[Centraal] "iPod, iTunes en Creative Zen" deel 2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
loveRoes
Berichten: 890
Geregistreerd: 13-06-08
Woonplaats: amsterdam

Re: [Centraal] "iPod, iTunes en Creative Zen" deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 17:38

is het beeld ook niet groter van de 5G van de nano?

Dewii
Berichten: 4549
Geregistreerd: 19-05-06

Re: [Centraal] "iPod, iTunes en Creative Zen" deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 22:26

Ik heb voor mijn Creative Zen X-Fi2 een tijdje geleden een (volgens de site) geschikte SD kaart gekocht en heb daar destijds een film opgezet. Die deed het ook gewoon op de MP4. Nu heb ik een aantal liedjes, foto's en video's erop gezet en als ik 'm aanzet moet hij eerst de disk scannen. Vervolgens gaat hij opnieuw samenstellen en als ik dan naar SD KAART en bijv. muziek ga, vraagt hij of ik een bibliotheek wil samenstellen. Ik druk op 'ja' (dat vroeg hij destijds ook en daarna deed ie het gewoon) maar nu doet hij het dus niet. Na een seconde of 2 gaat hij gewoon uit? Kan iemand mij helpen?

hetbommeke

Berichten: 2885
Geregistreerd: 11-05-08
Woonplaats: Aan 't Korte Lontje

Re: [Centraal] "iPod, iTunes en Creative Zen" deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 20:51

Hier een vraagje van een Ipod touch bezitter (sinds vandaag).

Graag zou ik thuis gebruik willen maken van ons draadloze internet systeem. Hij geeft aan dat hij dat gevonden heeft en dan moet ik een wachtwoord invullen, maar zowel mijn man als ik hebben geen idee wat dat is.

Zie wel dat wij een beveiligd netwerk hebben maar hoe kom je achter het wachtwoord? Iemand enig idee?

Alvast bedankt!

xFioon

Berichten: 4898
Geregistreerd: 15-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 20:51

Als ik een map invoeg in itunes in mijn bibliotheek, staat hij daar nu wel in, maar hoe krijg ik dit nou weer op mijn ipod?
Dacht dat dat automatisch ging, maar het staat er niet op...?

Heb altijd ruzie met itunes, dus alternatieven zijn ook welkom :)

Twilight

Berichten: 5503
Geregistreerd: 26-08-07
Woonplaats: Somewhere over the Rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 20:52

ik weet dat deze vraag vaak is gesteld maar doe het alsnog.

Ipod toutch eerste generatie heeft het altijd perfect gedaan met onze wifi verbinding en ineens uit het niets gister deed die het niet meer. zelfs met juiste wachtwoord kan die geen verbinding maken.

Help !?

@hetbommeke
staat die neit toevallig op je box ;) stond onze ook op

hetbommeke

Berichten: 2885
Geregistreerd: 11-05-08
Woonplaats: Aan 't Korte Lontje

Re: [Centraal] "iPod, iTunes en Creative Zen" deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 20:58

twilight, bedoel je het doosje waar de ipod ingezeten heeft? of bedoel je de router zelf? o het is toch echt heel erg gesteld met mij :o

Twilight

Berichten: 5503
Geregistreerd: 26-08-07
Woonplaats: Somewhere over the Rainbow

Re: [Centraal] "iPod, iTunes en Creative Zen" deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 21:01

de router :j

hetbommeke

Berichten: 2885
Geregistreerd: 11-05-08
Woonplaats: Aan 't Korte Lontje

Re: [Centraal] "iPod, iTunes en Creative Zen" deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 21:05

kheb t!!!!! ik moest de sleutel invoeren van het systeem van de router. zo leuk met hoofdletter en kleine letters en cijfertjes maar 't is gelukt :j ben helemaal heppiedepeppie met mijn nieuwe speeltje *\o/*

Twilight

Berichten: 5503
Geregistreerd: 26-08-07
Woonplaats: Somewhere over the Rainbow

Re: [Centraal] "iPod, iTunes en Creative Zen" deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 21:16

jij beter als ik mijn ipod kan geen verbinding maken met thuis router. school no problem.
router al eens uitgezet/gerest zelfde geld voor ipod

hetbommeke

Berichten: 2885
Geregistreerd: 11-05-08
Woonplaats: Aan 't Korte Lontje

Re: [Centraal] "iPod, iTunes en Creative Zen" deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 21:23

hmmm, raar, heb zo geen idee

_Patriciaa

Berichten: 4415
Geregistreerd: 25-05-08

Re: [Centraal] "iPod, iTunes en Creative Zen" deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 21:06

Hoi, ik heb even een vraagje..

Ik heb laatst perongelukg mijn afspeellijst "Laatst toegevoegd" Verwijderd uit mijn itunes, perongeluk..
Toen heb ik een nieuwe slimme afspeellijst gemaakt, alleen deze zet de nieuw toegevoegde nummers nu ook niet meer in die lijst..

Iemand die mij kan helpen deze terug te krijgen? (Ik heb al een nieuwe versie gedownload)

hetbommeke

Berichten: 2885
Geregistreerd: 11-05-08
Woonplaats: Aan 't Korte Lontje

Re: [Centraal] "iPod, iTunes en Creative Zen" deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 21:14

Heb je vinkje aangevinkt in de lijst? Anders worden ze niet mee gesynchroniseerd :n

Twilight, nog gelukt met je router?

Hier toevallig bokkers die hun Ipod Touch 8 gb 3e gen ook gebruiken als GPS om bv. terug te zien waar je hebt hardgelopen, gefietst of paardgereden? Het gaat mij met name dus om dit type, ik heb nl wel vanaf huis direct gps ontvangst dmv "mijn locatie" maar zodra ik ergens anders ben kan hij geen gps vinden. Heb zowel Runkeeper Free als Nike+ GPS geprobeerd, beide voor het hardlopen.

Joelle1996

Berichten: 1339
Geregistreerd: 05-01-10
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 21:39

ik wil een ipod touch 3g 8gb kopen maar waar kan ik hem het goedkoopste kopen ??
en zit er ook dan internet bij of zoe zit dat ??

hetbommeke

Berichten: 2885
Geregistreerd: 11-05-08
Woonplaats: Aan 't Korte Lontje

Re: [Centraal] "iPod, iTunes en Creative Zen" deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 21:42

ik heb 'm vorige week bij dynabite gekocht voor 165 euro. en dacht bij mediamarkt momenteel 159 euro. verder zijn ze niet echt goed meer te koop omdat iedereen in afwachting is van de 4g die een deze dagen op de markt komt.

_Patriciaa

Berichten: 4415
Geregistreerd: 25-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 18:18

hetbommeke schreef:
Heb je vinkje aangevinkt in de lijst? Anders worden ze niet mee gesynchroniseerd :n
Twilight, nog gelukt met je router?

Hier toevallig bokkers die hun Ipod Touch 8 gb 3e gen ook gebruiken als GPS om bv. terug te zien waar je hebt hardgelopen, gefietst of paardgereden? Het gaat mij met name dus om dit type, ik heb nl wel vanaf huis direct gps ontvangst dmv "mijn locatie" maar zodra ik ergens anders ben kan hij geen gps vinden. Heb zowel Runkeeper Free als Nike+ GPS geprobeerd, beide voor het hardlopen.

was dat voor mij bedoeld?
Zo ja, dat heb ik idd gedaan :j maar hij doet nog steeds niks

hetbommeke

Berichten: 2885
Geregistreerd: 11-05-08
Woonplaats: Aan 't Korte Lontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 20:24

o sorry patriciaa, was inderdaad voor jou bedoeld :j

ok, jammer dat-ie 't nog niet doet. weet zo snel geen oplossing maar ik ga er over nadenken, wie weet krijg ik nog een :)*

_Patriciaa

Berichten: 4415
Geregistreerd: 25-05-08

Re: [Centraal] "iPod, iTunes en Creative Zen" deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 22:39

thanks !!

Ik heb vandaag weer een nieuwe "slimme afspeellijst" gemaakt, met dan toegevoegde nummers vanaf vandaag.. meestal stopt deze er naar 2/3 dagen weer mee.. ik hoop dat deze het wat langer volhoud..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 22:31

Ben ik de enigste die een iTunes heeft met een eigen wil? Zo stond er laatst een afbeelding van Marc Cohn bij Lady Sovereign ( ... :') ) en hij geeft liedjes af en toe zomaar even 5 sterren.. :')

_Esther

Berichten: 2139
Geregistreerd: 15-09-07

Re: [Centraal] "iPod, iTunes en Creative Zen" deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 12:24

Hee. Heb 'n klein probleempje met m'n Ipod Classic. Als ik hem aansluit op de computer dan loopt hij vast en dan na drie dagen ofzo wordt het scherm zwart en kan ik hem er wel gewoon op aansluiten en lukt het...

Help? :o

Liesje89

Berichten: 9932
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 13:14

hetbommeke schreef:
ik heb 'm vorige week bij dynabite gekocht voor 165 euro. en dacht bij mediamarkt momenteel 159 euro. verder zijn ze niet echt goed meer te koop omdat iedereen in afwachting is van de 4g die een deze dagen op de markt komt.

Dan heb je een 2G, de 3G bestaat voor zover ik weet niet in 8GB :)

Noeni

Berichten: 3251
Geregistreerd: 20-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 21:34

Anthea schreef:
Ben ik de enigste die een iTunes heeft met een eigen wil? Zo stond er laatst een afbeelding van Marc Cohn bij Lady Sovereign ( ... :') ) en hij geeft liedjes af en toe zomaar even 5 sterren.. :')


Das toch wel ehh heel spontaan :')

liedje89
Berichten: 7158
Geregistreerd: 09-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 12:50

Anthea schreef:
Ben ik de enigste die een iTunes heeft met een eigen wil? Zo stond er laatst een afbeelding van Marc Cohn bij Lady Sovereign ( ... :') ) en hij geeft liedjes af en toe zomaar even 5 sterren.. :')


Mijn itunes had wel ineens bedacht dat mijn coldplay niet van coldplay was maar gewoon allemaal andere bands dat heb ik met de hand goed gezet en toen deed ie weer normaal :Y)

Heeft er al iemand ervaring met de nieuwe nano. Hij lijkt me echt vet handig als dat een beetje zou werken (om te sporten ed). Dus werkt het? (Ik wil deze keer trouwens echt een rode zijn er ook apple winkels waar ze die hebben of kan je die echt alleen online krijgen)

Polaris

Berichten: 6843
Geregistreerd: 16-04-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 16:29

Ik zit met een probleem: mijn Ipod (nano) laadt niet meer op.
Hij doet het niet aan de computer, en ook niet met de adapter.
Als ik hem aansluit kan ik hem wel aanzetten, hij krijgt dus wel stroom dan, maar zodra ik de stekker eruit haal, valt hij uit omdat de batterij leeg is.

Ik heb hem al hersteld, al gereset, is er nog een mogelijkheid om het ding weer aan de praat te krijgen?

Hij geeft wel telkens aan dat hij de batterij aan het laden is, maar hij doet het gewoon niet :\

Hellup!!

liedje89
Berichten: 7158
Geregistreerd: 09-05-07

Re: [Centraal] "iPod, iTunes en Creative Zen" deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 20:44

Klinkt alsof je batterij het loodje heet gelegd hoe oud is je ipod, zit er nog garantie op?

Polaris

Berichten: 6843
Geregistreerd: 16-04-06
Woonplaats: Nederland

Re: [Centraal] "iPod, iTunes en Creative Zen" deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 02:00

Jazeker, Ipodje is nog maar maximaal een halfjaar oud, dus wel een beetje jammer als dat het geval is :\
En beetje jammer dat ik al mijn garantiedingetjes in Nederland heb liggen..