[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
8nnemiek

Berichten: 43398
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-21 22:11

Heb je de mail verzameling dan wel uitgeklapt? Er staan pijltjes waarmee je elke mail van een gesprek apart kan zien/verwijderen.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-21 22:21

8nnemiek schreef:
Heb je de mail verzameling dan wel uitgeklapt? Er staan pijltjes waarmee je elke mail van een gesprek apart kan zien/verwijderen.


Dat denk ik dan niet, zal er eens op letten, thanks!

_Rianne_
Berichten: 5239
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-21 23:19

Vraagje!

Ik heb een video deurbel zonder gong... die komt dus alleen binnen op mijn telefoon.
Gaat allemaal goed, alleen als ik 's nachts mijn telefoon op "niet storen" heb staan komen de meldingen natuurlijk niet door als er iemand aanbelt.

Kan ik dit ergens instellen dat dat een uitzondering is die wel doorkomt?
( het is gewoon een goedkope videobel van de action)

Suzanne F.

Berichten: 49213
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-21 08:27

_Rianne_ schreef:
Vraagje!

Ik heb een video deurbel zonder gong... die komt dus alleen binnen op mijn telefoon.
Gaat allemaal goed, alleen als ik 's nachts mijn telefoon op "niet storen" heb staan komen de meldingen natuurlijk niet door als er iemand aanbelt.

Kan ik dit ergens instellen dat dat een uitzondering is die wel doorkomt?
( het is gewoon een goedkope videobel van de action)


Waarom zou je dat willen? _O- _O-

Ik weet dat je bij telefoonnummers kunt instellen dat ze altijd doorkomen, ook als de telefoon op stil staat, ik heb dit bij mijn moeders nummer gedaan. Maar een app denk ik niet, want het zal een app zijn neem ik aan?

8nnemiek

Berichten: 43398
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-21 08:41

Dat kan wel met schermtijd volgens mij, daar kun je apps uitsluiten.

Suzanne F.

Berichten: 49213
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-21 09:27

8nnemiek schreef:
Dat kan wel met schermtijd volgens mij, daar kun je apps uitsluiten.


Oh ja klopt. Dan doen die apps het niet binnen de ingestelde tijd!

_Rianne_
Berichten: 5239
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 17:19

Meh. Iphone 12 mini gaat retour.. hij stelt zelf zomaar even z'n volume bij, zonder dat ik wat doe.. het icoontje komt dan ok echt in beeld.. super irritant als hij opeens geen geluid meer geeft..
Zo snel ze hem hebben ontvangen sturen ze de nieuwe op.. maar ik vind het helemaal niks om hem op te sturen ... :') -O-

Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 19:32

_Rianne_ schreef:
Meh. Iphone 12 mini gaat retour.. hij stelt zelf zomaar even z'n volume bij, zonder dat ik wat doe.. het icoontje komt dan ok echt in beeld.. super irritant als hij opeens geen geluid meer geeft..
Zo snel ze hem hebben ontvangen sturen ze de nieuwe op.. maar ik vind het helemaal niks om hem op te sturen ... :') -O-

De doos waarin hij kwam plus het doosje van de iPhone zelf

Henniie

Berichten: 524
Geregistreerd: 10-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 19:36

_Rianne_ schreef:
Meh. Iphone 12 mini gaat retour.. hij stelt zelf zomaar even z'n volume bij, zonder dat ik wat doe.. het icoontje komt dan ok echt in beeld.. super irritant als hij opeens geen geluid meer geeft..
Zo snel ze hem hebben ontvangen sturen ze de nieuwe op.. maar ik vind het helemaal niks om hem op te sturen ... :') -O-

Foto maken als je hem afgegeven hebt in de winkel foto maken of filmpje dat je hem in de doos doet heb je bewijs.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 17:19

Banyu schreef:
8nnemiek schreef:
Heb je de mail verzameling dan wel uitgeklapt? Er staan pijltjes waarmee je elke mail van een gesprek apart kan zien/verwijderen.


Dat denk ik dan niet, zal er eens op letten, thanks!


Pff, echt een vreselijk manier! Heb nu paar keer gehad dat ik op iemand wilde reageren, en de mail naar de verkeerde afzender ging. Dat vind ik nog wel even een dingetje!

Ook dat als ik dus 1 mail wil verwijderen, de ander gelijk ook gaat! :/

8nnemiek

Berichten: 43398
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 17:47

Je kan uitschakelen dat mails gegroepeerd worden. Ik weet alleen even niet waar die instelling precies te vinden is.

Suzanne F.

Berichten: 49213
Geregistreerd: 03-03-01

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 18:11

Bij Instellingen, Mail, Berichtenreeksen.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 18:42

Suzanne F. schreef:
Bij Instellingen, Mail, Berichtenreeksen.


Held!
Staat nu uit, ik ben benieuwd!
Keer op keer geen erg in, en gooi dan dus alle mails weg haha!

IMANDRA

Berichten: 9811
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 18:15

Hooooi! Na heel lang wachten is mijn bestelde 12.9 iPad Pro dan toch bijna klaar om verzonden te worden. Maar, die heeft wel een cover nodig, vind ik.

Wilde in eerste instantie een mous cover kopen omdat ik die voor m'n iphone ook heb en dat heeeeeel goed bevalt. Maar die komt pas uit in Augustus, helaasch. En ik vind ze toch ook wat minder mooi of zo, heel basic (de reden waarom ik hem toch overweeg is omdat ik heb gemerkt dat mous producten wel echt heel goed beschermen).

Dus ik vroeg me af of mensen nog goede tips hebben qua ipad covers? Liefst eentje die wel goed beschermt (voor+achterkant dus met 'klep') en er ook nog een beetje leuk uitziet. Maar 'goedkope' mooie in afwachting tot die van mous is eventueel ook een optie :D

Edit: paar eisen!
- Als vervanging voor die Mous-cover moet die zowel voor en achterkant beschermen
- Bij voorkeur ook makkelijk omhoog te zetten dmv de cover
- Dus geen sleeve

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 20:00

Niet bepaald goedkoop, maar de mijne zit dus in een magic keyboard. Súper fijn. Met name ook vanwege die trackpad. Ik vind zelf dat dat keyboard ook prima bescherming biedt.

Maar ja. Kost wel wat :')

IMANDRA

Berichten: 9811
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 20:48

Haha ja die zag ik ook. Over getwijfeld maar ik denk niet dat ik een toetsenbord nodig ga hebben (of iig, vaak gebruiken). Als ik er ooit eens een keer wel een nodig heb kan ik altijd mijn toetsenbord & trackpad aansluiten :j

8nnemiek

Berichten: 43398
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-21 08:25

Ik heb jaren geleden een goedkope via Ebay gekocht, voor pakweg 5 euro.. Die heeft het inmiddels al langer volgehouden dan de originele van Apple die we bij de aankoop erbij hadden gekocht :=

Aria_zz

Berichten: 5515
Geregistreerd: 01-08-08
Woonplaats: Oostenrijk.

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-21 08:42

Ik wou ook de magic Keyboard voor de iPad Air 4, maar doordat er nog niet zoveel te reizen is en ik een klein Bluetooth toetsenbord heb dat goed typt, hebben we nu een full case, dus niet enkel scherm maar ook de achterkant in een case, met mijn logo op, wat ook erg leuk is.
Die kun je ook zo klappen dat je de iPad kunt recht zetten, dus erg praktisch. Was in totaal 40euro met verzenden en logo er op.

Magic keyboard komt er later misschien nog als ik meer ergens heen ga.

MoniqueT

Berichten: 8845
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-21 10:48

Ik heb de standaard Smart Cover van Apple, die je in een driehoekje kan vouwen om hem recht te zetten en dat bevalt me eigenlijk prima. Ik vind het alleen jammer dat ik mijn pencil niet kan opbergen als ik hem meeneem. Om die reden zou ik nog weleens wat anders willen. Ik ga eens kijken bij Otterbox, die hebben we ook voor onze telefoons en die zij erg degelijk.

cynthiar
Berichten: 4466
Geregistreerd: 08-03-05

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-21 13:05

Bij www.smartphonehoesjes.nl kan je de Imoshion trifold bookcase kopen voor 16 euro. Die geeft prima bescherming voor tijdelijk en niet duur. Ik had hem voor tijdelijk voor mijn iPad Air 4.

IMANDRA

Berichten: 9811
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-21 13:42

Ja ik ben nu voor deze gegaan. Goedkoop genoeg dat ik straks eventueel die Mous of een otterbox kan overwegen, maar van die laatste is voor dit model (12.9 2021) nog niet zo veel nu :j

Maandag komt de iPad al *\o/*

cynthiar
Berichten: 4466
Geregistreerd: 08-03-05

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-21 22:27

Dat is vrijwel dezelfde als ik bedoelde, alleen heeft die van jou nog ruimte voor een pencil

paars

Berichten: 5561
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Noord-Holland

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 00:57

Ik kreeg een melding op de iphone dat ik een aantal van mijn wachtwoorden moet aanpassen. Dubbel gebruikt of te zwak. Dus dan log ik in met het touch ID en dus het oude wachtwoord, vervolgens ga ik op die site op zoek naar mijn profiel om mijn ww te veranderen. Hiervoor moet je eerst je oude ww invoeren. Dat doe ik dan (ook weer via touch ID), voer een mooi en ingewikkeld niet ww in, herhaal dat en vervolgens krijg ik een melding dat mijn huidige ww niet klopt…?? Terwijl ik daarmee ben ingelogd…Weet iemand hoe dat kan? Heb het nu al op 4 sites achter elkaar. Bloedjeirritant…

Suzanne F.

Berichten: 49213
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 08:47

paars schreef:
Ik kreeg een melding op de iphone dat ik een aantal van mijn wachtwoorden moet aanpassen. Dubbel gebruikt of te zwak. Dus dan log ik in met het touch ID en dus het oude wachtwoord, vervolgens ga ik op die site op zoek naar mijn profiel om mijn ww te veranderen. Hiervoor moet je eerst je oude ww invoeren. Dat doe ik dan (ook weer via touch ID), voer een mooi en ingewikkeld niet ww in, herhaal dat en vervolgens krijg ik een melding dat mijn huidige ww niet klopt…?? Terwijl ik daarmee ben ingelogd…Weet iemand hoe dat kan? Heb het nu al op 4 sites achter elkaar. Bloedjeirritant…


Ja ik ken het. Dan slaat de iPhone je nieuwe wachtwoord niet meteen op. Het werkt vaak het beste als kiest voor wachtwoord vergeten en je via je mail een nieuw wachtwoord kan aanmaken. Dan vraagt hij vaak wel of de iPhone dit nieuwe wachtwoord moet opslaan.
Maar idd irritant. Nu laat ik het vaak maar zo, hij geeft die melding al heel snel.

paars

Berichten: 5561
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 09:06

Dank voor de tip!
Inmiddels ook zoveel account op sites/winkels echt niet normaal meer…helaas lang niet overal de optie “uitschrijven”….
(Kost ook zoveel tijd -O- )