Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 285 van de 305 [ 7604 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288 ... 305  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Topic telefoonkeuze

 
Profiel   

Huawei P10, niet de lite. De lite is wat minder dan de gewone qua accu en camera enzo.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-17 08:19 



 
Profiel   

ZTE Axon 7, ik denk wel dat die zo'n 350 euro is momenteel op amazon.de. Maar het is een ongeloofelijk goed toestel imo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-17 08:32 



 
Profiel   

Bedankt voor de snelle reacties!

Quebelle schreef
ZTE Axon 7, ik denk wel dat die zo'n 350 euro is momenteel op amazon.de. Maar het is een ongeloofelijk goed toestel imo.


Dit toestel ben ik indd eerder tegen gekomen in dit topic, maar voor mij is dit merk onbekend en wil het liefst bij de merken blijven die ik aangaf.
Maar ga me zeker hier ook even in verdiepen!

Es_ther schreef
Huawei P10, niet de lite. De lite is wat minder dan de gewone qua accu en camera enzo.


Dit toestel heb ik indd gisteren ook gezien, maar zit kwa prijs ver over mijn budget (€520,-)

Oh, het is trouwens de bedoeling dat de telefoon 1,5 jaar 'mee gaat'.
Dan mag ik weer een nieuw toestel uitzoeken bij mijn abonnement! (Ben dit jaar dom geweest om mij over te halen voor een iPhone) :+

Edit: Misschien een hele domme vraag :D
Maar bijv. bij de ZTE staat;
Besturingssysteem - versie bij releas: 6
Besturingssysteem - nieuwst mogelijke versie: 6.0.1

Dit betekend dat op deze (en mogelijk andere) telefoons geen update voor bijv. 7.0 mogelijk is?
Sorry, ben echt een leek als het aankomt op telefoons en besturingssysteem etc. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-17 08:37 



 
Profiel   

_Nero schreef
Edit: Misschien een hele domme vraag :D
Maar bijv. bij de ZTE staat;
Besturingssysteem - versie bij releas: 6
Besturingssysteem - nieuwst mogelijke versie: 6.0.1

Dit betekend dat op deze (en mogelijk andere) telefoons geen update voor bijv. 7.0 mogelijk is?
Sorry, ben echt een leek als het aankomt op telefoons en besturingssysteem etc. :+


Als ik snel Google zie ik dat android 7.1.1 ervoor beschikbaar is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-17 09:37 



 
Profiel   

De ZTE is heel recent dus hij update zeker nog. Ik had hiervoor LG, Nokia, Sony en Iphone, maar de ZTE is tot nu toe echt de beste imo. Heeeel groot geheugen, heel snel, en gewoon fijn bedienbaar. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-17 11:43 



 
Profiel   

Quebelle schreef
De ZTE is heel recent dus hij update zeker nog. Ik had hiervoor LG, Nokia, Sony en Iphone, maar de ZTE is tot nu toe echt de beste imo. Heeeel groot geheugen, heel snel, en gewoon fijn bedienbaar. :j


Bedankt voor je bericht!

Ik heb mijn iPhone verkocht (aan m'n schoonmoeder :D )
Breng de telefoon morgenavond dus ga morgen eerst naar de Mediamarkt, denk dat het toch de Huawei word. Vind de service van de mediamarkt goed en koop het liefst ook een telefoon in een winkel ipv een webshop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-17 12:15 



 
Profiel   

Voor als je een goede batterij wilt ook. Ik heb nu de Lenovo P2 en ben zeer tevreden erover. Is qua prestaties ook net ietsje beter dan de Huawei P10 lite. Alleen de grootte was even wennen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-17 14:16 



 
Profiel   

Mediamarkt verkoopt de ZTE ook, maar niet in België :) En hij was veel goedkoper via Duitsland.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-17 14:24 



 
Profiel   

Quebelle schreef
Mediamarkt verkoopt de ZTE ook, maar niet in België :) En hij was veel goedkoper via Duitsland.


Oh oké! Kon hem zo 1,2 niet via de site vinden
Maar ga morgen Sws even kijken :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-17 15:56 



 
Profiel   

Mizora schreef
Ik heb zelf de A3 2017. Bij de A3/A5/A7 lijn moet je bij review heel goed opletten om welk model het gaat. De A3 2017 is echt een goede tot hoge middenklasser, terwijl de A3 2016 een instroommodel was.

Ik heb mijn iPhone 5S ingeruild voor een A3 2017 omdat ik echt niet overweg kan met apple, ook niet na 1.5 jaar. Ik wilde per se een goede kleine telefoon, en dan zit je of aan de iPhone (SE), of aan de samsung A3 2017, of aan een Sony Z... compact. De sony Z3 compact is bij mij tot 2x toe spontaan gebarsten (één keer in mijn broekzak, de tweede keer terwijl hij op tafel lag) en valt voor mij dus af, met iOS kan ik niet omgaan dus bleef alleen de A3 2017 over. De reden dat ik eerder een iPhone had, was omdat er dus nog geen model was dat als alternatief voldeed (ik had die gekocht als vervanging van de Z3C).

De A3 2017 is snel, licht, voor mij een fractie aan de grote kant maar voor een toestel klein, qua prijs ook een middenklasser, de fotokwaliteit is goed, hoewel het inderdaad geen nieuw model iPhone of vlaggenschip samsung is, hoef je echt niet bang te zijn dat je flutfoto's maakt. Alleen als je van plan bent een wand te vullen met een enkele foto en dat per se met een telefoonfoto wilt doen, zou ik gaan voor een hogere kwaliteit camera.


Wat bedoel je met een instroommodel?

Ikzelf ben overgestapt van s4 mini naar A3 2016 en heel tevreden! Camera is beter, batterij is beter, de rest is vergelijkbaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-17 21:03 



 
Profiel   

Hallo hallo!

Ik heb een leuke puzzel voor jullie :D zet hem expres hier neer, vind het een beetje onzinnig om hier een nieuw topic voor te openen.

Op dit moment heb ik een Leagoo Lead 7, hele fijne telefoon, grote batterij, maar begint nu na ongeveer 2 jaar kuren te vertonen met wifi's vergeten, crashen, knipperen, het hele scherm ineens inzoomen tot een punt waar het niet bruikbaar is :')

Daarom ben ik opzoek naar een nieuwe telefoon. Ik ben niet kleine-merken-schuw ( :') ) maar liever geen Apple (ik kan er niet mee om gaan.
Mijn harde eisen:
Android 6.0 of hoger
Wél een geheugenkaartlezer (graag micro SD)
Niet groter dan 7 cm breed en 15 cm hoog
Beeldscherm HD of hoger
Wél GPS

Water/stofbestendig is leuk, maar hoeft niet per se

De telefoon zal veel gebruikt worden om te WhatsAppen, internet te browsen, school-apps runnen (zijn niet zwaar), YouTube kijken en Office bestandjes lezen.

Mijn oog is gevallen op de Sony Xperia XA1 vanwege het scherm, de goede camera en het formaat van de telefoon.

Misschien hebben jullie nog aanraders :D alvast bedankt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-17 08:53 



 
Profiel   

ZTE Axon 7, beschikt over al je eisen al zou je juist eens je afmetingen moeten nakijken, ik weet niet orecies hoe groot die is. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-17 09:04 



 
Profiel   

Quebelle schreef
ZTE Axon 7, beschikt over al je eisen al zou je juist eens je afmetingen moeten nakijken, ik weet niet orecies hoe groot die is. :j

Hij valt er echt net buiten, de hoogte is 15,1 cm en de breedte 7,5 cm. 15 en 7 zijn toch wel echt mijn uitersten omdat ik er nog een hoesje omheen wil en het anders echt niet in mijn broekzak past :')
Ook staat het me een beetje tegen dat hij geen verwisselbare accu heeft.
Toch bedankt voor de tip!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-17 09:10 



 
Profiel   

De batterij van de Sony XA1 is ook niet verwisselbaar. Ik denk ook niet dat er veel modellen zijn die dat wel nog hebben. En met een hoesje is hij echt niet groot en lomp, ik heb er de hoes omheen die erbij zat en hij past zeker nog in mijn broekzak :j

Verder heeft hij een beter en groter scherm, een groter geheugen, dual sim en een grotere batterij :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-17 09:14 



 
Profiel   

Heeft hier iemand van jullie de plus variant van de iPhone?
Over 2 weken ga ik mijn abonnement weer verlengen.
Ik heb altijd gezegd dat ik dan voor de plus variant zou gaan, maar nu begin ik toch te twijfelen..

Hoe bevalt de maat? Heb je et last van dat hij "te" groot is?
Ik heb sowieso mijn telefoon bjna altijd in m'n tas..dus opzich is dat geen probleem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-17 19:55 



 
Profiel   

Wie kan mij helpen kiezen? Motorola Moto G4 of Motorola Moto E4 plus? := *hellup*

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-17 21:12 



 
Profiel   

Hanne_SP schreef
Wie kan mij helpen kiezen? Motorola Moto G4 of Motorola Moto E4 plus? := *hellup*

De G4 (2016) heeft als laatste Android-versie 6.0 en die van de E4 plus zit netjes op de 7.0. Als ze verder vergelijkbaar zijn (ik heb niet verder gekeken) dan zou ik dus voor de tweede gaan, omdat die nog fatsoenlijk geupdate wordt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-17 22:57 



 
Profiel   

Misschien een beetje off-topic maar ik hoop dat jullie mij toch kunnen helpen..
Mijn LG g3 (1,5 jaar oud) is vorige week ineens uitgevallen en wil niet meer opstarten. Hij zat op dat moment aan het oplaadsnoer en hij was ook niet helemaal leeg.
Wanneer ik de batterij eruit en er weer in doe en ik probeer hem aan te zetten krijg ik voor een paar seconden het opstartscherm te zien maar daarna valt hij weer uit.
Hierdoor dacht ik dat de batterij overleden was dus heb ik een nieuwe accu besteld. Echter heb ik hetzelfde probleem met de nieuwe accu.. ook nu valt hij na een paar seconden uit :(
Zou mijn telefoon helemaal overleden zijn of is er nog hoop?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-17 18:19 



 
Profiel   

Afgelopen weekend is mijn Samsung S4 Mini overleden, ik krijg hem echt niet meer aan.
Op dit moment kan ik tijdelijk een S5 mini lenen totdat ik mijn abonnement kan verlengen of totdat een ik losse telefoon koop.

Ik zie alleen door de bomen het bos niet meer. Welke smartphone moet ik nou kiezen?
Of wil ik niets wat niet bestaat :P . Ik heb al jaren Samsung telefoons en ben daar erg tevreden over, maar het is niet per se een eis.

Wat zoek ik in een telefoon?
- Android
- scherm niet groter dan 5", moet eigenlijk liefst nog in een broekzak passen.
- Onder de 300 euro
- Een prima camera
- Opladen met mini USB

Volgens mij was het dat.
Dus welke smartphone raden jullie aan :D ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-17 08:04 



 
Profiel   

Een paar weken terug zei ik dat ik absoluut geen Motorola meer wilde hebben. Raad eens waar mijn oog op is gevallen? Juist. :+

Ik kreeg een email dat ik binnen twee weken mijn abonnement moest verlengen of stop zetten. Normaal kreeg ik dat twee maanden van tevoren maar oke. Ik zocht een snelle goedkope telefoon en de Motorola Moto G5 Plus voldoet hier eigenlijk wel aan. Heeft iemand die hier? Ik zou graag willen weten hoe goed hij is met de zwaardere spelletjes. Of kent iemand nog een andere telefoon onder de 300 (liefst rond 200) die je met abonnement kan kopen? Hij moet de zwaardere apps kunnen draaien en een redelijke batterij hebben. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-17 08:06 



 
Profiel   

Mijn moeder heeft de moto G3 of 4. Vind het een verschrikkelijke telefoon. Touchscreen is echt mega gevoelig en vind hem ook niet fijn in de hand liggen. Hij is best lomp.

Kijk eens naar de Samsung A5 2017.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-17 08:19 



 
Profiel   

Ik heb nu ook de G3 en mijn touch screen is gewoon normaal gevoelig. Ligt er aan wat je gewend bent denk ik. :)

Ik zal eens kijken naar de A5, dankjewel. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-17 08:39 



 
Profiel   

Ondertussen heb ik de motorola E4 plus. Ontzéttend tevreden! Enkel camera geen topkwaliteit. Maar die grote batterij van 5000 mAh is heeeeerlijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-17 08:47 



 
Profiel   

Camera is op elke Motorola een ramp maar daar hecht ik geen waarde aan. 5000 mAh is wel een hele grote batterij zeg!

Ik weet dat ik met mijn G3 gewoon pech heb gehad want na een jaar begon hij problemen te krijgen maar dat komt misschien omdat ik hem altijd liet vallen :') Ook vaker per ongeluk in de wc maar hij werkt nog steeds. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-17 08:56 



 
Profiel   

Ik geloof dat die G3 gewoon pech heeft gehad met jou :P

Mijn oude Samsung S4 mini is in januari overleden en sindsdien heb ik een oude iPhone 4S in gebruik, die eigenlijk ook te oud is en nauwelijks meer werkt. Ik kan zelf wel bellen, maar als ik gebeld wordt dan krijg ik een smsje dat ik een gemiste oproep heb, het ding is te traag om het op tijd door te geven |o

Ik zit te kijken naar de Motorola G5 (zonder de plus dus) als nieuw telefoontje.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-17 09:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 285 van de 305 [ 7604 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288 ... 305  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen