Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 299 van de 305 [ 7604 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302 ... 305  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Topic telefoonkeuze

 
Profiel   

PINK schreef
Banyu schreef
Ik heb tmobile, maar nog nooit problemen gehad met bellen oid.
Welke telefoon heb je?


S8+, maar in mijn ogem heeft dat niks met je telefoon te maken toch?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-18 20:26 



 
Profiel   

Banyu schreef
S8+, maar in mijn ogem heeft dat niks met je telefoon te maken toch?


Bij de iPhone 8+ en iPhone X zijn er veel problemen met T-mobile; o.a. met bellen, wegvallen van verbinding en niet verstaanbaar zijn. Meer mensen die bij deze provider zitten en 1 van de 2 toestellen hebben die hebben hier last van. Hier is tot op heden geen oplossing voor. Heb hier met T-mobile vandaag nog contact over gehad en die gaven toe dat er een probleem is bij deze 2 uitvoeringen van de iPhone. Dit is ook echt alleen bij T-mobile.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-18 20:29 



 
Profiel   

Zijn er hier ook mensen die hun iPhone 8+ of iPhone X hebben verzekerd en zo ja waar?
Of mensen die dit niet hebben gedaan en waarom niet?
Daar twijfel ik nog even over omdat het vrij kostbare telefoons zijn en zeker de X.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-18 19:49 



 
Profiel   

Ik heb dan niet de 8+ of X, maar wel de 7, weet alleen niet waar en hoe omdat mijn ouders dit voor mij hadden geregeld met de telefoon erbij.

Ik zou wel kijken met sommige verzekeraars, sommige verzekeraars die vergoeden je hele telefoon voor een x bepaalde tijd en daarna gaan ze uit van de dagwaarde van de telefoon.
Vind het wel fijn om mijn telefoon verzekerd te hebben, het wordt dan ook niet meer zo'n duur grapje als iemand hem steelt of iets. Heb het dan zelf niet meegemaakt dat mijn telefoon gestolen is, maar het is dan wel de zekerheid die je hebt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-18 23:14 



 
Profiel   

Kunnen jullie mij helpen/advies geven?

Ik heb nu 2 jaar een iphone SE gehad waar ik prima tevreden van was. (vind alleen de camera na een jaar erg verslechterd) alleen is hij van de week gevallen en doet hij niks meer.

Nu dus opzoek naar een nieuwe telefoon maar eigenlijk vind ik Apple gewoon te duur geworden dus zit ik nu te kijken naar een Samsung. Kunnen jullie mij vertellen welke ongeveer iets beter is dan de SE of hetzelfde? Het liefst dus wel met een goede camera, vooral om te filmen. En ook graag hetzelfde formaat als de SE.

Ik heb nu een optie om bij een abonnement de Galaxy A8 te nemen. Is dat een aanrader?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-18 08:33 



 
Profiel   

Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon. Nu viel mijn blik op de huawei p10. Goede camera, beeldstabilisatie, veel opslag en vooral het fijnste niet te groot.
Wat ik begreep is dat de p10 al iets ouder is dus de kans op udates steeds kleiner wordt.

Dit probleem zou ik kunnen oplossen met de p20 lite, die is wat jonger. Maar nadeel is dat deze weer iets groter is. De camera opties heb ik nog niet naast elkaar gelegd.

Weten jullie of er veel kans erop is dat ik snel niks meer kan met de p10 of zal dat loslopen

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-18 10:19 



 
Profiel   

Ik heb zelf ook aan de P10 gedacht, nu woon jij natuurlijk in NL maar hier waren veel klachten dat als het kouder was als min 5 dat hij het slechter deed iig dat vertelde ze in de winkel hier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-18 10:41 



 
Profiel   

Mn vriend heeft nu een jaar de P10 en heeft daar geen last van.
Zelf zou ik niet voor de Lite kiezen. Uit eerdere versies is gebleken dat die niet de beste zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-18 12:05 



 
Profiel   

Ik heb de p9 lit en p10 lite gehad en over bij erg enthusiast. Heb nu de p20 plus en hier ook erg over te spreken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-18 19:18 



 
Profiel   

Ik ben ook opzoek naar een nieuwe telefoon. Ik had een refurbished iPhone maar helaas na 2 jaar trouwe dienst begint de batterij een stuk minder te worden. Verder ben ik er wel heel erg tevreden over. Nu zit ik heel erg te twijfelen. Ik vind iPhones heerlijke telefoons echter zijn ze wel aan de prijzige kant. Ik zit nu te denken aan een iPhone 8 (Ik had een 6), of een samsung s9, of een sony Xz2, of een Huawei p20 pro of een Honor 10. Ik vind het zo lastig. Wat ik vooral belangrijk vind is dat alles soepel moet verlopen en een goede accuduur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-18 09:20 



 
Profiel   

Je zou voor refurbished iPhones ook kunnen kijken op http://www.refurbished.nl. Ik heb zelf geen ervaring met iPhones, maar ik heb hier wel goede verhalen over gehoord :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-18 15:47 



 
Profiel   

Van welke provider nemen Simpel, als hollandsnieuwe af?

Ik ben voor de S10+ aan het kijken bij mn verlenging, ben van Vodafone naar Tmobile gegaan, maar wil even verder kijken naar goedkopere abbonoment die:

- Nadat de mb's op zijn, geen extra kosten in rekening bied
- Die in belgie ook bereik heeft.

Ik was 2 jaar geleden overgestapt van Vodafone naar Tmobile, omdat ik op mn toen huidige stal, weinig bereik had. En tmobile daar de dekking wel had.

Vodafone altijd tevreden over geweest, als mn mbs op waren, was de "traag" internet zonder extra kosten nog vrij snel! Bij tmobile vind ik dit niet, en moet ik bijna bij gaan kopen wil ik normaal internet!
Ook was volgens mij bij Vodafone beter bereik in Belgie dan T mobile...

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-18 13:00 



 
Profiel   

Hoi!

Ik heb sinds bijna 2.5 jaar de samsung galaxy j5 2016. Bevalt prima maar wordt slomer en voordat hij kapot is wil ik wel alvast een nieuwe op het oog hebben.

Wat is jullie mening over de j7 duo (2018) ? En is de normale j7 2018 net zo goed ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-18 09:10 



 
Profiel   

Wellicht dat iemand hier mij kan adviseren! Ik wil graag een nieuwe telefoon met een goede camera,
ik kom van de Galaxy S6 af. Nu viel mijn oog op de Samsung Galaxy s9 Plus of de iPhone 8 plus. Wat
denken jullie? (Ik ben Android gewend, ik heb geen ervaring met Apple, maar ik ben daar verder ook niet
moeilijk in). Andere aanraders zijn natuurlijk ook welkom.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-18 14:42 



 
Profiel   

Ik zou de s9 pakken, maar ik ben sowieso voor samsung! Weet nu al dat ik voor de s10+ ga volgend jaar

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-18 19:13 



 
Profiel   

Sem_ schreef
Wellicht dat iemand hier mij kan adviseren! Ik wil graag een nieuwe telefoon met een goede camera,
ik kom van de Galaxy S6 af. Nu viel mijn oog op de Samsung Galaxy s9 Plus of de iPhone 8 plus. Wat
denken jullie? (Ik ben Android gewend, ik heb geen ervaring met Apple, maar ik ben daar verder ook niet
moeilijk in). Andere aanraders zijn natuurlijk ook welkom.


Ik zou voor de A7 gaan als ik jou was. Maakt top foto's maar heeft daarnaast tenminste ook een hoop opslagruimte. ;)

https://www.nu.nl/reviews/5550416/revie ... -cameras-2

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-18 12:46 



 
Profiel   

Hoi! Ik heb even advies van iemand nodig :P
Ik heb nu 3,5 jaar de iPhone 5C en ondanks dat ie nog best goed functioneert, merk ik wel dat ie ouder wordt. Loopt steeds vaker vast en nu met de kou is de batterij binnen no time leeg. Ook mis ik behoorlijk wat geheugen. Ben dus langzaam aan het kijken naar een nieuwe telefoon. Het liefst blijf ik bij Apple omdat ik daar gewoon erg tevreden over ben, maar als student zijnde is mijn budget gewoon niet zo hoog. Wat nog in mijn budget past is de 6S, maar ik vraag me af of die niet snel gaat verouderen dan? Het alternatief zou dan namelijk de 7 zijn, maar die is eigenlijk boven budget, dus dan zou ik moeten wachten op een mooie aanbieding.
Wat denken jullie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-18 13:43 



 
Profiel   

Zelf de 6s gehad en die batterij was heel snel slecht. Zou dan zelf persoonlijker naar de iphone7 neigen

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-18 13:47 



 
Profiel   

Ik heb dit jaar in maart nog de SE gekocht. Ik had de 6 met 16 gig geheugen, maar zat steeds vol. Dus voor 128 gig gegaan. Ik wilde ook kleiner, dus werd het de SE vanwege zijn prijs en grootte. Voldoet prima en gaat nog wel een paar jaartjes mee. Hij is vergelijkbaar met de 6s.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-18 13:49 



 
Profiel   

SE is ook nog een optie ja, maar ben daar eigenlijk ook een beetje bang voor veroudering

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-18 13:52 



 
Profiel   

Poek schreef
SE is ook nog een optie ja, maar ben daar eigenlijk ook een beetje bang voor veroudering


Als er genoeg geheugen op zit wat nieuwere updates gewoon kan installeren, snap ik niet zo goed hoe een ouder model persé veroudert bv op de looks na? - looks die bij apple dan bv. gelukkig ook nagenoeg niet veranderen. Want als je gewoon nieuwe updates kunt installeren en gebruiken met genoeg geheugen wat overblijft, is ook een ouder model nog prima - als je idd qua budget gewoon niet kunt kijken naar een nieuwer model. In mijn ervaring is de iOs software juist op oudere modellen heel lang goed te gebruiken zonder problemen te krijgen, mits er idd genoeg geheugen is. Ik ben tegenwoordig echt een Apple aanhanger en zou liever een ouder model kopen - waar je dan toch gewoon nieuwe updates krijgt - als overgaan op een android telefoon hihi :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-18 17:17 



 
Profiel   

HelmerG schreef
Poek schreef
SE is ook nog een optie ja, maar ben daar eigenlijk ook een beetje bang voor veroudering


Als er genoeg geheugen op zit wat nieuwere updates gewoon kan installeren, snap ik niet zo goed hoe een ouder model persé veroudert bv op de looks na? - looks die bij apple dan bv. gelukkig ook nagenoeg niet veranderen. Want als je gewoon nieuwe updates kunt installeren en gebruiken met genoeg geheugen wat overblijft, is ook een ouder model nog prima - als je idd qua budget gewoon niet kunt kijken naar een nieuwer model. In mijn ervaring is de iOs software juist op oudere modellen heel lang goed te gebruiken zonder problemen te krijgen, mits er idd genoeg geheugen is. Ik ben tegenwoordig echt een Apple aanhanger en zou liever een ouder model kopen - waar je dan toch gewoon nieuwe updates krijgt - als overgaan op een android telefoon hihi :')


Op mijn huidige telefoon kan ik geen updates meer doen en zijn sommige apps daardoor niet te gebruiken. Daar ben ik bang voor. Design maakt mij niet uit, vind juist het design van de SE mooi. Android is sowieso geen optie nee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-18 17:45 



 
Profiel   

In dat geval is contact opnemen met Apple support misschien een optie en vragen hoe de vooruitzichten dan zijn als je een ouder model wil kopen al geeft dit wel aan dan, dat het eigenlijk geen optie meer is. Als je idd geen updates meer kunt doen werkt idd niks meer van apps op een gegeven moment. Is een refurbished telefoon geen optie? Die zitten aanzienlijk lager in aankoopprijs.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-18 18:08 



 
Profiel   

Vraagje aan de telefoonkenners

Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon. Heb nu een Samsung A5, denk van de eerste generatie, ding is al wel een paar jaar oud. Op zich functioneert ie voor nu nog prima, maar ik ga vanaf februari voor langere tijd reizen, op de fiets. Nu wil ik waarschijnlijk gaan navigeren via telefoon, en zoek ik dus iets wat hiervoor geschikt is. Belangrijke punten zijn de accuduur (liefst zo lang mogelijk), snelheid (wel handig als de navigatie niet de hele tijd blijft hangen), geheugen (wil offline navigeren, zal dus kaarten moeten downloaden) en een dual-sim lijkt me ook makkelijk. Looks maakt me verder helemaal niks uit, merk ook niet. Camera hoeft ook niet super te zijn, daar neem ik namelijk een systeemcamera en heel arsenaal aan lenzen mee.
Qua prijs is natuurlijk hoe goedkoper hoe beter, en zit ik aan een max van 200 euro te denken.

Welke toestellen zouden geschikt kunnen zijn voor mij?

En hoe zit het met bestellen in China? Lijkt financieel een stuk gunstiger, maar misschien moeten er een hoop invoerkosten betaald worden?

Alvast bedankt!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-18 22:01 



 
Profiel   

Zijn er hier mensen met een doogee telefoon die mij kunnen vertellen of er een Nederlands menu op zit?
Kan het niet terug vinden bij de specs voor de S60.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-19 15:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 299 van de 305 [ 7604 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302 ... 305  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen