Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 305 [ 7604 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 305  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Topic telefoonkeuze

 

Hmm, kben niet zo kapot van het merk. Batterij is slecht en ze zijn verschrikkelijk langzaam. (Ik heb er nu eentje, daarom ben ik opzoek naar een nieuwe)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-10 17:01 



 
Profiel   

Ik heb zelf de samsung galaxy s en daar ben ik heel gelukkig mee! Fijn toestel,leuke extra's en makkelijk in gebruik.
Was m'n eerste touchscreen maar werkt lekker!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-10 17:55 



 
Profiel   

Ik heb sinds een week een Sony Ericsson Vivaz Pro. Echt een geweldig ding, alleen gaat de batterij maar anderhalve dag mee. Is dit normaal? De batterij van mijn vorige telefoon ging dik een week mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-10 20:51 



 
Profiel   

Ik ben zelf op zoek naar de c3, Alleen waar ik gister mijn abbo heb afgesloten hadden ze hem niet. Iemand een idee waar ik hem kan kopen zonder dat er een lock op zit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-10 13:20 



 
Profiel   

Ik ben op zoek naar een telefoon met:
- uitschuifbaar qwerty-toetsenbord
- minimaal 5 MP camera
- wifi

Wie weet iets voor mij? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-10 14:25 



 
Profiel   

Ook ik ben aan het orienteren voor een nieuwe telefoon. Ik kom er alleen niet uit wat voor een model ik zoek, om hopeloos van te worden. -O-

- Heeft in principe geen voorkeur voor merk maar heeft wel veel goede ervaringen met Sony Ericsson
- Rond de 5 megapixel camera (mag meer zijn, minder liever niet)
- MP3-speler
- Geheugen moet uit te breiden zijn met een geheugenkaartje
- Heeft liever geen touch-screen maar volgens mij ontkom je daar niet meer aan?
- Echt geen joy-stick meer. :=
- Broekzakformaat is zeer belangrijk voor mij
- En je moet er mee kunnen bellen en smsen. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-10 17:03 



 
Profiel   

In mijn eerdere berichtje zij ik al dat ik voor de c3 ging.
Maar mevrouw is nu toch weer verder aan het kijken dan der neus lang is. Dus ervaringen gevraagd over de LGgw300
samsung diva en de samsung star.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-10 17:52 



 
Profiel   

Cookies schreef
Ik heb sinds een week een Sony Ericsson Vivaz Pro. Echt een geweldig ding, alleen gaat de batterij maar anderhalve dag mee. Is dit normaal? De batterij van mijn vorige telefoon ging dik een week mee.


Toen ik mijn SE nieuw had (wel ander type) was dit ook zo. Later leek het alsof de accu meer vermogen had maar nu neemt ie in vermogen weer af (tezamen met vele andere functies helaas).

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-10 17:55 



 
Profiel   

astriidj schreef
Ik ben op zoek naar een telefoon met:
- uitschuifbaar qwerty-toetsenbord
- minimaal 5 MP camera
- wifi

Wie weet iets voor mij? :)


Nokia N97(mini) ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-10 18:47 



 

Ik ben ook opzoek naar een mobiel met:
- Qwerty (Uitschuifbaar of eronder)
- Redelijk geprijsd.
- Simlock vrij (Voor een sim only abbonement erbij)
- Misschien ingebouwd (gratis dus) internet.

Iemand?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-10 19:54 



 
Profiel   

Heej

Ik zit eraan te denken om de Samsung Galaxy S te nemen, ik vroeg me af of hier mensen zijn met deze telefoon? Zijn jullie er blij mee? Hebben jullie geen moeite met het formaat? Hij is best groot volgens mij... en gebruiken iets van een hoesje of iets dergelijks?

alvast bedankt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-10 23:03 



 
Profiel   

Heb vandaag de samsung galaxy, nokia e72 en blackberry bold vergeleken.. Die blackberry en nokia hebben wel hele kleine toetsjes.. Maar wat is de samsung galaxy groot :oo
Maar wel heeel mooi...

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-10 16:23 



 
Profiel   

GaitMonster schreef
Heb vandaag de samsung galaxy, nokia e72 en blackberry bold vergeleken.. Die blackberry en nokia hebben wel hele kleine toetsjes.. Maar wat is de samsung galaxy groot :oo
Maar wel heeel mooi...


Ik plaats dit bericht met de e72 en ik moet zeggen; die kleine toetsjes wennen. Geweldig ding, ben er erg blij mee. Die galaxy is mooi maar mij echt te groot. En ik hou niet zo van touchscreen. En erg groot idd.. Wil wel een telefoon die in mijn broekzak past. Als mensen twijfelen over de e72 dan kan ik hem alleen maar aanraden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-10 20:18 



 

Iemand die ervaring heeft met een (ik denk) Nokia Navigator? Ik heb hem 3dehands. (Van mijn moeder geweest, daarna van mijn zusje en nu van mij :) ) en ik ben er eigenlijk best wel tevereden over. := Ding is hartstikke lelijk maar oh-zo-fijn! Mijn vorige was een LG shine, slóóm dat dat ding was! :oo Maar deze is daarmee vergeleken echt snel. :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-10 16:14 



 
Profiel   

x


Laatst bijgewerkt door Maren op 27-09-23 22:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-10 16:50 



 

Misschien een samsung star qwerty? Een vriendin heeft die pas geleden aangeschaft en is er wel tevreden over! En misschien nog een leuk extra'tje: Het geluid kan erg hard. :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-10 19:04 



 
Profiel   

ik heb sinds kort de samsung gelaxy s, wat een heerlijk ding zeg. Ben er enorm blij mee (ondanks zijn ietwat grote formaat).

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-10 19:09 



 
Profiel   

aangezien hier wat telefoon kenners zitten :P

Ik krijg een blackberry, maar ik hoef dan toch geen mobiel internet bundel/abonnement te nemen omdat die blackberry (bold) wifi heeft..
ik heb geprobeerd het op te zoeken maar kan daarover niet echt info vinden.
(ik heb het niet over een blackberry abbo voor het pingen enz, maar een gewoon internet abbo)

wie helpt mij :P

Overigens heb ik nu een samsung touchwiz, super fijn ding, nooit problemen mee gehad. heel degelijk formaat.
Gaat 2e hands de verkoop in ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-10 16:03 



 
Profiel   

Ik zoek een nieuwe telefoon, wie heeft er meer info over de volgende modellen

Samsung Galaxy S
Iphone (is die te vergelijken met de galaxy?)
Nokia C6
Nokia N97
Nokia N97 mini

Wie heeft er meer info? Gaat me vooral om
* kwaliteit (vastlopen etc)
* internet gebruik
* toetsenbord

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-10 13:04 



 

NewYork schreef
aangezien hier wat telefoon kenners zitten :P

Ik krijg een blackberry, maar ik hoef dan toch geen mobiel internet bundel/abonnement te nemen omdat die blackberry (bold) wifi heeft..
ik heb geprobeerd het op te zoeken maar kan daarover niet echt info vinden.
(ik heb het niet over een blackberry abbo voor het pingen enz, maar een gewoon internet abbo)

wie helpt mij :P

Overigens heb ik nu een samsung touchwiz, super fijn ding, nooit problemen mee gehad. heel degelijk formaat.
Gaat 2e hands de verkoop in ;)

Voor zover ik weet, (vriend van me heeft een Iphone, heeft het me uitgelegd. :P)
Als er WiFi op zit, en je hebt ergens gratis WiFi/Internet, dan hoef je geen abbonement te betalen. Maar ben je bijv. ergens waar je géén gratis wifi internet hebt (met een wachtwoord o.i.d) dan moet je betalen.

Snap je het zo?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-10 17:40 



 
Profiel   

Manegepaard schreef
NewYork schreef
aangezien hier wat telefoon kenners zitten :P

Ik krijg een blackberry, maar ik hoef dan toch geen mobiel internet bundel/abonnement te nemen omdat die blackberry (bold) wifi heeft..
ik heb geprobeerd het op te zoeken maar kan daarover niet echt info vinden.
(ik heb het niet over een blackberry abbo voor het pingen enz, maar een gewoon internet abbo)

wie helpt mij :P

Overigens heb ik nu een samsung touchwiz, super fijn ding, nooit problemen mee gehad. heel degelijk formaat.
Gaat 2e hands de verkoop in ;)

Voor zover ik weet, (vriend van me heeft een Iphone, heeft het me uitgelegd. :P)
Als er WiFi op zit, en je hebt ergens gratis WiFi/Internet, dan hoef je geen abbonement te betalen. Maar ben je bijv. ergens waar je géén gratis wifi internet hebt (met een wachtwoord o.i.d) dan moet je betalen.

Snap je het zo?


Ja indd, ik heb het ook even nagevraagd bij vodafone.
Heb dus al een bb internet abbo afgesloten :D

Dankje

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-10 17:42 



 
Profiel   

heeft iemand hier ervaring met de htc desire hd ? die lijkt mij echt heel vet ,

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-10 18:00 



 
Profiel   

Ik ben ook op zoek. Heb nu de Nokia N82 die prima bevalt maar abbo loopt af en ik wil nu mijn telefoon meer als computer gebruiken. Heb een paar weken een Nokia N97 mini gehad, leuk ding en werkt makkelijk. Maar merkte dat het touchscreen zo gemakkelijk werkt dat ik het toetsenbord amper gebruikte. Omdat er fouten zijn gemaakt bij het overzetten van mijn abbo en nr behoud is de hele aankoop te niet gedaan en het toestel terug gestuurd.

Ik vond het wel lastig dat er niet heel veel apps voor Nokia zijn. Daarom zoek ik nu een android of evt BB of Iphone. Ben tevreden over KPN en Vodafone, ervaringen met andere providers zijn welkom. Vooral betrouwbaarheid, ook in de bos en aan de kust onvangst.
Verder is het ook een eis dat er GPS is ingebouwd. En tot 25 euro incl per maand, ik bel/sms weinig.

Liefst ook een niet te groot toestel, moet gemakkelijk in mijn rijbroek passen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-10 00:33 



 
Profiel   

Ik heb sinds een week de sony ericsson x10 mini pro. Had hiervoor de samsung qwerty maar die heb ik twee weken gebruikt, te ingewikkeld en te groot :o
Deze is echt perfect! Hij is klein, past in al mijn broeken heb touch en toestsenbordje en een uitgebreid maar niet ingewikkeld menu.

Mis alleen tegenwoordig de uitgebreidde gebruiksaanwijzingen nu is het soms nog flink behelpen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-10 15:53 



 
Profiel   

Wat zijn de ervaringen met een Qwerty-toetsenbord op je mobiel? En dan zoek ik specifiek ervaringen van de broekzaktelefoons, gezien ik hem altijd in mijn broekzak heb.

[edit] Mijn keus valt op de Sony Ericsson Vivaz Pro (U8i), heeft iemand deze toevallig in bezit? En wat zijn de ervaringen daarmee?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-10 16:10 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 305 [ 7604 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 305  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen