Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 219 van de 303 [ 7552 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222 ... 303  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] Wij kopen de Action leeg! Deel #9

 

Hebben ze bij de action mottenvallen, weet iemand dat? :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-17 08:24 



 
Profiel   

Voor degene die zo van de bakkersrekjes houden, bij de vomar heb je nu een kar in de aanbieding

Staat achterin de folder

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-17 11:07 



 
Profiel   

Grrrr... heb 2 jaar geleden rubberen laarzen (van die 1/2 laarzen, niet zo hoog als gewone regenlaarzen) bij Action gekocht. Super fijne, makkelijke dingen om even snel aan te doen als je door de modder moet op stal of als je uit gaat mesten. Nu zit er een klein scheurtje in en dat merkte ik dan ook gelijk toen ik door een plas moest :')
Dus weer naar Action, helaas geen laarzen. Gevraagd of ze ze weer zouden krijgen, jaaaa, volgende week als de goederen geleverd worden! Ok, de week er op weer naar de winkel... niets -O- Weer gevraagd... jaaaa, volgende week hoor! Je raadt het al, niets. Vriendin heeft bij een filiaal in nederland gekeken, ook niets. Zó irritant dat die mensen zomaar wat brullen en het klopt niet. Moet er toch steeds weer een pleuris end voor rijden. Even naar een filiaal bellen kan niet bij Action. Even online kijken of ze er zijn kan ook niet bij Action. En in alle andere winkels waar ze regenlaarzen verkopen hebben ze alleen hoge en mag je 20 euro aftikken. Dat vindt ik echt teveel voor rubberen laarzen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-17 15:30 



 
Profiel   

Heeft de Action lenzenvloeistof?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 12:24 



 
Profiel   

ElJinete schreef
Heeft de Action lenzenvloeistof?


Ja die hebben ze ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 17:01 



 
Profiel   

GamblersCup schreef
Grrrr... heb 2 jaar geleden rubberen laarzen (van die 1/2 laarzen, niet zo hoog als gewone regenlaarzen) bij Action gekocht. Super fijne, makkelijke dingen om even snel aan te doen als je door de modder moet op stal of als je uit gaat mesten. Nu zit er een klein scheurtje in en dat merkte ik dan ook gelijk toen ik door een plas moest :')
Dus weer naar Action, helaas geen laarzen. Gevraagd of ze ze weer zouden krijgen, jaaaa, volgende week als de goederen geleverd worden! Ok, de week er op weer naar de winkel... niets -O- Weer gevraagd... jaaaa, volgende week hoor! Je raadt het al, niets. Vriendin heeft bij een filiaal in nederland gekeken, ook niets. Zó irritant dat die mensen zomaar wat brullen en het klopt niet. Moet er toch steeds weer een pleuris end voor rijden. Even naar een filiaal bellen kan niet bij Action. Even online kijken of ze er zijn kan ook niet bij Action. En in alle andere winkels waar ze regenlaarzen verkopen hebben ze alleen hoge en mag je 20 euro aftikken. Dat vindt ik echt teveel voor rubberen laarzen.



Oooh dat is echt irritant zeg. Misschien kun je de nieuwste 100 op de website in de gaten houden? Als het product nu weer nieuw binnen moet komen heb je volgens mij dikke kans dat ie erbij komt te staan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 18:30 



 
Profiel   

Weet iemand of ze ziplock zakjes hebben, of iets anders dat doorzichtig is en afsluitbaar? het hoeft niet voor voedsel te zijn, creatieve afdeling mag ook prima

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 13:23 



 
Profiel   

Ze hebben ziplock zakjes bij de boterhamzakjes, beetje vergelijkbaar met de ikea zakjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 13:28 



 
Profiel   

Yay dan ga ik die zo even halen, bedankt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 13:38 



 
Profiel   

Lori schreef
Oei jullie geven mij weinig hoop.

Hier ging het gaan over een standaard thermos fles van een halve liter zo een grijze.


Ik gebruik die voor mijn gekookte water om de flessen van mijn zoontje te maken blijft hierin zeker 5/6 uur warm!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 14:44 



 
Profiel   

Ik hoop ook op rubberen laarzen, enkele jaren geleden half hoge daar gekocht met een zebra print maar helaas ook na jaren gebruik gaan lekken.

Oh dankje Ginootje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 17:56 



 
Profiel   

Weet iemand of ze nog koffer weegschalen hebben en wat die kosten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 18:39 



 
Profiel   

Bij een vriendin zag ik dat ze haar pony's voerde in van de kleine flexibele bakjes van de action(je hebt ze ook met die wasmand emmers zeg maar en dan kleiner) iemand idee of deze nog terug komen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 20:00 



 
Profiel   

Dustinlover schreef
Bij een vriendin zag ik dat ze haar pony's voerde in van de kleine flexibele bakjes van de action(je hebt ze ook met die wasmand emmers zeg maar en dan kleiner) iemand idee of deze nog terug komen?


Kleine 2 jaar terug hadden wij ze hier nog wel maar die zijn er daarna uitgegaan en helaas nooit weer gekomen. Gelukkig heb ik toen nog 2 mee kunnen nemen. :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 20:11 



 
Profiel   

Bedoel je platte (rechthoekig) bakjes of ronde? Ze hebben in de action kleine flexi emmertjes waar net een mini paardje uit kan eten maar ze hebben ook die platte versie. Die ligt er al heel lang niet meer helaas, gebruik ze hier ook en zou er wel wat extra kunnen gebruiken ook :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 20:12 



 
Profiel   

Lori schreef
Bedoel je platte (rechthoekig) bakjes of ronde? Ze hebben in de action kleine flexi emmertjes waar net een mini paardje uit kan eten maar ze hebben ook die platte versie. Die ligt er al heel lang niet meer helaas, gebruik ze hier ook en zou er wel wat extra kunnen gebruiken ook :)


die rechthoekige heb ik ook. Ideaal. Heb er een paar weken geleden 6 bij de Aldi gekocht a 0.99

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 23:32 



 
Profiel   

https://www.ad.nl/bizar/vrouw-doodsbang ... ~a261aa3c/

Heeft iemand de webcam? Moest aan dit topic denken,,

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-17 06:12 



 
Profiel   

Dustinlover schreef
Bij een vriendin zag ik dat ze haar pony's voerde in van de kleine flexibele bakjes van de action(je hebt ze ook met die wasmand emmers zeg maar en dan kleiner) iemand idee of deze nog terug komen?

Dit kan je normaal gezien zien aan het prijskaartje op de rekken. Als het er nog hangt en er staat geen streep door de barcode komt het nog binnen. Als er wel een streep door staat is het een op=op artikel dat de komende tijd niet meer binnen zal komen. De kans bestaat wel dat het ooit nog wel binnenkomt (zo zie je bij de nieuwste 100 producten op de website ook vaak dingen terugkomen die wel al ooit gehad hebben) maar dan kunnen ze niet zeggen wanneer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-17 07:39 



 
Profiel   

GamblersCup schreef
Grrrr... heb 2 jaar geleden rubberen laarzen (van die 1/2 laarzen, niet zo hoog als gewone regenlaarzen) bij Action gekocht. Super fijne, makkelijke dingen om even snel aan te doen als je door de modder moet op stal of als je uit gaat mesten. Nu zit er een klein scheurtje in en dat merkte ik dan ook gelijk toen ik door een plas moest :')
Dus weer naar Action, helaas geen laarzen. Gevraagd of ze ze weer zouden krijgen, jaaaa, volgende week als de goederen geleverd worden! Ok, de week er op weer naar de winkel... niets -O- Weer gevraagd... jaaaa, volgende week hoor! Je raadt het al, niets. Vriendin heeft bij een filiaal in nederland gekeken, ook niets. Zó irritant dat die mensen zomaar wat brullen en het klopt niet. Moet er toch steeds weer een pleuris end voor rijden. Even naar een filiaal bellen kan niet bij Action. Even online kijken of ze er zijn kan ook niet bij Action. En in alle andere winkels waar ze regenlaarzen verkopen hebben ze alleen hoge en mag je 20 euro aftikken. Dat vindt ik echt teveel voor rubberen laarzen.

Ik kan je zeggen als jobstudente dat het voor ons ook vervelend is. Wij bestellen elke dag bij en elke dag komt er vracht binnen. Normaal gezien duurt het 2 dagen bij ons filiaal maar uiteindelijk weten we het nooit 100% zeker of zijn andere klanten er al mee weg tegen dat de klant van vorige keer komt. Ik vind het ook ongelofelijk rot om te moeten zeggen tegen klanten. :( Wat je wel kan doen is vragen of ze even kunnen bellen naar de dichtstbijzijnde Action of ze het artikel daar nog hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-17 07:42 



 
Profiel   

Hebben ze ook van die lampjes die je om je arm moet doen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-17 07:54 



 
Profiel   

haffiefreak schreef
Hebben ze ook van die lampjes die je om je arm moet doen?

Jaaa zijn ook in de aanbieding nu

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-17 09:48 



 
Profiel   

Hebben ze anti schimmel spray voor op textiel? Bv een matras?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-17 10:06 



 
Profiel   

01San schreef
https://www.ad.nl/bizar/vrouw-doodsbang ... ~a261aa3c/

Heeft iemand de webcam? Moest aan dit topic denken,,

Jakkes zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-17 10:12 



 
Profiel   

Ik heb eigenlijk juist zitten denken om er eentje te kopen nav dat artikel :+ Klinkt heel handig dat je gewoon op afstand terug kan praten tegen je hond. En als je gebruikersnaam en wachtwoord veranderd van admin in iets anders heb je ook geen last van hackers las ik in de reacties :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-17 10:20 



 
Profiel   

Ja wij hebben ook zo'n camera wel ergens anders besteld maar zelfde idee. Het is echt handig :j
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-17 10:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 219 van de 303 [ 7552 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222 ... 303  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen