Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 412 [ 10284 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 412  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

 
Profiel   

Dankjewel voor jullie reacties, ben vanmiddag toch maar even terug gegaan naar de winkel en ze hebben een nieuwe accu erin gezet, nu maar hopen dat het scheelt! Hebben jullie trouwens ook hoesjes om de iphones heen en zo ja, wat voor ?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-12 17:05 



 
Profiel   

Jup, gewoon een harde cover, maar heb nu een nieuwe besteld bij de hema, woensdag ophalen *\o/*
had eerst een soort hoesje waar je hem in schoof, maar dat vond ik eigenlijk alleen maar irritant :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-12 18:04 



 
Profiel   

erin schuif hoesje vond ik ook irritant want je hebt altijd 2 handen nodig als je hem er uit wil halen, en niet even hup met 1 hand uit je zak halen en meteen gebruiken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-12 18:09 



 
Profiel   

Idd SimoneDV, dat probleem had ik ook, plus je hebt altijd je handen vol, het hoesje zit altijd in de weg als je aan het typen bent en je staat ergens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-12 18:36 



 
Profiel   

Ik kom zomaar ff binnenvallen maar heb een vraagje!
Ik heb een apple ipod (geen idee welk type maar al best oud) en elke keer als ik hem echt uit heb gezet en ik hem weer aan wil doen duurt dat echt heel lang zeker 3/4 min ofzo! Komt dat misschien door het opladen of iets anders? Maar dan druk ik als het dus te lang duurt op dat rode ''menu'' knopje zeg maar en dan gaat hij wel naar de ontgrendelpagina gelijk.. Heeft iemand misschien een oplossing of komt dit gewoon door de leeftijd?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-12 18:39 



 
Profiel   

Ik zoek ook nog vrienden oP my horselover

Mijn naam is pluisjekoda

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-12 20:10 



 
Profiel   

EVDM schreef
Dankjewel voor jullie reacties, ben vanmiddag toch maar even terug gegaan naar de winkel en ze hebben een nieuwe accu erin gezet, nu maar hopen dat het scheelt! Hebben jullie trouwens ook hoesjes om de iphones heen en zo ja, wat voor ?


Ik heb een siliconen cover en nu heb ik er eentje van de hema op zitten (met foto van Cas <3), link naar een foto daarvan staat ergens op de vorige pagina, of 2 pagina's terug :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-12 20:12 



 
Profiel   

Oh waaauw die met fotos zijn zooo leuk!! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-12 10:24 



 
Profiel   

Nieuw handig appje gevonden, weet niet of ie al genoemd is, maar het heet dropbox, kun je handig en snel bestanden overzetten zonder kabel oid, zelfs ebooks :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-12 10:31 



 
Profiel   

Weet iemand of en hoe je meerdere bestanden tegelijk kan selecteren op een Ipad? Bijvoorbeeld bij het verwijderen van email of het overzetten van bestanden van de ene naar de andere map?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-12 17:09 



 
Profiel   

Aha! Ik ben eruit. Een bestandje aanhouden en dan de andere erbij tikken. Pfft, als ik dat eerder had geweten ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-12 18:54 



 
Profiel   

Pfft even een baalmomentje. Ga vandaag naar de Hema *jippie helemaal blij, hoesje is er ;D*
Verkoopster pakt de envelop, maakt em open en haalt er een foto van een man met als onderschrift Saartje uit... Hoesje was dus waarschijnlijk naar de verkeerde gegaan, nu nog n week wachten :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-12 21:59 



 
Profiel   

Goedemorgen

Ik heb een vraagje. Ik zou heel graag de Podcasts van Ekstra weekend op mijn telefoon willen zetten voor als ik vanmiddag ga sporten. Nu kan ik ze via de telefoon niet vinden, via itunes kan ik ze wel vinden maar op de een of andere manier trekt mijn werk pc dit niet (gebruik Itunes alleen voor het synchroniseren van mijn agenda). Iemand enig idee waar ik ze gewoon via mijn telefoon uit Itunes kan downloaden.

andere optie is nog om Itunes te verwijderen van mijn werk PC en het opnieuw te installeren op de harde schijf van de laptop en niet meer op het netwerk te laten staan vanwege de beperkte ruimte.
Maar goed dat kost me even te veel tijd nu.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-12 07:35 



 
Profiel   

Hoi!
Ik zou graag jullie advies willen voor mijn iPhone 4, die het na een software update niet meer doet. Ik wilde de software update doen, dat is mislukt, en het herstellen lukt ook niet. Ik heb al gecontroleerd of ik de laatste versie van iTunes heb, en dat is het geval. Via de DFU lukt het herstellen me niet. Kortom, ik kom er niet meer uit -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-12 10:02 



 
Profiel   

Mijn Probleem is ondertussen opgelost!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-12 10:11 



 
Profiel   

pianka schreef
Hoi!
Ik zou graag jullie advies willen voor mijn iPhone 4, die het na een software update niet meer doet. Ik wilde de software update doen, dat is mislukt, en het herstellen lukt ook niet. Ik heb al gecontroleerd of ik de laatste versie van iTunes heb, en dat is het geval. Via de DFU lukt het herstellen me niet. Kortom, ik kom er niet meer uit -O-



Heb ik ook gehad, toch is het oplosbaar, alles via de Apple op de site en via de I-Tunes, gewoon meer erin verdiepen en goed uitzoeken wat het probleem is en zoek dat op Google uit en dan weet je wat je doen moet.

Ik heb hiermee ook een paar keren een hele vervelende probleem opgelost, alles via de I-Tunes van apple, die regelt automatisch alles, dat alles weer goedkomt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-12 11:33 



 
Profiel   

Ik heb het laten oplossen, zelf is het niet gelukt. Maar hij werkt weer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-12 08:42 



 
Profiel   

zijn er nog meer mensen die sinds vanmiddag n uur of 5 niet meer op facebook kunnen via hun iPhone? :=
hij blijft maar aangeven 'sorry er is iets fout gegaan'

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-12 18:12 



 
Profiel   

Ja mijne heeft er ook last van :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-12 19:07 



 
Profiel   

ja, hier ook!

Heb vandaag mijn achterkantje opgehaald bij de Hema:


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-12 19:19 



 
Profiel   

Ohh gelukkig dan ben ik niet de enige :+

Leuk hoesje trouwens _Rianne_!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-12 23:56 



 
Profiel   

Hai.

Ik heb al op internet gezocht maar kan er niet echt uitkomen, misschien is er hier iemand die me kan helpen...
Ik heb een iphone 4 en daarvan wil ik foto's op mijn pc zetten, nu kan ik die foto's wel gewoon kopiëren naar mijn pc, maar dan staan ze allemaal verkeerd om en vervolgend kan ik ze niet draaien.
Dan geeft mijn pc aan dat wijzigingen aan de foto niet kunnen worden opgeslagen vanwege een probleem met de bestandseigenschappen van de afbeelding.
Ik heb het al op verschillende manieren geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar..
Heeft iemand een idee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-12 18:13 



 
Profiel   

Hallo!

Ik heb even een vraagje, ik weet niet of hij al ergens is gesteld in dit topic :o

Ik heb sinds vandaag een nieuwe laptop, en daar heb ik iTunes op geïnstalleerd, maar omdat dus op mijn oude laptop (gecrashed) alle muziek stond, en nu dus alleen op mijn iPod, ben ik deze muziek dan allemaal kwijt als ik het ga synchroniseren? (ik hoop het niet, het zijn zo'n 600 nummers...)

Weet iemand dit toevallig?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-12 19:02 



 
Profiel   

Volgensmij ben je dan alle nummers kwijt.. correct me if i'm wrong!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-12 19:15 



 
Profiel   

Volgensmij ben je ze dan wel kwijt indd
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-12 19:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 412 [ 10284 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 412  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen