Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 22 van de 68 [ 1676 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 68  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG]Volg onze verhuizing van California naar Washington!

 
Profiel   

DubbelDun schreef
Sjiek hoor.
Moet dat spul voor het hek niet iets verdund worden ??

Of verwarmen misschien? In bak warm/heet water zetten tijdens het smeren?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-18 22:20 



 
Profiel   

Ik heb er wat diesel doorheen gemixt, word dan wel iets dunner maar nog steeds rotspul :')

In ieder geval word het wel mooi als het droog is, en de paarden blijven er af...

Vandaag weinig gedaan hier, ik had les met Jake en dat is een hele onderneming. Het is ongeveer een uur rijden door Tacoma heen, een drukke stad. Op de terugweg stonden we in de file door een ongeluk op de brug...
Gelukkig was Jake heel braaf en heeft ie goed zn best gedaan op de pirouettes, zal morgen wel spierpijn krijgen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-18 06:49 



 
Profiel   

En vandaag alweer aan het verven... helaas heeft manlief de ladder mee naar z'n werk en kan ik het nu niet helemaal afmaken :\
Dus nu eerst even pauze!

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-18 23:28 



 
Profiel   

Met een kleurtje er op begint het echt af te raken zeg! Leuke kleuren heb je gekozen ook :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-18 09:08 



 
Profiel   

Gaaf die deur zo! Het wordt prachtig allemaal :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-18 09:42 



 
Profiel   

De kleur van die deur is heel gaaf! Het wordt echt heel mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-18 10:03 



 
Profiel   

Het wordt echt prachtig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-18 11:21 



 
Profiel   

Ah het wordt heel mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-18 11:49 



 
Profiel   

Mooi zo zeg!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-18 17:32 



 
Profiel   

Dank voor alle leuke reacties, vind het zelf ook mooi geworden. Kan niet wachten om de rest van de schuur ook te verven, maar daar zit dat lelijke gele plastic spul nog op en dat zal eerst vervangen moeten worden...
Dus we doen het stukje bij beetje, nu eerst de achterkant afmaken want daar missen we een heel stuk en moeten nog ramen ingezet worden voor de winter...

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-18 18:30 



 
Profiel   

Vanmorgen om 4.30 kon ik niet best slapen van de warmte, ben lekker buiten gaan zitten en stuitte op dit topic. Wat heb ik hiervan genoten, was net een mooi boek. Ben nu stiekem ook wel wat jaloers. Wat hebben jullie een mooi plekje, kan me voorstellen dat je dat stukken beter bevalt dan het droge, dorre Californië ( al heb je dat nog steeds als woonplaats staan haha ). Heb wel respect voor jullie hoor, wat een berg werk verzet en wat een berg nog te doen, en dan nog paarden, banen en een kind. Hebben de VS soms meer uren in een dag? Ik heb in elk geval genoten van je verhaal en volg vanaf nu!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-18 11:19 



 
Profiel   

Ahh wat een lieve leuke reactie, dank je wel :)
Het is hier op het moment ook best warm ( en droog, net als in NL), en manlief is een weekje naar CA met dochtertje, dus heb wel hier en daar wat kleine dingetjes afgemaakt, maar niets noemenswaardig en eigenlijk ook geen foto's gemaakt... Komt binnenkort wel weer een update!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-18 16:18 



 
Profiel   

Ojee, ik moet echt weer eens gaan updaten hier, moet me schamen :o

Alleen moet ik nu eerst naar mn werk! Dus hier een paar foto's van Nordic, die inmiddels bruin gebleekt is :')

Ach, z'n hoofd word alweer mooi zwart! Hij is nu 10 weken oud:


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]
En Jake met dochtertje... ze wilde graag met 'm op de foto :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-18 02:49 



 
Profiel   

Op de laatste foto kijkt je dochtertje wat vertwijfeld _O-
Prachtige paarden! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-18 03:34 



 
Profiel   

Dankje, ja er zat kwijl in dr haar o dat Jake dr hoofd likte...

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-18 03:49 



 
Profiel   

Wat een knap paard is jake ! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-18 08:32 



 
Profiel   

Nordic is wel serieus goed gelukt zeg, plaatje van een veulen <3

Leuke foto's met je dochter :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-18 12:36 



 
Profiel   

Wat een heerlijk koppie die Nordic. Leuke foto's ook met je dochter!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-18 19:29 



 
Profiel   

:D was ze nu een beetje bang voor je grote knol? Lekker stel samen. Rijdt ze er ook op?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-18 19:38 



 
Profiel   

De laatste paar weken is het hier echt prachtig weer geweest, dus wat minder gewerkt en wat meer genoten. Er zijn hier in de buurt veel bosbranden op het moment, en de rook zorgde voor erg ongezonde lucht buiten. Dat betekend helaas dat we buiten wat minder konden doen, maar we zijn nu de lucht weer wat geklaard is toch weer langzaam begonnen met wat dingen.

Doordat alles in zomer zo hard groeit en bloeit, bestaan een hoop klusjes uit maaien, snoeien en sproeien. We hebben een paar bomen gekapt, waarvan het hout zal gaan dienen als brandhout voor de kachel deze winter. Man heeft in de achtertuin een overkapping gemaakt en al flink wat hout gesplit en opgestapeld!

[ img ]
Het rare licht op sommige foto's komt door de rook... De overkapping is nog niet helemaal af, maar voor nu willen we eerst al het hout erin krijgen voordat het gaat regenen. Er komt nog een afdak aan de voorkant zeg maar, en ik wil het graag in een mooi kleurtje verven.

Ook hebben we gewerkt aan de kippenren, die nu van achter het kippenhok loopt, achter het houtschuurtje langs en naar de voortuin. Weet niet of het goed te zien is op de foto...

[ img ]

[ img ]
Het roze plastic was de verpakking van het materiaal voor het dak van het kippenhok. Heb er geen foto van gemaakt maar het dak is eindelijk bedekt!

Verder nog een speeltuin ding gehaald voor Sadie, deze staat in de voortuin, waar de honden niet kunnen komen. Dus geen last van hondepoep :D

[ img ]

En gisteravond eindelijk verder gegaan in de zadelkamer! Insulatie materiaal tegen het plafond zodat de gipsplaten er tegenaan kunnen deze week, hopelijk kan ik het volgende week gaan verven!

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Ondertussen ook de paarden weer samengezet. Hoop dat Nordic zich een beetje gaat hechten aan Jake, als voorbereiding op het afspenen straks...

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 18:49 



 
Profiel   

Hannanas schreef
:D was ze nu een beetje bang voor je grote knol? Lekker stel samen. Rijdt ze er ook op?

Oops, beetje laat antwoord: het is in principe mijn wedstrijd paard, maar ze stapt er wel eens op rond. Ik houd hem dan wel vast want anders vertrouw ik het niet. Ze is niet bang voor hem, maar hij kwijlde in dr haar, haha :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 18:51 



 
Profiel   

Mag ik even zeggen hoe leuk dat 'welcome' bordje is bij het kippen, ik vind hem echt geweldig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 19:06 



 
Profiel   

Die had mn man gevonden bij een sloophuis :D ( hij werkt in constructie, ze slopen huizen en bouwen er iets nieuws, of ze knappen ze op)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 19:09 



 
Profiel   

Oh echt? Dat is wel erg leuk om te vinden, en hij past mooi bij het kippen'huis' :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 19:10 



 
Profiel   

ScarOfWars schreef
Mag ik even zeggen hoe leuk dat 'welcome' bordje is bij het kippen, ik vind hem echt geweldig!


Dat was ook mijn eerste gedachte.

Het wordt echt een paleisje bij jullie hè?!

Zijn jullie niet bang dat het vuur op of over jullie terrein komt?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 20:10 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 22 van de 68 [ 1676 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 68  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen