Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 124 van de 233 [ 5815 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127 ... 233  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Bokkers die wachten op hun nieuwbouwwoning

 
Profiel   

ElizeVdS schreef
Hedi: wat een prachtig huis.

Adamootje ingeloot of hoe je het noemt, we hadden op de eerste dag ingeschreven en toen zou er gekozen worden wie mocht kopen. We hebben nu gekocht in Hardinxveld-Giessendam. Dit was toch beter in ons zoekgebied en veel meer ruimte voor de kinderen om te spelen dus paste beter bij onze wensen. We hadden nr 24 trouwens.

Wij kwamen gisteren (helaas vervroegd ivm zieke kids) terug van vakantie en de factuur voor de dekvloer lag op de mat. Weer een groot onderdeel. Over de (aansluiting van de) keuken nog niet meer helderheid: zowel aannemer als keukenleverancier hebben simpelweg niet gereageerd..

Hier nog het filmpje van ons project. Wij zitten in het midden van het blok waar alleen de dekvloer ligt.
[ Video ]


Zo, dat begint al ergens op te lijken!

Wij hebben een huis gekocht in hetzelfde rijtje overigens.

Sharon, mocht je een uitbouw willen doen, ga dan inderdaad voor 2.40m. Wij huren momenteel ook, maar we moeten wat langer geduld hebben dan jullie: ongeveer 1,5 jaar.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-17 22:50 



 
Profiel   

Wij konden maximaal 1.90 uitbouwen, daarmee komen we op 11 meter in totaal. Ik zou het altijd doen, de uitbouw. Je leeft toch het meeste op de begane grond dus een beetje ruimte is dan wel prettig.

Slecht nieuws voor ons. Opleveringen staan pas gepland medio Q3 ipv medio Q2. Het wordt steeds later. In de beginfase zeiden ze dat ze rond april al klaar zouden zijn en inmiddels is dit augustus. Wordt steeds langer dubbele lasten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 09:09 



 
Profiel   

Wanneer je genoeg tuin over houdt inderdaad altijd uitbouw doen.
Wij hebben het niet gedaan omdat we anders met overkapping niets meer van onze tuin over hielden. Helaas niet zo'n grote tuintjes :D .
Onze ervaring van thuis is dat we het hele jaar door best veel onder de overkapping zitten en ook voor onze hobby's en spullen is dat zoo handig. Achja, zo heeft ieder zijn eigen voorkeuren toch :) .
Moet zeggen dat bij ons project er volgens de tekening maar enkele voor uitbouw hebben gekozen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 09:16 



 
Profiel   

Super fijn om jullie ervaringen te horen!


Balen Tooeet! Komt het door de weersomstandigheden of spelen er andere factoren mee voor de vertraging?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 10:10 



 
Profiel   

Geen idee. Ze doen eigenlijk net alsof alles volgens planning verloopt en of het de normaalste zaak van de wereld is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 11:10 



 
Profiel   

Hier ook een maximale uitbouw, in eerste instantie zou dat 2.40 zijn maar door Welstand is dat 1.90 geworden, ook prima. Ik had er eigenlijk nog een stukje bijkeuken aan gewild, dat ben ik gewend vanuit huis en vind het vooral in de winter niet echt fijn om met de achterdeur in de woonkamer binnen te stappen, maargoed dat mocht helaas niet.


Voor mensen met paarden is een bijkeuken altijd wel fijn vind ik, kan daar in ieder geval die stink jas hangen en m'n blubber laarzen staan :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 13:44 



 
Profiel   

Dat was ook mijn hoofd argument, een dumpplek voor stinkende paardenzooi en kattenbak. :+ Maar dat gaan we denk ik anders oplossen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 14:02 



 
Profiel   

Dat wilde ik inderdaad ook haha! Alleen thuis gooien we dus veel onder de overkapping. Klinkt nu echt alsof het een grote rotzooi is :Y) . Maar je snapt wel wat ik bedoel, vieze schoenen en dekjes die moeten drogen etc.

Had ook het liefst niet direct de achterdeur in de woonkamer, maar helaas is het niet anders. En alleen daarvoor wilde we het huis niet aan ons voorbij laten gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 14:49 



 
Profiel   

Hm, dat is inderdaad nog wel een idee Josien!
En ja, dat dachten wij ook, verder is het perfect dus met dat ene puntje zullen we vast prima kunnen leven :j

@Sharon, ik ben wel benieuwd wat jullie oplossing is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 15:07 



 
Profiel   

Wij hebben de grote stenen berging aan het huis vast zitten. Dus een mogelijkheid is een deur te plaatsen van woning naar de berging en daar de rommel te bewaren. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 15:15 



 
Profiel   

Als ik die plattegrond zie zou ik ook zeker een aanbouw doen en een leuk kook (schier)eiland.

Niet standaard indeling vraag om een niet standaard keuken <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 17:40 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]


T schiet nu echt hard op!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 19:35 



 
Profiel   

Gaaf!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 23:07 



 
Profiel   

Wat gaat dat hard! Gaaf hoor! :) zie je je er al wonen?

Wij zijn gisteren bij het aannemersbedrijf geweest voor een kennismaking. Die mensen praten je zo 20.000 euro verder :') gelukkig kan mijn vriend heel veel zelf! Ze gaan bouwen met een prefab bouwsysteem. Wat ik er van begreep is dat ze een bouwpakketje krijgen en dat het vanaf januari erg snel zal gaan, maar dat ze nu veel voorwerk hebben tot die tijd. Het zal rond augustus klaar zijn! :D

Hier komt het gezelligste huisje van t Noorden! Kun je het je voorstellen? <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 23:23 



 
Profiel   

Ik zie mijzelf daar echt wel wonen ! echt zo'n gaaf huis <3

maar op de foto's missen de binnen muren beneden nog, en de trap, waardoor het allemaal nog vele groter lijkt :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-17 08:42 



 
Profiel   

Gaaf mri, schiet mooi op zo!!

Wat gaan jullie bouwen kiekenboefje? Mooie groene omgeving!



Onze eigen huis staat sinds vandaag op d
Funda, spannend...

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-17 09:18 



 
Profiel   

Hier valt zo weinig te zien met al dat materiaal voor de deur haha. Volgende week kijkdag dus dan hebben we betere foto's.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-17 09:40 



 
Profiel   

Volgende week bespreking van de stopcontacten, muren en andere aansluitingen. Eens zien voor een fotoke dan :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-17 21:23 



 
Profiel   

[ img ]
Achterkant vorige week, klaar met metselen

[ img ]
Voorkant woensdag, nog 2 puntjes te gaan met metselen

[ img ]
Straat :)

De dakgootonbouwen zitten er ook grotendeels op, wordt echt heel mooi. De stenen zijn wat donkerder uitgevallen dan we in eerste instantie dachten maar ik vind het echt zó gaaf!

Wachten duurt lang.. maandag een bed gekocht en ik kan echt niet wachten O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-17 10:07 



 
Profiel   

Wauw gaaf hoor! Ziet er strak uit!

Dat niet kunnen wachten herken ik volledig haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-17 10:23 



 
Profiel   

Mri, gaat hard!

Kiekeboefje, waar is je mooie plekje, want ziet er niet Gronings uit :)

Wauw wat gaaf Liesje89

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-17 13:44 



 
Profiel   

Woow ladies, dat gaat hard! Heel mooi ook die donkere stenen Liesje.

Op zich is dat vrij snel toch Kiekeboefje. Zal ook wel schelen dat ze maar 1 huis bouwen.

Hier een tussentijdse foto van ons kasteeltje. Ze zijn inmiddels al bij de tweede verdieping bezig dus de foto is al wat ouder. Bij het eerste rijtje zijn de kozijnen al geplaatst dus ik denk dat ze daar met het metselen gaan beginnen. Dan gaan ze hopelijk ook snel bij ons van start.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-17 10:50 



 
Profiel   

[ img ]

Gaat hard hier! Dit was afgelopen zaterdag.
Zo even kratje pannenbier brengen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-17 15:50 



 
Profiel   

WOW dat gaat hard Mri! Gaaf joh!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-17 10:50 



 
Profiel   

Mri schreef
Gaat hard hier! Dit was afgelopen zaterdag.
Zo even kratje pannenbier brengen :D


Ik moest even googelen om er achter te komen wat dat is :D Weer wat geleerd!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-17 13:39 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 124 van de 233 [ 5815 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127 ... 233  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen