Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 260 van de 501 [ 12509 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263 ... 501  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

 
Profiel   

Wij hebben 2 mooie lampen aan een profiel hangen. Toch 2 hanglampen, maar geen lelijke koof. Dit idee zeg maar, komt bij Rietveld vandaan:

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-17 16:10 



 
Profiel   

noviceh schreef
Wij hebben 2 mooie lampen aan een profiel hangen. Toch 2 hanglampen, maar geen lelijke koof. Dit idee zeg maar, komt bij Rietveld vandaan:

[ [url=m/duxzYc.png]Afbeelding[/url] ]

Die is idd netjes :j.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-17 16:11 



 

Oh ja mooi !

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-17 20:59 



 
Profiel   

Pffff... ik ben intussen echt behoorlijk wanhopig... Zeker nu ik boven in nog meer rommel woon (kledingkast nog niet af ;( ) en beneden nog steeds geen kast heb... En het besef er is dat ik hier nu al 3 maanden in woon.... *huilhuilhuil*

Een paar adresjes gevonden voor mooie steigerhouten meubelen, maar ik twijfel toch. Reden? Ik heb echt geen flauw idee hoe het gaat worden 'wordt het wel chique genoeg?'. Plus dat ik al een prijsopgaaf heb van 765 euro zonder kleurtje... :+ Kleur komt 65 euro boven op...

Maar ja, op Prontowonen staat niets naar mijn smaak... En ik vind 800 euro wel echt de max en dan moet het erg mooi zijn. Ik denk dat ik morgen nog even naar een zaakje hier in de buurt ga... Maar man... ik ben best wel desperate... Dus even de vraag: Wie heeft er nog leuke websites waar ze grote (gesloten!) kasten hebben?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-17 20:45 



 
Profiel   

Welke sites heb je al bekeken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-17 20:53 



 
Profiel   

Doubtless schreef
Welke sites heb je al bekeken?


Riviera Maison :$ :$ :$

Wehkamp

Pronto en consorten vind ik allemaal een beetje van hetzelfde laken een pak.

Ik ben erg fan van een woonwinkel hier in de buurt: http://cosy-opende.nl/

Check vooral de sfeerimpressie, dan begrijp je wel een beetje welke kant ik op wil... Maar ook zij hebben kasten die ik mooi vind, maar niet voldoende bij mij vind passen, en waardoor ik ze natuurlijk ook geen 1800 euro waard vind :') (die ze dus wel moeten kosten)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-17 21:01 



 
Profiel   

Dag woonboulevard doen voor ideeën /inspiratie.
Dan kan je altijd nog bij een plaatselijke meubelmaker iets laten maken in de stijl die je mooi vind.

Meubelmaker klinkt vaak duur maar viel hier reuze mee.

Wij hebben nieuwe lampen boven de eethoek. Willen nog een nieuwe eethoek in de toekomst.

Set lampen gekocht en samen verbonden zodat het 1 lijkt.
Zwart metaal met een mat zilver binnenkant.

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-17 21:06 



 
Profiel   

Van teak of eiken valt het je smerig tegen Marlies ;) Maar dán heb je inderdaad vaak wel écht iets moois. Steigerhout kost, zoals ik al schreef, ruim 765 euro. En daarbij twijfel ik over hoe mooi het uiteindelijk wordt.
Woonboulevard... Je wilt niet weten hoeveel ik al heb geshopt en het is allemaal van hetzelfde laken een pak. Zoals ik al aangaf ;) Daarbij zit ik niet echt te wachten op de tijd die dat kost. Ik wil eerst graag op websites kijken die dichter bij mijn smaak komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-17 21:21 



 
Profiel   

Maisons du monde?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-17 21:41 



 
Profiel   

Hmm lastig.

Eiken en teak zijn inderdaad vaak duur. Maar als je het toch een kleur geeft kan je vaak ook prima met wat goedkoper hout af.

Hasko.nl is hier in de buurt en heeft niet het 'standaard' assortiment wat je in de grotere ketens vind.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-17 22:01 



 
Profiel   

Janine1990 schreef
Doubtless schreef
Welke sites heb je al bekeken?


Riviera Maison :$ :$ :$

Wehkamp

Pronto en consorten vind ik allemaal een beetje van hetzelfde laken een pak.

Ik ben erg fan van een woonwinkel hier in de buurt: http://cosy-opende.nl/

Check vooral de sfeerimpressie, dan begrijp je wel een beetje welke kant ik op wil... Maar ook zij hebben kasten die ik mooi vind, maar niet voldoende bij mij vind passen, en waardoor ik ze natuurlijk ook geen 1800 euro waard vind :') (die ze dus wel moeten kosten)


http://m.leenbakker.nl/m20/kasten/buffetkasten/buffetkast-daan-naturel-teak-210x160x50-cm
Is dit niet wat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-17 22:39 



 
Profiel   

Janine al naar dit soort dingen gekeken? https://www.vtwonen.nl/shop/meubels/kas ... 85911.html Hebben ze in meerdere kleuren

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-17 22:43 



 
Profiel   

heeft http://www.home24.nl niets naar je smaak Janine?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-17 23:32 



 
Profiel   

Qua kleur bedoel ik wel een houtkleur hoor, gewoon geen blank hout.

Echte buffetkasten zijn niet mijn smaak helaas, hij heeft wel veel van die van riviera maison! Maar het is te open, ik wil geen glas en zo weinig mogelijk open.
Lockerkasten vind ik niet mooi :o

Ik ga even kijken op de genoemde sites! Dank jullie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-17 06:38 



 
Profiel   

"Dicht maken" is niet moeilijk, ik heb achter het glas van mijn buffetkast stof gespannen en dat vast geniet.
Zal straks even een foto maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-17 07:40 



 
Profiel   

En marktplaats Janine? Staat ook regelmatig wat leuks op wat je naar je eigen smaak kan aanpassen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-17 08:42 



 
Profiel   

MarjanB schreef
En marktplaats Janine? Staat ook regelmatig wat leuks op wat je naar je eigen smaak kan aanpassen.


Wilde ik ook al zeggen, staan echt mooie dingen op.
Zelf laatst een antieke Chinese kast gekocht en opgeknapt. Ziet er echt heel chique uit en kostte bijna niks. Echt een eyecatcher en krijg er veel complimenten over.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-17 08:56 



 
Profiel   

Ik wilde ook net zo'n Chinese bruidskast voorstellen, Janine. Heb je ook in veel verschillende kleurtjes, vind ze echt gaaf als eyecatcher in je woonkamer :)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-17 09:01 



 
Profiel   

Jes schreef
"Dicht maken" is niet moeilijk, ik heb achter het glas van mijn buffetkast stof gespannen en dat vast geniet.
Zal straks even een foto maken.



[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-17 14:14 



 
Profiel   

Die kast is leuk Vanilla! Waar heb je die gevonden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-17 15:22 



 
Profiel   

Google :P Is 'gewoon' een Chinese bruidskast, je vindt ze vrij makkelijk op Marktplaats en bij wat kleinere meubelwinkels.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-17 15:30 



 
Profiel   

Blond :)* thanks!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-17 15:32 



 
Profiel   

Chinese bruidskast vind ik prachtig, maar niet in mijn huis.

Een gewone buffetkast waarbij het glas dicht is gemaakt, doodzonde wat mij betreft :o
Maar zoals gezegd, ik wil gewoon geen glas. Dan nog liever een open vak.

Marktplaats snuffel ik behoorlijk af :j met name voor een mooie waskast, zodat ik iets heb om mijn aquarium op kan zetten. Ook voor een mooie kledingkast voor in mijn paardenspullenkamer (waar het nu echt complete chaos is), maar valt tegen... Die meisjeskasten vind ik leuk, maar voor op die kamer vind ik 400 euro een beetje te veel geld. Helaas hebben die meisjes kasten nooit 4 deurtjes en dat wil ik nu juist zo graag beneden. En om die deuren nu onder handen te nemen, ben bang dat dat niet mooi wordt.

Maisons du monde ga ik nog wat beter kijken, ik zie erg leuke dingen daar!! Niet zo doorsnee! En niet alleen supergoedkoop of ultraduur maar ook mooi daar tussenin :D
Hasko.nl heeft kennelijk niet een goed werkzame site ;( Als ik naar kasten ga krijg ik geen pagina :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-17 16:11 



 
Profiel   

lor1_1984 schreef
heeft http://www.home24.nl niets naar je smaak Janine?


Dit is echt een leuke site zeg!! Hier zie ik een keer wat minder gewone wanddeco! Echt heel erg gaaf!
Sierborden vind ik stiekem ook wel erg leuk. Maar twijfel ik over.

Bedankt voor deze leuke website!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-17 16:16 



 
Profiel   

Heb je voor je aquarium al eens gedacht aan een commode?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-17 16:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 260 van de 501 [ 12509 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263 ... 501  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen