[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
J0anieke

Berichten: 4891
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Overal waar het leuk is

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 06:29

Ik haal mijn iPhones bijna altijd bij Apple zelf en neem er dan Apple care plus bij... Heb dat 1x niet gedaan en toen was mijn iPhone in de wc gevallen. Zat ik met een duur abonnement en zonder telefoon...

Cer

Berichten: 30168
Geregistreerd: 22-10-01

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 09:35

Waar ik trouwens benieuwd naar ben.. ik heb een superdrive aan mn mcAir hangen.. daar kan ik DVDs mee afspelen.
Nu is 1 van mijn favoriete series alleen maar verkrijgbaar als DVD uit amerika (dus niet deze regio).. kan ik die dan wel of niet afspelen?
Hoe kan ik erachter komen wat voor regio die superdrive is?
Of heeft dat meer te maken met het programma wat het af moet spelen?

(want om nou een dvd speler uit een andere regio aan te schaffen om de winter door te komen met 1 bepaalde serie is ook weer zo wat :') )

8nnemiek

Berichten: 43415
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 10:12

Ik kan mijn DVD's uit Amerika wel gewoon in de DVD speler van mijn imac afspelen, dus ik zou verwachten dat de superdrive ook alles speelt.. maar durf het niet met zekerheid te zeggen.

Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-18 19:24

Apple event van 12 september is nu officieel *\o/*

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-18 19:26

Jeeeeej! Kan niet wachten! Ik kijk ze bijna altijd live!

Es_ther

Berichten: 18716
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-18 20:30

Ben benieuwd!

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-18 20:34

!2 september....duurt nog zoooo lang haha

Es_ther

Berichten: 18716
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-18 20:35

2 weekjes!

Ben een vervanger aan het zoeken voor de 7, dus ik ga even kijken hoe of wat :D

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-18 20:36

Ooh, dan gaat dit waarschijnlijk over een week of 3-4 een mooi moment worden! Stiekem prikkelt het ook wel om de mijne te vervangen. Mn achterkant is gebroken van mn iPhone 10.....weet niet hoe ik t voor elkaar krijg hoor haha. Maar is beetje overdreven eigenlijk om dan de opvolger alweer te kopen....

Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-18 21:11

Ai. Wat zonde Ricie. Is het dan niet beter om gewoon de achterkant te laten repareren?



Ik ben inmiddels 4 jaar verder met mijn iPhone 6. Heb inmiddels alweer 2 maanden of zo geen goed werkende gps, Bluetooth en wifi.

Ik kan in ieder geval niet wachten. Ik las alleen van de week een gerucht dat de goedkopere variant vertraagd zou zijn. Ik hoop zo van niet!

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-18 21:26

Jaaa das best zonde idd! Is al de 2e keer ook.....daarom ik weet ook niet hoe ik t presteer....kon mezelf wel voor mn kop slaan. Ik ben er wel voor verzekerd maar die verzekering is echt ellende.....weet niet of dat ik t daar nog een keer laat doen of dat ik binnenkort die 250 gewoon neertel en m laat maken ergens.....

Hmmm ik heb niks gelezen over die vertragingen. Blijft afwachten!

Cer

Berichten: 30168
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 09:06

8nnemiek schreef:
Ik kan mijn DVD's uit Amerika wel gewoon in de DVD speler van mijn imac afspelen, dus ik zou verwachten dat de superdrive ook alles speelt.. maar durf het niet met zekerheid te zeggen.


Thanks, ik ga het gewoon proberen.. dvds komen als het goed is vanmiddag aan :D

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 19:34

Ik las het ook! Mijn iPhone 6 begint steeds meer kuren te krijgen dus wie weet (en stiekem ook een goeie smoes)

Anoniem

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 11:56

Ik heb de beta van de nieuwe iOS en vind hem wisselend. Ben echt fan van het groeperen van de meldingen zodat mijn scherm niet meer zo vol raakt en ik niet hoef te scannen naar appjes van mijn vriend oid, maar mijn GPS werkt sinds ik hem heb geüpdate echt amper. Kan niet meer navigeren in de auto wat echt behoorlijk wat frustraties oplevert. Hoop dat bij de GM die bug er wel uit is want het is echt niet te doen.

Nieuwe telefoon is hier ook wel een beetje aanstaande. Wil eigenlijk de X maar twijfel heel erg om het geld. Mijn 7 plus werkt in principe nog wel prima, maar merk dat de batterij niet meer is wat hij ooit geweest is en dat ben ik snel zat.

Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 11:58

Je weet dat je ook van de 7 (plus) de batterij tot het einde van het jaar voor 29 euro kunt laten vervangen? (ipv 89)

Anoniem

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 12:06

Dat wist ik niet nee :+ Hij doet het niet zo slecht dat ik er niet meer mee overweg kan hoor, maar waar ik er eerst makkelijk anderhalve dag mee deed moet ik hem nu overdag wel een keer opladen bij normaal gebruik. Denk dat ik dat dan wel doe, scheelt ook weer in wat ik er eventueel nog voor kan vangen later.

Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 12:16

:)

je kunt eventueel nog een paar maandjes wachten en het dan doen. Scheelt weer een paar maanden batterij verbruik. Maar ik zou niet te lang wachten. Waarschijnlijk zijn er héél vele mensen die het op het laatste moment willen doen en dat je er dan niet meer tussenkomt.


Mijn GPS is trouwens ook extreem slecht/traag/onnauwkeurig. Flitsmeister detecteert onder andere niet meer dat ik aan het rijden ben, en vaak zit google maps er minimaal 200 meter naast. Bluetooth verbinding is ook niet meer wat die geweest is.

Maar ik weet eigenlijk zeker dat het de zender van de telefoon zelf ligt en niet aan software. Dus zou ook even nagaan of je zeker weet dat het bij jou aan de software update ligt en niet je telefoon stuk is. Want dan is het zonde om die kosten erin te steken.
Laatst bijgewerkt door Shiloh op 03-09-18 12:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Needje

Berichten: 19205
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 12:21

Toevallig bij mij laatste tijd ook constant de weg kwijt met m'n TomTom app... Ik heb een 7.
En ook de meest irritante bug ever. Elke keer als ik ontgrendel krijg ik de melding dat er een update is, die er dus niet uit. *zucht*

Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 13:57

Bij instelingen en dan batterij en dan beta kan je zien hoe het percentage van je batterij is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 16:22

Needje schreef:
Toevallig bij mij laatste tijd ook constant de weg kwijt met m'n TomTom app... Ik heb een 7.
En ook de meest irritante bug ever. Elke keer als ik ontgrendel krijg ik de melding dat er een update is, die er dus niet uit. *zucht*

Dan moet je even een update van het betaprogramma doen. Die bug had ik ook maar die is er bij de update weer uit gegaan. Hij staat als het goed is gewoon bij Software-update.

En grappig om te horen dat ik niet de enige ben. Google Maps houdt me niet meer bij en blijft dan hercalculeren, waardoor ik uiteindelijk gewoon de hele tijd 'ga naar de route' te horen krijg. Heel frustrerend en ook gewoon onveilig omdat ik ermee ga zitten hannesen. Ik heb het idee dat het misschien iets met 'car mode' te maken heeft, maar heb dat nog niet uitgetest.

Needje

Berichten: 19205
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 20:02

Ik zou niet weten waar ik kan updaten. Want bij software update staat dat ik up to date ben.

Es_ther

Berichten: 18716
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 20:46

De beta is uit. Die vind he niet op je telefoon zelf

Needje

Berichten: 19205
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 11:13

Overigens kon ik nu ineens wel updaten. En ben ik ook van de melding af. Beter!

Needje

Berichten: 19205
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 11:14

Es_ther schreef:
De beta is uit. Die vind he niet op je telefoon zelf


Ik zat wel in het Beta programma. Maar waar anders zou ik die updates moeten vinden?

Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 11:24

Bij software update maar dat is alleen als je het via de officiële weg doet.
Heb je het ooit via via gedaan dan zal het lastiger gaan.