Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 288 van de 412 [ 10284 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291 ... 412  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

 

Ik heb de publieke beta van 11.1 erop staan en daarin lijkt een hele hoop van de bugs opgelost te zijn. Ik heb nu nergens last meer van in ieder geval, terwijl ik gelijk na de eerste update toch wel wat problemen had. Een van die problemen was dat mijn telefoon geluid niet meer goed registreerde, waardoor ik vanuit het bedieningspaneel of vanuit het lockscreen mijn muziek niet meer kon bedienen. Soms deed hij het wel, en soms niet. Als hij het niet deed kon ik ook niet bellen, ik kreeg geen enkele vorm van geluid. Dat is nu in ieder geval weg.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-17 09:42 



 
Profiel   

Mijn telefoon is zodanig langzaam geworden dat ik toch weer zit te overwegen om weer terug naar ios 9 te gaan. Mijn 5S is duidelijk te oud om normaal te kunnen functioneren op ios 11. Apps openen erg langzaam, en 'sluiten' zichzelf ook steeds af, waardoor de hele app zichzelf moet laden voordat je wat kan doen. Eventjes snel iets op google opzoeken of een ander muziekje aanzetten is er niet meer, want 't duurt al bijna een halve minuut voordat de app het eindelijk doet. :roll:

Ook doet mijn batterij rare dingen, vliegt soms opeens naar de 1%, aan de lader en dan springt 'ie weer terug naar bijv de 30% waar die op zat, om dan - terwijl ie aan de lader zit - terug te vallen naar 6% en van daaruit laadt ie op. Erg vervelend want je hebt geen idee waar je aan toe bent. Meer mensen met dit soort batterij issues?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-17 09:42 



 

Piekosjj schreef
Mijn telefoon is zodanig langzaam geworden dat ik toch weer zit te overwegen om weer terug naar ios 9 te gaan. Mijn 5S is duidelijk te oud om normaal te kunnen functioneren op ios 11. Apps openen erg langzaam, en 'sluiten' zichzelf ook steeds af, waardoor de hele app zichzelf moet laden voordat je wat kan doen. Eventjes snel iets op google opzoeken of een ander muziekje aanzetten is er niet meer, want 't duurt al bijna een halve minuut voordat de app het eindelijk doet. :roll:

Ook doet mijn batterij rare dingen, vliegt soms opeens naar de 1%, aan de lader en dan springt 'ie weer terug naar bijv de 30% waar die op zat, om dan - terwijl ie aan de lader zit - terug te vallen naar 6% en van daaruit laadt ie op. Erg vervelend want je hebt geen idee waar je aan toe bent. Meer mensen met dit soort batterij issues?

Ik had deze problemen ook met mijn 6, en daarbij was het gewoon echt een probleem met de hardware. De update naar iOS10 destijds heeft dat wel verergerd, maar uiteindelijk was mijn batterij gewoon echt aan z'n einde. Inderdaad het terugspringen naar 1%, uitvallen en als ik hem weer aan kreeg was hij weer bijna vol etc. Voor mij was het omslagpunt uiteindelijk dat ik hem maar een paar minuten achter elkaar kon gebruiken zonder lader, daarna viel hij uit. Ik moest hem dan in een powerbank pluggen voordat hij uitviel, want als hij eenmaal uit was was de powerbank niet meer genoeg om hem vanuit op te starten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-17 09:46 



 
Profiel   

Ik had er op ios 9 wel eens sporadisch last van, maar nu is het een dagelijkse issue. Kan dus haast niet geloven dat het enkel aan de batterij ligt? Uitvallen doet hij overigens niet, desnoods blijft dat stomme ding 3 uur draaien op 1% batterij. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-17 09:49 



 

Het kan verergerd worden door de software, maar er zit geen universele bug in waarin de batterij gekke kuren gaat vertonen. Mijn gok is dat de batterij het vooral moeilijk heeft door de processen die op de achtergrond draaien, wat er een stuk meer zijn in iOS11. Dat is op zich niet zo gek want telefoons ontwikkelen zich ongelofelijk snel en de software die nu wordt uitgebracht is vooral gericht op het nieuwste van het nieuwste, de telefoons met processors die dit makkelijk aan kunnen. Een verouderd model als de 5S kan veel van die processen slecht of niet aan... Vaak kunnen die modellen dan nog net wel meedoen met de update maar draaien ze er gewoon niet fijn op. Er wordt vaak gezegd dat het een marketing trucje is om mensen een nieuwe telefoon aan te smeren en ergens zie ik dat wel voor me, maar aan de andere kant loopt de ontwikkeling gewoon zo snel dat het bijna niet mogelijk is om telefoons te blijven updaten die qua hardware gewoon nog een paar jaar achterlopen op de rest.

Ik zou dus zeggen dat downgraden naar 9 heel erg veel kan helpen, die is qua processen wat minder ingewikkeld. Het nadeel is wel dat veel apps binnenkort geen iOS9 meer zullen ondersteunen en dat je dan dus ook geen apps meer kan updaten, waardoor je uiteindelijk weer vastloopt met apps die niet meer willen werken (vooral WhatsApp, Facebook etc hebben hier een handje van). Ik zou dus kijken of je de tussenstap van iOS10 kan nemen, die werkt voorlopig nog wel even en misschien kan je 11 wel installeren als de kinderziektes er een beetje uit zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-17 09:54 



 
Profiel   

Klinkt logisch ja. iOs 10 vond ik dus echt drie keer niks, was daarvan ook al terug gestapt naar 9. Ik ben nu dus ook van 9 naar 11 overgegaan. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-17 10:06 



 
Profiel   

Mijn batterij lijkt leeg te lopen -O- Ondanks dat ik enerigebesparen aan staat. Wil graag weer terug naar iOs 10 maar dat kan niet meer?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-17 15:37 



 
Profiel   

_lauraaa_ schreef
Mijn 6s doet sinds de update ook erg vervelend. Af en toe als ik de camera wil openen krijg ik zwart beeld. Als ik dan schuif naar de optie tijdsverloop heb ik wel beeld. Zodra ik weer terug ga om een gewone foto of video te maken is het beeld zwart. Ook zie ik niks meer op mijn scherm als ik de volumeknoppen aan de zijkant van mijn toestel gebruik. Als ik de telefoon opnieuw opstart is het weer over voor eventjes.


Dit had ik voor de update juist en nu niet meer gelukkig. Ook een 6s. Wel heel apart...

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-17 16:36 



 
Profiel   

Tova schreef
Mijn batterij lijkt leeg te lopen -O- Ondanks dat ik enerigebesparen aan staat. Wil graag weer terug naar iOs 10 maar dat kan niet meer?

Probeer eens bij alles Siri en zoeken uit te zetten. Dat scheelde bij mij een hoop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-17 16:55 



 

Emmaa_ schreef
Ik heb de publieke beta van 11.1 erop staan en daarin lijkt een hele hoop van de bugs opgelost te zijn. Ik heb nu nergens last meer van in ieder geval, terwijl ik gelijk na de eerste update toch wel wat problemen had. Een van die problemen was dat mijn telefoon geluid niet meer goed registreerde, waardoor ik vanuit het bedieningspaneel of vanuit het lockscreen mijn muziek niet meer kon bedienen. Soms deed hij het wel, en soms niet. Als hij het niet deed kon ik ook niet bellen, ik kreeg geen enkele vorm van geluid. Dat is nu in ieder geval weg.

Ik lijk nu hetzelfde probleem te hebben. Mijn wekker trilt alleen nog maar en wanneer iemand mij belt krijg ik geen geluid te horen. Als ik telefoon opnieuw opstart doet hij het ineens wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-17 18:05 



 

_lauraaa_ schreef
Emmaa_ schreef
Ik heb de publieke beta van 11.1 erop staan en daarin lijkt een hele hoop van de bugs opgelost te zijn. Ik heb nu nergens last meer van in ieder geval, terwijl ik gelijk na de eerste update toch wel wat problemen had. Een van die problemen was dat mijn telefoon geluid niet meer goed registreerde, waardoor ik vanuit het bedieningspaneel of vanuit het lockscreen mijn muziek niet meer kon bedienen. Soms deed hij het wel, en soms niet. Als hij het niet deed kon ik ook niet bellen, ik kreeg geen enkele vorm van geluid. Dat is nu in ieder geval weg.

Ik lijk nu hetzelfde probleem te hebben. Mijn wekker trilt alleen nog maar en wanneer iemand mij belt krijg ik geen geluid te horen. Als ik telefoon opnieuw opstart doet hij het ineens wel.

Dat had ik ook inderdaad. Opnieuw opstarten verhielp het even maar na een tijdje deed hij het niet meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-17 18:06 



 
Profiel   

Heeft iemand misschien ervaring met Adblocker? Ik had deze geïnstalleerd op mijn iMac. Eergisteren heeft mijn iMac geüpdatet bij het herstarten en sindsdien werkt adblocker dus niet meer.. Ik weet dat je advertenties handmatig kan blokkeren als hij ze niet ziet maar na het verversen staan de advertenties er gewoon weer..

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-17 20:53 



 

lovey_ou schreef
Heeft iemand misschien ervaring met Adblocker? Ik had deze geïnstalleerd op mijn iMac. Eergisteren heeft mijn iMac geüpdatet bij het herstarten en sindsdien werkt adblocker dus niet meer.. Ik weet dat je advertenties handmatig kan blokkeren als hij ze niet ziet maar na het verversen staan de advertenties er gewoon weer..

Bij mij werkt adblocker op safari sinds de update ook al niet meer :roll: In ieder geval een stuk minder goed. Zo vervelend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-17 20:54 



 
Profiel   

Kan iemand hier mij misschien helpen:
Sinds de nieuwe IOS update gaat de Bluetooth zodra ik in de auto stap meteen aan. Ik heb mijn telefoon ooit verbonden met mijn auto (Blue&me systeem) maar nu zet mijn iPhone ineens automatisch al mijn Bluetooth aan?
Ik heb het idee dat mijn batterij sneller leeg gaat omdat ik vergeet dan handmatig mijn Bluetooth weer uit te zetten.

Weet iemand misschien hoe ik het gewoon handmatig kan houden zoals het was?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-17 19:00 



 
Profiel   

Dan staat je bluetooth waarschijnlijk al aan. Probeer eens bij instellingen je bluetooth uit te zetten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-17 19:05 



 
Profiel   

Hoi!

Sinds ik een macbook pro heb ben ik apple weer meer gaan waarderen. Daarom wil ik nu ook graag een iPhone.
Alleen ik twijfel heel erg tussen de 6S en 7. Beide in 32gb.

Als ik een los toestel koop is het verschil ongeveer 100 euro tussen beide toestellen. Voor zover ik nu heb gezien hebben beide toestellen hun plus- en minpunten.
Welke zouden jullie mij aanraden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-17 18:49 



 
Profiel   

Hoi,
Ook ik meld mij met een vraag. Ik heb vandaag mijn Iphone 6 in 2000 stukjes laten vallen. Nu is die al 3 jaar oud dus twijfel nu heel erg. Kan het scherm voor 35 euro laten maken en dan de telefoon verkopen en dan zelf een nieuwe kopen. Maar nu twijfel ik heel erg tussen de Iphone 8 64 gb en de Iphone 7 128 gb. Schelen maar 50 euro en ik heb genoeg aan 64 gb, 32 ga ik het niet mee redden. Wat raden jullie aan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-17 18:59 



 
Profiel   

Jellybeans schreef
Hoi!

Sinds ik een macbook pro heb ben ik apple weer meer gaan waarderen. Daarom wil ik nu ook graag een iPhone.
Alleen ik twijfel heel erg tussen de 6S en 7. Beide in 32gb.

Als ik een los toestel koop is het verschil ongeveer 100 euro tussen beide toestellen. Voor zover ik nu heb gezien hebben beide toestellen hun plus- en minpunten.
Welke zouden jullie mij aanraden?


Ik zou de 7 doen, de 6s is ook nog een prima toestel maar toch weer een jaartje ouder. Met de 7 kun je dus waarschijnlijk een jaar langer doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-17 19:18 



 
Profiel   

J0anieke schreef
Jaa jij moet m nog updaten he? Pfff ga wel even in m’n instellingen kijken of ik dat oude ding terug kan krijgen, het is net een ander streepje geworden ‘ en '


Hoe heb je dit gedaan? You wizard!
Ik kan het nergens vinden en nu wil ik steeds :') doen maar faal ik enorm.. |(

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-17 19:19 



 
Profiel   

Preciesss

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-17 19:20 



 
Profiel   

mOamm schreef
Kan iemand hier mij misschien helpen:
Sinds de nieuwe IOS update gaat de Bluetooth zodra ik in de auto stap meteen aan. Ik heb mijn telefoon ooit verbonden met mijn auto (Blue&me systeem) maar nu zet mijn iPhone ineens automatisch al mijn Bluetooth aan?
Ik heb het idee dat mijn batterij sneller leeg gaat omdat ik vergeet dan handmatig mijn Bluetooth weer uit te zetten.

Weet iemand misschien hoe ik het gewoon handmatig kan houden zoals het was?


O dit heb ik ook! Maar ik vind t juist handig want hij springt dan op ‘niet storen’. Ik heb nogal snel dat ik wil kijken als ik eem berichtje krijg tijden het rijden :oo , dus dit is ideaal.

Moet je dan niet bij instellingen zelf hem daar uitschakelen? Volgens mij heb ik ergens gelezen dat het dan niet automatisch aan gaat? Ik durf t niet met zekerheid te zeggen of het werkt!

Edit: ik heb hem op Mn bediengspaneel uit staan, maar zodra ik naar instellingen zelf ga, staat hij inderdaad nog op ‘aan’..

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-17 19:21 



 
Profiel   

wie hebben er een iphone 8 64 gb
wat betalen jullie in de maand in combinatie met een abonnement?
ik zag hem bij tele2 voor 43 euro in de maand. omgerekend is het toestel dan 696 euro totaal.

en als jullie goedkoper uit zijn waar hebben jullie dan jullie abonnement afgesloten?

Is het slim om nog te wachten tot halverwege november wordt de 8 dan wellicht nog goedkoper?
per 1 dec moet ik een nieuwe abonnement en liefst dus met toestel dus heb de tijd om te wachten

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-17 14:57 



 
Profiel   

Niene87 schreef
wie hebben er een iphone 8 64 gb
wat betalen jullie in de maand in combinatie met een abonnement?
ik zag hem bij tele2 voor 43 euro in de maand. omgerekend is het toestel dan 696 euro totaal.

en als jullie goedkoper uit zijn waar hebben jullie dan jullie abonnement afgesloten?

Is het slim om nog te wachten tot halverwege november wordt de 8 dan wellicht nog goedkoper?
per 1 dec moet ik een nieuwe abonnement en liefst dus met toestel dus heb de tijd om te wachten


Ik heb de iPhone 8 64 gb
Ik betaal 50 euro Pm voor onbeperkt bellen/smssen en 5 of 10 g (1 van de 2 :P) internet bij tmobile.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-17 15:54 



 
Profiel   

Mag ik ook wat vragen over macbook?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-17 21:44 



 
Profiel   

Tuurlijk :j Alle apple vragen zijn hier wekom.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-17 22:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 288 van de 412 [ 10284 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291 ... 412  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen