Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 383 van de 412 [ 10284 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386 ... 412  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

 
Profiel   

L_Ruiterhuis schreef
Dankjewel voor je antwoord. Het gaat om foto’s op mijn iPhone te zetten. Het gaat om veel foto’s, de enigste manier momenteel is dus nog wetransfer en dan zelf mappen maken op mijn iPhone?
Jammer dat het via iTunes niet meer gaat. Dat ging zo snel en makkelijk, ik hoefde alleen maar de mappen op mijn computer aan te klikken en dan stonden ze daarna gesynchroniseerd en bijgewerkt op mijn iPhone.


Via iTunes nog nooit gedaan dus ik weet ook niet hoe dat werkte.
In principe zou het via de iCloud ook moeten werken lijkt me. Op de computer inloggen in je iCloud en daar je foto’s neerzetten? Dan moet je wel je iCloud opslag hebben en hebben gesynchroniseerd natuurlijk.
Maar ik zou zelf gewoon via WeTransfer je foto’s versturen en ze op je iPhone downloaden en opslaan. Er is ook een app van WeTransfer tegenwoordig dacht ik.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-21 11:23 



 
Profiel   

Ik ga eens wat proberen, wat het handigste werkt.
Dankjewel voor het meedenken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-21 11:26 



 
Profiel   

Mijn imac is momenteel onbereikbaar.
Hoorde hem ineens opstijgen als een vliegtuig, met wit scherm en een envelop met vraagteken.

Iemand ervaring ? :')

Heb al enkele dingen getest maar vandaag even niet de fut om verder te zoeken

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 18:22 



 
Profiel   

Dat klinkt niet bekend (gelukkig), ik hoop dat je het probleem kan vinden!

Bij mij heeft afgelopen week mijn MacBook het laten afweten. Deed ineens helemaal niks meer, en de reparatiekosten zouden dik 700 euro zijn := Dikke doei, dat is meer dan ie waard is.
Op Ali kost een nieuw moederbord 175 euro, dus misschien nog het proberen waard.

Maar ik ben heel benieuwd naar het Apple event maandag. Er komt waarschijnlijk een nieuwe MacBook Pro M1x uit met Macsafe en veel poorten en een strak nieuw design :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 18:55 



 
Profiel   

Kmbrly schreef
Mijn imac is momenteel onbereikbaar.
Hoorde hem ineens opstijgen als een vliegtuig, met wit scherm en een envelop met vraagteken.

Iemand ervaring ? :')

Heb al enkele dingen getest maar vandaag even niet de fut om verder te zoeken

google zegt het volgende erover:
Als een vraagteken wordt weergegeven wanneer u de Mac start
Houd de aan/uit-knop van de Mac tot 10 seconden ingedrukt totdat de Mac wordt uitgeschakeld.
Schakel de Mac in en houd meteen Command (⌘)-R ingedrukt om op te starten met macOS-herstel.
In macOS-herstel herstelt u de opstartschijf met Schijfhulpprogramma.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 18:56 



 
Profiel   

8nnemiek schreef
Dat klinkt niet bekend (gelukkig), ik hoop dat je het probleem kan vinden!

Bij mij heeft afgelopen week mijn MacBook het laten afweten. Deed ineens helemaal niks meer, en de reparatiekosten zouden dik 700 euro zijn := Dikke doei, dat is meer dan ie waard is.
Op Ali kost een nieuw moederbord 175 euro, dus misschien nog het proberen waard.

Maar ik ben heel benieuwd naar het Apple event maandag. Er komt waarschijnlijk een nieuwe MacBook Pro M1x uit met Macsafe en veel poorten en een strak nieuw design :D



Aii zuur!
Oh goed om te weten. Mijn Macbook uit 2012 kan inmiddels niet meer updaten, en wil eigenlijk wel een nieuwe.

Verder staan op mijn verlanglijstje de iPhone 12 Pro of 13 Pro. Iemand hierin tips? Het enige echte verschil wat ik hierin kon zien is de refresh update (van 60 naar 120Hz) en de camera. Maar is het het echt waard? Het nu een X en wil de telefoon gaan gebruiken met 2 esims, zodat ik werk en prive op 1 telefoon heb.

Daarnaast hoop ik dat de Apple Watch 6 met Black Friday ergens in de aanbieding komt, maar ik verwacht dat dit een kleine kans is :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 14:26 



 
Profiel   

Ik zou dan voor de 13 pro gaan. Ik heb hem sinds gister en hij maakt echt hele mooie foto’s.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 08:56 



 
Profiel   

Oew die nieuwe Macbook Pro is toch wel gaaf zeg, bizar dat ze in zo’n korte tijd die M1 chip zo kunnen verbeteren! Helaas wel iets boven mijn budget nog.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 19:40 



 
Profiel   

Mss hebben jullie een tip! Mijn iphone 7 met iOS 14.7 erop “crasht” regelmatig. Problemen met maken van foto’s (klik ik op de sluitertoets en dan maakt ‘ie geen foto, krijg een zwart scherm en daarna sluit vervolgens de foto app |( ) . Scherm bevriest ook vaak. Webpagina’s die traag laden en soms ook crashen met de mededeling: deze webpagina heeft een probleem…
De iPhone helemaal uitzetten doe ik nu wel dagelijks een keer. Geen idee wat ik nog meer kan doen, iemand hier een tip?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 18:37 



 
Profiel   

paars schreef
Mss hebben jullie een tip! Mijn iphone 7 met iOS 14.7 erop “crasht” regelmatig. Problemen met maken van foto’s (klik ik op de sluitertoets en dan maakt ‘ie geen foto, krijg een zwart scherm en daarna sluit vervolgens de foto app |( ) . Scherm bevriest ook vaak. Webpagina’s die traag laden en soms ook crashen met de mededeling: deze webpagina heeft een probleem…
De iPhone helemaal uitzetten doe ik nu wel dagelijks een keer. Geen idee wat ik nog meer kan doen, iemand hier een tip?


Met een snoertje aan de laptop hangen, reservekopie maken en opnieuw installeren vanuit ITunes met de laatste IOS versie. Als dat ook niet werkt dan is je telefoon aan vervanging toe.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 18:53 



 
Profiel   

Weet iemand hier toevallig hoe het zit met de studentenkorting die Apple aanbiedt? Ik ben vooral benieuwd naar de software. Ik lees iets over HBO en universiteit, maar hoe zit het met andere opleidingen? Wordt er gevraagd naar je school, is er controle als je iets via de studentenstore koopt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 10:30 



 
Profiel   

Toen ik dat ooit deed moest ik geloof ik wel een bewijs van inschrijving aanleveren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 11:33 



 
Profiel   

MarlindeRooz schreef
Toen ik dat ooit deed moest ik geloof ik wel een bewijs van inschrijving aanleveren.


Hier ook. Daarnaast is de korting 10%(?), is het dan niet voordeliger om de btw terug te vragen, aangezien je zelfstandige bent :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 20:46 



 
Profiel   

Btw krijg ik niet terug omdat ik onder de KOR regeling val.

Ik vroeg het me af omdat ik zit te denken om misschien een deeltijd opleiding/cursus te gaan volgen volgend jaar en als ik daar korting mee kan krijgen op een nieuwe macbook dan loont het zich wellicht om nog even te wachten met de aanschaf. Maar ik kan dus nergens vinden of de korting voor elke opleiding geldt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 21:02 



 
Profiel   

Iemand enig idee, waarom paypal niet ingesteld krijg? Normaal altijd gelukt maar nu steeds foutmelding?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 20:50 



 
Profiel   

ik ben (eindelijk) iOs 15.1 aan het installeren, althans, ooit.... hij doet er 10 uur over om de update binnen te halen.
De oude iPhone 8+ en de iPad deden er een paar uur over.
Zo onhandig een hele dag zonder telefoon...... (de 8+ hangt als bewakingscamera)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 11:28 



 
Profiel   

Hm, bij 1 specifiek persoon stond tot vandaag nog de naam van degene. Maar sinds vanavond zie ik haar nummer bij WhatsApp staan, terwijl ze gewoon wel in mijn contacten staat? Heeft degene dan ook geen whatsapp meer oid? Want als ik bel krijg ik te horen, dit nummer is niet in gebruik… laatste bericht was van 18:44.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 22:34 



 
Profiel   

Banyu schreef
Hm, bij 1 specifiek persoon stond tot vandaag nog de naam van degene. Maar sinds vanavond zie ik haar nummer bij WhatsApp staan, terwijl ze gewoon wel in mijn contacten staat? Heeft degene dan ook geen whatsapp meer oid? Want als ik bel krijg ik te horen, dit nummer is niet in gebruik… laatste bericht was van 18:44.

WhatsApp gaat wel veranderen word niet meer door veel ondersteunt. Zou zomaar kunnen dat daardoor diegene nu zo op deze manier in je lijst is komen te staan

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 08:45 



 
Profiel   

Sinds de laatste update heb ik op m'n apple watch elke keer als ik bv aan het wandelen ben dat ie elke KM dat hardop aangeeft. Dat havik eerder niet. Hoe krijg ik dat weer uit? Ik kan het niet vinden. }:0

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 15:01 



 
Profiel   

Henniie schreef
Banyu schreef
Hm, bij 1 specifiek persoon stond tot vandaag nog de naam van degene. Maar sinds vanavond zie ik haar nummer bij WhatsApp staan, terwijl ze gewoon wel in mijn contacten staat? Heeft degene dan ook geen whatsapp meer oid? Want als ik bel krijg ik te horen, dit nummer is niet in gebruik… laatste bericht was van 18:44.

WhatsApp gaat wel veranderen word niet meer door veel ondersteunt. Zou zomaar kunnen dat daardoor diegene nu zo op deze manier in je lijst is komen te staan


Nee die persoon heeft een ander nummer, maar waarom de laptop web dan gewoon het nummer nog pakt idk!

Ik heb sinds juni voor het eerst een iphone, de pro max 12, dus die blijft nog prima ondersteunt worden :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 15:51 



 
Profiel   

Ik twijfel om de iPad Air 4 aan te schaffen, incl Apple Pencil. Ik ga hem gebruiken als 2e scherm als ik opdrachten maak voor school, en voor aantekeningen te maken op school, en de dagelijkse dingen natuurlijk. Ik wil graag wel de air omdat deze werkt met de Apple Pencil 2, en die vind ik met opladen handiger dan de 1e generatie.
Maar nu mijn vraag, is de air 64gb voldoende voor het gene waar ik hem voor ga gebruiken. Heb een MacBook Pro, die ik kan gebruiken voor het zwaardere werk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-21 15:19 



 
Profiel   

Je kan ook nog gaan voor de mini 6. Die kan hetzelfde als de air 4 alleen met een kleiner scherm. En hij heeft een net wat snellere processor. Dus het ligt er een beetje aan hoe groot scherm je prettig vind.
Bij beide modellen heb je een usb c ingang, zodat je makkelijk een harde schijf of ssd er aan kan hangen voor extra opslag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-21 19:07 



 
Profiel   

Welke iPad zouden jullie kiezen?
Mijn mini wordt erg traag en het geheugen is vol.
Man heeft fietsrollen en dit komt met een zwift-abo.
Alleen denk ik dat mijn mini dit niet meer zal aankunnen.

Ik zou dus een iPad willen kopen voor m’n man of met de familie samenleggen voor kerst en nieuw.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 15:28 



 
Profiel   

Wat zijn fietsrollen met een zwift abo?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 15:48 



 
Profiel   

Dat je kan fietsen in de bergen terwijl je fiets eigenlijk in je woonkamer staat.

Zwift is een interactief programma dat dan de weerstand van je rollen verhoogt als je bergop rijdt.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 16:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 383 van de 412 [ 10284 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386 ... 412  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen