Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 14 van de 16 [ 380 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nog meer bokkers die binnenkort verhuizen?

 
Profiel   

[ img ]
*\o/* *\o/*
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-17 14:38 



 
Profiel   

Gefeliciteerd :D Beetje bijgekomen van de afgelopen tijd?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-17 15:28 



 
Profiel   

knabbelgirl schreef
Gefeliciteerd :D Beetje bijgekomen van de afgelopen tijd?


Dank je wel!!
Ja gelukkig wel :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-17 18:47 



 
Profiel   

Jaa mag ik me ook melden! Begin januari krijg ik de sleutel van het nieuwe huis en halverwege januari is ons oude huis verkocht. Mijn man zit momenteel in t buitenland dus ik moet alles alleen doen.

Klinkt heel zielig maar is het niet haha. Ben nu al rustig aan elke dag 1 doos aan het inpakken en ga binnenkort even een plan van aanpak maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-17 11:05 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!
Alleen inpakken is ook wel fijn, weet je in ieder geval dat het goed is gebeurd en wat waar zit :P

Barracuda en Nissima hoe is het met jullie verhuizing? Hoe bevallen de nieuwe huizen? En is alles soepel verlopen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-17 11:46 



 
Profiel   

Hallo, ik kom ook even kijken. Ga waarschijnlijk over een maandje verhuizen. Helaas niet zo spannend als de meesten hier: ik ga samenwonen met mijn vriend, we wonen allebei al in dezelfde (studenten)flat (ik op de 3e, hij op de 10e) en er komt een flatje vrij op de 4e := Vorige keer dat ik verhuisde was het al van flat 3 naar flat 2, nu wordt het nóg korter bij.
Maar, als ik iets heb geleerd van mijn vorige verhuizing is dat je het toch makkelijk onderschat, zo'n verhuizing dichtbij! Ik dacht dat doen we even maar het valt toch best wel tegen... Dat gezeul met je spullen in een flat is echt vervelend :o

Ik heb een vraag aan de katteneigenaren: hoe gaan jullie dat doen? Mijn katten zijn binnenkatten en best wel stresskipjes als het op verandering en vreemden in huis aankomt... Heeft iemand ervaring met het verhuizen van katten? Deed je eerst de katten en daarna de rest of liet je de katten zo lang mogelijk in je oude huis?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-17 12:04 



 
Profiel   

Ik heb mijn kat in het oude huis gelaten totdat het nieuwe huis af was, geschilderd, alles verhuisd etc. Heb eerst haar plekje helemaal klaargemaakt en het uitpakken van de dozen kwam daarna wel
Gefeliciteerd!

*Edit: Oh ja de laatste keer is ze uit logeren geweest de laatste week, maar dat was omdat ik ook uit logeren ging. Als dat niet mogelijk is of de kat daar onrustiger van wordt zou ik het als bovenstaand doen


Laatst bijgewerkt door Bellex op 07-10-17 14:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-17 14:31 



 
Profiel   

Ik stuur ze een paar dagen van te voren uit logeren of ze gaan de dag voor het verhuizen in een slaapkamer, deur dicht (evt gelijk de klinken naar beneden zetten als ze die open kunnen krijgen), een briefje erop dat de kamer niet betreden mag worden en evt de deur op slot.
Wanneer alles is overgebracht en het grote spul een beetje op zijn plek staat, de hulptroepen weg zijn en de rust wat wederkeert laat ik ze los zodat ze de boel rustig kunnen verkennen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-17 14:50 



 
Profiel   

knabbelgirl schreef
Barracuda en Nissima hoe is het met jullie verhuizing? Hoe bevallen de nieuwe huizen? En is alles soepel verlopen?

Hier is alles goed gegaan met het laatste stukje. Collega's hadden alles op een donderdag middag afgegooid, toen is op vrijdag eind vd dag de stroom erop gegaan en zaterdag zijn we gaan uitpakken. Bijna moesten we nog een nacht terug naar de caravan omdat we het zakje met schroefjes NERGENS konden vinden dus kon het bed niet in elkaar gezet worden. Uiteindelijk terug naar de caravan en wat denk je; in de doos met de flessen drank _O- Onder het mom van: dat is breekbaar dus gaat als laatste de auto in en niet op de vrachtwagen dus kan niet kwijtraken.
Na dat weekend hadden we 2 dagen voor we 6 dagen op vakantie gingen (I know, lekkere planning, maar de kaarten voor dat evenement hadden we al in april gekocht) dus echt inrichten etc hebben we deze week pas gedaan. Sinds gisteren is het een huis ipv een uitdragerij (dat we met een auto vol natte kampeerspullen terug kwamen hielp ook niet echt :+ ).
En zo leuk!! We hebben vleermuizen, gekko's en Possums in de tuin en superveel (tropische) vogels en de brutaalste kip van de buren komt af en toe even op visite.

Haha Magrathea, ik ben ook eens zo dichtbij verhuisd dat het met een boodschappen karretje en de fiets kon, dat viel idd ook tegen. Het lijkt zo makkelijk, maar je hebt alles nog steeds in je handen en je moet het toch inpakken.

Gefeliciteerd met je nieuwe huis Urona! Idd als je zelf inpakt, weet je wel waar alles is en kom je tenminste geen schoenen tegen in een doos waar 'kitchen' op staat :')

Yay Sabine!!! Wat goed!! Gefeliciteerd!! Gelukkig ben je een beetje bijgekomen van alle hectiek!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-17 01:20 



 
Profiel   

Fijn dat alles goed is gegaan! Wel een creatieve plek voor de schroefjes :') Wat leuk ook al die dieren in achtertuin zeg :) Fijne vakantie gehad hoop ik, is ook wel lekker zo snel na de verhuizing even ontspannen

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-17 12:46 



 
Profiel   

Wat klinkt dat heerlijk Wortel!

Ik ben ook aan het genieten. De bootreis was klote (het restaurant was in het wiebeligste gedeelte dus veel mensen waren misselijk). De autoreis was lang :+ Maar we zijn in 13 uur van Cádiz naar Lleida gereden dus niet verkeerd.

Ons appartement is zo tof! Helemaal nieuw. Op de derde (vierde?) verdieping zonder lift dus mijn benen doen zeer :D We hebben inmiddels al een bank, tafel, stoelen, bed, spullen voor in de keuken en een badkamermeubel. Woensdag komen de koelkast en wasmachine. We hebben een paar dagen gekampeerd in huis maar hebben nu water en elektriciteit. Gas komt later. Het is hier gelukkig nog niet super koud.

Tyrion op de boot
[ img ]
[ img ]

Instagramuitzicht van ons huis
[ img ]

De kamer van Tyrion
[ img ]

Onze woonkamer nu
[ img ]
[ img ]

En Tyrion z'n plekje in de keuken :))
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-17 13:42 



 
Profiel   

Hoi hoi :wave:
Ik zou hier ook graag mee willen kletsen :D

Vriendlief en ik woning sinds juli vorig jaar in een tijdelijke huurwoning. Zoals het er nu naar uit ziet moeten we er juni 2018 uit. Vanaf februari ga ik fulltime werken dus dan kunnen we eindelijk een huisje kopen! We zijn al lekker aan het rondkijken en het zal niet lang meer duren voordat wij gaan verhuizen :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-17 16:43 



 
Profiel   

Ziet er leuk uit zeg Nissima! En fijn dat het al redelijk op orde is nu :)

Leuk MadelonSunny!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-17 18:40 



 
Profiel   

Bedankt voor de tips! Stressvol wordt het sowieso voor ze, dat voorkom je nu eenmaal niet... Maar goed, wil het toch zo veel mogelijk beperken. :)

We hadden gereageerd op een woning, bijna de hele week eerste gestaan maar gisteren is er toch nog iemand voor ons gekomen... |( De eerste drie maanden zijn er voorrangsregelingen voor mensen die ver weg wonen en internationals, dus dat zal er wel zo eentje zijn... Nu heb ik daar de vorige keer toch wel een kamer mee verdiend omdat de nummer 1 niet goed had gelezen en niet wist dat je binnen 4 dagen al of niet moet accepteren, anders gaat ie naar de volgende. En dat was ik :) Dus we duimen!

Nissima, ziet er mooi uit hoor! En wat een snoezig fretje :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-17 16:49 



 
Profiel   

Wat balen van de woning! Hopelijk accepteren ze niet (of niet op tijd, als het zo'n zelfde regel is) :D

Ja, Fred heeft een snoezig koppie maar hij is best vervelend als je meubels in elkaar probeert te zetten of koffers kleding in de woonkamer hebt staan :))

Wij zijn net weer bij Ikea geweest. Echt de ultieme relatietest, met name het tetrissen om de spullen in de auto te krijgen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-17 20:03 



 
Profiel   

Wauw, Nissima, wat een uitzicht joh! Jullie zijn zo te horen geslaagd bij de Ikea?

Balen Magrathea! Hopelijk komt er snel een nieuwe leuke woning op jullie pad.

Leuk vooruitzicht, MadelonSunny! Naar wat voor huisje zijn jullie op zoek?

Barramundi, fijn dat de verhuizing achter de rug is. Leuk zo'n dierentuin in je achtertuin. :D

Gefeliciteerd Sabine!


Wij wonen inmiddels in onze tijdelijke huurwoning. We hebben alles afgelopen weekend verhuisd. Blij dat het achter de rug is. Over anderhalf jaar mogen we weer, wanneer we naar onze nieuwe koopwoning gaan. :z Volgende week is dan de overdracht van ons oude appartementje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-17 22:08 



 
Profiel   

Fijn dat jullie helemaal over zijn! En dan over anderhalf jaar weer.. Maar goed, het is gelukkig wel de moeite waard :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-17 10:28 



 
Profiel   

Heb moeders vanmiddag maar 'blij' gemaakt, en gezegd dat ik 4 en 5 november al wil verhuizen.
Heb dat weekend vrij gekregen, gelijk maar over :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-17 18:28 



 
Profiel   

@sabine1979, moeders blij? ;P

Ik ga in december/januari/februari/maart verhuizen vanuit Amsterdam naar de Achterhoek. Hangt er vanaf wanneer ons huis in amsterdam verkocht wordt.

Verheug me er echt zo op..Paarden komen namelijk daar aan huis te staan :D :D :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-17 18:35 



 
Profiel   

Ze zal het wel gaan missen mijn vuile was :P
Veel thuis ben ik nu toch niet,
buiten mijn werk ook veel met de dierenambulance rijden :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-17 18:47 



 
Profiel   

Balen Magrathea!

Flinke verandering Jennanne! Moet echt heerlijk zijn om van de randstad naar zo'n vrije omgeving te verhuizen.

Fijn om over te zijn Adamootje! Maar vervelend dat het voor zo'n korte tijd is.. Maar welke leuke woning in het vooruitzicht dus? :D

Wij zijn op zoek naar een eengezinswoning. Door onze krappe budget en dure woonplaats hebben we wel echt moeten schrappen in ons wensenlijstje. Maar dat is niet erg omdat het maar voor een paar jaar is. Mijn vriend is over 2 jaar afgestudeerd dus dan kunnen we een flink hogere hypotheek krijgen. We hebben nu een huis op het oog waar we eventueel wel kunnen wonen met 1 kindje maar we hopen het geluk te hebben om 2 kinderen te mogen krijgen dus dat wordt iig voor de 2e verhuizen. Maar dat betekent dat we minstens 3 a 4 jaar in onze eerste koopwoning kunnen blijven dus dan hebben we allang gespaard voor een grotere woning :D

Ik kan stiekem niet stoppen met zoeken naar nieuwe meubels :o We hebben nu tafel, kasten, salontafel en vloerkleed van mijn ouders in bruikleen dus dat moet straks allemaal vervangen worden. We gaan straks plek hebben voor een droger *\o/* en er moet echt een keer een strijkbout en plank komen :Y) En de bank die we hebben is een gratis ding dus daar mag ook een nieuwe voor komen. En we krijgen plek voor grotere kledingkast en een kaptafel! Het is denk wel duidelijk dat we nu een erg kleine woning hebben :+ Ik droom en google nog even lekker verder <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-17 21:02 



 
Profiel   

MadelonSunny schreef
Balen Magrathea!

Flinke verandering Jennanne! Moet echt heerlijk zijn om van de randstad naar zo'n vrije omgeving te verhuizen.

Fijn om over te zijn Adamootje! Maar vervelend dat het voor zo'n korte tijd is.. Maar welke leuke woning in het vooruitzicht dus? :D

Wij zijn op zoek naar een eengezinswoning. Door onze krappe budget en dure woonplaats hebben we wel echt moeten schrappen in ons wensenlijstje. Maar dat is niet erg omdat het maar voor een paar jaar is. Mijn vriend is over 2 jaar afgestudeerd dus dan kunnen we een flink hogere hypotheek krijgen. We hebben nu een huis op het oog waar we eventueel wel kunnen wonen met 1 kindje maar we hopen het geluk te hebben om 2 kinderen te mogen krijgen dus dat wordt iig voor de 2e verhuizen. Maar dat betekent dat we minstens 3 a 4 jaar in onze eerste koopwoning kunnen blijven dus dan hebben we allang gespaard voor een grotere woning :D

Ik kan stiekem niet stoppen met zoeken naar nieuwe meubels :o We hebben nu tafel, kasten, salontafel en vloerkleed van mijn ouders in bruikleen dus dat moet straks allemaal vervangen worden. We gaan straks plek hebben voor een droger *\o/* en er moet echt een keer een strijkbout en plank komen :Y) En de bank die we hebben is een gratis ding dus daar mag ook een nieuwe voor komen. En we krijgen plek voor grotere kledingkast en een kaptafel! Het is denk wel duidelijk dat we nu een erg kleine woning hebben :+ Ik droom en google nog even lekker verder <3


ja ik kan echt niet wachten {:} {:} {:}

haha het is ook super leuk om lekker te dromen. Ik keek op mijn 12e al naar huzien (met stal en weide uiteraard) op funda :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-17 21:34 



 
Profiel   

*\%/* *\%/* *\%/* Morgen gaan we bezichtigen!
De nummer 1 is erg snel afgehaakt blijkbaar, vanmiddag kreeg ik ineens een mail dat ik nu op 1 sta *\o/*
Ik ben zo blij! Deze week staan er twee huizen op die op zich wel leuk zijn, maar deze heeft een mogelijkheid tot studiekamer... En is zo dichtbij... :=

ik zeg nou trouwens wel dat ik blij ben maar ik ben wel met ernstige buikpijn aan het feesten in bed :o Hopen dat het morgen wat minder is

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-17 18:20 



 
Profiel   

Margrathea, wat een goed nieuws! Ben je inmiddels al wezen bezichtigen? :D

Madelonsunny, gelukkig hebben we een leuk huisje in het vooruitzicht. En ik moet zeggen dat ons tijdelijk huisje ook prima bevalt. We kwamen van een klein 2-kamer appartement en wonen nu in een eengezinswoning. :D

Hoe gaat je zoektocht naar een woning trouwens? In welke omgeving zoek je?

Jennanne, wat een droom, je paarden aan huis!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-17 23:19 



 
Profiel   

Sterker nog, we hebben al geaccepteerd *\o/* Woeiiii
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-17 00:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 14 van de 16 [ 380 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen