Op zoek naar een goede matras

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tazzey
Berichten: 9536
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Op zoek naar een goede matras

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 15:18

Die manier van keren bedoelde ik ook. Bij ons bleef de bovenkant ook de bovenkant. De Auping matrassen kun je ook niet boven en onder keren, die heeft echt een heel aparte onderkant. Ik had het voeteneind naar het hoofdeind gedraaid. Maar dat was dus niet helemaal de bedoeling...

Fijn dat jij ook nieuwe matrassen gekregen hebt. Je betaald er toch een hoop geld voor en dan verwacht je toch wel dat je er een poosje mee kunt doen.

Slmt9

Berichten: 4893
Geregistreerd: 25-11-12

Re: Op zoek naar een goede matras

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 15:46

Oh! We bedoelen toch hetzelfde :+
Ik ken verder alleen de 3 en 7 zones, maar dan zou dat toch ook niet uit moeten maken?
Nou goed, het maakt ook niet uit.

De Emma matrassen gaan in elk geval de verkoop in en het derde Matt matras is besteld.
Nav jouw berichtje ze nog wel gemaild met de vraag of je het ook slechter kan maken ipv beter door ze te draaien, dus dank!

Tazzey
Berichten: 9536
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 16:01

Ik heb geen idee hoe de zones werken, ik weet alleen dat je dus niet alles zomaar mag keren.

Voor wat betreft Emma matrassen, daar zijn een hoop problemen. Boos waarschuwt er inmiddels ook voor. Ik hoorde van een oude buurvrouw vanmorgen ook al problemen.

Liannetje86
Berichten: 793
Geregistreerd: 14-08-09

Re: Op zoek naar een goede matras

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 16:11

Maken de zones dan nog echt uit? En hoe zit het met de vaste topper? Moet je dan niet je matras een keer draaien? Of wordt het dan 180% draaien met dezelfde kant boven of help?

(Nu zit ik dus serieus elk matras met vaste topper al af te schrijven)

Slmt9

Berichten: 4893
Geregistreerd: 25-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 16:44

Tazzey schreef:
Ik heb geen idee hoe de zones werken, ik weet alleen dat je dus niet alles zomaar mag keren.

Voor wat betreft Emma matrassen, daar zijn een hoop problemen. Boos waarschuwt er inmiddels ook voor. Ik hoorde van een oude buurvrouw vanmorgen ook al problemen.


Gelukkig hebben ze het bij ons netjes afgehandeld. In de tijd dat ik bestelde was dat nog niet aan de orde. Toen ik nu weer ging googlen zag ik zoooooveel slechte ervaringen, met name vwb klantenservice bij klachten en bezorging. Daarom heb ik ook niet opnieuw voor Emma gekozen.
In de eerste reactie aan mij stond ook:"Excuses voor onze late reactie, we hebben veel klachten te behandelen." :Y)

Van Matt al snel reactie gekregen. Draaien kan geen kwaad, maar is ook niet nodig.

@lianne: een vaste topper zou ik zelf niet voor kiezen omdat (vroeger in elk geval) werd gezegd dat een topper 5 jaar mee gaat en een matras 10 jaar. Wij draaiden idd de topper en matrassen destijds allemaal. Inmiddels zou ik ook niet meer snel voor een topper kiezen. Alleen prettig voor de gleuf in het midden, maar verder moet je toch eigenlijk die ondersteuning vooral van het matras krijgen (vind ik).