Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 233 [ 5815 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 233  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Bokkers die wachten op hun nieuwbouwwoning

 
Profiel   

Op 27 oktober hebben ze de heipalen in de grond geboord en begin december zijn ze gaan bouwen met de binnenmuren.Heel het project staat nu inclusief de 2de verdiepingsvloer klaar om opgemetseld te worden.Zodra ze bij de 2de verdiepingsvloer zijn gaan ze de buitenmuren van de 2de verdieping zetten en dan de kap erop en doormetselen.
We hebben idd grote ramen en aan de achterkant openslaande deuren naar de tuin. :) :) :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-15 07:48 



 
Profiel   

Ja hier ook 1 wachtende :-) hebben in september al getekend maar zijn nóg niet begonnen. Om gek van te worden. Keuken is ondertussen al uitgezocht en besteld. Badkamer gaan we vanavond uitzoeken en bestellen :-D
Moet wel eerlijk bekennen dat ik het 1 grote ellende vind. Wachten duurt lang, geen idee of je de juiste keuken kleur hebt uitgezocht laat staan dat ik nu al een vloer kan uitzoeken! Lastig allemaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-15 08:23 



 
Profiel   

Keuken kun je toch zien? Of kies je vanaf papier? Idem dito voor de vloer. :)

Wij hebben magnolia wit met een houtkleur blad. Dus qua vloer kun je dan geen wit of witte tinten laminaat doen. Dat gaat vloeken met de magnolia. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-15 10:08 



 
Profiel   

Lucifertje, wanneer zou de aanvankelijke start bouw zijn en wat is jullie opleverdatum? Omdat het wachten je nu al lang duurt lijkt het alsof ze allang zouden beginnen.

Bouwvak slopen en maart/april opleveren is niet mega ambitieus vind ik.

Wij hebben zelf in de bouwvak gesloopt en het bouwbedrijf is in september begonnen.
Gaan zelf nu eind april over, alles binnen gebeurd in de avonduren en de zaterdagen, als het bouwbedrijf het meeste binnenwerk/leidingen/metselen enz binnen doet dan gaat het veel harder.

Voor iedereen die nog moet beginnen: let goed op dat je van te voren alles precies vast laat leggen qua bv stopcontacten. Die geintjes zien ze als meerwerk als je er 1 extra wilt en dat gaat gelijk flink in de papieren lopen.

Heb verder op deze pc geen foto's maar wel 1 van de buitenkant (was al van het najaar voor het glas er in kwam maar wel een duidelijke impressie)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-15 13:28 



 
Profiel   

MarliesV schreef
Bouwvak slopen en maart/april opleveren is niet mega ambitieus vind ik.

Wij hebben zelf in de bouwvak gesloopt en het bouwbedrijf is in september begonnen.

Gemiddeld nieuwbouwproject met meerdere huizen ligt toch echt net onder het jaar (als de bouwvak en alle andere vakantiedagen erbij zitten). Bij ons is start bouw gepland in deze maand en dan net na nieuwjaar zou het klaar moeten zijn. Eerst hadden ze het over na kerst, maar dat is nu al geschrapt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-15 13:38 



 
Profiel   

Zal inderdaad verschil zitten tussen hoeveel er wordt gezet qua aantal huizen en misschien ook wel welke regio en bouwbedrijf.
Wij hebben veel in eigen beheer gedaan en alleen een twee oneer een kapper gezet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-15 13:40 



 
Profiel   

Goed nieuws :-) vandaag gehoord dat ze zijn gaan graven en hijen :-) ze moeten nu binnen 220 dagen klaar zijn.
Sammie, bij ons worden er 7 huizen gezet, wij hebben de hoek en dit zou na de bouwvak opgeleverd gaan worden. Vind ik wel een tikkie ambitieus maar goed. Vwb de vloer, ik moet dit soort dingen echt zien voordat ik een keuze kan maken. Zou het liefste de staaltjes mee willen nemen maar dat is zo lastig als het huis nog niet staat. Stopcontacten, verplaatsen van de riolering hebben we allemaal al opgegeven. Nu onderweg voor de badkamer.
Marlies V zou 1 januari zijn maar werd lastig met de aktes passeren, toen eind februari en nu dus deze week :p

Voor ieder die het leuk vind: bijzonderzaltbommel.nl is de website :-) hebben bouwnummer 9

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-15 18:58 



 
Profiel   

Lucifertje, dat wachten duurt heel lang idd. Wij zijn nu sinds december 2013 met dit project bezig, mag nu wel eens klaar zijn.
De keuken hebben we in augustus al uitgezocht en in april gaan we voor de badkamer kijken. Volgend weekend gaan we waarschijnlijk voor de vloeren kijken, ook om dat zo goed mogelijk op elkaar af te kunnen stemmen. Vind het wel lastig, ben niet zo goed in kleuren combineren, dus vertrouw ik ook wel een beetje op de verkopers of het een beetje bij elkaar past.
Heb even op de site gekeken, leuke huizen, wel een aparte indeling, iig beneden met de keuken. Houden jullie die opstelling ook aan?

Ziet er goed uit Marlies! Meerwerk kan je idd wel goed je geld in kwijt, wij hebben ook een flinke meerwerkrekening, mijn vriend is best fanatiek met extra loze leidingen geweest, zijn stopcontacten verlaagd, lichtpunten verplaatst enz enz enz.

Nog een paar foto's van tekening van de keuken, links, midden en rechts. De begane grond en 1e verdieping en de zolder

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-15 21:23 



 
Profiel   

Ik ga morgen een kijkje nemen en zien of ze al begonnen zijn met het bouwrijp maken. De 24e is de officiele start van de bouw, dus er zou nu zo langzaam aan wat moeten gaan gebeuren.

Als er wat te zien is, zal ik foto's maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-15 11:43 



 
Profiel   

Marsu spannend! Wonen jullie nu al redelijk dicht bij de plek van het nieuwe huis?

Wij hebben op de bestaande plek waar we woonden dus nieuw gebouwd en daar in een stacaravan tijdelijk naast gewoond, heb in het begin elke dag foto's gemaakt, haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-15 11:55 



 
Profiel   

Hier nog ook bokker met een nieuwbouw huis!
In dec 2013 al ingeschreven en toen begon het lange wachten. Wij waren een van de eerste, er moesten nog vergunnigen ect aangevraagd worden dus het duurde allemaal heel lang.
In okt 2014 was alles getekend en rond. In dec 2014 zijn ze begonnen met de bouw. Nu staat de eerste verdieping er helemaal op. De verwachting is dat het in het 3 kwartaal klaar is. Lekker vaag dus. Ik ga nu uit van sept. Over 2 weken verhuizen mijn vriend en ik naar een tijdelijke woning. Want en huur en hypotheek betalen houdt in dat we bijna niet meer kunnen sparen. Gelukkig kunnen we nu tijdelijk ergens anders wonen. Daar betalen we alleen gas en licht.

Keuken en badkamer zijn al uitgezocht. Keuken niet via het project badkamer wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-15 12:21 



 
Profiel   

Hier ook een bokker met een nieuwbouw huis. Verwachtig is dat ze volgende kwartaal gaan beginnen met bouwen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-15 09:41 



 
Profiel   

Wat een leuk topic! Mijn vriend en ik hebben ook een nieuwbouwwoning gekocht. Vorig jaar mei getekend en in augustus van dat jaar zijn ze begonnen met bouwen. We verwachten dit jaar rond 20 april de sleutel te krijgen :D Twee weken terug hebben we voor het eerst in onze eigen woning gekeken. Toen we voor het eerst over de drempel stapten, voelden we ons toch wel een beetje emotioneel, en vooral heel trots, wat een gaaf huis :)

Het is een jaren 30-achtige rijtjeswoning in het project Vlaardings Geluk in Vlaardingen. Aan de achterzijde hebben we een aanbouw en aan de voorzijde een erker. Het huis heeft 3 slaapkamers en een flinke zolder van 36m2. Met de voorzijde liggen we aan een autovrij binnenhof waar je vanuit de erker, waar de keuken zit, op uitkijkt. Aan de achterzijde hebben we een bescheiden achtertuin met eigen parkeerplek.
Het project bestaat uit meer dan 100 eengezinswoningen en is het tweede deelplan van een driedelig project. Plan 1 is twee jaar geleden opgeleverd en was super snel uitverkocht. Als ze klaar zijn met ons deelplan, starten ze met de laatste. Het is dus echt een hele nieuwe wijk :)

Als we het opgeleverd krijgen, moet er nog een hoop gebeuren. We hebben gekozen voor casco oplevering zodat we de keuken, badkamer en toilet lekker zelf uit konden kiezen. Dit hebben we allemaal al uitgekozen en wordt voor ons geplaatst zodra we de sleutel hebben. Ook de vloer beneden, plavuizen die spreken op hout lijken, laten we leggen. Ik heb nog nooit een huis met vloerverwarming gehad en dit huis heeft dat wel, ben super benieuwd hoe het bevalt :j Ook willen we meteen 1 of 2 dakkapellen laten zetten op zolder zodat we de ruimte optimel kunnen benutten.

Wat ik leuk vind aan dit project is dat wij als kopers ontzettend goed op de hoogte gehouden werden. Zo hebben we twee informatiebijeenkomsten gehad met kopers van ons laantje en kregen we elke twee maanden een nieuwsbrief met informatie over de vorderingen. Erg leuk om zo betrokken te zijn bij het proces. Via een tool op internet konden we onze eigen binnendeuren kiezen, erg leuk :) Tijdens de informatiebijeenkomsten hebben we al onze buren en straatgenoten leren kennen, bijna allemaal jonge stellen zoals mijn vriend en ik (26 en 27 jaar). Super gezellig :)

Voor wie het leuk vindt: hier een impressie van het project www.vlaardingsgeluk.nl.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-15 10:01 



 
Profiel   

Wat leuk Kieffer en dicht bij mij in de buurt. Mooie huizen ook! Ik heb uiteindelijk besloten iets verder weg te gaan, vanwege de rust, ruimte en de woningprijzen.
Mijn woning is onderdeel van fase 1 van het project Zoetemanring in Zuidland, gemeente Nissewaard.
www.zoetemanring.nl voor de geinteresseerden.

Ik ben gister nog even op de bouwplaats wezen kijken, maar er is nog helemaal niks te zien helaas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-15 20:29 



 
Profiel   

We zitten inderdaad niet ver bij elkaar uit de buurt Marsu :) Ziet er ook leuk uit! Welk type huis heb je gekocht?

De prijzen in Vlaardingen zijn inderdaad wel pittig. De VON prijzen vielen mij wel mee, maar voor we er uiteindelijk wonen, kunnen we er gerust nog €50.000 bij optellen. En dan schrik je toch wel weer van de uiteindelijke prijs, zeker voor starters zoals mijn vriend en ik. Gelukkig hebben we altijd veel gespaard en komt de begroting prima rond. En het is fijn dat we met dit huis 'klaar' voor de komende 30 jaar. Ik zou er niet aan moeten denken om nu met zo'n startersappartement van rond de € 100.000 te zitten. Dan maar meteen alles in 1 keer goed!

Wij zijn ook zo vaak gaan kijken in de bouwplaats. In het begin leek het langzaam te gaan, maar als ze eenmaal aan de muren gaan beginnen dan gaat het zo hard! Erg leuk om dan regelmatig te gaan kijken en foto's te maken :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-15 09:08 



 
Profiel   

Ohh wat leuk, mag ik mij melden? Ons huis wordt momenteel gebouwd! Het geraamte staat, de dakpannen liggen er op. Het is nu wachten op de stenen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-15 09:09 



 
Profiel   

Zo leuk als de stenen er op komen, dan wordt het opeens een echt huis :)

Wat ik trouwens echt knap vind, zijn de artist impressions van het project waar ik gekocht heb. Wij hebben ons huis vanaf een tekening gekocht, maar nu de wijk voor een deel staat, blijken die tekeningen ook goed te kloppen. Qua uitvoering, sfeer, etc. Blijft toch altijd spannend om naar aanleiding van een stapeltje tekeningen zo'n grote beslissing te nemen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-15 09:48 



 
Profiel   

Ja inderdaad.. Dan zie je pas echt hoe het wordt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-15 09:50 



 
Profiel   

Gelukkig is het altijd zomer op die artist impressions :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-15 10:22 



 
Profiel   

Welkom nova_zodiax, Olympia, Kieffer en berdien!

Nova, wij zijn ook in december 2013 begonnen met de inschrijving (loting zelfs) en gok ook op september dat het klaar zal zijn (als het tegen zit oktober).

Kieffer, is vlot gegaan, dat je binnen een jaar er in kan. Jaren 30 woningen, jonge stellen en in fases gebouwd, klinkt erg als onze wijk ;) Fase 1 is helemaal klaar, fase 2 voor het grootste deel en wij zitten in fase 3. Hierna komen nog zeker 4 fases, maar misschien nog wel meer.
Ik heb even op de site gekeken, mooi project! Lekker licht met de witte muren zo en vloerverwarming is echt super lekker, daar verheug ik me heel erg op.

Marsu, leuk die verschillende kleuren van de woningen, maakt het wel speels.

Haha idd Sammie, het is altijd zomer, zon, korte broek en korte mouwen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-15 00:07 



 

Mag ik me ook melden?

Vrijdag mag ik een nieuwbouw appartement gaan uitzoeken... Een huurhuisje, mijn eerste eigen huisje! Het is al 100% zeker dat het doorgaat. Mag kiezen uit 4.
Is een project in dorp waar ik 17 jaar gewoond heb, speciaal voor starters.
Heb er veel zin in en ben erg benieuwd!
Ze zijn al bezig met bouwen, verwacht wordt dat het in het najaar klaar is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-15 00:10 



 
Profiel   

Jaaaa ik kan me hier ook melden als trotse eigenaar van een nieuwbouw woning in aanbouw *\o/* januari zijn de palen geslagen en vorige week stond de 2de verdiepingsmuren er al op. Ook hier is toegezegd dat uiterlijk de bouwvak het klaar is :):)

Keuken badkamer tegels kleurtje verf vloeren ik vind het vreselijke moeilijk!! Het is mijn (onze) eerst eigen huis. Woon nu nog bij m'n ouders dus sta nog echt in de kinder schoenen kwa huis inrichtingen en stopcontacten en noem maar op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-15 00:21 



 
Profiel   

Welkom Nicole!
Ik moet alles nog uitzoeken, gelukkig heb ik nog even.

Vandaag ben ik nog eens langs het veld gereden, bouwplaats kan je het nog niet noemen. Toch wel bijzonder. De 24e begint de bouw officieel, maar het terrein ziet er in het geheel nog niet bouwrijp uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-15 19:02 



 
Profiel   

Dan maken ze t dus bouwrijp lijkt mij? Bij ons beginnen ze ook rond die tijd, maar die nu verder nog geen spa in de grond bij wijze van.. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-15 19:48 



 
Profiel   

Wat leuk allemaal! We zitten zo te horen allemaal in een ander deel van de nieuwbouw!

Vandaag weer gaan kijken bij het 'huis', nog niet veel veranderd met 2dagen geleden toen een buurtbewoner is gaan kijken en deze foto maakte:

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-15 20:49 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 233 [ 5815 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 233  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen