Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 256 van de 501 [ 12509 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259 ... 501  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

 
Profiel   

Ik zou het wel aan durven die stoelen als de muur aan de andere kant van de kamer is. Ik heb zelf licht bruin / cognac leren stoelen bij mijn camouflage muur.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 18:21 



 
Profiel   

Dat toilet!! <3

Ik weet niet meer welke kleur blauw ik heb... Moet even kijken in dit topic... Het is in ieder geval verf van Perfection (Praxis) en we waren er niet echt fan van. We hebben de woonkamer in Oldtimer Rally gemixt bij Bauhaus in hun eigen merk spul, fantastisch spul! We hebben de hele muur (21m2 ongeveer) 3 keer kunnen verven en hielden nog over! De slaapkamer muur is maar 10m2 en volgens de voorschriften konden we met de hoeveelheid die we ervan hadden makkelijk 3 keer er over, maar we hebben echt flink moeten duimen. Het is uiteindelijk goed gedekt hoor!

M'n vader heeft wel hele goede ervaring met standaard verf van Perfection, dus niet speciaal gemixt. Die blauwe is gemixt.

Helder moment! De kleur heet 'diepblauw' en hangt in het kaartjes bord bij Praxis. Geen idee waar het wel van is, ik heb het kaartje zelf hier niet meer denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 19:35 



 
Profiel   

Thanks Janine! Ga ik onthouden voor ons toiletje :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 19:39 



 
Profiel   

Oh wow San, die gipsplaten! Ga ik ook doen, hoe creatief en simpel.

Blauw is toch ook wel een toffe kleur hoor :) !

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 20:21 



 
Profiel   

Vanillia schreef
Hmm die vind ik eigenlijk wel heel leuk! Jij hebt ze in het wit karijn? Ik ben bang dat dat te erg afsteekt tegen de rest van m'n meubels en accessoires. Wat vinden we van deze?

[ Afbeelding ]

Ik vind dat hele model geen kont aan, snap niet dat men er van die wereldbedragen voor neerlegt, haha :D.

Maar ik zou gewoon de groene kiezen. Groenen in dezelfde tint kunnen haast niet vloeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 20:29 



 
Profiel   

ruitje schreef
Oh wow San, die gipsplaten! Ga ik ook doen, hoe creatief en simpel.

Blauw is toch ook wel een toffe kleur hoor :) !

Ha, graag gedaan :D. Ik ben benieuwd wat je ervan maakt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 20:29 



 
Profiel   

Die stoelen vind ik moeilijk hoor, maar waarom niet gewoon iets met bruin leer? Hou je wel de natuurlijke tint...

Servies... ik ga gewoon naar de action :') Kan ik het ook nog eens kapot gooien. Voor opdienen heb ik dingen met leuke printjes en reliefjes, en voor gewoon heb ik creme kleurige borden.

Gisteravond naar de ladies fair geweest van Tuinland, daar heb ik een hele gave vaas/fles gekocht van groen glas... Wat een blikvanger, ik had er een paar takken in gezet en iedereen keek naar mijn vaas :') Zal 'm van de week even goed af maken en dan kunnen jullie ook een foto krijgen. :D

Morgenavond ga ik naar Ikea, o.a. voor de inrichting van de kast, maar ook andere zaken. Stiekem hopen dat mij kapstok er is. Ik wil potjes om mijn thee in te doen, een thee-ei en vast nog meer dingen... Wie weet nog wat must haves van Ikea? (en dan niet per se in de interieur/inrichting kant).

En ik heb een spiegel gezien... Ik was verliefd... Maar ik begrijp nu waarom er geen prijs op zat... ;(
https://webshop.ptmd.nl/collections/spi ... gle-mirror

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 20:46 



 
Profiel   

Das iets boven budget denk :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 20:48 



 
Profiel   

Beetje maar... Y;(

Ik had nog wel de ijdele hoop dat het met 80-100 euro op zou houden :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 20:52 



 
Profiel   

karijn schreef
Ik wilde het ook typen. Ik heb nep Eames stoelen. Mijn muur is deels early dew. Met een kersen houten eettafel en zwarte lampen boven de tafel.

Kunnen verschillende tinten groen echt niet met elkaar matchen? In de natuur komen ook veel soorten groen met elkaar in harmonie. Ik ook en ze zitten enorm lekker. Mocht er ooit nog een schip met dubbeltjes binnenkomen, wil ik de echte.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 21:10 



 
Profiel   

Helaas Ceetje, voorlopig vooral schepen met zure appels :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 21:14 



 
Profiel   

Ceetje Bokt, kun jij geen naamswijziging doen. Mijn echte naam kort iedereen af naar Ceet. Steeds als iemand jou bedoeld denk ik huh huh :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 21:17 



 
Profiel   

Ceetje_bokt schreef
karijn schreef
Ik wilde het ook typen. Ik heb nep Eames stoelen. Mijn muur is deels early dew. Met een kersen houten eettafel en zwarte lampen boven de tafel.

Kunnen verschillende tinten groen echt niet met elkaar matchen? In de natuur komen ook veel soorten groen met elkaar in harmonie. Ik ook en ze zitten enorm lekker. Mocht er ooit nog een schip met dubbeltjes binnenkomen, wil ik de echte.
[ [url=m/fm0fB3.jpg]Afbeelding[/url] ]


Tuurlijk kan dat. Heel goed zelfs. Ik zou dan ook gewoon voor groene stoelen gaan. Het zijn beide rustige tinten groen, dus echt geen probleem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 21:38 



 
Profiel   

Vetschillende groentinten kán ook heel tof zijn! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 21:43 



 
Profiel   

Vanillia schreef
Hmm die vind ik eigenlijk wel heel leuk! Jij hebt ze in het wit karijn? Ik ben bang dat dat te erg afsteekt tegen de rest van m'n meubels en accessoires. Wat vinden we van deze?

[ Afbeelding ]


Ja ik heb witte
[ img ]
Is een oudere foto intussen. Op de muur hangen nu twee schilderijtjes in zwarte lijsten

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 21:48 



 
Profiel   

Thanks voor alle reacties! Ik neig nu toch wel weer naar de groene, die heb ik eigenlijk al ruim een maand op het oog, alleen begon vanmiddag te twijfelen door de opmerking van een collega. Als het echt geen gezicht is kunnen ze altijd nog terug :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 21:57 



 
Profiel   

ruitje schreef
Ceetje Bokt, kun jij geen naamswijziging doen. Mijn echte naam kort iedereen af naar Ceet. Steeds als iemand jou bedoeld denk ik huh huh :')

:D Nope!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 06:32 



 
Profiel   

Gewoon groene stoelen doen, diecollega snapt het niet ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 07:16 



 
Profiel   

En als je echt twijfelt, met het kleurstaaltje naar de stoelenwinkel, om te kijken hoe het combineert :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 11:27 



 
Profiel   

Vanillia, die style van de slaapkamer is heel tof!

Stoelen heb ik weinig kaas van gegeten.

Karijn mooi zo die kleuren. Het speelse strookje op de muur, leuk :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 11:33 



 
Profiel   

Dank je
Ik zag het op Pinterest en wist gelijk dat dat bij mij op de muir moest

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 14:20 



 
Profiel   

Leuke muursticker!

Onze kast is er :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 14:15 



 
Profiel   

Mooi! <3 Groot ook!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 14:18 



 
Profiel   

Mooi Marjan! Dat servies valt er toch ook in weg :D Had ik met onze buffetkast ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 15:15 



 
Profiel   

Ik heb net de groene stoelen besteld, thanks voor de feedback!

Heeel gaaf die grote kast!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 15:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 256 van de 501 [ 12509 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259 ... 501  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen