Topic telefoonkeuze

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 19:58

6s stond ook bekend on de slechte batterijen.
Had de mijne ook, vooral als het extreem warm of koud was.

Janinevv

Berichten: 13237
Geregistreerd: 12-01-16

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 20:01

Ohjaa dat wist ik niet. Maar goed, ben daar dus beetje bang voor haha :o

Jammer dat hier tot nu toe nog geen S9 mensen hebben gereageerd.

Meliaforever

Berichten: 12035
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 20:14

Janinevv schreef:
Ohjaa dat wist ik niet. Maar goed, ben daar dus beetje bang voor haha :o

Jammer dat hier tot nu toe nog geen S9 mensen hebben gereageerd.


Samsung s9? Die heb ik. Wat wil je weten? :)

Janinevv

Berichten: 13237
Geregistreerd: 12-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 20:56

Meliaforever schreef:
Janinevv schreef:
Ohjaa dat wist ik niet. Maar goed, ben daar dus beetje bang voor haha :o

Jammer dat hier tot nu toe nog geen S9 mensen hebben gereageerd.


Samsung s9? Die heb ik. Wat wil je weten? :)


Klopt de samsung galxy s9.
Hoe is hij in zijn werk? Lekker vlot? Hoe is de camera? Is deze redelijk scherp? Zijn er punten wat je wat irritanter vindt?

Meliaforever

Berichten: 12035
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 21:06

Ik heb hem nog niet zo lang, maar ik vind hem wel lekker snel. Moest even wennen aan het gewicht en model. Ik had hiervoor de S7. Camera heb ik nog niet heel goed getest, alleen wat huis tuin keuken foto's.
Batterij gaat wel wat langer mee dan de S7. Scherm is ook goed scherp. Bokt maakt ze alleen wat minder van kwaliteit. Ik heb nog geen minpunten eigenlijk, alleen dat het moeilijk is je scherm te beschermen met het gebogen scherm.Afbeelding
Afbeelding

Janinevv

Berichten: 13237
Geregistreerd: 12-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 21:09

Mooie foto's!
Zijn daar nog geen speciale hoesjes voor?

En welke kleur heb jij? Die goud ziet er erg gaaf uit :D

En waar besteld? Op telefoon wereld is het stuk goedkoper dan coolblue, bol en mediamarkt.

Meliaforever

Berichten: 12035
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 21:18

Nou ik heb liever alleen een achterkant. Vind die met zo'n flap irritant. Ik heb er nu 1 die zo goed als alles beschermt (met alleen zo'n achterkant hoesje) alleen omdat je gebogen zijkanten hebt kan het hoesje daar niet hoger.

Janinevv

Berichten: 13237
Geregistreerd: 12-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 21:19

Meliaforever schreef:
Nou ik heb liever alleen een achterkant. Vind die met zo'n flap irritant. Ik heb er nu 1 die zo goed als alles beschermt (met alleen zo'n achterkant hoesje) alleen omdat je gebogen zijkanten hebt kan het hoesje daar niet hoger.


Okee, zo'n bumper idee? Die heb ik nu ook om mijn iphone :o

Meliaforever

Berichten: 12035
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 21:19

Ik heb gewoon zwart. :') Ik zie de kleur toch niet omdat er een hoesje omheen zit. Met mijn S7 zag je de kleur nog op de voorkant. Anders had ik een blauwe genomen. Ik heb hem bij Coolblue besteld met 100 euro cashback.
Ja gewoon zo een siliconen hoesje die de achterkant en zijkanten beschermt.

Janinevv

Berichten: 13237
Geregistreerd: 12-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 21:20

Meliaforever schreef:
Ik heb gewoon zwart. :') Ik zie de kleur toch niet omdat er een hoesje omheen zit. Met mijn S7 zag je de kleur nog op de voorkant. Anders had ik een blauwe genomen. Ik heb hem bij Coolblue besteld met 100 euro cashback.
Ja gewoon zo een siliconen hoesje die de achterkant en zijkanten beschermt.


Oké! Maar die siliconen zijn toch doorschijnend? Ik ga denk ik voor Goud of zwart :D

Meliaforever

Berichten: 12035
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 21:22

Ja je zal ze ook wel in doorschijnend hebben. :)

Janinevv

Berichten: 13237
Geregistreerd: 12-01-16

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 21:23

Haha, lastig zo'n kleur kiezen :+
Mijn broer had dus ook blijkbaar de S9 en is er ook over te spreken :o

Meliaforever

Berichten: 12035
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 21:26

Je kan hem beter nu kopen met 100 euro cashback dan dat je er spijt van krijgt en alsnog koopt voor de volle prijs. :+

Janinevv

Berichten: 13237
Geregistreerd: 12-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 21:28

Meliaforever schreef:
Je kan hem beter nu kopen met 100 euro cashback dan dat je er spijt van krijgt en alsnog koopt voor de volle prijs. :+



Hoe bedoel je? Gewoon bij coolblue? Ik ken dat niet met cashback? Hoe gaat dat?

Meliaforever

Berichten: 12035
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 21:36

Ja je besteld hem gewoon met de normale prijs bij bijvoorbeeld Coolbue. Let op niet alle winkels doen mee! En dan moet je via de site van Samsung het geld terugvragen. Als je er dan niet uit komt wil ik je wel helpen of je kan Samsung een bericht sturen.
Afbeelding

PINK

Berichten: 4388
Geregistreerd: 17-09-10

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 12:52

Ik mag vanaf morgen een nieuwe telefoon + abonnement. Ein-de-lijk haha! :))
Nu is het voor mij wel duidelijk dat ik een iPhone wil (8+ of X) Even een vraagje aan de bokkers die een iPhone 8+ of een iPhone X hebben welke provider hebben jullie? Ik zit nu bij T-mobile, maar hoor dat daar heel veel problemen zijn met bellen enz. dus twijfel om over te stappen naar Tele2. Ook omdat ik hier vele malen voordeliger uit ben. Zijn er hier bokkers die ervaring hebben met Tele2 in combi met iPhone? :)

Phen
Berichten: 1207
Geregistreerd: 03-01-08

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 13:33

Ik zit bij T-mobile en heb een Iphone 8. Nooit problemen gehad met bellen of wat dan ook :)

cursebreaker

Berichten: 11438
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 13:36

PINK schreef:
Ik mag vanaf morgen een nieuwe telefoon + abonnement. Ein-de-lijk haha! :))
Nu is het voor mij wel duidelijk dat ik een iPhone wil (8+ of X) Even een vraagje aan de bokkers die een iPhone 8+ of een iPhone X hebben welke provider hebben jullie? Ik zit nu bij T-mobile, maar hoor dat daar heel veel problemen zijn met bellen enz. dus twijfel om over te stappen naar Tele2. Ook omdat ik hier vele malen voordeliger uit ben. Zijn er hier bokkers die ervaring hebben met Tele2 in combi met iPhone? :)


Ik heb KPN als provider met mijn 8plus. Ben er echt suuuper tevreden over! Maar geen ervaring dus met tele2 verder. Ik ben vooral echt verliefd op de portret functie in de camera van de nieuwe iphone modellen. Die maken echt prachtige foto's!! De 8plus is wel echt GROOT trouwens en zwaar dus daar moest ik even aan wennen aangezien ik van 6s af kwam. Mijn man heeft de iphone X en die is ook heel mooi! Ook wel weer even wennen daar dat je geen Home knop meer hebt maar daar ben je eigenlijk wel snel aan gewend.

xxxmh

Berichten: 3483
Geregistreerd: 21-06-11

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 13:51

Ik heb nu bijna 2 jaar de samsung galaxy a5 2016. Prima telefoon maar de camera is zo slecht. Ik wil een nieuwe telefoon kopen en zit te denken aan de volgende:

Samsung galaxy s8 of de samsung galaxy a6 2018.

Ik wil een telefoon met een goede camera. Ik zou echt niet weten welke telefoon ik moet kiezen. De s8 is wel het maximale wat ik voor geld wil uitgeven. De a6 heeft een leuke prijs maar weet niet hoe goed de kwaliteit van de camera is.

De s8 heeft ook die gebogen randen en ik probeer altijd heel zuinig te zijn maar dat lukt niet altijd..

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 14:25

PINK schreef:
Ik mag vanaf morgen een nieuwe telefoon + abonnement. Ein-de-lijk haha! :))
Nu is het voor mij wel duidelijk dat ik een iPhone wil (8+ of X) Even een vraagje aan de bokkers die een iPhone 8+ of een iPhone X hebben welke provider hebben jullie? Ik zit nu bij T-mobile, maar hoor dat daar heel veel problemen zijn met bellen enz. dus twijfel om over te stappen naar Tele2. Ook omdat ik hier vele malen voordeliger uit ben. Zijn er hier bokkers die ervaring hebben met Tele2 in combi met iPhone? :)


Ik heb tmobile, maar nog nooit problemen gehad met bellen oid.

Marcella

Berichten: 36717
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 15:56

Hier uiteindelijk geen nieuwe telefoon genomen, maar voor een hele lage sim-only voor 1 jaar (12,50) en nu hopen dat telefoon nog een jaartje mee gaat. :=

Meliaforever

Berichten: 12035
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 16:28

Ik weet niet precies waarom, maar ik vind de camera van de Samsung s9 beetje tegenvallen. Het doet niet wat ik wil. :') of het ligt aan mij hoor. Soms wil je gewoon snel een selfie maken bijvoorbeeld en dan heb je geen zin om alles eerst aan te passen aan wat jij wilt.

PINK

Berichten: 4388
Geregistreerd: 17-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 17:30

Phen schreef:
Ik zit bij T-mobile en heb een Iphone 8. Nooit problemen gehad met bellen of wat dan ook :)


Heb je de ‘gewone’ 8? Want waar de problemen liggen is bij de 8+ en de X. :)


HelmerG schreef:
Ik heb KPN als provider met mijn 8plus. Ben er echt suuuper tevreden over! Maar geen ervaring dus met tele2 verder. Ik ben vooral echt verliefd op de portret functie in de camera van de nieuwe iphone modellen. Die maken echt prachtige foto's!! De 8plus is wel echt GROOT trouwens en zwaar dus daar moest ik even aan wennen aangezien ik van 6s af kwam. Mijn man heeft de iphone X en die is ook heel mooi! Ook wel weer even wennen daar dat je geen Home knop meer hebt maar daar ben je eigenlijk wel snel aan gewend.


Dat is ook één van de redenen dat ik de 8+ of X wil; de portret functie en dat ze prachtige foto’s maken. Ben je inmiddels aan de grote gewend? Ik heb nu zelf ook nog de 6S.
Mag ik vragen waarom je niet voor de iPhone X hebt gekozen?

Banyu schreef:
Ik heb tmobile, maar nog nooit problemen gehad met bellen oid.
Welke telefoon heb je?

cursebreaker

Berichten: 11438
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 17:56

Ik ben nu eigenlijk wel aan de grootte gewend ja van de plus. Al is hij wel echt zwaar hoor tov de meeste telefoons, dus dat is wel iets waar je rekening mee moet houden denk ik, zeker als je een s model gewend bent - het is wel een wereld van verschil haha.

En ik vond het niet hebben van de home-knop toch wel een dingetje - heb de telefoon van m'n man daarom genoeg uitgeprobeerd om te kijken. Daarnaast vond ik, doordat het scherm helemaal doorloopt bij de X, de verhoudingen van het scherm niet mooi; te langwerpig en dus niet zoals je gewend bent bij iphone. Het is voor het oog overigens wel mooier, dat je die balken niet meer hebt boven en onder en het dus allemaal scherm is. Lekker tegenstrijdig dus he haha.

Maar die portret functie.. ik ben echt verliefd!
(kwaliteit is beter normaal, maar verslechterd door het uploaden hier)

AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

PINK

Berichten: 4388
Geregistreerd: 17-09-10

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 18:05

Oh wauw! Die foto's!! <3 Echt prachtig. Daarom wil ik hem ook zo graag.. Denk dat ik ook erg moet wennen aan het niet hebben van een homebutton. :') Vind met wel mooier denk ik omdat je toch gewend bent dat hij er zo uitziet. Vind bij de + het zo'n nadeel dat ik hem niet echt mijn broekzak kan doen. Dat doe je toch wel even snel.. Maar de X is zo duur.

Rond 12 september komen er weer nieuwe iPhones uit.. Twijfel dus ook of ik daar op moet wachten of niet. Wil zo zo graag een nieuwe haha. Iets met ongeduldig. :+ Maar die abonnementen zullen ook wel heel duur zijn beng ik bang..