Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 304 van de 305 [ 7604 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 301, 302, 303, 304, 305  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Topic telefoonkeuze

 
Profiel   

Hier is het overigens toch een Oneplus 6T geworden. Onwijs blij mee, hij is heerlijk snel :j
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-20 20:13 



 
Profiel   

Mooi! Ik heb eigenlijk altijd Samsung gehad, twijfel wel of ik misschien een iphone wil of dat ik gewoon bij android blijf. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-20 20:17 



 
Profiel   

Oeh, ik ben destijds van altijd Apple overgestapt naar Nokia, maar ik zou echt geen Apple meer willen :n Heeft uiteraard allemaal z'n voors en tegens, maar ik vind ze echt véél te duur tegenwoordig en altijd dat gedoe met iCloud opslag en te weinig opslag, nee. Ik was er klaar mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-20 20:26 



 
Profiel   

Renee1991 schreef
Oeh, ik ben destijds van altijd Apple overgestapt naar Nokia, maar ik zou echt geen Apple meer willen :n Heeft uiteraard allemaal z'n voors en tegens, maar ik vind ze echt véél te duur tegenwoordig en altijd dat gedoe met iCloud opslag en te weinig opslag, nee. Ik was er klaar mee.


Ja? Ik weet echt niks van apple of iPhones :') Hier ook niemand die een iphone heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-20 20:38 



 
Profiel   

Nou ja, er zullen genoeg mensen in dit topic zijn die er wel tevreden over zijn, maar voor mij niet meer :n
Het heeft echt z'n voors en z'n tegens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-20 20:42 



 
Profiel   

Wat is Oneplus voor merk? Nog nooit van gehoord eigenlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-20 20:44 



 
Profiel   

Draait ook op Android! En voor wat kwaliteit betreft best wel high end ook :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-20 20:55 



 
Profiel   

OnePlus is een heel fijn merk! Ik vind ze echter te duur van wat ik ermee doe, dus heb een Nokia. Heerlijk toestel en betaalbaar :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-20 17:26 



 
Profiel   

Ik ben ook nog altijd verliefd op mijn OnePlus 7. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-20 17:40 



 
Profiel   

Ik heb een oneplusX, ook heel fijn ding, al is het een oudje :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-20 17:57 



 
Profiel   

Meliaforever schreef
Renee1991 schreef
Oeh, ik ben destijds van altijd Apple overgestapt naar Nokia, maar ik zou echt geen Apple meer willen :n Heeft uiteraard allemaal z'n voors en tegens, maar ik vind ze echt véél te duur tegenwoordig en altijd dat gedoe met iCloud opslag en te weinig opslag, nee. Ik was er klaar mee.


Ja? Ik weet echt niks van apple of iPhones :') Hier ook niemand die een iphone heeft.


Altijd iPhone gehad, maar inderdaad altijd te weinig opslag.
Ik heb nu Samsung galaxy note 10+. Helemaal top.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-20 12:30 



 
Profiel   

Goedemorgen, binnenkort mag ik weer een nieuwe mobiel uit kiezen voor mn abonnement.
Had gehoopt dat mijn samsung s9 nog steeds zo goed beviel om naar sim only te kunnen maar helaas. Foto's zijn niet mooi. Loopt vaak vast.
Dus nu opzoek naar een toestel dat wel lang goed blijft. Weten jullie een toestel dat goede fotos maakt en langer als 2 jaar goed blijft?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-20 08:34 



 
Profiel   

Ja, Oneplus hoor ik van veel mensen dat ze het echt lang blijven doen (bijv. 5 jaar en nog steeds niet op). Ik heb hem zelf nog niet zó lang, maar ik vind de foto's wel echt heel goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-20 09:08 



 
Profiel   

Minpunt van OnePlus vind ik juist de foto's. Vergeleken met andere toestellen doen ze het echt een stuk minder.

Maar goed, een OnePlus koop je ook niet voor de foto's.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-20 09:26 



 
Profiel   

En welk model heb je dan als referentie? Want ik heb de 6T en ik vind de foto's goed, zeker de portretfunctie.
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-20 09:36 



 
Profiel   

Ik heb de 7. :)

Als je de OnePlus qua foto's vergelijkt met Xiaomi, Huawei, Samsung, iPhone is er echt een groot verschil.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-20 09:48 



 
Profiel   

ninne1 schreef
Heb ong 5 maanden de A50. Nog steeds heel blij mee. Heb altijd de S serie had. Maar die vind ik los echt te duur worden. Ga echt geen €900,- voor een telefoon betalen. En de A serie is net zo fijn.


Om deze reden heb ik sinds kort een A51, bevalt tot nu toe prima. Mijn S7 was na 3 jaar echt op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-20 22:39 



 
Profiel   

Hoi! Ik ga dit topic weer even leven in blazen.

Gisteren heb ik mijn S7 edge laten vallen en nu kijk ik telkens naar een flikkerend beeldschemr |(

Dat wordt helaas een nieuwe dus. Groter wil ik echt niet en op de specs wil ik ook niet inleveren. Nu twijfel ik tussen 'gewoon' weer een S7 edge te bestellen of een andere telefoon. Iemand aanraders eventueel?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-20 22:34 



 
Profiel   

Iemand die de OnePlus Nord overweegt? Ik vind OnePlus een heel fijn merk, maar 800 euro voor een telefoon gaat me te ver. Dus ik overweeg nu de Nord.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-20 17:10 



 
Profiel   

Ik twijfel tussen de OnePlus 7T pro of de OnePlus Nord. Wat zouden jullie doen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-20 14:51 



 
Profiel   

Heyhoi!

Ik ben opzoek naar een nieuw mobiel. Na mijn samsung galaxy A10 2 jaar te hebben gehad, krijgt het beeld kuren. Ook met zn 32 gb opslag is meedraaien in deze tijd niet meer gemakkelijk. Nu mijn vraag: wat vinden jullie van de samsung A20 128 gb? (2020)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 17:47 



 
Profiel   

Ik zie dat het topic nog weinig actief is. Echter waag ik een kans op toch wat kennis van jullie.

Ik zit te kijken voor een nieuwe telefoon en heb nu 2 telefoons gevonden. Echter is de ene 200 euro duurder en vraag mij af of dat het waard is.
[ img ]
Wat zijn jullie ervaringen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 11:18 



 
Profiel   

Ik heb sinds dit weekend een Oppo A53.Hij is een stuk sneller dan mijn oude telefoon, die steeds langzamer werd.
Met de optie Oppo telefoon klonen, konden we alle gegevens makkelijk van een op andere tel. zetten.

Maar....nu kwam ik er vandaag dus achter dat de berichten die mijn dochter me via whattsapp stuurde met foto/filmpje erbij, niet worden gedownload. Ik kan dus zelf ook geen foto versturen. Ik krijg elke keer de melding: Kan bestand niet downloaden.

We hebben al zitten zoeken in de instellingen en alles gedaan wat internet ons vertelde te doen en het werkt nog niet.
Enige optie wat nu dus overblijft is whattsapp van telefoon te verwijderen en opnieuw te installeren? Maar dan ben ik toch ook mijn hele geschiedenis kwijt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-21 23:47 



 
Profiel   

Iemand hier ervaring met provider Hollands Nieuwe? Ik zit nu bij Kpn, al jaren. Bevalt prima maar is wel heel duut. Ik heb nu de iphone 12 op het oog. Is dus bij HN zon 100€ goedkoper dan bij Kpn en dat vind ik wel heel veel. Alleen lees ik veel verschillende ervaringen dat ik niet zo goed weet wat te doen

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 20:19 



 
Profiel   

Ik heb lange tijd bij HN gezeten en ik heb er nooit wat op aan te merken gehad.
Ik ben juist overgestapt naar KPN vanwege de husselvoordelen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 20:26 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 304 van de 305 [ 7604 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 301, 302, 303, 304, 305  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen