Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 225 van de 302 [ 7546 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228 ... 302  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] Wij kopen de Action leeg! Deel #9

 
Profiel   

Voor de mensen die door de voerbakjes van de action heem zijn hier zijn ze ook goedkoop alleen online bestellen https://www.budgetland.nl/mobiel/flex-e ... -5262.html
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-17 23:03 



 
Profiel   

Weet iemand of de zakloze stofzuiger standaard in het assortiment zit?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-17 14:47 



 
Profiel   

Ik heb van die whiteboard velletjes gezien bij de Tiger voor €4.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-17 17:32 



 
Profiel   

Mijn transparante inpakfolie is op en ik weet niet meer waar ik het gekocht had. Hebben ze het bij de Action?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-17 19:46 



 
Profiel   

Ceetje_bokt schreef
Mijn transparante inpakfolie is op en ik weet niet meer waar ik het gekocht had. Hebben ze het bij de Action?


Yes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-17 19:49 



 
Profiel   

Stamper schreef
Ceetje_bokt schreef
Mijn transparante inpakfolie is op en ik weet niet meer waar ik het gekocht had. Hebben ze het bij de Action?


Yes!

Top! Dank je

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-17 21:12 



 
Profiel   

Yippie, liep van de week de Action in en in 1 oogopslag zag ik de auto luchtontvochtiger zak liggen. Al een paar keer naar gevraagd, maar telkens hadden ze ze niet en nu opeens wel.
Nu mijn auto vaker buiten staat, omdat manlief in de garage aanhet klussen is, zijn de ramen in de auto elke keer beslagen.

Heb 's avonds het zakje erin gelegd bij de voorruit....en s'morgens meteen geen beslagen ramen meer. Volgens mijn man kon dat ook toevallig komen doordat het weer omgeslagen is naar een stuk kouder, dus minder vocht in de lucht, maar goed, wel heel toevallig..

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-17 11:28 



 
Profiel   

Isabonny schreef
Yippie, liep van de week de Action in en in 1 oogopslag zag ik de auto luchtontvochtiger zak liggen. Al een paar keer naar gevraagd, maar telkens hadden ze ze niet en nu opeens wel.
Nu mijn auto vaker buiten staat, omdat manlief in de garage aanhet klussen is, zijn de ramen in de auto elke keer beslagen.

Heb 's avonds het zakje erin gelegd bij de voorruit....en s'morgens meteen geen beslagen ramen meer. Volgens mijn man kon dat ook toevallig komen doordat het weer omgeslagen is naar een stuk kouder, dus minder vocht in de lucht, maar goed, wel heel toevallig..


Wil dat eens gaan proberen, in mijn nieuwe auto.
Heb je toevallig foto van hoe het eruit ziet, ga ik vd week eens even kijken. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-17 19:17 



 
Profiel   

Nou dat zal toch wel toeval zijn want zo goed werkt die nou ook weer niet....

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-17 19:17 



 

Na 1x magnetron is dat ding defect :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-17 23:01 



 
Profiel   

Weet iemand of ze spullen hebben voor dit type telefoon, Samsung A5 2017? Dan met name zo'n scherm folie, of een hoesje?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-17 09:58 



 
Profiel   

pimaude schreef
Na 1x magnetron is dat ding defect :(


Ik heb hem nog niet in de magnetron gehad, maar nog steeds geen beslagen ramen gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-17 23:55 



 
Profiel   

Stamper schreef
Isabonny schreef
Yippie, liep van de week de Action in en in 1 oogopslag zag ik de auto luchtontvochtiger zak liggen. Al een paar keer naar gevraagd, maar telkens hadden ze ze niet en nu opeens wel.
Nu mijn auto vaker buiten staat, omdat manlief in de garage aanhet klussen is, zijn de ramen in de auto elke keer beslagen.

Heb 's avonds het zakje erin gelegd bij de voorruit....en s'morgens meteen geen beslagen ramen meer. Volgens mijn man kon dat ook toevallig komen doordat het weer omgeslagen is naar een stuk kouder, dus minder vocht in de lucht, maar goed, wel heel toevallig..


Wil dat eens gaan proberen, in mijn nieuwe auto.
Heb je toevallig foto van hoe het eruit ziet, ga ik vd week eens even kijken. :)


http://www.autokompaan.nl/pingi-auto-on ... gJ0BvD_BwE zoiets is het, maar dan van Action.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-17 23:57 



 
Profiel   

Telpeva schreef
Weet iemand of ze spullen hebben voor dit type telefoon, Samsung A5 2017? Dan met name zo'n scherm folie, of een hoesje?

Volgens mij niet. Ik heb via alliexpres een paar hoesjes besteld. Nog geen 5,00 en bevallen prima :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-17 09:17 



 
Profiel   

Osianaa schreef
Weet iemand of de zakloze stofzuiger standaard in het assortiment zit?

Ja wij hebben die maar ik vind het echt een miskoop :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-17 07:25 



 
Profiel   

Zidore schreef
Osianaa schreef
Weet iemand of de zakloze stofzuiger standaard in het assortiment zit?

Ja wij hebben die maar ik vind het echt een miskoop :(


Echt?

Ik ben wel aardig tevreden over die van mij!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-17 10:00 



 
Profiel   

Kentaro schreef
Telpeva schreef
Weet iemand of ze spullen hebben voor dit type telefoon, Samsung A5 2017? Dan met name zo'n scherm folie, of een hoesje?

Volgens mij niet. Ik heb via alliexpres een paar hoesjes besteld. Nog geen 5,00 en bevallen prima :D

Dankje! Ik was voordat ik je reactie had gezien nog wezen kijken en ze hebben echt helemaal niks voor dit toestel inderdaad, dus ik ga ook uit china bestellen :D
Mijn nieuwe telefoon moet maar even een maandje in een oude sok leven ofzo, totdat die hoesjes binnen zijn :') want ik heb ook nog op de markt gekeken (ik was desperate voor een hoesje) maar die man vroeg serieus 15 euro voor een basic lowbudget nepleren hoesje die ik bij alie ook al had gezien voor 2 euro. Ja dag dikke doei! :roll:

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-17 12:20 



 
Profiel   

:D
Heb nu alli expres ontdekt. Moet even geduld hebben, maar kost daar echt geen drol!
Heb gelijk een paar hoesjes besteld voor m'n A5 :D

Weet iemand of ze foam klei hebben bij de Action??

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-17 13:21 



 
Profiel   

Bij ons hadden ze m wel, ben vanmiddag geweest

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-17 17:15 



 
Profiel   

Evony schreef
Weet iemand of de zakloze stofzuiger standaard in het assortiment zit?

Ja wij hebben die maar ik vind het echt een miskoop :(

Echt?

Ik ben wel aardig tevreden over die van mij!

Ja ik vind het geen gebruiksvriendelijk apparaat, het idee dat hij elk moment ut elkaar kan vallen aan alle kanten (slang valt er ook snel af) en het legen is een drama, je krijgt de "zak" niet makkelijk terug en tijdens het zuigen is de kop best zwaar tov de slang en rolt hij niet lekker over de vloer (we hebben overigens die van 'dirt devil' niet die 'bezemsteel')

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-17 21:30 



 
Profiel   

Verkoopt de Action ook lont, om zelf kaarsen te maken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-18 23:57 



 
Profiel   

Verkopen ze bij de Action ook nachtlampjes voor op de babykamer. Liefst die je gewoon in het stopcontact kan doen en waar je geen batterijen voor nodig hebt. @ Santie ik ben nog geen lonten tegen gekomen om zelf kaarsen te maken, heb het er nog niet gezien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-18 13:15 



 
Profiel   

gerlienke schreef
Verkopen ze bij de Action ook nachtlampjes voor op de babykamer. Liefst die je gewoon in het stopcontact kan doen en waar je geen batterijen voor nodig hebt. @ Santie ik ben nog geen lonten tegen gekomen om zelf kaarsen te maken, heb het er nog niet gezien.


geen idee of ze die hebben
ik vind die van de wehkamp wel heel cute, a little lovely company, sterretjes <3
en zijn ook niet duur (vanaf 3 euro geloof ik)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-18 01:11 



 
Profiel   

Ik zal er eens naar kijken. Bedankt Zidore. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-18 10:46 



 
Profiel   

Iemand die toevallig weet of de Action van die kleine statiefjes verkoopt op het moment? Kom er eigenlijk nooit, heb er een nodig dus ik dacht vraag het hier even :Y)

[ img ]


Bijgevoegd een foto wat ik ongeveer bedoel, haha
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-18 21:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 225 van de 302 [ 7546 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228 ... 302  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen