Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 282 van de 480 [ 11992 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285 ... 480  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Info] Bokkers op de woningmarkt deel III

 
Profiel   

Even bijgelezen! En ondertussen ook bijgekomen... Het huis waar ik een bod op had gedaan is nog steeds onder voorbehoud verkocht, maar ik ben inmiddels iets tegen gekomen wat misschien zelfs nog beter bij mij past...

Vandaag wezen kijken. Ik laat het nog even een nachtje bezinken, maar ik denk dat ik morgen een bod uitbreng.

Nog even een vraagje... heeft iemand hier ervaring met een huis kopen van iemand die geen makelaar in de hand heeft? Zijn er nog dingen waar je dan op moet letten?


Booooo schreef
Hij heeft gebeld..
Wij komen er niet over uit helaas..

Originele vraagprijs van het huis was 275.000, staat al 8 maanden te koop terwijl de meeste huizen hier binnen 3 dagen verkocht zijn. In juni zijn ze gezakt naar 250.000.
Wij hebben 2 ton geboden, hun willen minimaal 240.000 ervoor hebben. Hij vroeg nog wel even naar onze max. prijs. We kunnen/willen best onderhandelen maar komen never nooit in de buurt van 240.
De tuin/grond die erbij zit is leuk, maar het huis zelf is niks bijzonders.
Ik wens ze veel succes...


Al doet het wel een beetje pijn :+ Was het huis al helemaal in mijn hoofd aan het inrichten :')
`
Zo herkenbaar dit :+ ... maar ach voor je het weet is er weer een paleisje dat voorbij komt :P .


Booooo schreef
Hebben jullie de reclame bij RTL4 gezien? Er komt een nieuw TV programma waarvoor ze nog mensen zoeken; kopen zonder kijken.

Misschien is dat nog een optie :))

omg... dat lijkt mij echt verschrikkelijk :') :')

karuna schreef
Oproep had ik al eerder gezien, komt er op neer jij geeft je wensen aan. Programma koopt een huis dat je pas ziet nadat het is verbouwd naar jou eisen.

Ik zou daar dus nooit aan meedoen. Ligging en geluid zijn voor mij zo belangrijk dat ik daar dus nooit mee zou instemmen

Tsja en wat voor lettertjes zullen er wel niet in het contract staan dat je van het programma moet ondertekenen. Daar zitten vast een hoop haken en ogen aan :+ }:0

Urona447 schreef
Ik heb hier het bord gewoon uit de tuin getrokken, het huis is onder voorbehoud verkocht en met twee week moet de borgsom binnen zijn. Werd een beetje gek van mensen die gewoon aanbellen en schaamteloos voor je raam staan en op je oprit lopen om alles te bekijken. En ja het is duidelijk dat mijn huis bewoond is haha

Wauw, wat een lef hebben sommige mensen :wow: .

Wendy schreef
In het verleden hebben we het hier wel eens gehad over slechte verkoopfoto's.... de laatste tijd zie ik veel voorbij komen (blijkbaar zijn goede foto's minder nodig).
Maar dit is toch wel een topper https://cloud.funda.nl/valentina_media/ ... 4_1440.jpg
`
Haha, als je alles stapelt heb je nog ruimte over :+ :+


djuulsie schreef
Is echt leuk geworden! En niet eens gek om mezelf terug te zien

Ooh wat leuk! Kan je dat ook online kijken?


ruitje schreef
Je kan jezelf meteen droogrollen op het tapijt, scheelt weer handdoeken :D

Proest :') :)) :))
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-17 03:14 



 
Profiel   

9 november schreef ik dit:
ElizeVdS schreef
Kopen is zeker minstens zo stressvol. Ik kreeg gisteren de papieren voor de notaris voor het nieuwe huis binnen. Houd ik toch nog maar heel even achter om er 100% zeker van te zijn dat ons huidige huis echt écht verkocht is. Al is het nu eerst maar een tijdelijk huis waar we heen gaan, kijk er echt naar uit er mee aan de slag te gaan dus zou echt wel balen als we dat af moeten laten ketsen. Gelukkig hebben we wel een financieringsvoorbehoud opgenomen en is de financiering echt niet mogelijk als dit huis niet verkocht is. We kunnen er nog onderuit maar dat willen we gewoon echt niet!


Afgelopen dinsdag was het nog niet binnen. Hoewel ik zelf jurist ben leek het me wijzer hier iemand van de rechtsbijstand op te zetten. Ik ben door het ontzwangeren nogal hormonaal en licht ontvlambaar ;)
Jurist had gebeld en even de zaak doorgesproken en afgesproken dat ik zelf een ingebrekestelling zou sturen zodat we verdere stappen kunnen nemen indien dat nodig moest zijn.
Gelukkig heeft het wel gewerkt, de volgende dag was het geld binnen dus nu kunnen we toch weer verder met het nieuwe (tijdelijke) huis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-17 15:16 



 
Profiel   

Dat moet echt een enorme opluchting zijn zeg. Wat fijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-17 15:26 



 
Profiel   

Fijn Elize! Geeft toch onbewust spanning dat soort dingen.

Karuna: dat huis had ik ook zien staan :j
Kreeg er pas ook nog 1 door in Dieren, goed opgeknapt appartement: https://www.mijnnvm.nl/mijndossier/mijn ... b53f7e392f
Ziet er mooi uit. Is bij mijn nieuwe huis om de hoek.

Spannend Stephanie!

Booooo: balen zeg :\
Maar misschien komt er binnenkort wel een ander (beter, mooier) huis op je pad :j

Bij mij is de hypotheek rond :):)
Alles gaat gesmeerd. 10% voor mijn huidige huis is ook gestort, afspraak bij de notaris staat. En nu voor mijn nieuwe huis ook alles geregeld.
Dus nu is het wachten op het tekenen en ondertussen inpakken. *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 12:47 



 
Profiel   

Amanda had ik ook gezien. Maar ben met trappen een probleem met mijn knie en de honden erbij als het ook naar de entree is en zonder echt buiten blijf ik liever zitten waar ik zit. Wel veel huis voor je geld. Maar ach eerst maar eens afwachten of ik uberhaupt hypotheek krijg

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 12:53 



 
Profiel   

Oh ja dat is waar. Balen :\
Moest nog aan jou denken toen ik het zag. Maar daar had ik even niet aan gedacht. Vind het wel een mooi appartement :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 12:56 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Amanda!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 13:03 



 
Profiel   

Ik lees ook nog mee, gefeliciteerd iedereen met het nieuwe huis en klussen! *\o/*
Maar jeetje Karuna, nog steeds niets gevonden? Ik gun het je zo om ergens op een leuk stekje opnieuw te kunnen beginnen.. :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 13:04 



 
Profiel   

Ja klopt is het ook. Maar ja die poot he. :+ en zie ik nu op de foto met mijn allergie oa voor soja wn sesam boven een chinees gaan zitten. Weet niet of dat zo n goed idee is kwa geuren en niezen en hoesten. :P

Gevonden genoeg, baal zo dat huis toen door hypotheek weigering voorbij is gegaan, maar ja nog geduld hebben of er iets mogelijk is anders moet ik hier gewoon grondig omgooien en verbouwen en me neerleggen bij het is niet anders

Maar ach ik kan in ieder geval blijven zitten hier dat is al een opluchting. Maar kleinere tuin en meer huis bereikbaar zou wel fijn zijn. Trap hier is lastig te nemen, krap steil kreng waar ook geen traplift inpast. Daardoor geen enkele extra ruimte om bv te knutselen. Alles moet in slaap en woonkamer gepropt worden. Blijf ik hier gaat de garage in half denk ik, ga ik daar wel een extra kamer, mogelijk slaapkamer maken en badkamer deur verplaatsen. Badkamer moet toch kaal en nieuwe afvoer ivm kansloos

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 13:06 



 
Profiel   

Ik kwam tijdens mijn zoektocht deze ook tegen: https://www.funda.nl/koop/zutphen/huis- ... 9/#foto-11
Vind dat zo'n schattig huis <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 13:11 



 
Profiel   

Ja die ken ik. <3 Als die op een andere plek zou liggen aan de andere kant van de rivier. :') . Wil daar echt niet wonen. Maar ja is ook niet mijn voorkeur woonplaats. Daar staat gewoon weinig te koop al staan er nu nog wel drie potentiele mogelijkheden, een staat al lang te koop en wat ik hoor erover kopen mensen het verbouwen het en verkopen het meteen ook weer. Alleen iemand heeft een idee waarom. Zo gek. -O- geen groot huis wel een oudje en lief alleen drukkere locatie en prut buiten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 13:14 



 
Profiel   

En deze?
https://www.funda.nl/koop/velp-gld/appa ... erklaan-5/
Zo te zien is daar een lift.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 13:15 



 
Profiel   

Velp nee dank je :P voor mij geen plek om te wonen. Te druk ook. En mijn sociale leven speelt zich vooral de andere kant op. :j reistijd vanaf daar naar bv trainen isnog langer dan ik nu heb dan en als ik kan kiezen tussen blijven zitten hoekhuis lekkere tuin of flat. Blijf ik zitten. Hoe minder geluidsprikkels rondom hoe beter. Slaap al verrot slecht en licht. Dat moet niet mog slechter worden. Ben begonnen op eerste verdieping met tuin wel maar door de leefgeluiden rondom niet de beste nachtrust gehad steeds. Ik kan gelukkig critischer zijn nu ik weet dat ik kan blijven zitten zolang bank niet gaat piepen. *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 13:22 



 
Profiel   

Dat scheelt. Dat geeft een stuk minder druk dan :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 13:26 



 
Profiel   

hier ook weer een illusie armer. waren bezig met een kavel en een aannemer. droomhuis getekend.. krijg ik vandaag de offerte... gewoon 50000 euro boven ons opgegeven budget.. wat denken ze nu.. dat ik dat in mijn broekzak heb zitten ofzo? wordt weer flink onderhandelen ben ik bang

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 17:41 



 
Profiel   

hebben ze ook helemaal niet aangegeven dat jullie budget niet toereikend is? Dat vind ik dan wel slecht. Sterkte met de onderhandelingen en eventuele compromissen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 17:48 



 
Profiel   

lnvdh schreef
hier ook weer een illusie armer. waren bezig met een kavel en een aannemer. droomhuis getekend.. krijg ik vandaag de offerte... gewoon 50000 euro boven ons opgegeven budget.. wat denken ze nu.. dat ik dat in mijn broekzak heb zitten ofzo? wordt weer flink onderhandelen ben ik bang


Dat heb ik vaker om me heen gehoord. Vrienden van ons hadden dit ook, meerdere malen werd er door de architect en aannemer een huis ver boven budget voorgesteld. Terwijl ze echt duidelijk een max bedrag hadden opgegeven. Ze zijn met offerte op zak naar een paar andere aannemers gegaan en uiteindelijk toch ergens uitgekomen waar het voor hun budget is gelukt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 20:12 



 
Profiel   

lnvdh schreef
hier ook weer een illusie armer. waren bezig met een kavel en een aannemer. droomhuis getekend.. krijg ik vandaag de offerte... gewoon 50000 euro boven ons opgegeven budget.. wat denken ze nu.. dat ik dat in mijn broekzak heb zitten ofzo? wordt weer flink onderhandelen ben ik bang


Pfff echt he, alsof je dat in kleingeld in een zakje contant hebt zitten :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 20:17 



 
Profiel   

Yes, ze hebben het bod geaccepteerd. Nu alles regelen. Hopelijk komt alles rond <3 .

Nu zijn mijn zenuwen nog erger dan daarvoor :') ...

Hoelang ben je al bezig met een huis kopen Karuna?


Pfff 50k kleingeld in je zak... mafkezen :/ .

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 23:04 



 
Profiel   

Wat leuk Stephanie! :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 23:28 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Stephanie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-17 00:20 



 
Profiel   

Vandaag is onze woning op Funda geplaatst. Dat is het enige wat wij aan verkoop doen. Geen foto's, geen bord. Ik ben heel erg benieuwd of het zal vlotten. Op dit moment is het in deze prijsklasse/type woning de enige die te koop staat in de buurt. Alles in de buurt is binnen 2 weken verkocht. Maar daar voeren ze wel campagne voor. Als het voor jan-18 verkocht is zijn wij al blij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-17 10:50 



 
Profiel   

Just wondering; wat heb je op Funda gezet dan als je geen foto's hebt? Enkel de omschrijving?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-17 11:09 



 
Profiel   

Selka schreef
Vandaag is onze woning op Funda geplaatst. Dat is het enige wat wij aan verkoop doen. Geen foto's, geen bord. Ik ben heel erg benieuwd of het zal vlotten. Op dit moment is het in deze prijsklasse/type woning de enige die te koop staat in de buurt. Alles in de buurt is binnen 2 weken verkocht. Maar daar voeren ze wel campagne voor. Als het voor jan-18 verkocht is zijn wij al blij.



kies je daar bewust voor?
ben dan wel benieuwd waarom?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-17 11:10 



 
Profiel   

Stephanie: Gefeliciteerd!

Selka: Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja.. Waarom zonder foto's .. Persoonlijk zou ik nooit een afspraak maken als ik geen foto's zie.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-17 11:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 282 van de 480 [ 11992 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285 ... 480  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen