Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 287 van de 413 [ 10314 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290 ... 413  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

 
Profiel   

Dank _/-\o_
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-17 10:38 



 
Profiel   

opgelost


Laatst bijgewerkt door Nielojram op 07-10-17 11:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-17 11:04 



 
Profiel   

Mijn iPhone 7 loopt de laatste tijd als een malle leeg :/

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-17 11:05 



 
Profiel   

Ik heb sinds de update van Sierra het gevoel dat de batterij van mijn macbook aanzienlijk korter mee gaat. Verder doet die het prima. Maar die batterij. Ik herken Nielojram jou probleem niet!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-17 11:27 



 
Profiel   

Danique schreef
Yentaah schreef
Sinds de nieuwe IOS 11 gaat mijn iPhone SE steeds zelf bepalen hoe hoog of laag de helderheid staat. Als ik rustig bezig ben zakt/stijgt de helderheid vanzelf. Ik vind dit zwaar irritant en kan nergens bij instellingen hier een knopje oid voor vinden. Kijk ik niet goed genoeg of zit ergens anders de oplossing?

Jaaa bloedirritant!


[ [url=m/MgXfB0.jpg]Afbeelding[/url] ]

Super, dankjewel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-17 11:30 



 
Profiel   

Weet iemand waar de nightshift knop is gebleven na de update naar iOS11?
Vroeger zat die heel handig in je veegscherm maar nu moet ik hem handmatig aanzetten ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-17 07:15 



 
Profiel   

Even de brightness schuifknop vasthouden in het veegscherm :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-17 07:32 



 
Profiel   

8nnemiek schreef
Even de brightness schuifknop vasthouden in het veegscherm :j

Oh! Dankje!
Denk dat heel veel mensen hem zomaar eens niet meer kunnen vinden. Beetje gek gedaan :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-17 12:15 



 
Profiel   

Klopt Tivoli!
Ik was m ook kwijt, kwam er per toeval achter dat hij daar verstopt zat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-17 12:32 



 
Profiel   

Iemand die de iPhone X al heeft besteld? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-17 14:54 



 
Profiel   

Paar klasgenoten van mij haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-17 15:50 



 
Profiel   

sinds de update naar iOS11 doet mijn 4G het niet meer, iPhone 6.
Hebben meer mensen daar last van?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-17 17:11 



 
Profiel   

Oh, dankje voor de night shift!

Zo een 7 gekocht in USA. Nu hopen dat hij in europa ook werkt :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-17 18:49 



 
Profiel   

Misschien handiger geweest om dat van te voren uit te zoeken. :+
Volgens mij zijn er nl 3 verschillende types en is de USA een ander type als die voor Europa.

edit:
Citaat
Verenigde Staten en Canada
In de Verenigde Staten heb je te maken met de GSM-providers AT&T en T-Mobile en de CDMA-providers Sprint en Verizon. Daarnaast zijn er nog een heleboel kleintjes. Je kunt het beste een los toestel bij de Apple Store kopen, waarbij je moet kiezen voor het internationale GSM-model dat voor de netwerken van AT&T en T-Mobile is bedoeld. Koop je de iPhone bij de winkels van providers zoals Verizon, Sprint, AT&T en T-Mobile dan zit er vaak een simlock op en wordt verwacht dat je er een abonnement bij afsluit. Bij T-Mobile kun je na 40 dagen van het abonnement een unlockcode aanvragen bij de klantendienst.

Dit vind ik op de iculture site.

Op Apple site zie ik dat je model A1778 moet hebben als je een 7 koopt. (A1784 voor de Plus versie)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-17 19:41 



 
Profiel   

ik ben niet de enige met een 4G probleem in iOs11: https://www.iculture.nl/nieuws/vodafone ... -4g-polls/

Ik heb 1 van de genoemde workarounds gedaan en ga zo eens kijken buiten of het werkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-17 11:24 



 
Profiel   

Het is een GSM dus moet lukken dan denk ik?

Nog iemand met dubbele app-icoontjes?
WhatsApp heeft een update gedaan en het icoontje heb ik nu dubbel. Een keer licht en dat kan ik gebruiken, een keer donker en dat doet niets. Ook vasthouden tot er gaan trillen en dan verwijderen lukt niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-17 12:40 



 
Profiel   

Na de iOS update bij mij ook een probleempje.

Als ik via Google afbeeldingen zoek (bijv een appel) en op het plaatje klik, kon ik vroeger altijd daaronder op de link klikken en werd ik naar die webpagina geleid. Dat werkt nu niet meer. De link doet het niet en ik kom niet verder met het plaatje.
Nu is het voor mij een leuk tijdverdrijf om spulletjes of kleertjes te vinden via Google afbeeldingen, maar ik kom nu niet meer verder.

Wie weet hoe dit zit?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-17 13:29 



 
Profiel   

Bokkers,

Ik heb een Iphone 6 en sinds een aantal dagen slaat hij mijn recente oproepen niet op. Zowel de inkomende als uitgaande niet.

Ook als ik nu word gebeld en ik neem niet op, krijg ik geen melding dat ik een gemiste oproep heb. Enorm vervelend!

Weet iemand van jullie wat dit kan zijn? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-17 13:59 



 

Mijn 6s doet sinds de update ook erg vervelend. Af en toe als ik de camera wil openen krijg ik zwart beeld. Als ik dan schuif naar de optie tijdsverloop heb ik wel beeld. Zodra ik weer terug ga om een gewone foto of video te maken is het beeld zwart. Ook zie ik niks meer op mijn scherm als ik de volumeknoppen aan de zijkant van mijn toestel gebruik. Als ik de telefoon opnieuw opstart is het weer over voor eventjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-17 17:38 



 
Profiel   

Nou mijn 2 jaar oude macbook heeft voorlopig het leven verlaten ;( Zat een filmpje te kijken en bam beeld weg, om vervolgens niet meer op te starten. :( Hopen dat de applestore snel een plekje heeft,want ik heb hem hard nodig :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-17 08:21 



 

Wow wat vervelend zeg! Raar ook dat hij er al zo snel mee kapt. Hoop voor je dat ze het snel en makkelijk op kunnen lossen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-17 10:42 



 
Profiel   

Hier ook problemen. Dacht dat het lag aan dat het een 5s is, maar zie dat meer mensen er last van hebben. Zwart scherm, simpele zaken die vastlopen, toegangscherm onvolledig, veeg menu komt niet, echt vervelend. Hoop dat ze snel een oplossing vinden want dit is echt niet fijn werken :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-17 00:05 



 
Profiel   

Ik heb gelukkig nog nergens last van *even afkloppen*, behalve dat ik oa op bokt niet meer altijd omhoog kan springen door bovenaan het scherm te tikken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-17 07:08 



 
Profiel   

mijn toegangsscherm op de 6 kantelt naar landscape en dan kan ik niets anders dan een hard reset geven.
Heb spijt van iOs11(.03) tot nu toe.
Vodafone onderneemt ook niks om de 4G bug op te lossen helaas, ik zit met al mijn collega's in een zakelijke bundel en buiten de wifi om hebben we dus niets meer. vet onhandig.
Al die workarounds die je leest op iCulture e.d. werken maar tijdelijk.
Er wordt een hoop meer gebeld nu, we deden veel via whatsapp. Dat is natuurlijk wel weer lucratief voor Vodafone, mssch lopen ze daarom niet zo hard met een oplossing

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-17 10:25 



 
Profiel   

Zijn zat bundels met onbeperkt bellen/smsen en beperkt internet, dus weet niet of het nou zo lucratief voor ze is dat er problemen zijn met 4G en mensen meer gaan bellen en smsen...
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-17 10:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 287 van de 413 [ 10314 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290 ... 413  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen