Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 12 van de 67 [ 1675 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 67  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG]Volg onze verhuizing van California naar Washington!

 
Profiel   

geen updates meer?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-17 10:17 



 
Profiel   

:o Is er een beetje bij ingeschoten de laatste tijd... Sorry! Zal vanmiddag weer eens achter de computer kruipen :o :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-17 16:57 



 
Profiel   

Oeps.... Al een eeuwigheid geen updates geplaatst... -O-

Nou bij deze dan maar! Even kijken waar we gebleven waren...

Net voordat we de buitendeuren voor de boxen hadden gemaakt en geinstalleerd, waren we ook nog begonnen aan mijn longeer cirkel. Ik heb een gigantische hekel aan longeren, maar de bedoeling is om paarden te gaan fokken en ook aan te houden en beleren voor de verkoop. En dan is een longeercirkel toch wel handig :)

Deze is nog steeds niet af, maar ik zal even wat foto's plaatsen voor het idee zeg maar. We maken 'm uit pallets :D


[ img ]

[ img ]

Hier hadden we ze even neergezet om te kijken, bedoeling is om er planken tussenuit te halen zodat het matcht met ons weidehek uiteindelijk. Op deze foto zie je rechts naast Samson de eerste bewerkte pallet liggen, waar ik mee bezig was, zwart geverfd maar nog niet af.

[ img ]

Ook wilde ik graag spiegels bij de bak. Op craigslist (Amerikaanse marktplaats :Y) ) had ik een mooie grote spiegel gevonden voor niet al te veel geld. Daar hebben we een frame voor gebouwd en die staat nu aan het einde van de lange zijden! Ik wil eigenlijk de hele korte zijde vol met spiegels, maar dat duurt nog even... eerst wat andere dingetjes die voorrang hebben.

[ img ]

En een close-up:

[ img ]

[ img ]

Verder zijn we begonnen met het hek om de paddock, het hek aan de voorkant moest iets naar achter geplaatst worden omdat we aan deze kant van de schuur ook openslaande deuren willen maken.
Hier het beginnetje, waar dat plywood tegen de muur zit komen dus deuren:

[ img ]

En toen het af was:


[ img ]

Tegen de schuur aan komt ook een afdak/inloop stal, waar de buitenpaarden hun hooi droog kunnen opeten. Doordat we daar dan deuren in de schuur hebben, hoef ik alleen maar het gangpad af te lopen en de inloopstal is dan in het verlengde van de binnen stallen zeg maar.

En nog wat herfst foto's:

[ img ]

Regen hebben we ook al weer gehad:


[ img ]

en tot slot mijn paardjes, zooo bang voor mijn trekkertje _O-

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-17 21:17 



 
Profiel   

Leuke update! Het komt mooier en mooier!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-17 21:21 



 
Profiel   

Leuk om de vooruitgang te zien, stap voor stap wordt het echt heel mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-17 21:26 



 
Profiel   

Gaaf hoor, wat een groot project is het!
Creatief ook hoe jullie bijv. van pallets een longeercircel maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-17 22:16 



 
Profiel   

Oh wauw wat een leuke update zeg! Goed idee om zo'n longeercirkel te maken met pallets!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-17 22:17 



 
Profiel   

Super leuk, ziet er goed uit. De droom gewoon :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-17 23:41 



 
Profiel   

Wat een leuk topic Ts!
Gaaf ook om je verbouwing te zien en te volgen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-17 00:04 



 
Profiel   

Leuke update! Volg nog steeds en vind het erg leuk om te zien hoe jullie alles doen

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-17 07:24 



 
Profiel   

Ziet er goed uit ! :j
Paardjes hebben het ook erg naar hun zin zo te zien ! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-17 08:38 



 
Profiel   

Als meelezer volg ik dit topic al een tijdje, leuk om de progressie te zien! Super knap dat jullie alles zelf doen, ik zou niet weten waar ik zou moeten beginnen en hoe ik het zou moeten doen :').

Een vraagje puur uit interesse, waarom wil je planken uit de pallets van de longeercirkel halen? Als je jonge paarden gaat beleren zullen ze best eens 'vrolijk' :D door de paddock springen, met planken uit de pallets zou ik bang zijn dat ze er misschien met hun been doorheen gaan en blijven hangen. Nu is de cirkel mooi gesloten. Maar wellicht zie ik beren op de weg :D.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-17 08:58 



 
Profiel   

Even wat foto's van vandaag uploaden en dan komt er weer een update aan!

Bedankt voor alle lieve berichtjes trouwens weer, had ze wel gelezen, vanaf mijn telefoon, maar het is dan erg lastig om te rageren (Heb nog een Iphone 4 met een ieniemienie schermpje :') )

Vraag die hierboven gesteld werd: Eigenlijk vooral omdat ik het mooier vind! Dan past het beter bij het uiteindelijke geheel. Daarnaast vind ik het altijd wel fijn als de paarden wat meer kunnen zien ipv die dichte muren.
Ben er niet heel bang voor dat ze er een been doorheen slaan, er komt in principe genoeg ruimte tussen dat ze een been ook zo weer terug zouden kunnen trekken. Maar meestal mogen ze van mij toch niet heel wild bokken enzo als we aan het werk zijn, dat doen ze buiten in de wei maar :Y)

En dan nu de update van vandaag!

Wij hebben 2 hondjes, waarvan de ene heel lief en rustig is, maar stokdoof en stekeblind, en de ander knaagt op alles wat los en vast zit en luisterd voor geen meter... Hij springt ook tegen bezoek op en zelfs tegen auto's.... Zijn er druk mee aan het oefenen hoor :o

Maar in tussentijd leek het ons wel handig om een afgezet stuk voor de honden te maken zodat ze daar veilig hun zin kunnen gaan zonder in de weg te lopen, dingen stuk te maken of zich opdringen aan visite die daar geen behoefte aan hebben.

Dit is onze voortuin:

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Ze kunnen straks om het huis heen en naar de achtertuin, zodat we ze vanuit huis erin en eruit kunnen laten. Maar dan kunnen ze dus niet meer bij de eenden en kippen (kippen heeft Jax intussen allemaal al op :(:) ;( )

Morgen gaan we weer verder, werd vandaag te vroeg donker! Er komen drie rijen planken en het word uiteraard geverfd zodat het allemaal matcht :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 02:14 



 
Profiel   

Zo, die krijgen een mega ruimte! Verstandig om het zo te maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 07:11 



 
Profiel   

Ben je niet bang dat ze tussen de planken door gaan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 08:24 



 
Profiel   

Amandavd schreef
Ben je niet bang dat ze tussen de planken door gaan?


Maar daar zit toch gaas voor? :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 08:27 



 
Profiel   

SayaJones schreef
Amandavd schreef
Ben je niet bang dat ze tussen de planken door gaan?


Maar daar zit toch gaas voor? :))


Oh men ben ik scheel aan het worden. Ik zie het nu inderdaad!! Sorry TS, het is maandagochtend :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 08:37 



 
Profiel   

Haha ja zit gaas tussen idd ;) Anders zouden ze zeker tussen de planken doorgaan!

Moet ook nog even brainstormen over een groot hondenhok/kennel waar ze binnen kunnen als wij niet thuis zijn... Liefst wil ik ze apart op kunnen sluiten zodat ik mijn oude hond een lekker zacht bed kan geven waar die andere hond niet bij kan. Die scheurt echt alles kapot, dus die krijgt helaas een rubber mat ofzo om op te liggen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 08:45 



 
Profiel   

Heerlijke plek nog voor de honden!
Mijn oude hond vond het heerlijk om in het stro te liggen. Die had dus een strobed in haar mand.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 10:06 



 
Profiel   

Heeft één hond alle kippen opgegeten Y;( Y;( :oo :oo oei dat is wel lastig zo'n jachtinstinct. Wel een k nap hek, zo kun je de paarden ook nog eens loslaten in je tuin hahahaha

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 11:34 



 
Profiel   

Stro is inderdaad ook een goed idee! Die ga ik even onthouden, thanks! :D

Haha ja ik zei al, de pony van mn dochter kan straks wel in de tuin... Paard word een beetje te zwaar denk ik, want daar ligt onze septic tank ook onder, gedeeltelijk.

Hier nog een fotootje van vanochtend, zo ver waren we gisteren gekomen, maar was te donker voor foto's:
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 20:19 



 
Profiel   

Zo dat schiet al lekker op ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 08:59 



 
Profiel   

Dat wordt echt prachtig zeg

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 09:19 



 
Profiel   

Dank jullie :) ben er ook super blij me!

Helaas hebben we er niet verder aan kunnen werken nog, gisteravond moesten we een nieuwe verwrming op gaan halen voor ons huis, en vandaag regent het al de hele dag. Wil het zo graag verven!! :(
Vanavond hopelijk wel de laatste planken er tegenaan dat het er niet zo half meer uitziet vanaf de oprit :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 21:49 



 
Profiel   

Mooi zeg! Verf je dat hek ook weer zwart? En heb je de buitenkant van de stallen al gedaan? Las dat je het met de hogedruk ging reinigen zodat het geverfd kon worden. :) Ben heel benieuwd!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 23:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 12 van de 67 [ 1675 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 67  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen