Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 472 [ 11798 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 472  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Tuintips; hoe ziet jouw (toekomstige) tuin eruit? - Deel 2

 
Profiel   

Tuintips; hoe ziet jouw (toekomstige) tuin eruit?
Deel 2.

Link naar deel 1: [HTT] Tuintips, hoe ziet jouw (toekomstige) tuin eruit?

Uiteraard zijn in dit topic de Bokt-regels van kracht.
Veel plezier in dit vervolg. :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-12 10:53 



 
Profiel   

Meld zich hier ff weer. Vnvd op zoek naar 2 tuinsets *D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-12 10:55 



 
Profiel   

Dat gaat snel!

Ik zag gisteren een mooie tuin op funda, met een boog waarover een sundaville was gedrapeerd :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-12 10:57 



 
Profiel   

Ik meld me ook weer!

Hier nog steeds druk in de tuin! De vijver is klaar, vriendlief is bezig met filter enzo er in te maken. En zondag kan volgens de planning water er in! Verder ook bezig met planten uitzoeken, maar dat vind ik wel lastig..

Wilde het een en ander bij mijn vader uit de tuin halen om te stekken. Nu is daar sinds vorige week een tuinman begonnen die eerst een beetje orde op zaken heeft gesteld, omdat er al een tijd niets meer in de tuin is gebeurt en er heeeeeel veel heeft uitgehaald.. :( Vet balen dus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-12 11:09 



 
Profiel   

Ik lees wel mee hoor maar wegens zeer vervelende rugproblemen heb ik moeite en niet zoveel zin om te reageren. Voortuin is gisteren door de tuinman gedaan en achter hoeft niet veel te gebeuren, heb alleen de bakken kort geknipt wegens de vakantie. Voorgaande jaren deed ik dat niet en schoten ze ontzettend door, afwachten dus. :wave:

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-12 11:18 



 
Profiel   

2 tuinsets Rowo? Wat voor iets zoek je?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-12 12:07 



 
Profiel   

Ah deel 2, leuk :D

Tuinsets, staan de laatste tijd veel aanbiedingen in de blaadjes :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-12 12:24 



 
Profiel   

Neonlight schreef
2 tuinsets Rowo? Wat voor iets zoek je?


Een loungeset en gewoon een hoge tafel met stoelen. Zal zo ff foto's plaatsen, dan weten jullie waarom :+

edit:
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-12 12:27 



 
Profiel   

Ik meld me ook weer, voor de inspiratie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-12 12:40 



 
Profiel   

Jaaaa deel 2 alweer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-12 14:07 



 
Profiel   

Loungeset voor achter dus? En die er nu staat, niet goed genoeg?
Wel een lekker hoekje daar achterin!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-12 14:29 



 
Profiel   

Oooo, deel 2 al weer!! Gezellig.

In jouw tuin kun je wel twee sets kwijt Rowo, mooi zo.
Ik vind zo'n loungeset wel leuk, maar die kunnen we dus echt niet kwijt als extra en ik zou m'n tuintafel niet willen missen.

M'n tuintje is weer aardig onkruidvrij. Bakken weer gevuld met zomerspul en aan de schutting twee hele lieve balkonbakken gehangen van dat grove riet met Platycodon erin. De hommels en vlinders zijn weer helemaal blij van mij :j .

Ik zal weer eens proberen foto's te plaatsen nu alles lekker bloeit.

Trouwens, de brandnetelgier is klaar voor gebruik volgens mij. Wat een lucht kwam er uit dat potje zeg :r .

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-12 14:33 



 
Profiel   

hier momenteel alleen maar wateroverlast, eerst maar eens bellen met de woningbouw :(
de tuin staat na een sneu buitje al blank, kan er niks mee zo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-12 16:09 



 
Profiel   

Ik zal me ook weer eens melden! Zijn hier ook druk aan het werk met oa de tuin. Nu zijn we druk met schilderen van huis en schuur en als dat klaar is hebben we weer tijd voor tuin!

We hebben inmiddels een vijver gegraven die we willen gaan bekleden met goede leem. Ten eerste omdat dat natuurlijker is en omdat het een stuk goedkoper is dan folie!
Ook hebben we een ontwerp laten maken voor onze tuin. De grote dingen zijn ingetekend nu alleen nog de plantenkeus.
Helaas moeten we nog wel een hele tijd wachten voordat we alle planten erin kunnen gaan zetten.

Ook druk op zoek naar stenen op marktplaats. Wil graag oude waaltjes maar die zijn knetterduur. Maar eens goed bekijken wat we nu willen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-12 16:49 



 
Profiel   

Rowo (of andere geïnteresseerden) ik heb nog een blauwe plastic tuinset te koop voor een symbolisch bedrag?

Hier al een hele tijd niets te doen aan de tuin en dat is te zien ook. Heb wel wilde plannen maar dan moet ik eens kijken of het mogelijk is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-12 18:26 



 
Profiel   

-Natasja-
Ik gebruik CAT detergent. Werkt op geluid en/of lichtflitsen. Is prijzig maar de katten gaan er letterlijk springend vandoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-12 19:17 



 
Profiel   

Ook ik meld me hier weer... Inspiratie op doen. Met name voor de achtertuin. De voortuin is inmiddels klaar. Foto volgt nog.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-12 21:39 



 
Profiel   

Morganlefay schreef
-Natasja-
Ik gebruik CAT detergent. Werkt op geluid en/of lichtflitsen. Is prijzig maar de katten gaan er letterlijk springend vandoor.

Dank je. :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-12 21:41 



 
Profiel   

Neonlight schreef
Loungeset voor achter dus? En die er nu staat, niet goed genoeg?
Wel een lekker hoekje daar achterin!


Dit zijn foto's van toen de verkopers er nog in stonden ;) Dus de sets zijn meegenomen.

De Blokker tuinmeubelen waren niet wat. Als je zit merk je al het prijsverschil. Wouden we elders gaan kijken; gesloten :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-12 08:04 



 
Profiel   

Jammer dat de andere winkels dicht waren! Heb je een keer allebei tijd... :')
Mijn plantenverzameling is een aflopende zaak... Al het perkgoed wil al niet meer bloeien -O-
De margriet en de sundaville doen het wel als een trein!
Volgende week op vakantie, dus dan overleefd toch alleen de oleander en Sundaville :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-12 10:13 



 
Profiel   

ik meld me hier ook maar weer, al post ik niet zo veel, ik probeer wel zoveel mogenlijk mee te lezen als jullie niet te hard gaan :P
mijn tuin is dit jaar met al die regen een beetje uit zijn voegen gegroeid, bijv mijn aalbessenstruik heb ik vorig jaar geplant, die is enorm geworden met natuurlijk allemaal nog hele dunne takken die vervolgens zo vol met bessen zaten dat de takken op de grond hingen.
ik ben nu met vakantie maar als ik terug ben word het een hoop snoeien aan alles.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-12 10:37 



 
Profiel   

Planten, dat moeten wij ook nog. Veel bakken zijn leeg.... maar lastig hoor wat je er in moet doen. K vind lavendel erg leuk en hortensia's. (maar veel meer ken ik er ook niet :+ )

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-12 11:26 



 
Profiel   

Hihi, wat vind je hiervan?
Sundaville: http://www.thompson-morgan.com/medias/s ... 895774.jpg
Hibiscus: http://www.fabiovisentin.com/photograph ... c01865.jpg
Struikmargriet (1-jarige): http://www.groenrijkzwanenburg.nl/Uploa ... 906580.jpg
Hosta: http://www.hostavereniging.nl/mediapool ... 454351.JPG
Of een clematis, passiebloem, rozen?

Je kan op een website als border.nl / baldur.nl planten bekijken met plaatjes en een omschrijving van grootte, verzorging en zon/halffzon/schaduw.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-12 11:44 



 
Profiel   

Ik heb gister twee kleine sundaville's gekocht! Zijn echt prachtig!
Ik wilde alvast wat fleurigs in de tuin ondanks dat het nog steeds een puinhoop is. Ze hangen nu aan mijn nieuwe schutting maar gaan de volle grond in als de tuin af is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-12 14:27 



 
Profiel   

Mootje schreef
Hihi, wat vind je hiervan?
Sundaville: http://www.thompson-morgan.com/medias/s ... 895774.jpg
Hibiscus: http://www.fabiovisentin.com/photograph ... c01865.jpg
Struikmargriet (1-jarige): http://www.groenrijkzwanenburg.nl/Uploa ... 906580.jpg
Hosta: http://www.hostavereniging.nl/mediapool ... 454351.JPG
Of een clematis, passiebloem, rozen?

Je kan op een website als border.nl / baldur.nl planten bekijken met plaatjes en een omschrijving van grootte, verzorging en zon/halffzon/schaduw.



Thanks Mootje! Die Hosta staan hier al elder. (Spaanse) margrieten vind ik mooi :j Ik moet er maar eens goed mijn gedachten over laten gaan haha.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-12 14:47 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 472 [ 11798 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 472  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen