Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 291 van de 413 [ 10314 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294 ... 413  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

 
Profiel   

Kan je je toetsenbord op je iPhone ook smaller maken? Ik laat mijn telefoon soms half vallen als ik helemaal aan de linker of rechter kant moet zijn, sinds ik een iPhone 7 met een ander hoesje heb die wat gladder is. Kan dit? Ik probeer nu Swype, want dat gaat sneller met 1 hand, maar dit is echt naar en ik wel eigenlijk gewoon met twee handen typen zoals altijd.
Ben ook aan het experimenteren met een linkshandig toetsenbord, en dat lijkt iets beter te gaan. Maar als ik hem met normaal toetsenbord heb ontglipt de telefoon me nog wel eens.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-17 21:10 



 
Profiel   

Dat is een nieuwe functie... zou met een up to date besturingssysteem moeten kunnen.
Als je het wereldbolletje ingedrukt houdt, krijg je de keuze tussen links verkort en rechts verkort, dus afhankelijk met welke hand je wilt typen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-17 21:57 



 
Profiel   

_/-\o_ danku voor deze vraag en antwoord _/-\o_
Ik was me er vandeweek aan het ergeren dat m'n handen te klein zijn om met 1 hand te typen. Een smaller toetsenbord zou zo fijn zijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-17 22:16 



 
Profiel   

Oooeh, misschien dan toch ooit een grotere iphone dan de SE aanschaffen.. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-17 22:36 



 
Profiel   

Ik ben nu ook het swypen aan het oefenen,want men zegt dat dat zoveel sneller is.moet er nog wel flink aan wennen, dus voorlopig gaat het heel langzaam met veel fouten,haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-17 23:03 



 
Profiel   

Nog mensen die last hebben van de bug waardoor je iPhone om de 30 seconden uitvalt? Ik ben nu de laatste update aan het installeren, dat zou het moeten fixen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-17 13:51 



 
Profiel   

Nop, wel een accu die in een half uurtje van 55 naar 10% gaat omdat ie t koud heeft :+.
Ben aan t kijken naar de 7, heb nu een 6s. Of raden jullie dan de 8 aan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-17 14:05 



 
Profiel   

Ik heb een 7. Vind de 8 te duur en te weinig toevoegen. Tenzij ik mijn 7 voor een goede prijs kan verkopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-17 14:07 



 
Profiel   

Hier ook dat de accu leegloopt door de kou. Erg vervelend met hardlopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-17 14:07 



 

Ik heb mijn 7 voor ongeveer 400 verkocht en heb een 8 plus besteld :+ Komt maandag binnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-17 14:25 



 
Profiel   

Ja dat ga ik mss ook doen. Alsnog een klap geld wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-17 14:53 



 
Profiel   

Mijn Huawei is voor 300 de deur uit gegaan.
Vindt de 8 gewoon nog zo duur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-17 15:06 



 
Profiel   

Mijn iPhone heeft het ook koud. Ging vrijdag even pony longeren en toen ik klaar was had ik opeens nog maar 9%. Niks aan te doen en ik begrijp het wel. Heb zelf ook en hekel aan winter en mijn batterij werkt ook minder. :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-17 10:25 



 
Profiel   

Ik haat ook winter, maar ik kreeg m gisteravond niet meer aan.. had m ff opgewarmd in de trein en wilde Mn vriend bellen dat ik de trein had gehaald. 4 keer uitgevallen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-17 10:27 



 
Profiel   

mijn iMac heeft kuren sinds de laatste update van High Sierra, ik moet ineens een wachtwoord intikken als ik opstart en hij herkent de muis en het trackpad dan niet, dus moet er een bedrade muis aan. Ik heb NIETS anders ingesteld.... heb het ding al vanaf 2012, nooit een ww hoeven invoeren bij opstarten en de cursor wordt ineens gigantisch groot.

De boel spookt, en dan ben ik er snel klaar mee....... heb geen tijd voor dat gezeur (daarom ben ik van Windows naar Mac gegaan ooit)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-17 11:46 



 

Dat je cursus groot wordt is normaal hoor. Als je er hard mee schud omdat je 'm kwijt bent, wordtie groot

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-17 11:59 



 
Profiel   

Ik ben nog niet overgegaan naar high sierra, ik wacht meestal totdat alle bugs eruit zijn.. gelukkig maar := Ik mis Steve Jobs -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-17 12:52 



 
Profiel   

Ja... ik ook.
Je kunt veel van hem zeggen, maar hij was een verdomd goede perfectionist.

Morrie, hopelijk raakt het opgelost, helaas geen ervaring daarmee.

Ik steek mijn gsm in het vervolg in mijn binnenzak tijdens het lopen, vervelend om de Nike app af te zetten omdat mijn trui dan open moet, maar zo blijft hij op zijn minst beter warm :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-17 14:00 



 
Profiel   

mijn cursor is nog nooit groter geworden, ik werk met een trackpad, met die muis kan ik niks.

Ik kon niet onder de update uit, want de popup stond in de weg en was niet weg te klikken, had al lang gewacht.........

Eerst de beveiligings patch en nu weer dit....kweeniehoor
*klik*

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-17 14:24 



 
Profiel   

Laatste tijd hier veel problemen met mijn 5s. Touchscreen doet het nog redelijk maar als ik een keer op de homeknop druk dan doet hij het niet. Alleen als ik er 2x op druk. Oh, en de batterij gaat snel leeg. Allemaal sinds iOS 11 :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-17 10:39 



 
Profiel   

Miefje schreef
Laatste tijd hier veel problemen met mijn 5s. Touchscreen doet het nog redelijk maar als ik een keer op de homeknop druk dan doet hij het niet. Alleen als ik er 2x op druk. Oh, en de batterij gaat snel leeg. Allemaal sinds iOS 11 :')

Ik heb wel eens gehoord dat apple dat bewust doet. De update zo maken dat de oudere toestellen het er erg moeilijk mee hebben zodat je een nieuwe gaat kopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-17 13:53 



 
Profiel   

Maar wel heel erg dat zelfs 6 en 7 problemen hebben :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-17 13:54 



 
Profiel   

Aria_zz schreef
Maar wel heel erg dat zelfs 6 en 7 problemen hebben :(

Ik heb net een 7 gekocht, en mijn moeder mijn oude 6s gegeven, maar wij hebben eigenlijk helemaal geen problemen. Beide toestellen hebben de laatste updates.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-17 14:09 



 
Profiel   

Gelukkig, maar ik lees hier dat er toch veel mensen problemen hebben. Mijn 5s doet het ook nog erg goed, maar er zijn er veel die het er erg lastig mee hebben.

Als er veel mensen problemen met een 6 of 7 hebben, is dat niet echt een bemoediging om over te stappen naar een duurder model.
Maar akkoord; dan ga je sneller de 8 of de X kopen, dat is dan wel weer zo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-17 14:14 



 
Profiel   

Zelfde hier, ik heb zelfs nog de 5S, en die doet het, op heel af en toe een haperingetje na, nog prima op ios11! :j

Desondanks wel veel issues bij apple. Zoals de beveiliging bij osx high sierra. Maar goed, vind apple nog steeds het fijnst, dus blijf daar toch maar bij haha
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-17 14:15 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 291 van de 413 [ 10314 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294 ... 413  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen