[HK] Wij kopen de Action leeg! Deel #9

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xZiva_

Berichten: 3996
Geregistreerd: 16-12-10
Woonplaats: Culemborg

Re: [HK] Wij kopen de Action leeg! Deel #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 19:50

Honden mogen met dit weer geen ijskoud water ;)

Siamsmeesje

Berichten: 2243
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 20:38

xZiva_ schreef:
Honden mogen met dit weer geen ijskoud water ;)

Gelukkig heb ik geen honden :=
Maar mijn katten zijn gek op water dat ijskoud is (ook 's winters zo uit de kraan) en water dat smaakjes bevat (vis (gup), zand/aardappel, regen-met-plant en verzin nog maar wat) :D

Liever dat ze nu wat fris koud water kunnen drinken, want ze liggen met deze hitte het grootste deel van de dag uitgestrekt op de koude vloer (ik heb half-langharen) :j

Fenneeee

Berichten: 2991
Geregistreerd: 25-01-09
Woonplaats: Numansdorp

Re: [HK] Wij kopen de Action leeg! Deel #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 21:18

Weten jullie of de action wereldstekkers heeft ?

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Re: [HK] Wij kopen de Action leeg! Deel #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 22:01

Iemand een idee of action momenteel zakjes heeft om je telefoon waterdicht in op te bergen?

fjordjes

Berichten: 12079
Geregistreerd: 03-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 22:22

porcelain schreef:
Iemand een idee of action momenteel zakjes heeft om je telefoon waterdicht in op te bergen?


Laatst niet gezien, wel op aliexpress gezien

tinkersjakie
Berichten: 2052
Geregistreerd: 07-12-04
Woonplaats: froombosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 23:07

porcelain schreef:
Iemand een idee of action momenteel zakjes heeft om je telefoon waterdicht in op te bergen?

Ja die hebben we wel. Heb ze van de week nog besteld.

tinkersjakie
Berichten: 2052
Geregistreerd: 07-12-04
Woonplaats: froombosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 23:07

Fenneeee schreef:
Weten jullie of de action wereldstekkers heeft ?

Nee die hebben we helaas niet

Zidore

Berichten: 5803
Geregistreerd: 31-01-09
Woonplaats: Onder de regenboog

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 14:33

tinkersjakie schreef:
Fenneeee schreef:
Weten jullie of de action wereldstekkers heeft ?

Nee die hebben we helaas niet

Ik zag wel telefoonladers met wereldstekkers bij de action liggen van de week

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: [HK] Wij kopen de Action leeg! Deel #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 16:07

Weet iemand ook of de Action vacuumzakken heeft waar je geen stofzuiger bij nodig hebt?

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 16:34

tinkersjakie schreef:
porcelain schreef:
Iemand een idee of action momenteel zakjes heeft om je telefoon waterdicht in op te bergen?

Ja die hebben we wel. Heb ze van de week nog besteld.


Ah fijn! Dat wordt even snel bij de action langs gaan dus

Isabonny

Berichten: 4358
Geregistreerd: 04-06-07
Woonplaats: ut zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 19:39

Vorige week een zandbakschelp gekocht voor € 5,50 (1 helft). Gevuld met water. Hond vind het geweldig. Gaat er zelfs in liggen, eerst de ene kant, dan de andere kant koelen...geweldig. De best bestede € 5,50 ooit *\o/*

Ceetje_bokt
Berichten: 5196
Geregistreerd: 01-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 21:59

Isabonny schreef:
Vorige week een zandbakschelp gekocht voor € 5,50 (1 helft). Gevuld met water. Hond vind het geweldig. Gaat er zelfs in liggen, eerst de ene kant, dan de andere kant koelen...geweldig. De best bestede € 5,50 ooit *\o/*

Waar is de ‘vind ik leuk’-knop?

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 22:10

Alwiene schreef:
Weet iemand ook of de Action vacuumzakken heeft waar je geen stofzuiger bij nodig hebt?


Mocht iemand anders dit ook willen weten, het antwoord is helaas nee. Ze hebben 3 soorten, gewone, zakken met geur en een combinatie met een tas eromheen, maar alledrie bedoelt voor gebruik met een stofzuiger.

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 08:32

Isabonny: word gewoon vrolijk van jouw bericht. Leuk!

Iemand een idee of de action momenteel een kan met tapkraantje in het assortiment heeft?

Zoiets:
Afbeelding

CynthiaV
Berichten: 2989
Geregistreerd: 11-07-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 09:53

porcelain schreef:
Isabonny: word gewoon vrolijk van jouw bericht. Leuk!

Iemand een idee of de action momenteel een kan met tapkraantje in het assortiment heeft?

Zoiets:
[ [url=m/WsujTM.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zag ze net staan, kosten €3,99

Isabonny

Berichten: 4358
Geregistreerd: 04-06-07
Woonplaats: ut zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 10:27

porcelain schreef:
Isabonny: word gewoon vrolijk van jouw bericht. Leuk!

Iemand een idee of de action momenteel een kan met tapkraantje in het assortiment heeft?

Zoiets:
[ [url=m/WsujTM.jpg]Afbeelding[/url] ]


Het leukste is, als ik mijn stoeltje erbij zet en zelf zit pootje te baden, dan komt mevrouw ook even erin staan...of liggen, of gooit haar bal erin (omdat mijn voeten erin liggen en die moeten hem dan maar wegschoppen _O- ) en als er niets gebeurd dan hoor je opeens : borrelborrel blubblub, en dan zit ze met haar neus onder water de bal er zelf maar uit te vissen :D .
Echt, je doet je hond (en jezelf) zo'n plezier met zo'n badje (wat sterk genoeg is om de harde hondennagels te weerstaan, i.t.t. opblaaszwembadjes).
Ik heb al enkele buurtbewoners, die we met een klein rondje wandelen in het veld tegenkwamen op dit idee gebracht. Ik denk dat de zandbakschelpen hier bij de Action dan ook uitverkocht zijn inmiddels :D . Met dit weer is een duik in dat badje nemen natuurlijk ook geen straf. Het is ook het eerste wat ze doet als we terugkomen van een wandelingetje. Even 1 2 3 en 4 pootjes door het water halen om ze af te koelen. En sinds ze ontdekt heeft dat ze niet verdrinkt als ze erin gaat liggen :P , gaat ze ook gerust op haar gemak erin liggen chillen.

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 11:01

CynthiaV schreef:
porcelain schreef:
Isabonny: word gewoon vrolijk van jouw bericht. Leuk!

Iemand een idee of de action momenteel een kan met tapkraantje in het assortiment heeft?

Zoiets:
[ [url=m/WsujTM.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zag ze net staan, kosten €3,99


Dank je, maar ben inmiddels al voorzien :)

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 14:17

Isabonny schreef:
porcelain schreef:
Isabonny: word gewoon vrolijk van jouw bericht. Leuk!

Iemand een idee of de action momenteel een kan met tapkraantje in het assortiment heeft?

Zoiets:
[ [url=m/WsujTM.jpg]Afbeelding[/url] ]


Het leukste is, als ik mijn stoeltje erbij zet en zelf zit pootje te baden, dan komt mevrouw ook even erin staan...of liggen, of gooit haar bal erin (omdat mijn voeten erin liggen en die moeten hem dan maar wegschoppen _O- ) en als er niets gebeurd dan hoor je opeens : borrelborrel blubblub, en dan zit ze met haar neus onder water de bal er zelf maar uit te vissen :D .
Echt, je doet je hond (en jezelf) zo'n plezier met zo'n badje (wat sterk genoeg is om de harde hondennagels te weerstaan, i.t.t. opblaaszwembadjes).
Ik heb al enkele buurtbewoners, die we met een klein rondje wandelen in het veld tegenkwamen op dit idee gebracht. Ik denk dat de zandbakschelpen hier bij de Action dan ook uitverkocht zijn inmiddels :D . Met dit weer is een duik in dat badje nemen natuurlijk ook geen straf. Het is ook het eerste wat ze doet als we terugkomen van een wandelingetje. Even 1 2 3 en 4 pootjes door het water halen om ze af te koelen. En sinds ze ontdekt heeft dat ze niet verdrinkt als ze erin gaat liggen :P , gaat ze ook gerust op haar gemak erin liggen chillen.


Wij gebruiken hem hier al jaren, en inderdaad in tegenstelling tot een opblaasding blijft deze wel fatsoenlijk bij hondennagels. Ik heb wel 2 helften dus kan hem desgewenst ook nog dicht doen, is ook wel handig :D

eenitraM
Berichten: 10950
Geregistreerd: 24-08-06

Re: [HK] Wij kopen de Action leeg! Deel #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 20:52

Verkopen ze bij de action een landkaart van Nederland?

_LiliM_
Berichten: 275
Geregistreerd: 18-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 22:33

Ik weet niet of het al gemeld is maar ik heb een super koopje gedaan bij de Action. Echt ik moet dit gewoon delen zo blij ben ik:D

Deze shampoo van NAF kost 14,95 ik kon het niet aan dat het paard gewoon duurdere shampoo heeft dan mij elke keer dus heb de shampoo laten staan in de winkel.
Afbeelding
Laatst was ik in de Action
Afbeelding
€1,87 nu €1,50 voor 945ML echt mijn dag kon niet meer stuk *\o/* nog steeds mega blij ikzelf gebruik het haarmasker en heb de niet zo witte staart van mijn pony weer wit gekregen en het werk echt wel goed! Oké de conditioner is wat dun maar een paar pompjes erbij dan is het goed glad. Dus ik denk dat ik de shampoo en conditioner ook maar voor mezelf aanschaf :j

xVerax

Berichten: 5073
Geregistreerd: 02-05-10
Woonplaats: Deventer

Re: [HK] Wij kopen de Action leeg! Deel #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 22:36

Wow ziet er aantrekkelijk uit! Vraag me alleen af of het niet schadelijk is om de huid ook mee te wassen.. Aangezien ze daar met paardenshampoo's wel altijd voorzichtig mee zijn qua ingrediënten.

marlonFloris

Berichten: 1586
Geregistreerd: 01-12-08
Woonplaats: achterhoek

Re: [HK] Wij kopen de Action leeg! Deel #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 22:37

Ik gebruik de blauwe conditioner daarvan voor mijzelf.
Vind die echt heel erg fijn!

_LiliM_
Berichten: 275
Geregistreerd: 18-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 22:40

Ja die van mij is helemaal nergens gevoelig voor oid. Ik was inderdaad alleen de staart ermee en heb gewoon baby shampoo of restjes cowboy magic voor het lichaam staan. Tot nu toe gaat het goed en is dr staart nog aardig wit :P

xVerax

Berichten: 5073
Geregistreerd: 02-05-10
Woonplaats: Deventer

Re: [HK] Wij kopen de Action leeg! Deel #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 22:45

Aaah ja! Maar ik dacht dat tea tree altijd wel goed helpt tegen de vliegen dus dan is het ideaal als je het hele lichaam er mee kan doen :=

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12765
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 11:06

Evel_Knievel schreef:
Heeft iemand hier dat zwembad van Bestway van €69,95 van de action? Is dat een beetje redelijke kwaliteit? Ofwel: prik je niet super snel door de bodem heen?



Vrienden van mij hebben deze staan. Mooi stevig zwembad!