):)

Deze keer van een hele week, want die week hebben we niet bijster veel gedaan haha, vooral veel gewerkt en dingen uitgedacht :j Maandag zijn we op pad geweest om een nieuwe garagedeur te halen. Toevallig een gevonden, in de buurt, voor een mooie prijs.. precíes de maat die wij ook hebben, maar dan automatisch! :oo <3 De garagedeur die we nu hebben is oud, gaar, verroest, lelijk en gaat moeilijk open.. dus tijd voor een nieuwe tweedehands :P :j

Afbeelding

Blijft handig, zo'n trailer :D
Brego mocht mee.. vindt ie vast leuk, dachten wij _O-

Afbeelding

Bij terugkomst nog even lekker in de regen gereden met Jay :+:

Afbeelding

Afbeelding

Dinsdag eerst gewerkt, 's avonds lekker gekeuteld. Brego hielp met het schoonmaken van Jay z'n net :D
Puppyspammm, sorry, maar ik vind ze allemaal zo leuk :') <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Welke we later op de avond aan Jay z'n hutje hebben opgehangen :))

Afbeelding

We hebben een dazen/vliegenval gemaakt, eens kijken of dit spul een beetje wil werken!

Afbeelding

Druifjes beginnen lekker rijp te worden :9 Ze zijn echt heerlijk!! Jammer dat ik allergisch ben voor fruit ^)

Afbeelding

Ik mocht 'wat stenen' ophalen bij een collega, die zijn tuin opnieuw heeft laten bestraten. "Altijd handig!", dacht ik... resulteerde in 3x rijden met de trailer, omdat ze toch wel erg zwaar waren _O- Maar we hebben ze nu allemaal, en ze komen vast nog een keer van pas :D

Afbeelding

We hebben nagedacht over wat we met het trapgat willen.. het is nu heel hoog en leeg, echoot en doet kil aan... geen fijne ruimte, dus hier hebben we wat over gebrainstormd.. Zo is het nu:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ennn ik mocht Kaatje op d'r neusje aaien!!! *\o/* <3 :+:

Afbeelding

We hebben genoten van die lieve Flits, die zich al helemaal thuis voelt :+: Op z'n schommelbedje/krabding :P

Afbeelding

En we hebben 'm ook een beetje uitgelachen af en toe, maf beestje :') <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tamme z'n masker is nu ook binnen! :D Nu staan ze in ieder geval met z'n allen voor banketstaaf _O-

Afbeelding

Stiekem is dit toch wel een erg fijn gezicht, als je 's ochtends naar je werk rijdt :+:

Afbeelding

En leuk om te merken dat de beestjes ook gebruik maken van hun schuilmogelijkheden :D Hier schuilen voor de regen :(:)

Afbeelding

Maar ook met de warmte staan ze graag lekker in de schaduw!
Van de vrijdag hebben jullie al kunnen lezen dat ik met mijn moeder plantjes ben wezen kopen :D

Afbeelding

Het resultaat hebben jullie al gezien :D
En ik heb een heerlijk internationaal ritje met Jay gemaakt <3

Afbeelding

Afbeelding

Zaterdag hebben we geshopt! :):)

Afbeelding

Naast Flits (zie eerdere update) is ook Brego erg blij met z'n zelf uitgekozen speeltje :')

Afbeelding

Er komen al prachtige paddenstoelen tevoorschijn :+: Autumn is coming :D Zo'n mooi seizoen altijd <3

Afbeelding

Zondag overdag was mijn vriendin Ilse (Calice) langsgekomen, daar hebben jullie ook al prachtige foto's van gezien <3
Zondagavond hebben we de week nog weer goed afgesloten met een beetje rijden in onze wei <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Uiteraard zit Brego er dan ook bovenop :')

Afbeelding

Zo.. toen waren we ineens t/m 18 augustus bij! :D

superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 12:40

Leuke foto's. En met een pup kan je er maar beter teveel, dan te weinig maken :)

Die flexitub dingen hebben we ook. Zag dat Action mooie nieuwe blauwe kleur heeft ;)

En nu weten we meteen van welke ranch Jay komt, hahaha

Goed dat je tussendoor tijd maakt om te rijden. Ik denk dat ik dat te vaak niet doe. Zeker straks weer als ik alles af en naar mijn zin wil hebben, kan ik nogal eens door stomen.....

Een trapgat is wel moeilijk. Ik heb geen fantasie, dus zou het niet weten. Ik kom niet verder dan schilderen, behangen of iets ophangen enzo :)

xoranlover

Berichten: 6644
Geregistreerd: 29-10-06
Woonplaats: Limboland

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 12:52

Wat een leuke update’s heerlijke plek. Ik ken het trapgat probleem. Wij hebben er toen allemaal kleine foto’s opgehangen. Vond ik heel leuk uitzien.

k_m

Berichten: 5332
Geregistreerd: 03-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 13:01

Ik was vandaag in een huis, en die hadden het half geschilderd! Dat zag er echt leuk uit en breekt ook heel erg. Ga even zoeken op pintrest wat ik bedoel!

Edit: zo iets! Van die hang plantjes zijn ook nog wel tof denk ik!

Afbeelding

xXutopiaXx

Berichten: 10044
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-19 13:05

superpony schreef:
Leuke foto's. En met een pup kan je er maar beter teveel, dan te weinig maken :)

Die flexitub dingen hebben we ook. Zag dat Action mooie nieuwe blauwe kleur heeft ;)

En nu weten we meteen van welke ranch Jay komt, hahaha

Goed dat je tussendoor tijd maakt om te rijden. Ik denk dat ik dat te vaak niet doe. Zeker straks weer als ik alles af en naar mijn zin wil hebben, kan ik nogal eens door stomen.....

Een trapgat is wel moeilijk. Ik heb geen fantasie, dus zou het niet weten. Ik kom niet verder dan schilderen, behangen of iets ophangen enzo :)


Dat is ook zo, hij groeit al veel te hard!! En doet veel teveel leuke dingen :')
Hahaha ja z'n brandmerk verraadt het :P
Rijden tussendoor is wel erg belangrijk hoor, ik moet inderdaad heel bewust er tijd voor vrijmaken, anders gebeurd het niet, maar het is toch zo fijn!!

xoranlover schreef:
Wat een leuke update’s heerlijke plek. Ik ken het trapgat probleem. Wij hebben er toen allemaal kleine foto’s opgehangen. Vond ik heel leuk uitzien.


Wat betreft trapgat ben ik ook van plan om met foto's aan de gang te gaan.. en ik denk dan vooral op canvas en hout, dat absorbeert het schelle geluid misschien nog een beetje. En ik kreeg de tip op voor een wandkleed o.i.d. te kijken, dus daar ben ik mij ook op aan het oriënteren! :D

k_m schreef:
Ik was vandaag in een huis, en die hadden het half geschilderd! Dat zag er echt leuk uit en breekt ook heel erg. Ga even zoeken op pintrest wat ik bedoel!


Oh! Dat klinkt leuk, ben benieuwd :D

Met de update helemaal vergeten dat mijn vriend de donderdag vrij is geweest en toen echt héél veel gedaan heeft :') Dus bij deze nog even :D

Omdat het toch wel nat weer ging worden, en de trailer dus niet in de schuur paste, hebben we het even zo opgelost :D

Afbeelding

De volière is uitgespoten en schoongemaakt! Konden we gelijk de hogedrukspuit testen, fijn ding! :D

Afbeelding

Brego is stout geweest....

Afbeelding

Daar hoort geen schoen te liggen :')
En deze kabel zag er ook heel anders uit.. onze nieuwe coax kabel ;( Gelukkig kan je daar prima een stukje tussenuit halen en weer aan elkaar koppelen, maar handig is anders :')

Afbeelding

En we hebben stroom in het minischuilstalletje!! Met oog op de (hopelijk) komende bevalling leek ons dat wel handig. Nu hebben we licht binnen, krijgen ze 2 buitenlampjes en zitten er stopcontacten om evt. een warmelamp op te kunnen hangen, aangezien we toch wel richting de koudere dagen gaan..

Afbeelding

Afbeelding

Lieve vriendin komt geregeld met Kaatje knuffelen, om d'r te laten wennen dat wij toch stiekem best leuk zijn :D

Afbeelding

En nog een behind the scenes foto van zondag :P Tamme en Splash vonden het maar wat interessant :')

Afbeelding