Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 303 van de 475 [ 11869 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306 ... 475  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Tuintips; hoe ziet jouw (toekomstige) tuin eruit? - Deel 2

 
Profiel   

Maar zo wel meer kleur in de tuin :+
Nou ja, hopelijk doen ze het nog gewoon in het voorjaar, het zijn m.n de blauwe druifjes en narcissen die op komen :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-19 14:05 



 
Profiel   

Ik heb net een huis gekocht met een grote achtertuin (22x7) en een lief voortuintje. Volgend jaar maart krijg ik de sleutel, maar ik heb er nu al zin in om daar lekker aan de slag te gaan <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-19 14:07 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met de aankoop van je huis en je hebt straks idd een behoorlijke achtertuin zeg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-19 15:34 



 
Profiel   

Thanx! Een grote tuin was ook echt een van de eisen voor het kopen van een huis

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-19 16:35 



 
Profiel   

Behoorlijk stil hier.

Hier staan de rozen en de hortensia's in de knoppen door de dubbele cijfers.
Hoe staat het bij jullie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-20 18:30 



 
Profiel   

Hier idem, hopelijk vriest het niet kapot...

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-20 20:40 



 
Profiel   

Drama, rozen bloeien, camelia staat op springen en de knoppen van mijn bever zijn ook dik aan het worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-20 21:07 



 
Profiel   

Hortensia staat hier ieder jaar in oktober al weer in knop, met snoeien is dat altijd opletten. Ik heb 1 clematis al met flink grote knoppen staan, is wel een maart bloeier. Verder eigenlijk niets vreemds hier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-20 21:18 



 
Profiel   

Geen hele gekke dingen. Sommige rozen bloeien nog steeds en de vlinderstruiken lopen uit. Maar dat komt vaker voor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-20 23:52 



 
Profiel   

Ik heb vanmorgen de trampoline uit het konijnenverblijf gevist :oo
Volgens mij zag ik dat onze krentenbomen knoppen hebben, maar ik weet niet of dat nu al hoort?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-20 10:08 



 
Profiel   

Als het doorgaat krijg ik vanaf volgend jaar een stukje moestuin erbij met een mooie grote schuur erop.

Iemand ervaring met abrikoos bomen hoe die het doen hier in het Nederlandse klimaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-20 10:47 



 
Profiel   

Marcella schreef
Als het doorgaat krijg ik vanaf volgend jaar een stukje moestuin erbij met een mooie grote schuur erop.

Iemand ervaring met abrikoos bomen hoe die het doen hier in het Nederlandse klimaat.


Wat leuk!

Abrikoos boom heb ik ook gehad, maar uiteindelijk toch maar weggedaan. Bloeide vroeg dus was altijd even werk met beschermen bij vorst, weinig vruchten en niet echt een lekkere smaak.

Appelbomen, appelmeloen struiken en meloenpeer doen het hier wel prima.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-20 10:50 



 
Profiel   

Neonlight schreef
Hortensia staat hier ieder jaar in oktober al weer in knop, met snoeien is dat altijd opletten. Ik heb 1 clematis al met flink grote knoppen staan, is wel een maart bloeier. Verder eigenlijk niets vreemds hier.


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-20 13:56 



 
Profiel   

noviceh schreef
Ik heb vanmorgen de trampoline uit het konijnenverblijf gevist :oo
Volgens mij zag ik dat onze krentenbomen knoppen hebben, maar ik weet niet of dat nu al hoort?

Huh, hoe dan?
Hier alles nog in relatieve rust, behalve de narcissen die al 20 cm boven de grond staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-20 16:06 



 
Profiel   

Ik heb 1 anemoon in knop en de bollen zijn aan het opkomen, maar verder is de tuin nog wel in relatieve rust. Mocht het zo blijven, zullen we wellicht wel eerder moeten snoeien?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-20 16:17 



 
Profiel   

Ik ontdek net dat de hortensia aan het uitlopen is....
Het is ook ontzettend vreemd weer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-20 16:17 



 
Profiel   

Zag daarstraks op de moestuin dat de struik met gele bloemetjes aan het uitlopen is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-20 16:44 



 
Profiel   

Marcella schreef
Zag daarstraks op de moestuin dat de struik met gele bloemetjes aan het uitlopen is.

Winterjasmijn bloeit juist deze periode, dus het hoeft niet afwijkend te zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-20 17:48 



 

Hortensia hoort rond deze tijd toch ook gewoon al knoppen te vormen? :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-20 09:54 



 
Profiel   

Ik meld me hier ook. Ik heb een huis gekocht op 520 m2 grond. Alleen is het een heel raar perceel. Achter loopt in een miezerig puntje naar een vijver en ik heb een joekel van een zijtuin met alleen maar gras en een mega parkeerplaats.
Ik wil de tuin graag anders ingedeeld en daarom heb ik alvast een afspraak gemaakt bij een tuinarchitect. Zelf heb ik echt nul verstand van tuin ontwerpen noch beplanting, dus ik lees graag mee om wijzer te worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-20 17:55 



 
Profiel   

Ben benieuwd naar foto's :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-20 18:26 



 
Profiel   

Ik heb de sleutel nog niet dus daarom zet ik nog geen foto’s online. Misschien als ik wat schets op mijn Bambook dat ik daar even een fotootje van upload.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-20 19:07 



 
Profiel   

Heeft iemand hier de tip waar je makkelijk een eigen tuin ontwerp kan maken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-20 19:10 



 
Profiel   

Tekenjetuin.nl

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-20 19:37 



 
Profiel   

Gebruik gewoon simpel paint, maar teken ook niet op schaal wat soms wel handig is.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-20 19:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 303 van de 475 [ 11869 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306 ... 475  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen