[HK] Wij kopen de Action leeg! Deel #9

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tinkersjakie
Berichten: 2052
Geregistreerd: 07-12-04
Woonplaats: froombosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 01:10

Afbeelding

rosslover

Berichten: 1132
Geregistreerd: 11-05-11
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Wij kopen de Action leeg! Deel #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 01:18

Ik meld me! Ik woon vlak bij de action dus ik kom er best vaak.

Hebben jullie ook altijd dat je maar 1 ding nodig hebt en met 10 keer zoveel uitkomt?

nijnthju
Berichten: 538
Geregistreerd: 22-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 01:32

Ik volg ook!

fjordjes

Berichten: 12040
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Wij kopen de Action leeg! Deel #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 10:40

Oh die snoepjes heb ik momenteel, enkele jaren geleden een zak van 10 kilo gekocht heb nu nog een volle emmer van.

Aranel
Berichten: 20200
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 11:30

Ik vind die gesso echt ideaal spul! Heb er gisteren een drankfles mee gepimpt (foto staat op de fb van creative with action, krijg m niet gekopieerd naar hier) en dat is echt super leuk geworden :)

Yom
Berichten: 3787
Geregistreerd: 01-01-11
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 11:40

dit is gemaakt met gesso

Afbeelding

leuk met kleine knoopjes, strikjes en lint

paardensnoepjes had ik al flink ingeslagen, maar de lederdoekjes ga ik ook eens zoeken

Anoniem

Re: Wij kopen de Action leeg! Deel #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 11:58

Voor de mensen die me niet geloofde dat we door mochten tot 500. In 't vorige topic is antwoord gegeven door n mod en mochten idd door tot 500 :)

Equisync

Berichten: 5285
Geregistreerd: 22-05-09
Woonplaats: Zuid Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 12:03

tinkersjakie schreef:

OH dat komt van de action?
Geniaal, ik kreeg zo'n zakje met kerst, pony vind ze erg lekker, en vond het al raar dat er nederlanse tekst op stond terwijl het zogenaamd uit duitsland zou moeten komen _O-
Haha vind het niet erg dat het daar van komt hoor, weet ik tenminste waar ik ze kan halen haha

ingvdh schreef:
Ik was van de week bij de action en daar hadden ze van die go pro achtige actie camera's, heeft iemand deze al uitgeprobeerd?

Wat kosten die dingen ongeveer? Als ze niet te duur zijn wil ik het best uitproberen, ookal zijn mijn ritten niet zo spannend :+
Laatst bijgewerkt door Equisync op 19-01-14 12:14, in het totaal 1 keer bewerkt

PocoGaucha

Berichten: 3683
Geregistreerd: 13-03-12

Re: Wij kopen de Action leeg! Deel #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 12:14

ik had met nieuwjaar vuurwerk van de action en het waren echt allemaal van die dingen waar echt 2 vonkjes uitkwamen en dan was het klaar.
Dus we hebben alles in een emmer gegooit. ! ding aangestoken en erbij gegooit. En toen hadden we een action vuurwerk fontein :D.

Ik koop scheermesjes en ontharingscrème ook altijd bij de action. Ze hebben nu trouwens kersen 7-up en die is heel lekker!

Anoniem

Re: Wij kopen de Action leeg! Deel #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 12:18

Dan ben ik blij dat dat bij jullie goed gegaan is. Als er iets tussen zat wat ineens wel flink afging en dan niet de lucht in maar opzij richting iemand hadden we er nog een slachtoffer bij.

Celiien

Berichten: 13255
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: Wij kopen de Action leeg! Deel #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 12:19

Ik ga vanmiddag maar weer eens. Iemand tips? Wil sws kijken voor ene sportmannen en eventueel wat gewichtjes.. :))

Lous

Berichten: 24247
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 12:20

Volgende week maar weer eens een rondje Action doen :D

Equisync

Berichten: 5285
Geregistreerd: 22-05-09
Woonplaats: Zuid Limburg

Re: Wij kopen de Action leeg! Deel #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 12:27

Ik wil ook volgende week nog een keertje naar de Action! Moet een hoop hebben en wil ook gewoon even snuffelen haha
Moet maar eens beginnen met een lijstje te maken, al vergeet ik die toch, kom met 10x zo veel thuis als de bedoeling was en ben de belangrijkste dingen waar ik eigenlijk voor ging alsnog vergeten :')

Karin92
Berichten: 1744
Geregistreerd: 25-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 12:28

Ik wil me ook graag melden.
Werk zelf bij de action. Dus ken alle producten die hier genoemd worden wel. Maar zelf nog nooit bij stil gestaan dat ze ook te gebruiken zijn voor bij de paarden haha.
De lederdoekjes heb ik zelf wel aangeschaft en de haarserum heb ik ook.

Als ik achter de kassa zit hoor ik ook heel vaak mensen zeggen... "kwam voor 1 ding en sta weer met een heel mandje bij de kassa & wat is zocht was er niet xD"

Het serum doet het bij mijn haflinger trouwens wel erg goed.
Hij heeft altijd een mega vieze staart maar met een beste drum serum erin (ik doe altijd 3 pompjes) is het er zo uit te borstelen en dan gaat er bij mij weer een vlecht in de staart. De manen en staart gaan er ook mooi van glimmen en drogen helemaal niet uit zoals eerder genoemd werd hier. Ligt ook een beetje aan de manen van je paard denk ik. (Net als bij mensen werkt de ene shampoo wel en bij de ander werkt die shampoo dan niet).

Ik heb mezelf wel een verbod op kopen gegeven bij de action anders neem ik alles mee wat ik leuk vind haha. Mag van mezelf alleen nog de dingen kopen die ik echt leuk vind.

_helga_

Berichten: 6293
Geregistreerd: 21-01-08
Woonplaats: Goirle

Re: Wij kopen de Action leeg! Deel #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 12:32

Ik kijk bij de action vaak voor schoonmaak artikelen en douchegel, shampoo dat bespaard z'n hoop geld vergeleken met kruidvat ofzo!

prugelpiet

Berichten: 12566
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Wij kopen de Action leeg! Deel #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 12:57

De Gesso ligt hier ook thuis, maar snap nog niet zo goed wat je daar nou mee kan :')
Die Fles ziet er wel heel leuk uit, dat is het proberen waard.

Kan je die lintjes ook halen bij de action? heb ze niet gezien.

Selena

Berichten: 5001
Geregistreerd: 02-08-12
Woonplaats: Amsterdam

Re: Wij kopen de Action leeg! Deel #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 12:58

Ik ga die lederdoekjes ook een keer zoeken ben wel benieuwd naar.

Puera

Berichten: 8089
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 13:10

Ik heb de prijs per kg van de paardensnoepjes eens na zitten rekenen en de bikkels van de Welkoop zijn dan goedkoper.

Nena_

Berichten: 409
Geregistreerd: 24-01-12

Re: Wij kopen de Action leeg! Deel #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 13:52

Wat kost een zak van die paardensnoepjes?

Selena

Berichten: 5001
Geregistreerd: 02-08-12
Woonplaats: Amsterdam

Re: Wij kopen de Action leeg! Deel #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 14:14

Volgensmy iets van 1,69 , weet niet helemaal zeker

Lienepien3
Berichten: 334
Geregistreerd: 20-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 14:37

Mag ik me ook weer melden

tinkersjakie
Berichten: 2052
Geregistreerd: 07-12-04
Woonplaats: froombosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 14:43

Karin92 schreef:
Ik wil me ook graag melden.
Werk zelf bij de action. Dus ken alle producten die hier genoemd worden wel. Maar zelf nog nooit bij stil gestaan dat ze ook te gebruiken zijn voor bij de paarden haha.
De lederdoekjes heb ik zelf wel aangeschaft en de haarserum heb ik ook.

Als ik achter de kassa zit hoor ik ook heel vaak mensen zeggen... "kwam voor 1 ding en sta weer met een heel mandje bij de kassa & wat is zocht was er niet xD"

Het serum doet het bij mijn haflinger trouwens wel erg goed.
Hij heeft altijd een mega vieze staart maar met een beste drum serum erin (ik doe altijd 3 pompjes) is het er zo uit te borstelen en dan gaat er bij mij weer een vlecht in de staart. De manen en staart gaan er ook mooi van glimmen en drogen helemaal niet uit zoals eerder genoemd werd hier. Ligt ook een beetje aan de manen van je paard denk ik. (Net als bij mensen werkt de ene shampoo wel en bij de ander werkt die shampoo dan niet).

Ik heb mezelf wel een verbod op kopen gegeven bij de action anders neem ik alles mee wat ik leuk vind haha. Mag van mezelf alleen nog de dingen kopen die ik echt leuk vind.


Bij welke action werk je? Veendam?
Laatst bijgewerkt door tinkersjakie op 19-01-14 14:54, in het totaal 2 keer bewerkt

dressuur518
Berichten: 1453
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 14:50

Ben ik de enige die vind dat die paardensnoepjes eruit zien als hondenbrokjes? :o
Heb pas nog een hele voorraad aan snoepjes gewonnen op een wedstrijd, maar ik "vergeet" ze vaak te geven dus doe er echt niks mee, hoe vaak en hoeveel geven jullie van die paardensnoepjes aan je paard dan?

BillyJean

Berichten: 652
Geregistreerd: 06-05-04
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 14:51

Ik meld me ook weer even, ik kan nergens die rubberborstels meer vinden, zijn die eruit?

tinkersjakie
Berichten: 2052
Geregistreerd: 07-12-04
Woonplaats: froombosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 14:55

BillyJean schreef:
Ik meld me ook weer even, ik kan nergens die rubberborstels meer vinden, zijn die eruit?


Ja helaas wel. Misschien dat ze wel weer terugkomen, even de 100 nieuwste artikelen in de gaten houden