Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 277 van de 480 [ 11992 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280 ... 480  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Info] Bokkers op de woningmarkt deel III

 
Profiel   

Wij wilde zelf geen verkocht onder voorbehoud op ons huis hebben omdat de makelaar geintresseerden opschreef en deze zou bellen mocht het toch niet doorgaan als zij hun financiering niet rond kregen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 11:29 



 
Profiel   

Ik heb hier het bord gewoon uit de tuin getrokken, het huis is onder voorbehoud verkocht en met twee week moet de borgsom binnen zijn. Werd een beetje gek van mensen die gewoon aanbellen en schaamteloos voor je raam staan en op je oprit lopen om alles te bekijken. En ja het is duidelijk dat mijn huis bewoond is haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 11:33 



 
Profiel   

Haha voor alle partijen vervelend dus :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 11:41 



 
Profiel   

Ik had het koopcontract nog niet getekend of het bord werd al aangepast :')

Hier duurt de hypotheek wat langer. De overlijdensrisico verzekering wil eerst nog contact opnemen met het ziekenhuis waar ik onder behandeling ben. Maar dat moet verder wel goedkomen

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 12:28 



 
Profiel   

Bij ons staat ie wel verkocht onder voorbehoud op Funda, maar het te koop-bord staat nog gewoon in de tuin. :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 13:38 



 
Profiel   

Urona447 schreef
Ik heb hier het bord gewoon uit de tuin getrokken, het huis is onder voorbehoud verkocht en met twee week moet de borgsom binnen zijn. Werd een beetje gek van mensen die gewoon aanbellen en schaamteloos voor je raam staan en op je oprit lopen om alles te bekijken. En ja het is duidelijk dat mijn huis bewoond is haha


Zijn er zulke mensen? Echt schaamteloos :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 13:41 



 
Profiel   

Cayenne schreef
Urona447 schreef
Ik heb hier het bord gewoon uit de tuin getrokken, het huis is onder voorbehoud verkocht en met twee week moet de borgsom binnen zijn. Werd een beetje gek van mensen die gewoon aanbellen en schaamteloos voor je raam staan en op je oprit lopen om alles te bekijken. En ja het is duidelijk dat mijn huis bewoond is haha


Zijn er zulke mensen? Echt schaamteloos :=

Ja dat was hier ook zo. Maar ik heb nooit iemand binnengelaten zonder begeleiding van de makelaar.Want je kent die mensen toch helemaal niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 13:47 



 
Profiel   

Haha hier is pas een bord gekomen (met verkocht er op) toen het verkocht was :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 14:37 



 
Profiel   

Wij rijden wel eens langs een huis om de omgeving te bekijken. Ligt het aan een drukke weg, buren dichtbij, hoe is het dorp, etc. Maar ik ga nooit stilstaan voor het raam ofzo, en al helemaal niet aanbellen!! Als het dan een leuk huis is dan bellen we de makelaar wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 15:24 



 
Profiel   

MizzMontana schreef
Wij rijden wel eens langs een huis om de omgeving te bekijken. Ligt het aan een drukke weg, buren dichtbij, hoe is het dorp, etc. Maar ik ga nooit stilstaan voor het raam ofzo, en al helemaal niet aanbellen!! Als het dan een leuk huis is dan bellen we de makelaar wel.

Eerlijk gezegd heb ik dat zelf toch wel eens of vaker gedaan,als ik een leuk huis zag met een te koop-bord,maar meestal eigenlijk alleen als ik een eigenaar net buiten zag lopen. En dan om te vragen wat het moest kosten.Maar die prijzen vielen dan zo tegen dat ik zo weg was helaas.het bleek wel zo als je de makelaar belde dat hij dan wel zei dat er wat van de prijs af kon. maar,zoals ik al schreef,je krijgt ontzettend veel bijkomende kosten.Het is niet de bedoeling er failliet van te gaan.De prijzen zijn momenteel echt de pan uit gerezen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 15:39 



 
Profiel   

Ik heb bij m'n vorige huis gehad dat ik ineens mensen in de achtertuin vond :') die wilden even zien hoe de tuin was.. ehhh?

@anjali, de prijzen zijn idd gestegen maar vind je wel erg negatief met dat je gelijk failliet gaat bij het kopen van een huis.. het is een kwestie van kijken wat bij je budget past, als ik uit zou mogen kiezen woonde ik op een dik landgoed. Maar dat kunnen wij ook niet betalen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 15:47 



 
Profiel   

Nou ik wens ze bij ons veel succes. Rolluiken zijn overdag dicht en onze schuttingen zijn hoog :+

Failliet gaan Anjali? Nee toch? Juist fijn om de paarden straks aan huis te hebben. Dat is ons de investering wel waard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 15:52 



 
Profiel   

Selka schreef
Nou ik wens ze bij ons veel succes. Rolluiken zijn overdag dicht en onze schuttingen zijn hoog :+

Failliet gaan Anjali? Nee toch? Juist fijn om de paarden straks aan huis te hebben. Dat is ons de investering wel waard.

nee'ik bedoelde mijn persoonlijke situatie in combinatie met mijn persoonlijke smaak.Dat zou dan tot faillissement hebben kunnen leiden.Ik had mijn eigen huis te koop staan maar omdat het niet bij de tijd gerenoveerd was (wel technisch in orde maar oud) kreeg ik daar veel minder voor dan ik verwacht had.En de opbrengst moest door 3 gedeeld worden omdat het een erfenis betrof.En dan zou het krap aan kunnen worden.Maar,dit gaat enkel over mijn persoonlijke situatie!Ik vind dus wel dat momenteel een heel klein flatje al peperduur is.terwijl ik alleen iets wilde kopen wat op de grond staat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 16:10 



 
Profiel   

anjali schreef
Bij mijn huis heeft het te koop-bord nog wekenlang zonder verkocht-bordje in de tuin gestaan nadat de verkoop al rond was.Maar nog geen overdracht geweest.


Bij ons is het te koop bord pas in de tuin gezet toen het huis al verkocht was en de koop allang rond was. Ons huis was binnen een week verkocht en wij zaten toen in China. Makelaar had niet eens de kans gekregen om het bord in de tuin te zetten. Is na de verkoop nog gedaan, omdat het toch ook reclame voor hem is. Uiteindelijk hebben we hem ook zelf uit de tuin gehaald. Weet niet eens of er nog een verkocht bordje overheen is gegaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 21:58 



 
Profiel   

Bij deze meld ik mij ook. Eigenlijk waren mijn vriend en ik pas van plan in het nieuwe jaar onze huizenzoektoch te starten, maar na een leuk huis gezien te hebben toch maar een bezichtiging afgesproken. Inmiddels is huis twee bekeken en zijn we zeer gecharmeerd van het huis. Het wordt onze eerst koopwoning dus we zijn echte leken op het gebied. Van de week hebben we een gesprek met de bank en gaan we een tweede bezichtiging plannen. Ik lees dan ook graag mee met de nodige ervaringen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 22:49 



 
Profiel   

In het verleden hebben we het hier wel eens gehad over slechte verkoopfoto's.... de laatste tijd zie ik veel voorbij komen (blijkbaar zijn goede foto's minder nodig).
Maar dit is toch wel een topper https://cloud.funda.nl/valentina_media/ ... 4_1440.jpg

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 23:14 



 
Profiel   

Wat gek zo’n blauwe schuur, wel lekker veel opbergruimte! :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 00:11 



 
Profiel   

Hoezo Wendy? Alles staat toch netjes aan de kant :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 06:38 



 
Profiel   

Ohhh sommige foto's die ik op Funda tegen kom :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 07:52 



 
Profiel   

Ik heb daar nog een heel gesprek met de fotograaf van onze woning over gehad. Die probeerde mij echt te helpen met kleine dingen zoals een strijkplank weghalen om het huis zo goed mogelijk op de foto te zetten.


Ik had het huis heel strak aan kant maar hij had net een paar fijne ideeën. Ik vroeg of hij altijd zo behulpzaam was maar dat was hij vaak niet omdat veel mensen er amper moeite voor doen om hun huis netjes te maken.

Vond dat best bizar om te horen, ik betaalde bijna 750 euro voor foto's en een video dan zorg je toch dat het huis netjes is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 09:25 



 
Profiel   

Urona, dat begrijp ik ook niet. Je wil toch zo positief mogelijk in beeld komen lijkt me...

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 09:41 



 
Profiel   

750 euro? Da's prijzig zeg. Voor dat geld mag hij inderdaad wel wat extra doen.

Ik zie dat bij ons ook, veel mensen ruimen niet 'foto-op' zeg maar, die zien dat gewoon niet.

Ik heb laatst ook een hele waslijst advies gegeven voordat de fotograaf kwam, die mensen waren daar super blij mee, en de fotograaf ook.
Ik had alleen niks over de voortuin gezegd, dat was dan helaas ook te zien :+
Foto's waren erg goed gelukt, was ik erg blij mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 09:52 



 
Profiel   

Bij mij zaten de foto's bij het opstartbedrag van de makelaar. Ik kreeg van de makelaar ook een folder met stylingadviezen mee. Oftewel: wat kon er wel blijven staan en wat niet.
Heb ik veel aan gehad. En de fotograaf dacht op de dag zelf ook nog mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 10:00 



 
Profiel   

Wendy schreef
In het verleden hebben we het hier wel eens gehad over slechte verkoopfoto's.... de laatste tijd zie ik veel voorbij komen (blijkbaar zijn goede foto's minder nodig).
Maar dit is toch wel een topper https://cloud.funda.nl/valentina_media/ ... 4_1440.jpg

Gezellig. ik zou zo aam het spelen gaan! mijn huis stond heel erg vol en de makelaar wou het leger presenteren,maar dat kon ik toen niet omdat ik nog geen andere woning had.Persoonlijk vind ik een vol huis er gezellig uitzien,als ik ergens iets ging bekijken wat tot op het beton gestript was of helemaal gedepersonaliseerd door het leeg te ruimen en wit te schilderen,dan trok me dat absoluut niet aan,ik vind dat vreselijk.Overigens gaven de door de makelaar gemaakte foto's van mijn huis een ongunstig beeld,want de kijkers zeiden dat het in werkelijkheid veel ruimer en lichter was dan het op de foto's leek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 11:53 



 
Profiel   

Een vraagje voor de huizenkopers. Zijn er mensen hier die er bewust voor kiezen geen onafhankelijk financieel adviseur voor de hypotheek in te schakelen, maar zelf met de hypotheekverstrekkers rond de tafel gaan?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 12:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 277 van de 480 [ 11992 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280 ... 480  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen