Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 8

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ariebombarie

Berichten: 10924
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: AMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 10:30

SAKKIA schreef:
deze week nog even druk in het huis bezig, volgende week ook nog even wat meer genieten van onze laatste vakantie week samen en dus ook leuke dingen doen.
Anders hadden we nu in Portugal gezeten, doet toch wel een beetje pijn hoor :o we waren er zo aan toe.............


:(:) das wel jammer Sak

_Lotte
Berichten: 949
Geregistreerd: 19-06-08
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 11:14

Hallo! :)

Bij deze meld ik me ook even hier! Ik lees al een tijdje mee, vind het erg leuk om verschillende interieurs te zien :j
Ik krijg deze week/begin volgende week te horen of mijn eerste eigen appartementje (maisonette) door gaat :D

Mootje
Berichten: 15719
Geregistreerd: 19-01-08

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 11:18

Spannend Lotte! Sociale woningbouw of iets anders?

Pinda_Dipje
Berichten: 3464
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: Oene

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 11:21

Ik lees ook weer met jullie mee.

Momenteel druk met verbouwen en klussen, o.a. extra slaapkamer gecreëert, nieuwe vloeren gelegd, alle muren gesaust, granolwanden gerenoveerd en nu bezig met een heuze piratenkamer voor zoonlief.

*gaat bijlezen*

_Lotte
Berichten: 949
Geregistreerd: 19-06-08
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 11:24

Mootje schreef:
Spannend Lotte! Sociale woningbouw of iets anders?


Nee volgens mij niet, ik ga het gewoon huren :)

_Lotte
Berichten: 949
Geregistreerd: 19-06-08
Woonplaats: Eindhoven

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 11:26

Wauw die wereldbol! Is die van de Action? leuk zeg! :j

MMIDV

Berichten: 7357
Geregistreerd: 21-01-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 12:01

Spannend Lotte!

Sterkte PindaDipje! verbouwen lijkt me vreselijk haha!!

Ik heb vanmorgen gesprek gehad met de verhuurder en de schoonmaak, eigenlijk was alles wel ok. Wat kleine puntjes aangedragen en toch weer dringend gevraagd om ander schoonmaakmiddel... men wat stinkt hun spul!
En als je dan een rondje loopt zie je ook weer wat een zooitje sommige bewoners er van maken en dan denk je in een net gebouw te wonen :\
Ook een rondje over onze gallerij gelopen waar ik nooit kom en daar is het ook een zooitje, voornamelijk door de grote hoeveelheid spinnen! brrrrrr!!! heb dus gelijk wat insectenverdelger ingeslagen en heb net al de eerste fles leeggespoten! brrrr wat een eng spul zit daar zeg op de gallerij!

Mootje
Berichten: 15719
Geregistreerd: 19-01-08

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 12:07

Mar, doe jij de leefbaarheidscommissie van jullie pand?
Ik vind het hier wel meevallen, maar met name het krassen van het staal van de lift is hier hier normaal. Met hakenkruizen nog wel :x
Pd, granol renoveren :') hoe doe je dat? Bij mij zou er strak stucwerk overheen gaan!

Wha, collega vind dat ik moet kijken bij dat huis in Schiedam... Hij was ook op slagverliefd geloof ik!

MMIDV

Berichten: 7357
Geregistreerd: 21-01-02
Woonplaats: Rotterdam

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 12:11

bewonerscommissie met nog 3 anderen, maar allen te druk :+

het krassen in de lift valt hier mee, dat is echt nog van het verhuizen. Er zat bescherming in de lift in het begin (karton) maar dat moest er toch een keertje uit... toen stond er nog veel leeg en kwamen er dus nog veel mensen later in.
Het is hier meer op de verdiepingen en dan op de gallerijen naar de brandtrap, tot in de brandtrap aan toe sigaretten peuken.... ook bij mij op de verdieping maar dat moet echt het buurmeisje zijn....

Yv_
Berichten: 19122
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 12:14

OKee... Bijleesactie :')

Leuk zo, MamaMiesje. Stickers passen goed bij je nieuwe kleurtje. Vind dat hangrekje echt geweldig die daar hangt!

Dems, wat een ontzettend gaaf idee! Hou je ons op de hoogte van je knutselwerken :D? Ben echt beniewd, denk dat ik het helemaal gaaf ga vinden :).

Wereldbol vind ik geloof ik als enige uit het topic niet leuk :=. Ik heb ook nog een buddha staan die ik heel liefbedoeld heb gekregen voor de verbouwing van een vriendinnetje, maar dat ding heeft echt totaal niet geholpen :') en vind 'm ook echt lelijk. Heb 'm dus maar ergens in een dwaze hoek op de kapstok gezet :=.
Wil wel ooit nog een heeeeeele grote buddha, maar dan wel een mooie :).

Balen dat de vakantie niet doorgaat Sakkia! Maargoed... een huis daar tegenover is natuurlijk ook leuk! Vooral als het af is :D.

Veel plezier vanavond Mootje. Niet teveel shoppen he :P.

Spannend Lotte_. Leuk een maisonnette!

PD ook lekker bezig :). Gaat het allemaal een beetje voorspoedig en op schema of valt het tegen?

Marley, is dat dan van het huis waar je nu woont, of jullie oude huis wat jullie verhuren oid? Zie allemaal termen voorbij komen waar ik nog nooit van gehoord heb, hahaha.
Gewoon doen Mootje, het is een superleuk huis :D.

Hier bijna bijna bijna klaar... *\o/* Vanavond mozaiektegeltjes in de bakdamer, morgen voegen en dan de muren van de slaapkamer verven. Dan is het eigenlijk alleen nog vloertje leggen, plintjes en natuurlijk de spullen neerzetten/vastzetten/ophangen in de badkamer.. Wooohooo!!

manzano

Berichten: 23995
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 12:16

Heb ook niks met wereldbollen of buddha's :'s := :')

Wij laten ook onze vakantie schieten en gaan waarschijnlijk klussen. Ik ga wel echt eisen dat we ook leuke dingen gaan doen, anders ga ik nog liever werken :')

MMIDV

Berichten: 7357
Geregistreerd: 21-01-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 12:17

wij hebben een huurhuis Yv, via Verwey Vastgoed. Wij hebben maar 1 huis en dat huren wij niet aan anderen :D

ben benieuwd naar het resultaat!! lekker gevoel dat het bijna klaar is!

buddha's komen er hier ook niet in, heb ik weinig mee. Eventueel een grote in een tuin kan ik nog wel waarderen :))

TeeGee

Berichten: 15497
Geregistreerd: 06-04-06
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 12:17

Welk huis Mo? :D

Mootje
Berichten: 15719
Geregistreerd: 19-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 12:18

:')
Ik ben in mijn eentje de Technische Commissie, samen met de beheerder van de woningbouwvereniging (ik woon in een deels huur / deels koop complex)
Voorzitter hebben we niet :') Kascommissie is een huurder die een gepensioneerde accountant is en dat was het... Beetje karig!
Peuken en slingerend afval hebben we gelukkig geen last van. Ik vind het wel jammer dat we geen grote plantenbakken met planten op de verdiepingen in het trappenhuis hebben (geen budget) en daar wordt het zo loeiheet! We gaan ook hittewerende folie krijgen geloof ik (3 kanten is volledig glaspui namelijk).

Ka O:) http://www.funda.nl/koop/schiedam/huis- ... straat-20/

MMIDV

Berichten: 7357
Geregistreerd: 21-01-02
Woonplaats: Rotterdam

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 12:22

hier in het huurgedeelte ook maar met 4 meiden hoor, verder niemand die wat doet!
als je naar het koopgedeelte kijkt, dat is allemaal wat professioneler maar ja.... wij houden gewoon de klachten van bewoners een beetje bij en hangen memo's op en regelen wat zaken met verhuurder en that's it. Het is vooral gezellig dat ik door de commissie een vriendinnetje heb in de flat nu :D wij drinken vooral veel thee samen en kletsen dan soms wat over de commissie hahaha en tegenwoordig gaan we naar de sportschool :+

TeeGee

Berichten: 15497
Geregistreerd: 06-04-06
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 12:23

Wat een leuk huis!!!

Yv_
Berichten: 19122
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 12:24

Ben ik gelukkig niet de enige, voelde me al zo eenzaam ;).

Ahhh ik snap het weer Marley :D.
Bij mijn oude huurhuis werd dat soort dingen door de woningbouw gedaan. Maar ik neem aan dat huren via dat vastgoedbedrijf dan iets anders in z'n werk gaat?

Hier ook geen vakantie, weet echt niet waar ik het geld vandaan moet halen, hahaha :=. Ach, ik boek volgend jaar wel weer een ticket naar Zuid Afrika, dan zit ik daar 5 weken voor 1000 euro incl. Goeie deal toch :D.

manzano

Berichten: 23995
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 12:24

Ik ben zooooooo blij dat ik daar vanaf ben. Wat een ellende was dat zeg. Commissies ed. Niemand die iets deed natuurlijk :n

manzano

Berichten: 23995
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 12:25

Waar vind je zo'n deal Yv??? Wil ook naar ZA volgend jaar :D

Mootje
Berichten: 15719
Geregistreerd: 19-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 12:26

Mar, Dit is het koop en huurgedeelte bij elkaar :') We hebben als kopers om die reden ook de huurders (sociale woningbouw) erbij betrokken (al hebben zij geen stembevoegdheid, maar ze wonen er toch ook :) )
Ka, hou op.... Ik moet dat huis uit mijn hoofd zetten! Misschien moet ik er even langs fietsen vanavond. Meestal helpt dat wel :Y)

Yv_
Berichten: 19122
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 12:30

M'n vader is daar geboren en zijn broer en zijn zonen wonen daar nog *D . Heb vorig jaar 6 weken daar gezeten, was de eerste keer daar voor me, maar is zoooooo goed bevallen! Was toen voor 6 weken inclusief álles zo'n 3000 euro kwijt. Maar toen hebben we een week in Kaapstad gezeten, nog een week in Durban in een 5sterren hotel, hebben we nog een binnenlandse vlucht genomen van George naar Durban, nog een lang weekend weggeweest met 1 van die gasten en vrienden en ook nog naar het paradijsje voor volwassenen geweest (Sun City) en alle km's benzine natuurlijk voor het reizen. En daarbij ben ik ook niet zuinig geweest qua aankopen voor hier := . Volgende keer zorg ik dat ik in Kaapstad land, blijf daar een weekje en dan neem in een binnelandse vlucht richting Joburg (daar zit de fam) en wil ik richting het Noorden, dus dat gaat ze zowiezo veeeeeel minder centjes kosten :).

Echt gaan hoor Manz, het is zooooo'n gaaf land! Weet niet of je al eerder bent geweest? Ik wilde nooit, maar heb echt mijn hart verloren!

Of dan ben je straks verliefd na het fietsen, Mootje :P?

manzano

Berichten: 23995
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 12:31

Nee nog nooit geweest, maar het lijkt me geweldig!!!!
Helemaaaaal super als je daar familie hebt!!!!

Mootje
Berichten: 15719
Geregistreerd: 19-01-08

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 13:11

Yv, Heb jij twee paspoorten?
^) Dat zou natuurlijk ook nog kunnen!

manzano

Berichten: 23995
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 13:14

Mootje schreef:
^) Dat zou natuurlijk ook nog kunnen!


Daar had je zeker geen seconde aan gedacht nog :P

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 13:17

Vreselijk als mensen hun troep zo overal neergooien en galerijen ed dus zo smerig zijn!
Ben wat dat betreft wel blij dat wij geen app oid hebben, geen vve :)

Toen wij aan het verbouwen waren ook geen vakantie gedaan dat jaar, daarna gelukkig weer wel :) Dit jaar naar mallorca heb er zin in :)

Klinkt super Yv_!
Wil ik ook nog zo graag een keer heen!