Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 9 van de 68 [ 1676 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 68  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG]Volg onze verhuizing van California naar Washington!

 
Profiel   

Gefeliciteerd, wat fijn zo!! Het begint een mooi plekje te worden. Ik vind die open stallen met dat draad heel mooi, en iets handiger hoe het straks bij jullie uitkomt denk ik. Bodem wel dicht, de rest met dat draad.... dat worden hele mooie ruime stallen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-17 04:11 



 
Profiel   

zijn die proeven daar een beetje hetzelfde als hier in Nederland? leeft dressuur daar een beetje?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-17 16:18 



 
Profiel   

Training level is vergelijkbaar met B dressuur, heel simpel met grote voltes in draf en galop, halsstrekken en middenstap. Dus lijkt er best wel veel op ja!

Jahoor, dressuur wordt hier aan de westkust heel veel gereden. In het midwesten en zuiden wat minder geloof ik. Maar in WA ligt het niveau volgens mij wel lager als in CA. We zullen wel zien, ben van plan om nog veel vaker te gaan starten :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-17 17:41 



 
Profiel   

wij waren in Orlando afgelopen feb. en het viel mij op hoe weinig paarden je daar en omgeving zag...terwijl hier in Nederland je in ellke wei bijna wel een paard kan vinden.... Buiten een soort paardendorp om (waar allemaal paardeneiegenaren bij elkaar woonde en ook onderling wedstrijden hielden....

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 09:54 



 
Profiel   

Wat een gaaf paard jouw Samson, gefeliciteerd met je 4 1e plekken! Jullie stek wordt prachtig maar wát een werk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 10:02 



 
Profiel   

Weer een update! *\o/*

OK, het volgende project... Ik had beloofd om even een plattegrond in elkaar te knutselen, dus bij deze. Maakt het net iets makkelijker te begrijpen misschien :)

[ img ]

Bruine zijn dus de stallen die we nu hebben, aan de linker kant komt uiteindelijk nog een stal. Roze is wat ik nu gebruik als zadelkamer, en geel is nu garage voor manlief.

Probleem was dus, dat als ik naar buiten wilde met de paarden, ik of door de paddock heen moest, of door de garage. Dat vond ik niet zo handig, dus als oplossing is het nu zo:
[ img ]

En hier wat foto's van het slopen en de nieuwe doorgang:
De oude situatie van buitenaf gezien, waar het raam zat komen nu dus dubbele deuren, de bestaande man deur is weg gehaald.
[ img ]
Dak moest gestut worden terwijl er een gat gezaagd werd in de zijkant van de schuur, echt een gigantische zooi was dat!
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]
Hier is de deur opening er nog...
[ img ]
En hier gaat ie dicht.
[ img ]

[ img ]

En nu dus ook een muur gebouwd tussen de stallen en het garage gedeelte, met een mensen deur erin zodat ik makkelijk heen en weer kan.
[ img ]

[ img ]
Vanuit de garage gezien:
[ img ]

Kan zo geen foto vinden dat de nieuwe deuren af zijn, ga ik morgenochtend even maken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-17 10:04 



 
Profiel   

Onwijs leuk om te volgen. Wat voor hond heb je?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-17 11:32 



 
Profiel   

Ziet er een stuk praktischer uit zo ja! Vind het echt heel leuk om te zien wat jullie er allemaal mee doen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-17 11:43 



 
Profiel   

Wauw wat ontzettend gaaf zeg! ik volg ook.
Prachtig paard is Samson zeg <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-17 11:46 



 
Profiel   

ClauH schreef
Onwijs leuk om te volgen. Wat voor hond heb je?


Dat is Buddy, mijn Springer Spaniel! Hij word dit jaar alweer 14... En we hebben nog een kruising Labrador x Duitse herder van een jaar die we net uit het asiel gehaald hebben, Jax. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-17 18:15 



 
Profiel   

Wordt prachtig zo, zeg! Leuk om te volgen

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-17 18:23 



 
Profiel   

Dank je :D

Zooo vandaag flink geshopt, zodat ik binnenkort weer updates kan plaatsen over vanalles!

Nog iets anders, wij zijn aan het proberen om een stalnaam te verzinnen voor ons plekje... Iemand een idee?
Zal gebruikt worden als stalnaam voor de veulens die hier geboren worden, wedstrijd paarden die ik uitbreng, bedrukken op zadeldekjes, etc.

Beetje meer info over de omgeving: onze straat heet Valley View (die naam is al bezet, door de buurman :( ), ons land ligt in de Hidden Valley buurt. We wonen dus op een heuvel, met veel bomen (pine, maple, alder) en op dit moment ook veel blackberries (die ik vanmiddag dood ga spuiten ). Verder veel rotsblokken (boulders, rocks, stone). We fokken dus dressuur paarden en hebben zowel KWPN als Friezen. Mijn man heeft het liefst iets dat eindigt met "Farm" en niet "Acres" ofzo. We hadden zelf Cooper Valley Farm bedacht maar ben er nog niet over uit of dat iets is.... Vind het zo moeilijk!!

Dussss als iemand een goede suggestie heeft?!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-17 00:59 



 
Profiel   

Ooh.. vind copper vallet farm wel mooi.

En ben benieuwd naar de updates

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-17 07:41 



 
Profiel   

Hidden Hill Farm...

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-17 09:36 



 
Profiel   

DubbelDun schreef
Hidden Hill Farm...


Een heuvel is nooit "hidden" :D :D :D Een vallei wel. Hidden Valley Farm zou dus wel kunnen.
....(veulentje) of the Hidden Valley Farm dus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-17 09:50 



 
Profiel   

Dutch valley farm. Verwijzend naar toch dr Nederlandse paarden en jou achtergrond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-17 09:56 



 
Profiel   

Oeh dat vind ik ook een leuke

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-17 10:02 



 
Profiel   

nav zwarte (Friese) parel:
Black pearl farm
Blackberry pearl farm

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-17 10:09 



 
Profiel   

DubbelDun schreef
Hidden Hill Farm...

Babootje schreef
Een heuvel is nooit "hidden" :D :D :D Een vallei wel. Hidden Valley Farm zou dus wel kunnen.
....(veulentje) of the Hidden Valley Farm dus.

Je moet ergens wel de lol er van in kunnen zien :)
De term 'hidden in plain site' komt ergens vandaan :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-17 10:12 



 
Profiel   

Sight :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-17 10:15 



 
Profiel   

Dutch Maple farm (of pine, alder)
Pine Valley farm (etc)


maar dit sort namen vind ik ersoonlijk te standard, en doen geen recht aan jouw bijzondere achtergrond. Ik zou idd voor iets gaan dat opvalt in de US.

Heb je mss een Nederlandse achternaam die leuk te vertalen is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-17 10:26 



 
Profiel   

Hill View Farm

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-17 10:35 



 
Profiel   

Hidden Valley vond ik zelf dus ook heel leuk, totdat ik erachter kwam dat dat een saus merk is :') (Hidden valley Ranch dressing ) dus die valt af helaas....

Bedankt voor alle leuke ideeen ik ga ze voorleggen aan mn man! Keep 'em coming! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-17 10:54 



 
Profiel   

Hahaha ja, je wil niet met saus geassocieerd worden :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-17 10:54 



 
Profiel   

:D Dutch mountains farm
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-17 11:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 9 van de 68 [ 1676 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 68  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen