Topic telefoonkeuze

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Rianne_
Berichten: 5239
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 13:44

x_Jeanine_x schreef:
Daarom en het hoesje is al besteld *\o/* telefoon nog niet gekocht, maar het hoesje is al onderweg :o


Grinnik... dat had ik ook gedaan.. ik zou voor de Samsung A8 gaan... DUs ik had een hoesje besteld voor de Samsung.. en een screenprotector..
Kom ik in de winkel.. kies ik toch voor de Huawei...

Alles maar weer retour gedaan..

purny

Berichten: 27489
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 09:44

Heeft iemand goede ervaringen met Huawei? Twijfel tussen Huawei en Samsung a5 2017

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 09:57

Vriendlief heeft er 1, de p10.
Hij vindt het een super fijn ding, qua specs vaak beter dan een Samsung en goedkoper.

HxSunlight

Berichten: 1942
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 10:04

Altijd al samsung gehad! Sinds vorig jaar een Xiaomi redmi note 4x gekocht, hoef nu nooit meer Samsung!

Batterij gaat 2 dagen mee goede opslag, snel en mooi wil niet meer anders en het scheelt nog eens een hoop geld! Enige minpunt is dat die misschien minder lang meedoet maar tot nu bijna jaar later nog niks van vernomen. Im happy!

Dizzy505
Berichten: 1587
Geregistreerd: 03-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 10:05

Ik heb sinds kort een huawei, het bevalt super. Ik wilde geen absurd hoog bedrag neer leggen voor een telefoon maar toch eigenlijk wel een goed toestel. Ik was de samsung S toestellen gewent. Ik heb de Huawei p20 lite gekocht. Mooi toestel om te zien vind ik en erg fijn in gebruik!

purny

Berichten: 27489
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 10:06

Dank jullie wel allemaal. Ik vind het zo moeilijk aangezien ik er 2 jaar mee moet doen.
Nu iPhone maar vind ze niet meer zo goed.

_Rianne_
Berichten: 5239
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 14:22

Dizzy505 schreef:
Ik heb sinds kort een huawei, het bevalt super. Ik wilde geen absurd hoog bedrag neer leggen voor een telefoon maar toch eigenlijk wel een goed toestel. Ik was de samsung S toestellen gewent. Ik heb de Huawei p20 lite gekocht. Mooi toestel om te zien vind ik en erg fijn in gebruik!



Dit. Ik was ipv Samsung iPhone gewend, maar verder precies dit. :)

Florale
Berichten: 2787
Geregistreerd: 04-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 18:38

Dizzy505 schreef:
Ik heb sinds kort een huawei, het bevalt super. Ik wilde geen absurd hoog bedrag neer leggen voor een telefoon maar toch eigenlijk wel een goed toestel. Ik was de samsung S toestellen gewent. Ik heb de Huawei p20 lite gekocht. Mooi toestel om te zien vind ik en erg fijn in gebruik!


Hoe zijn de foto's met deze telefoon?

_Rianne_
Berichten: 5239
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 19:49

Florale schreef:
Dizzy505 schreef:
Ik heb sinds kort een huawei, het bevalt super. Ik wilde geen absurd hoog bedrag neer leggen voor een telefoon maar toch eigenlijk wel een goed toestel. Ik was de samsung S toestellen gewent. Ik heb de Huawei p20 lite gekocht. Mooi toestel om te zien vind ik en erg fijn in gebruik!


Hoe zijn de foto's met deze telefoon?



heel goed!
Ben echt heel tevreden!
( weet niet of je Instagram hebt, kijk anders even bij mijn account! Kingkai_and_the_aristocats

https://www.instagram.com/kingkai_and_the_aristocats/
Vanaf het vergeetmenietje is met de Huawei )

Florale
Berichten: 2787
Geregistreerd: 04-02-07

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 20:49

Dank je ik zal even kijken.

x_Jeanine_x

Berichten: 9087
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 21:07

Wauw gaaf die foto's!

Florale
Berichten: 2787
Geregistreerd: 04-02-07

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 21:56

Nou begin ik toch te twijfelen...
Ik was er wel van overtuigd dat het de samsung a5 zou worden maar nu ik die foto's zie....

Marcella

Berichten: 36722
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 22:17

Laatst bijgewerkt door Marcella op 05-05-18 22:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 22:18

Ik vind het eigenlijk maar normale foto's. Heeft de huawei ook zo'n portrait mode zoals de iPhone X? En heeft iemand daar voorbeelden van? :)

Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 10:38

Neverland schreef:
Ik vind het eigenlijk maar normale foto's. Heeft de huawei ook zo'n portrait mode zoals de iPhone X? En heeft iemand daar voorbeelden van? :)

Een toestel van 300 vergelijken met een toestel van 1300 euro :?
En dit soort dingen kan je vaak gewoon bij de specificaties zien of een toestel zulke dingen heeft :j
Maar misschien moet je ook iets duidelijker uitleggen wat je bedoelt :)

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 10:56

Ja, waarom niet? Er zijn toestellen die veel minder kosten dan een iPhone X en die qua snelheid juist sneller zijn dan de iPhone. :D Kijk bijvoorbeeld naar de OnePus 5T. Dat ding haalt de iPhone X met gemak in qua snelheid. Ik vroeg alleen af of die Huawei P20 ook zo'n portrait mode had zoals de iPhone X. Dan is het model scherp en de achtergrond wazig. Zo'n zelfde effect dat je ook krijgt als je met een DSLR schiet met een diafragma van 1.8 zeg maar. :)

Maar zo te zien heeft de Huawei dat inderdaad:
https://www.techadvisor.co.uk/review/high-end-smartphones/huawei-p20-pro-review-3674251/
Dat is wel nice! :D

Hoop dat over 2 jaar wanneer ik een nieuwe telefoon mag uitzoeken dat meer telefoons dat hebben. :)

x_Jeanine_x

Berichten: 9087
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 12:36

Met mijn huidige S5 maak ik zulke foto's niet want dat lukt niet!

Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 13:02


_Rianne_
Berichten: 5239
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 14:51

Neverland schreef:
Ik vind het eigenlijk maar normale foto's. Heeft de huawei ook zo'n portrait mode zoals de iPhone X? En heeft iemand daar voorbeelden van? :)



Ze zijn niet abnormaal, maar voor telefoonfoto's ben ik er erg blij mee moet ik zeggen!


x_Jeanine_x schreef:
Met mijn huidige S5 maak ik zulke foto's niet want dat lukt niet!


Ik met mijn iPhone 6S zeker weten ook niet...

joyce83

Berichten: 5210
Geregistreerd: 03-10-06
Woonplaats: Vlodrop, limburg

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 12:05

Hier ook weer op zoek naar een andere telefoon. Nu heb ik een LG G5 SE. Op zich een fijn toestel, mooie foto's en filmpjes. Nadeel is dat hij gevallen is, wel gemaakt maar ondertussen ben ik slecht te horen met bellen en krijgt hij wat rare dingen zoals niet uit willen, soms blijven haperen. Hij doet het nu nog dus heb ik nog even om ook goed te kijken.

Ik wil geen honderden euro's uitgeven. Wat ik nu heb is 32GB intern geheugd, 16 MP camera achter, video in 4k (maar volgens mij film ik in fhd)
Graag veel opslag en goede camera dat is voor mij het belangrijkste. €300 tot €350 lijkt mij meer dan genoeg om te betalen voor een telefoon.

Han21
Berichten: 445
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 21:54

Ook ik ben op zoek naar een andere telefoon. Mijn s6 viel helaas uit en ging niet meer aan ivm waterschade... Geen garantie en de reparatie zou erg duur zijn.

Ik had mijn oog laten vallen op de oneplus 6 die woensdag a.s gelanceerd word. Je kunt hem dan preorderen bij belsimpel. Ik vroeg me alleen af hoe lang het dan zou duren voordat ik hem in huis heb? Als het pas na een maand zou zijn ga ik denk ik voor de 5T.

Iemand enig idee?

Han21
Berichten: 445
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 21:55

joyce83 schreef:
Hier ook weer op zoek naar een andere telefoon. Nu heb ik een LG G5 SE. Op zich een fijn toestel, mooie foto's en filmpjes. Nadeel is dat hij gevallen is, wel gemaakt maar ondertussen ben ik slecht te horen met bellen en krijgt hij wat rare dingen zoals niet uit willen, soms blijven haperen. Hij doet het nu nog dus heb ik nog even om ook goed te kijken.

Ik wil geen honderden euro's uitgeven. Wat ik nu heb is 32GB intern geheugd, 16 MP camera achter, video in 4k (maar volgens mij film ik in fhd)
Graag veel opslag en goede camera dat is voor mij het belangrijkste. €300 tot €350 lijkt mij meer dan genoeg om te betalen voor een telefoon.



Misschien de samsung a8? Volgens mij zit die wel rond jouw budget (misschien iets duurder) en mij leek het een prima toestel!

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 22:12

Han21 schreef:
Ook ik ben op zoek naar een andere telefoon. Mijn s6 viel helaas uit en ging niet meer aan ivm waterschade... Geen garantie en de reparatie zou erg duur zijn.

Ik had mijn oog laten vallen op de oneplus 6 die woensdag a.s gelanceerd word. Je kunt hem dan preorderen bij belsimpel. Ik vroeg me alleen af hoe lang het dan zou duren voordat ik hem in huis heb? Als het pas na een maand zou zijn ga ik denk ik voor de 5T.

Iemand enig idee?


Ik denk dat belsimpel jouw vraag het beste kan beantwoorden. :)

superpony
Berichten: 25400
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 23:57

Voor mijn man uiteindelijk een Blackview besteld bij Amazon.de. Heb die met een 4'' scherm besteld, maar ik vind hem nog veel te groot. Verder doet hij het prima en was er binnen een week.

Ik wil ook graag zo en outdoor phone, maar vind ze allemaal te groot en anders veel te duur, dus zoek nog even.

Hollyleaves
Berichten: 1944
Geregistreerd: 07-06-05
Woonplaats: Groningen

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 10:19

Zijn er hier misschien mensen die me advies zouden kunnen geven met betrekking tot het uitkiezen van een nieuw abonnement? Of nouja, beter gezegd welk toestel :+

Altijd een Samsung gehad, nog nooit een Iphone. Laatste Samsung S5 Neo is gisteren gesneuveld. Nu mag ik al sinds oktober verlengen maar aldoor zoiets gehad van, ik wacht even tot de prijzen wat lager worden. Ik wil dus gaan verlengen (TMobile) of stoppen en ergens anders verder, maar als ik de prijzen van de abonnementen zo vergelijk hoef ik t daar niet om te doen. Verder gewoon tevreden bij hen.
Het enige waar ik eigenlijk niet uit kom is welk toestel.

Is een Iphone wel te doen na altijd Samsung, welke zou beter bevallen, hoe zit dat met die updates en welke is gewoonweg handiger om te doen?

Hier eventueel meer mensen die voor hetzelfde stonden en een keuze hebben moeten maken? :)