Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 288 van de 305 [ 7604 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291 ... 305  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Topic telefoonkeuze

 
Profiel   

OnePlus? Heb er geen ervaring mee behalve dat ik van iedereen hoor dat ie simpel is en erg snel.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-17 18:53 



 
Profiel   

Bedankt, ik ga daar naar kijken. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-17 18:54 



 
Profiel   

Hele tevreden oneplus 5 bezitster hier! Elke dag nog enorm blij met de beslissing hem toch gewoon te kopen :) hij is inderdaad retesnel en super fijn in gebruik!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-17 20:11 



 
Profiel   

ZTE Axon 7 kan ik ook aanraden, als is dat een 'chinees'. Ik heb een vriendin met de oneplus en ze gaan gelijk op, al is de Axon goedkoper. Giga geheugen dat ook nog eens uitbreidbaar is, heel breed aanpasbaar qua Android. Heel goed scherm en geluid ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-17 20:45 



 
Profiel   

Bedankt. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-17 10:56 



 
Profiel   

Ik heb een oneplus X.
Ben er erg tevreden over.
Camera is niet denderend, maar die gebruik ik weinig.
Zit idd weinig poespas op.
Voor jou zou de oneplus X te weinig geheugen hebben (16 gb) maar ik neem aan dat de nieuwere versies meer geheugen hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-17 19:45 



 
Profiel   

Ik moet mij er nog in verdiepen (planning liep anders) maar dat zal ik dan wel zien qua geheugen. Het is alleen al wel jammer dat de camera slecht is daar ik juist gesteld ben op de kwaliteit van LG.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-17 06:00 



 
Profiel   

Is de LG G6 niks? Of de oneplus 3 of de oneplus 5T?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-17 08:59 



 
Profiel   

Van de oneplus X is de camera niet zo denderend, maar van de andere oneplus modellen zal het heus goed zijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-17 19:09 



 
Profiel   

Niemand die weleeens bij aliexpres, dx.com, wish etc heeft besteld? Scheelt erg veel, maar heb er nog nooit besteld en vraag me af OF het wel aankomt en of er geen douane problemen bij komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-17 19:43 



 
Profiel   

ïk bestel alleen kleine dingen bij wish, heb ook eens jog schoenen besteld was wel slechte kwaliteit. Ik zou het zelf dus niet durven :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-17 19:45 



 
Profiel   

Ik heb alleen nog maar bij Amazon besteld. Amazon Duitsland en Uk zijn dikwijls wel goedkoper voor gsm's, daar heb ik mijn ZTE ook kunnen kopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-17 20:31 



 
Profiel   

Ik bedenk me dat ik een honden zwembadje bij Wis heb besteld, maar wist toen niet eens waar ik het bestelde geloof ik. Zie nu pas wat ze allemaal hebben. Was toen een link en had ik besteld.

Mijn man zegt dat collega's wel bij aliexpres dingen en kleding bestellen. Maar mn zoon zegt dat het dan nep/namaak is.

Amazon ken ik niet en mn Duits is erg slecht, maar zal eens kijken. Bij DX waren ze ook goedkoop en
ook veel keus, maar geen idee wat voor bedrijf het is verder.

Ik vind de moderne telefoons echt veel te groot en ook te duur, dat heb ik er gewoon niet voor over. Mijn S4 mini was oersterk, maar heeft wel kuren nu na 3 jaar. De goedkope hebben mindere reviews en weinig mogelijkheden of vermogen. Dan heb ik liever wat meer telefoon voor wat minder geld. Maar een 5'' scherm of telefoon van 14/15 cm vind ik echt mega. Mn zoon heeft een huawai P nog wat lite en die is al veel te groot.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-17 00:26 



 
Profiel   

Amazon duitsland kun je in het engels zetten :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-17 00:28 



 
Profiel   

Oke, dank je wel, dat gaat deze handige dame even doen dan morgen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-17 00:29 



 
Profiel   

spookyskippy en Tinkerloos, bedankt wederom voor de suggesties. :) Heerlijke twijfelkont hier nu, ik zal binnenkort naar de winkel toe om de genoemde toestellen eens vast te houden en nader te bekennen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-17 05:55 



 
Profiel   

Of ik wel eens bij AliExpress besteld heb?
Reken maar. :D

Schoenen, kleding, telefoonhoesjes, en zelfs telefoons.
Ik heb tot nu toe alles ontvangen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-17 07:38 



 
Profiel   

Tinkerloos schreef
Of ik wel eens bij AliExpress besteld heb?
Reken maar. :D

Schoenen, kleding, telefoonhoesjes, en zelfs telefoons.
Ik heb tot nu toe alles ontvangen.


telefoons? Echt?
Kan me er echt geen voorstelling bij maken welke merken enzo

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-17 08:10 



 
Profiel   

Ik koop ook heel veel bij AliExpress :j Altijd alles ontvangen, de ene keer sneller dan de andere keer. (portemonnees, kleding, telefoonhoesjes, sieraden etc.)


Hier de knoop doorgehakt voor een nieuwe telefoon. :) Het wordt de nieuwe Nokia 3310 3G in het lichtblauw of rood! (kan geen kleur kiezen, kan iemand me daar nog even mee helpen? :') )

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-17 08:45 



 
Profiel   

Ik zag dat ze merkloze telefoons voor 32 euro verkopen op Aliexpress. Kan me niet voorstellen dat dat een goede telefoon is. Telefoon was ook in het chinees en kon je niet omzetten naar het Engels. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-17 08:46 



 
Profiel   

@Esther, ik heb een Leagoo M5, en een nep iPhone gekocht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-17 09:01 



 
Profiel   

Hier een Leagoo Lead 7 gehad :) twee jaar lang heel veel plezier van gehad! Voor €150 (€120 voor de telefoon, €30 import), ook besteld via Aliexpress

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-17 09:21 



 
Profiel   

Tinkerloos, nooit kosten bij gekomen? Daar ben ik wat bang voor. Staat op de site dat evt invoer je eigen risico is.

Merk boeit me niet zo. Kijk naar wat de telefoon te bieden heeft, zover ik dat allemaal begrijp en gebruik, want ik ben echt zoooo niet technisch op dat gebied.

Natuurlijk zal een telefoon van 20 euro minder zijn. Maar geloof toch echt dat je regelrecht afgezet wordt door de grote merken die je honderden laten betalen. En iedereen doet het, want mensen willen de nieuwste.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-17 14:49 



 
Profiel   

Van een telefoon bestellen via Ali heb ik geen verstand. Ik zou het zelf persoonlijk ook nooit doen. Maar ik denm dat er wel goede telefoona tussen kunnen zitten. De telefoons die in NL verkocht worden zijn namelijk ook niet allemaal even goed...

Ik mag vanaf morgen ook weer verlengen. Op dit moment heb ik een samsung galaxy s6 maar begin mij steeds meer aan het toestel te ergeren. Er komt dus een nieuwe telefoon. Ik ben aan het kijken voor een (eerste) Iphone. Nu twijfel ik tussen de 8 en de 8 plus... misschien kunnen jullie mij hierbin helpen? :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-17 20:35 



 
Profiel   

Ik vind de plus van de iPhone te groot :’).
Heb m geprobeerd, maar ik vind ze niet lekker in de hand liggen.
Ben te bang dat hij te groot is en dat ik m laat vallen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-17 22:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 288 van de 305 [ 7604 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291 ... 305  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen