[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 11:23

Ricie schreef:
Persoonlijk denk ik wel op aardig wat verbeteringen en zou ik wachten op de nieuwe.

Wachten is alleen zo moeilijk Haha! Nee ik denk dat ik toch maar wacht en dan hopen dat ze inderdaad uitkomen.

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 11:47

Hahaha, ik ken dat gevoel ja! Is idd best lastig. Ik verwacht ook dat de bekendmaking niet heel lang meer duurt.....maar goed, met Apple weet je het nooit 100% zeker natuurlijk. Maar ik verwacht eigenlijk wel weer begin september.

PINK

Berichten: 4388
Geregistreerd: 17-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 12:50

Ik mag vanaf morgen een nieuwe telefoon + abonnement. Nu is het voor mij wel duidelijk dat ik een iPhone wil (8+ of X) Even een vraagje aan de bokkers die een iPhone 8+ of een iPhone X hebben welke provider hebben jullie? Ik zit nu bij T-mobile, maar hoor dat daar heel veel problemen zijn met bellen enz. dus twijfel om over te stappen naar Tele2. Ook omdat ik hier vele malen voordeliger uit ben. Zijn er hier bokkers die ervaring hebben met Tele2 in combi met iPhone? :)

WillemYntJee
Berichten: 6301
Geregistreerd: 16-02-05
Woonplaats: Ljouwert

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 14:04

Jep! Destijds mn iPhone 4 daar genomen en 5 jaar lang geen problemen gehad. Daarna nog een jaar met mn Se daar gezeten en ook nooit problemen, t was dat we ergens anders voordeliger uit waren dus daarom overgestapt.

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 14:12

problemen kwa bereik met een provider is heel erg locatie gebonden volgens mij. Er zijn gewoon plekken waar bepaalde providers zwakke verbinding hebben.

Als jij nu bij T-Mobile geen problemen hebt, zal je dat straks ook niet hebben. Vraag eens bij je buren bijvoorbeeld of anderen in de omgeving of er iemand Tele2 heeft hoe het bereik bij jullie zit. Verder lijkt het me een prima provider...



Ik zit echt af te tellen. Hopelijk over een maand de nieuwe iphone. Event wordt verwacht op 12 september en dan hopelijk ruim een week later verkrijgbaar. Fingers crossed.

Ik ben zó klaar met mijn 6, maar vind het gewoon zonde om een maand voor een nieuwe uitkomt een huidige model te pakken.

Inmiddels is de wifi, de bluetooth, en de gps gewoon compleet ruk. Bluetooth gebruik ik héél erg veel Met name in de auto, en daar gaat het goed, zolang ik de iphone in het bakje bij de console leg zonder hoesje. Gps heb ik opgegeven. Ik gebruik momenteel voor flitsmeister de samsung van mijn werk. Werkt op zich ok, en nog wel een maandje vol te houden. En gelukkig heb ik 20 gig per maand data, dus ook gebrekkige wifi is niet direct een probleem.

Maar nu het dan dichterbij komt, ben ik er ook wel echt aan toe. Heb dan 4 jaar met deze telefoon gedaan. Vind ik wel weer lang zat.


Wel fijn dat je met die nieuwe "phone boven 250 in abbo is bkr registratie" regels ervoor gezorgd hebben dat je nu ook vrij makkelijk een gedeelte van de telefoon kunt betalen. Ik ga denk ik dan gewoon 240 van het toestel in de abbo stoppen en op afbetaling doen, en de rest gewoon direct aftikken.

J0anieke

Berichten: 4872
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Overal waar het leuk is

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 14:49

PINK schreef:
Ik mag vanaf morgen een nieuwe telefoon + abonnement. Nu is het voor mij wel duidelijk dat ik een iPhone wil (8+ of X) Even een vraagje aan de bokkers die een iPhone 8+ of een iPhone X hebben welke provider hebben jullie? Ik zit nu bij T-mobile, maar hoor dat daar heel veel problemen zijn met bellen enz. dus twijfel om over te stappen naar Tele2. Ook omdat ik hier vele malen voordeliger uit ben. Zijn er hier bokkers die ervaring hebben met Tele2 in combi met iPhone? :)

Ik zou even wachten met bestellen dan :) in de tweede week van september verwachten ze aankondigingen van nieuwe iPhones en de week daarop zijn ze vaak al te verkrijgen

cynthiar
Berichten: 4466
Geregistreerd: 08-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 15:56

PINK schreef:
Ik mag vanaf morgen een nieuwe telefoon + abonnement. Nu is het voor mij wel duidelijk dat ik een iPhone wil (8+ of X) Even een vraagje aan de bokkers die een iPhone 8+ of een iPhone X hebben welke provider hebben jullie? Ik zit nu bij T-mobile, maar hoor dat daar heel veel problemen zijn met bellen enz. dus twijfel om over te stappen naar Tele2. Ook omdat ik hier vele malen voordeliger uit ben. Zijn er hier bokkers die ervaring hebben met Tele2 in combi met iPhone? :)


Ik dacht dat de combinatie van iphone 8 en T-moblie wel wat problemen waren met bellen. Ik zou daar even op googlelen voordat je wat koopt.

PINK

Berichten: 4388
Geregistreerd: 17-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 17:39

WillemYntJee schreef:
Jep! Destijds mn iPhone 4 daar genomen en 5 jaar lang geen problemen gehad. Daarna nog een jaar met mn Se daar gezeten en ook nooit problemen, t was dat we ergens anders voordeliger uit waren dus daarom overgestapt.


Ook qua bereik geen problemen?


Shiloh schreef:
problemen kwa bereik met een provider is heel erg locatie gebonden volgens mij. Er zijn gewoon plekken waar bepaalde providers zwakke verbinding hebben.

Als jij nu bij T-Mobile geen problemen hebt, zal je dat straks ook niet hebben. Vraag eens bij je buren bijvoorbeeld of anderen in de omgeving of er iemand Tele2 heeft hoe het bereik bij jullie zit. Verder lijkt het me een prima provider...

Ik zit echt af te tellen. Hopelijk over een maand de nieuwe iphone. Event wordt verwacht op 12 september en dan hopelijk ruim een week later verkrijgbaar. Fingers crossed.

Ik ben zó klaar met mijn 6, maar vind het gewoon zonde om een maand voor een nieuwe uitkomt een huidige model te pakken.


Het ligt hem er meer aan dat T-mobile problemen heeft met de iPhone 8+ en de X. Daar is al heel lang een probleem mee wat nog niet is opgelost en wat mij dus ook tegenhoud om daar mijn abonnement te verlengen. Ik zit niet op die problemen te wachten.. Maar overstappen vind ik ook niet heel fijn omdat ik niet weet wat ik er voor terug krijg natuurlijk. Als ik de iPhone X of 8+ kies heb ik grote kans op problemen bij T-mobile omdat zo goed als de meeste mensen dit schijnen te hebben..
Helaas niemand in mijn omgeving met Tele2 vandaar dat ik hier mijn vraag stel. :)

Heb je al enig idee welke je wilt zodra de nieuwe verkrijgbaar zijn?

cynthiar schreef:
Ik dacht dat de combinatie van iphone 8 en T-moblie wel wat problemen waren met bellen. Ik zou daar even op googlelen voordat je wat koopt.

Dit heb ik ook gehoord en gelezen en een reden waarom ik over zou willen stappen naar Tele2 omdat ik deze problemen niet wil. Of ik wacht op de nieuwe iPhones die uit gaan komen.

J0anieke schreef:
Ik zou even wachten met bestellen dan :) in de tweede week van september verwachten ze aankondigingen van nieuwe iPhones en de week daarop zijn ze vaak al te verkrijgen


Ik heb dus zitten kijken naar de nieuwe die uit gaan komen en blijft de nieuwe X net zo duur als de huidige? Weet iemand toevallig of de X 2018 wel dezelfde camera’s behouden voor en achter?

Neem aan dat de abonnementen + nieuwe iPhone(s) dan ook wel flink aan de prijs zullen zijn en of je veel moet bij betalen net zoals nu.

SMDR93

Berichten: 426
Geregistreerd: 17-01-15

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 17:47

Ik heb tmobile en kan niet bellen of gebeld worden met mijn iPhone 8.

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 18:02

Ik heb begrepen als ik zo rond Google, dat het een onverklaarbare reden heeft wat 3 op de 1000 toetellen betreft en dat je bij problemen van tmobile een ander toestel krijgt.

Maar snap dan inderdaad wel dat je er niet op zit te wachten.


Hoogstwaarschijnlijk voor de “budget” variant.

Grootste verschillen zouden zijn
- LCD ipv OLED scherm: prima, heb nooit OLED gehad en zie er het voordeel ook niet van. Vind mijn huidige lcd scherm ook prima. Heb begrepen dat de rand hetzelfde zal zijn. Ondanks dat het geen OLED is.
-enkele camera waardoor je niet zogenaamde portret stand oid hebt: ook prima. Foto’s maak ik met mijn systeem camera. De standaard camera is voor de gewone kiekjes meer dan prima.
-geen 3D touch: zal ik ook niet missen neem ik aan. Heb ik nu ook niet.

Vind die drie dingen nou niet bepaald 200/300 duurdere telefoon waard.

Een 6,1 inch lijkt me ook mooie maat. Groter dan standaard, maar niet zo groot als de plus.

Ik denk eigenlijk ook dat het een mega populair toestel gaat worden.

PINK

Berichten: 4388
Geregistreerd: 17-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 18:08

Heb wel gehoord dat dat beleid met omruilen dus weer is aangepast. Dat hij eerst een aantal keer opgestuurd moet worden. Dat houd me dan dus ook nog is tegen.. Zo dubbel en tegenstrijdig allemaal haha. :+

Dat begrijp ik hoor als je een goede dure systeem camera hebt! Die heb ik niet vandaar dat mijn voorkeur wel naar een duurdere iPhone uit gaat. :)

Dat is dan toch gewoon de 9 die je wilt (budget variant)? Niet de vernieuwde X?

PeerAppel

Berichten: 3942
Geregistreerd: 06-09-11

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 18:13

Geen 3D-touch? Dat is vreemd. Alle modellen vanaf de 6S hebben dat. Gebruik het alleen bij een spelletje en als ik van die live-photos maak.

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 18:15

Voor zover ik weet gaat die iphone 2018 heten. Maar geen idee wat de nieuwe naam word. Zou me niks verbazen als ze op jaartallen gaan overstappen. Uiteindelijk komen ze elk jaar uit. En met die X (wat staat voor 10) is de telling sowieso raar gaan lopen.

Er komt een nieuwe X en een X plus van 5,8 en 6,5 inch geloof ik. En dan de “budget” van 6,1 inch.


Ja. Die 3D touch vinden vele raar. Niks is zeker natuurlijk. Mij zou het echt niks uitmaken. Heb het nooit gehad en mis het dus ook niet. Zou niet eens weten wat het doet. Ik vind het wel best.

PINK

Berichten: 4388
Geregistreerd: 17-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 18:20

Ah dan is dat de '9'. Ik ben heel benieuwd naar de nieuwe lichting. Nog even geduld hebben dus..

De nieuwe X houd die wel de (goede) camera's zoals ze nu zijn?
En die blijft dus qua prijs wel hetzelfde als de X van nu lees ik?! Hmmm, zou de X van nu dan in abbo kosten naar beneden gaan? :)

SMDR93

Berichten: 426
Geregistreerd: 17-01-15

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 18:27

Je moet idd je telefoon opsturen als Apple dat toestaat. Wat ze bij mij dus niet toestaan. Omdat er geen probleem is met het toestel. Wat er wel degelijk is. Ook als je je toestel opstuurt krijg je een refurbished toestel terug.

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 18:50

Hmmm. Dat is wel echt slecht. Je zou toch verwachten dat het een probleem van T-mobile is ook toch? Niet alleen van Apple? Aan hun om het op te lossen zou ik zeggen. Als je Abbo praktisch onbruikbaar is, moeten ze je de kans even onder je abbo uit te komen of je iphone te vervangen.

Maar ik snap dan je twijfel wel heel goed ja. Ik had hier nog niet van gehoord.

Zullen er dan ook maar weinig zijn die het ook met de nieuwe iPhones met T-mobile aan zouden durven.

Warboel
Berichten: 14681
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 19:50

Je krijgt bij repareren geen refurbished terug, je krijgt een remanufactured wat nogal een wezenlijk verschil is :+
Refurbished = tweedehands/gebruikt
Remanufactured = fabrieksnieuw zonder doos en accessoires. Het kán zijn dat er gerecyclede onderdelen inzitten.

SMDR93

Berichten: 426
Geregistreerd: 17-01-15

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 20:14

Ah oké. Dan hebben ze mij dat verkeerd uitgelegd. Maar nu is het wat duidelijker

Moon_light94

Berichten: 3426
Geregistreerd: 10-03-10

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 20:56

Ik meng me niet in welke telefoon/provider het beste is, maar wil idd wel aanraden te wachten tot de nieuwe aangekondigd zijn!

Zelfs als ga je niet voor de nieuwe, de oude dalen vaak best wat in prijs als de nieuwe komen, dus dat is het vaak echt waard! :)

PINK

Berichten: 4388
Geregistreerd: 17-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 21:18

SimoneeM schreef:
Ik meng me niet in welke telefoon/provider het beste is, maar wil idd wel aanraden te wachten tot de nieuwe aangekondigd zijn!

Zelfs als ga je niet voor de nieuwe, de oude dalen vaak best wat in prijs als de nieuwe komen, dus dat is het vaak echt waard! :)


Ga mijn best doen dan even te wachten! Best lastig als je zo graag een nieuwe telefoon wilt haha. :')

Dus dan neem ik aan dat de abonnements kosten ook dalen en heb je enig idee aan wat ik moet denken qua daling dan? Snap dat je dat bijna niet kan weten, maar misschien heb je een idee.

Moon_light94

Berichten: 3426
Geregistreerd: 10-03-10

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 21:30

Oh ja dat begrijp ik helemaal haha! Qua abonnementskosten weet ik niet precies. Ik wilde ooit een 5S, was in canada, en werd toen aangeraden even te wachten tot de aankondiging een week later. Scheelde toen inderdaad wel ruim 100 dollar. Maar het hangt er een beetje vanaf per toestel en zal ook per keer verschillen.

Maar het nieuwe apple event staat gepland in sept geloof ik, dus het komt al dichterbij!

J0anieke

Berichten: 4872
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Overal waar het leuk is

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 04:55

Er komen waarschijnlijk 3 nieuwe toestellen (ik hoop op een nieuwe SE versie met volledig scherm, wil opzich ook nog wel een extra jaar wachten hoor Apple :P (grapje natuurlijk))
Hoeveel de prijsdaling zal zijn, geen idee.. Daar heb ik eigenlijk nog nooit op gelet. T is gewoon veel slimmer om even te wachten omdat het waarschijnlijk nog geen maand gaat duren tot ze verkrijgbaar zijn, je hoogstwaarschijnlijk een daling in prijs krijgt bij de toestellen van nu én je hebt kans dat er een toestel komt die nog meer aan je wensen zal voldoen...

De toestellen die hier nu besproken zijn zijn enkel speculaties/geruchten. Grote kans dat ze waar zijn, maar zolang de officiële aankondiging niet is geweest blijf ik gewoon afwachten :D

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 10:05

Haha ik ook!
Ik mag november een nieuwe, dus heb ik dan nog even om te kijken welke ik wil :).

PINK

Berichten: 4388
Geregistreerd: 17-09-10

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 20:48

Ben benieuwd naar de nieuwe die uit gaan komen. :)

Zijn er hier ook mensen die hun iPhone 8+ of iPhone X hebben verzekerd en zo ja waar?
Of mensen die dit niet hebben gedaan en waarom niet?
Daar twijfel ik nog even over omdat het vrij kostbare telefoons zijn en zeker de X.

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 00:53

Ik heb hem verzekerd via tmobile. Al 1x kunnen gebruiken nadat hij gebroken was. Heeeeel blij mee want reparatie is heel duur. Alleen heel eerlijk ben ik niet echt te spreken over de verzekering en hoe het er daar aan toe gaat. Het gaat om mijn iPhone X

Eventueel voor meer en gedetaileerdere info mag je wel even pb’en