[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 08:03

Volgens mij kan dat niet. Ik gebruik het nooit, dus heb me er nooit in verdiept om eerlijk te zijn

Henniie

Berichten: 524
Geregistreerd: 10-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 08:33

Banyu schreef:
MoniqueT schreef:
Bij Horen en voelen kan je onderaan je geluid van het toetsenbord uitzetten.


Dat heb ik inmiddels gevonden, maar het gaat mij niet om het uitzetten. Volume er eventueel hoger te krijgen.


Die optie is er niet, maar persoonlijk gebruik ik hem ook niet vind dat best irritant bij elke letter een geluidje :o

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 11:52

Bij samsung had ik hem ook altijd uit staan hoor, maar dat was puur omdat die dus zo hard was, en anders steeds mn telefoon op stil moest, op momenten dat het niet handig was.

_Rianne_
Berichten: 5239
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 23:24

Donderdag komt mijn Mini binnen... *\o/*

_Rianne_
Berichten: 5239
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 15:21

Grapje.. morgen..

Zat net te kijken op Coolblue.nl, en voor 10 euro meer, hebben ze daar de mini met 128GB ipv 64... Dan maar een rode en geen blauwe..

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 17:13

Groot gelijk.

Ik wilde eerst de blauwe 12 max pro. Maar in de winkel toch bedacht naar de goude, was bij ritel niet op voorraad. Toen tmboile gegaan, heel apart verhaal als in je kan pas in september verlengen blablabla, tmobile gaf toch eht via mail aan dat ik al kon verlengen.

Nouja uiteindelijk waarom geen tmobile thuis en waarom ziggo dit en dat, was daar klaar mee! Toen maar gewoonweg terug naar ritel gegaan, daar kon mijn abbo zo verlengd worden zonder onzin, dan maar de zilvere want die was wel op voorraad! En uiteindelijk geen moment spijt gehad!!

_Rianne_
Berichten: 5239
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 21:02

Banyu schreef:
Groot gelijk.

Ik wilde eerst de blauwe 12 max pro. Maar in de winkel toch bedacht naar de goude, was bij ritel niet op voorraad. Toen tmboile gegaan, heel apart verhaal als in je kan pas in september verlengen blablabla, tmobile gaf toch eht via mail aan dat ik al kon verlengen.

Nouja uiteindelijk waarom geen tmobile thuis en waarom ziggo dit en dat, was daar klaar mee! Toen maar gewoonweg terug naar ritel gegaan, daar kon mijn abbo zo verlengd worden zonder onzin, dan maar de zilvere want die was wel op voorraad! En uiteindelijk geen moment spijt gehad!!


wat idioot!
En vaak komt er toch een hoesje omheen..

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 21:13

Ja precies, en die man van tmobile bleef volhouden dat het bij Ritel ook niet ging lukken. Dus toen het gelukt was even terug naar de winkel geweest en even doodleuk aangegeven dat het mooi wel gelukt is!

Ja precies, zie alleen het zilvere randje, en volgens mij is er geen groot verschil met de goude toch behalve dan het goude randje?

Even een ander vraagje, met apple pay is het altijd dat je je toegangscode moet invoeren voor je het moet gebruiken? Of kan dit ook zonder, niet dat dat verstandig is natuurlijk, maar dit wqs bij samsung wel namelijk, alleen bij hoge bedragen moest je je pincode dan invoeren!

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 22:46

Kan ook met je face-id, maar hij herkent je met mondkapjes niet :+. Dus dan moet je code invoeren.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 00:15

Es_ther schreef:
Kan ook met je face-id, maar hij herkent je met mondkapjes niet :+. Dus dan moet je code invoeren.


Oh dat zijn echt gewoon de enige opties, ik vind face id niet fijn denk ik, het idee dat ie het niet herkent ofzo! Nee vind toegangscode dan wel fijner! :)

Sorry lieve mensen dat ik zoveel vraag hoor :(
Maar geen spijt van de overgang vab samsung naar apple iniedergeval!!

_Rianne_
Berichten: 5239
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 00:22

Volgens mij kan je toch ook een combinatie? Als je Face ID niet werkt dat je dan de code invoert?

Suzanne F.

Berichten: 49212
Geregistreerd: 03-03-01

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 07:37

Ja als hij je niet herkent door je mondkapje dan moet je de code invoeren. Geen probleem dus.

xRivaldo

Berichten: 823
Geregistreerd: 05-02-17
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 11:50

_Rianne_ schreef:
Volgens mij kan je toch ook een combinatie? Als je Face ID niet werkt dat je dan de code invoert?


Geen Face-ID gebruiken maar een toegangscode is sowieso altijd een optie. Apple verplicht niemand Face-ID in te stellen. :+

Al wil je geen toegangscode, kan ook.

Tevens kun je nu met je Apple Watch je iPhone ontgrendelen als je een mondkapje op hebt. Ideaal. _/-\o_

KarinW86

Berichten: 5247
Geregistreerd: 14-04-08
Woonplaats: Schipluiden

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 18:33

Ik heb nu ingesteld dat telefoon met Apple Watch ontgrendeld als ik een mondkapje op heb. Maar bij betalen moet ik wel altijd de code invoeren dan werkt het ontgrendelen met Apple Watch niet.

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 20:57

Face ID is geweldig. Met mondkapje inderdaad lastig, maar anders dan dat echt zo heerlijk! Het werkt zelden niet, en naarmate je de telefoon langer hebt wordt hij ook steeds beter in het herkennen. Heb er eigenlijk nooit problemen mee.

Bovendien heb je altijd dat je alsnog kan openen met de toegangscode. Dus het kan nooit gebeuren dat iets gewoon echt niet kan omdat je gezicht niet herkend wordt. Ik zou het gewoon uitproberen, als je het niet prettig vind kun je het altijd weer uitzetten.

xMarizka
Berichten: 449
Geregistreerd: 25-09-16
Woonplaats: Joure

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 22:56

Iemand die mij kan aanraden (of juist afraden) om van mijn twee jarige XR over te stappen op de gewone 12? Of kan ik dan juist beter voor de 11 gaan (die naar mijn idee, correct me if I'm wrong, teveel op de XR lijkt)
Of juist nog een stap verder te gaan, wat natuurlijk ook weer duurder is.

Ik mag namelijk verlengen bij vodafone/belsimpel en heb hetzelfde aanbod gekregen als twee jaar geleden voor de XR, dan nu voor de 12. Per maand 34 euro en dan eenmalig 240 euro (de XR was eenmalig toen 271,95 maar maandprijs hetzelfde)

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 23:02

De 12 is net wat nieuwer en gaat qua updates langer mee. Maar als je zegt dat je m over 2 jaar inwisselt dan maakt het ook niet heel veel uit.

Ik vind persoonlijk de 12 mooier, maar ik heb zelf ook een 12 pro :+.

_Rianne_
Berichten: 5239
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 03:27

Shiloh schreef:
Face ID is geweldig. Met mondkapje inderdaad lastig, maar anders dan dat echt zo heerlijk! Het werkt zelden niet, en naarmate je de telefoon langer hebt wordt hij ook steeds beter in het herkennen. Heb er eigenlijk nooit problemen mee.

Bovendien heb je altijd dat je alsnog kan openen met de toegangscode. Dus het kan nooit gebeuren dat iets gewoon echt niet kan omdat je gezicht niet herkend wordt. Ik zou het gewoon uitproberen, als je het niet prettig vind kun je het altijd weer uitzetten.



Face ID is inderdaad echt geweldig! Wat een verademing zeg! Geen moeilijk gedoe meer met vingerafdrukscanner als je je handen vol hebt of zo… geweldig!

J0anieke

Berichten: 4875
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Overal waar het leuk is

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 07:28

xMarizka schreef:
Iemand die mij kan aanraden (of juist afraden) om van mijn twee jarige XR over te stappen op de gewone 12? Of kan ik dan juist beter voor de 11 gaan (die naar mijn idee, correct me if I'm wrong, teveel op de XR lijkt)
Of juist nog een stap verder te gaan, wat natuurlijk ook weer duurder is.

Ik mag namelijk verlengen bij vodafone/belsimpel en heb hetzelfde aanbod gekregen als twee jaar geleden voor de XR, dan nu voor de 12. Per maand 34 euro en dan eenmalig 240 euro (de XR was eenmalig toen 271,95 maar maandprijs hetzelfde)

De 12 is een top toestel, maar waarschijnlijk is de XR dat ook nog steeds. Ervaar je problemen met je XR?
Als je nog geduld hebt kun je wachten tot september, dan worden waarschijnlijk de nieuwe iPhones weer aangekondigd (standaard aankondigingsmaand, maar misschien anders door Corona).

cynthiar
Berichten: 4466
Geregistreerd: 08-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 11:45

Inderdaad beter wachten op de iphone 13, dan heb je nog meer verschil met de Xr. Je kan dan overstappen tot die tijd op sim only, dan ben nog goedkoper uit.

Chantaliiejj
Berichten: 5637
Geregistreerd: 25-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 09:19

Hallo allemaal,
Ik heb een vraag betreft de iphone 8, sinds twee dagen loopt mijn batterij erg snel leeg.
Dit gebeurt overdag maar vooral s’nachts, gister avond toen ik ging slapen was de batterij 98% en toen ik vanmorgen wakker werd nog 52%.
Wifi/internet staat s’nachts altijd uit en apps staan ook niet aan, weet iemand hoe het komt dst de batterij opeens zo snel gaat?

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 09:24

Doet ie geen andere dingen op de achtergrond?

En wat is je batterij conditie? Die is te vinden bij instellingen- batterij - batterijconditie

Chantaliiejj
Berichten: 5637
Geregistreerd: 25-01-10

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 09:28

Voor zo ver ik weet doet ie geen andere dingen op de achtergrond, sluit alles af zeg maar.
De batterij conditie is 90%

Suzanne F.

Berichten: 49212
Geregistreerd: 03-03-01

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 09:55

Je kan zien waar je batterij aan opgegaan is. Ik had 1 app die op de achtergrond ververste en mijn batterij snel leegtrok. Dat was JD sports. Je moet goed kijken of de apps niet verversen op de achtergrond.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-21 21:46

Klein vraagje wbt mail!

Als ik bv een mail doorstuur en wil die mail verwijderen, dan verwijderd ie gelijk de gehele mail.

Nu verwijder ik ‘m maar op de laptop zodat ik niet alle mails kwijt ben zeg maar!