Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 302 [ 7546 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 302  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] Wij kopen de Action leeg! Deel #9

 
Profiel   

[ img ]
http://www.action.nl/

Jaja, alweer het 9e topic!
9 topics over 1 winkel? Dat kan, zie hier het bewijs! Een hele berg bokkers gingen je voor in deze winkel en in dit topic.
Het topic staat niet in de HK dus iedereen is welkom om hier je laatste aankopen te delen. Als je goede tips hebt over producten, dan zijn die ook altijd welkom.

Deel 1 [HTT] Wat koop jij bij de Action?

Deel 2 [HTT] Wat koop je bij de Action? Deel 2

Deel 3 [HTT] Wij kopen de Action leeg! Deel 3

Deel 4 [HTT] Wij kopen de Action leeg! Deel 4

Deel 5 [HTT] Wij kopen de Action leeg! Deel 5

Deel 6 [HTT] Wij kopen de Action leeg! Deel 6

Deel 8 [HTT] [HK]Wij kopen de Action leeg! Deel #8

Wat kopen we er dan zoal?

Lederdoekjes (poetsen zadel, hoofdstel, leren laarzen, halster)
Serum (voor glanzende en gladde manen en staart van je paard)
Babydoekjes (ogen/achterkant/uiers/neus paard schoonmaken)
Sokken (lange of korte, om mee te paardrijden!)
Flextub (om te voeren, spullen te vervoeren, water te geven) (is er op dit moment niet maar we hopen dat hij weer terug komt)
Fleece/thermo/winter legging (voor onder je rijbroek)
Rubberborstel (haren van je zadeldekje/deken halen) (is er op dit moment niet maar we hopen dat hij weer terug komt)
Fleecevest
Wollen inlegzolen voor in je stalschoenen (tegen koude voeten!)
Schoenpoets (om na de doekjes te gebruiken)
Glimspons (op concours)
Gele touw (om halster of halstertouw mee te knopen of bijzet)
Kwasten (om hoeven mee in te vetten)
Laarzenspanners (ook voor je rijlaarzen)
Fleecedekens
Reflectievest (voor als je in het donker te paard gaat!)
Lampjes voor aan je hoofdstel of zadel (fietsverlichting)
Hoofdlampje (voor op je cap of in donkere stal)
reflectiebandjes met ledlampjes (voor om de benen als je in het donker te paard gaat!)
Tondeuse (voor sokken, baard en oren paard)
Gereedschapskoffer (voor je borstels & paardenspulletjes)
Kapstokje voor je halsters/hoofdstellen
Elastiekjes (om je paard mee te vlechten)
Een EHBO-set voor je veiligheid op stal
Nagelborstel voor hoeven
Boottray/laarzenmat

Belangrijk: Hieronder vind je uitleg over de verschillende producten. Lees deze eerst voordat je hier iets gaat vragen!! (lees vooral als je vragen hebt over serum, lederdoekjes, touw etc.)

(Lees anders ook de andere topics even door/zoekfunctie, vergeet niet dat dit al topic #9 is en we dus met alle Bokkers bij elkaar al bijna de hele winkel leeg hebben gekocht en dat er dus al veel producten besproken/genoemd zijn )

Hier een beetje beeldmateriaal ter inspiratie!

[ img ]

Check ook regelmatig de Top 100 voor de nieuwste spulletjes http://www.action.nl/top-100 en je kunt je op de site aanmelden voor de wekelijkse nieuwsbrief met aanbiedingen.

Veel plezier bij de Action en in dit topic!

UITLEG OVER VERSCHILLENDE PRODUCTEN

Lederdoekjes
Waarvoor zadels, hoofdstellen en ander leer van paardentuig mee te poetsen "Deze fantastische lederdoekjes zijn, zoals de naam al zegt, geschikt voor alle soorten leder. Dus ja, ook voor je leren hoofdstel, voor je leren zadel, voor je leren laarzen, voor je leren schoenen, voor je leren halster en alles wat je verder nog aan leer hebt liggen."
Prijs: Een pakje kost 0,72
Waar: je vind ze in de winkel bij de schoonmaakspullen/wasmiddelen in de buurt of tussen de (huis)reinigingsdoekjes of bij de schoenpoetsspullen (verschilt per winkel maar ze zijn je zoektocht waard!).
Gebruikerstips: gebruik ze niet zonder dat je het leer daarna invet met een lederolie of ledervet, anders krijg je een witte waas. Lederen laarzen, jodphurs etc. kun je invetten met de King schoenpoets (zwart) met bijenwas (uiteraard ook bij de Action te koop)

King schoenpoets
Waarvoor: Zwarte schoenpoets, om je hoofdstel of leren halster (zwart) of je leren rijlaarzen te poetsen en een glim te geven. Dit gebruik je uiteraard niet op je zadel Nadat je je laarzen bijvoorbeeld schoon hebt gemaakt met de lederdoekjes kun je dit gebruiken.
Prijs: 2 á 3 euro
Waar: bij de wollen zooltjes
Gebruikerstips: niet op je zadel gebruiken anders krijg je een zwarte rijbroek

Glimspons
Waarvoor: Op concours kun je je laarzen/hoofdstel nog vlak voor je proef een extra laatste glim geven met de glimspons
Prijs: 2,50 (in andere winkels vele malen duurder)
Waar: bij de schoenveters
Gebruikerstips: niet te hard op duwen (bij vaker gebruik) anders laat het sponsje snel los

Haarserum
Waarvoor: om de manen en staart van je paard/pony te ontklitten en te laten glimmen
Prijs: 2,99
Waar: bij de shampoos en is van het merk Hegron. Let op dat je het serum koop en niet de spray.
Gebruikerstips: Het werkt het zelfde als antiklit/cowboymagic . Gebruik het alleen op droge manen en staart. Het beste is om het serum op een manenborstel te verdelen en dan de staart op diverse plekken door borstelen. Je zult merken dat de staart heel gemakkelijk doorkambaar is. Je kunt het ook op je handen uitsmeren. Smeer het serum dan uit over je handen en strijk het langs de haren. Doe dit zo’n 3 á 4 keer achter elkaar met elke keer een pompje uit het flesje. Bij dikkere staarten gebruik je meer. Als je de staart/manen eerst wast, laat ze dan goed drogen voordat je het serum gebruikt. Sommige Bokkers hebben het serum ook verdund met water en in een sprayflacon gedaan (om gladde vingers te vermijden). In tegenstelling tot veel andere spullen blijft de staart lang goed doorkambaar.
Het serum heeft zelfs een eigen topic [VSW] Hegron haarserum.

Flextub
Waarvoor: flexibele emmer om paard te voeren, rond of vierkant
Prijs: 2,79
Waar: bij de tuinspullen
Gebruikerstips: handig voor paarden die gewone emmers slopen en ze kunnen niet in het hengsel blijven hangen. Ze zijn er in het rond en vierkant verkrijgbaar en in 15 liter of 40. Ze kunnen een beetje ruiken bij aanschaf

Rubberen borstel
Waarvoor: waarmee je de haren van je kleding of bankstel af krijgt maar ook van je zadeldekje of dekens!
Prijs: 0,99
Waar: bij de deurmatten en bezems
Gebruikerstips: Ook honde- & kattenharen gaan er goed af.

Tondeuze
Waarvoor: kun je niet je hele paard mee scheren, wel sokken baard en oren
Prijs: 5,95
Waar: bij de mannenluchtjes/deo
Gebruikerstips: dus NIET voor je hele paard, verwacht er ook niet hetzelfde van als een dure tondeuze, deze is 6 euro

Hoofdlampje
Waarvoor: voor op je hoofd op stal of voor op je cap in het donker bij buiten paardrijden
Prijs: 1,39 (elders veel duurder
Waar: bij de auto/fietsspullen in de buurt, kan per winkel verschillen
Gebruikerstips: in elkaar zetten kan soms wat lastig zijn, soms doet hij het in 1x anders moet je het even geduldig proberen. 7 ledlampjes zitten er in handig voor op stal en op je cap of waar het dan ook donker is

Wollen zooltjes
Waarvoor: voor in je stalschoenen, je jodphurs, je gympen etc.
Prijs: 55 cent
Waar: bij de schoenpoets
Gebruikerstips: wel even goed op maat knippen, tot aan de winter warme voeten.

Microvezel poetshandschoen
Waarvoor: Je haalt er de stof mee van je paard en ze gaan er van glanzen (sliertjeshandschoen)
Prijs: 0,85 erg veel goedkoper dan bij mening paardenartikelenwinkel
Waar: bij de autospullen
Gebruikerstips: geen bijzonderheden

Gele touw
Waarvoor: om een touwhalster of een halstertouw mee te knopen
Prijs: 0,79
Waar: bij de verfspullen
Gebruikerstips: Gebruik voor een touwhalster wel alleen de gele, de rode zijn te dun en daardoor niet geschikt. Rode kan wel gebruikt worden voor bijzet of om halstertouw van de knopen.
Link uitleg hoe je een halstertouw moet knopen Dinniej @ [HTT] Wij kopen de Action leeg! Deel 4
Link uitleg hoe je een touwhalster moet knopen
http://www.penny.nl/bieb/rijden/detail/touwhalster

Fietsverlichting
Waarvoor: om aan je zadel, hoofstel etc. te hangen
Prijs: divers, onder de 5 euro
Waar: bij de auto/fietsspullen
Gebruikerstips: Kijk eens om je heen bij de fietsverlichting, er zitten veel spulletjes bij die je in de komende donkere winter kunt gebruiken als je er te paard op uit moet.

Fleecedeken
Waarvoor: in de winter voor je paard
Prijs: 2,99
Waar: bij de dekbedden, kussens in de buurt
Gebruikerstips: [HTT] Wat koop jij bij de Action? (vermaakt tot deken door een handige bokker :j )

Verf
Waarvoor: Hindernisbalken schilderen
Prijs: 5,95
Waar: bij de verfspullen
Gebruikerstips: Zie verfblik. Is echt goede verf, bij mij zit het op de balken en het houd al meer dan een jaar in weer en wind.
[/quote]



Laatst bijgewerkt door chocobroodje op 22-01-14 06:45, in het totaal 4 keer bewerkt

tag toegevoegd

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-14 16:32 



 
Profiel   

Ik dacht dat het vorige topic door kon tot 500 paginas!
Ik volg in ieder geval weer, want vind het een leuke winkel.
Vaak veel leuk spul, voor weinig geld.
En meestal ook nog wel redelijke kwaliteit

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-14 16:33 



 

Dat dacht ik ook. Misschien eerst een mod vragen volgende keer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-14 16:43 



 
Profiel   

Ik volg ook weer! Hou van de action! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-14 16:46 



 
Profiel   

Mag ik me melden? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-14 16:49 



 
Profiel   

Ik volg ook weer, al vind ik het nu lastig om te bepalen welk topic nu het actieve topic is...

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-14 17:14 



 
Profiel   

We maken gewoon hier het actieve toppic van :)
Gister geweest om kwastjes. Had er volgens mij en stuk of 9 en iets van 5 euro kwijt

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-14 17:30 



 
Profiel   

Wat koop je bij de action..
Heb nog een nieuwe.

Die van mij sloopt die flex tubs (vind ie leuk...) en emmers in zijn stal wil ik niet.
Nu hebben ze rechthoekige lage bakken bij de action in 2 maten de ene kost 1.49 de andere 1.99.
Ideaal als voerbak. (flex tub materiaal)
Paard kan zich er niet aan verwonden en ze gaan lang mee. (ook als er een paard op gaat staan oid)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-14 17:30 



 
Profiel   

Hoorde vandaag iets over dat ze ook paardensnoepjes hebben, iemand al ervaring mee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-14 17:40 



 
Profiel   

catootje schreef
Hoorde vandaag iets over dat ze ook paardensnoepjes hebben, iemand al ervaring mee?


Ik heb ze laatst gekocht! Gewoon zoals in de paardenwinkels

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-14 17:45 



 
Profiel   

die rubberen borstels hebben ze trouwens niet meer helaas.....

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-14 17:46 



 
Profiel   

blijf graag bij...door jullie tip de facebook aangeklikt....leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-14 17:47 



 
Profiel   

Ik heb er laatst van die plakledlampjes op batterijen gekocht. Leuk en handig speelgoed, even in de donkere hoekjes plaatsen en je hebt altijd licht daar waar nodig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-14 17:49 



 
Profiel   

Mag ik me ook melden ?

Kom geregeld bij de action voor paarden en niet paardenspullen,
Vind de decoratie spullen altijd zo leuk, ook fotolijstjes koop ik daar heel veel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-14 17:53 



 
Profiel   

Vandaag ben ik ook weer even langs de action geweest, haal mijn bruistabletten altijd daar vandaan :)
Ik heb er ook een hangkapstok gehaald voor aan de deur, echt ideaal! Heb niet zoveel ruimte op mijn kamer, maar dat ding past precies goed :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-14 17:55 



 
Profiel   

Heb er vandaag ook weer wat spulletjes gekocht :)
3 kussens en kussenslopen, de haarserum, hairconditioner voor 's nachts van Andrelon, gezichtreiniger, een dienblad met wat kaarshouders en kaarsen, gewichten (ik heb me voorgenomen wat sportiever te worden _O- ) en dat was het volgens mij wel! :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-14 17:56 



 
Profiel   

Hier ook een groot fan van de Action. Pas nog die vierkante flexibakjes gekocht. Hele fijne voerbakjes voor de kalfjes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-14 17:58 



 
Profiel   

Hier nog een action verslaafde. :=
Heerlijk winkelen daar.
Heb spuitbussen verf gekocht, 2.05. Elders 8.10.
Ben een koe en een varken aan het maken van bloempotten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-14 18:00 



 
Profiel   

Heerlijke winkel!!!!!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-14 18:04 



 
Profiel   

Ik mis deze winter alleen die nep "uggs"... Heeft iemand ze gezien al? Zitten nl heel lekker en zijn warm:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-14 18:06 



 
Profiel   

Welke winter _O- Ze slaan de nepuggs ook maar over met deze temperaturen, hahaha

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-14 18:07 



 
Profiel   

Ik heb wel de slofvariant gezien vandaag, maar dar heb je wss niet zoveel aan :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-14 18:07 



 
Profiel   

Ik lees ook even mee, die paardensnoepjes heb ik laatst ook gekocht en ze zijn echt precies hetzelfde als die van een paardenwinkel! De nepuggs bij 'onze' action waren der al.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-14 18:10 



 
Profiel   

In welk deel van de action liggen die paardensnoepjes? Want ik heb ze nog niet gezien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-14 18:12 



 
Profiel   

Bij de dieren spullen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-14 18:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 302 [ 7546 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 302  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen