[VOLG]Volg onze verhuizing van California naar Washington!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nadir

Berichten: 12722
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 16:50

Libera schreef:
Ja doen! Het is echt veel mooier prutsmuts dan in California, waar iedereen altijd heen wil :')

Valegro is Sadie’s pony :) Hij moet alleen nog even beleerd worden :D
Sadie rijdt nu pas een jaar, dus tegen de tijd dat hij er klaar voor is, is zij er hopelijk ook aan toe. In de tussentijd rijd ze verschillende lesponies en kan ze daar veel van leren.

Ja precies en daar ben ik toch al geweest. Het volgende wordt echt een rondje in jouw omgeving, pakken we gelijk Yellowstone mee. *D

Oh ja, dat is ook zo. Nog even geduld voor haar dan!

Mer1980

Berichten: 18877
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: [VOLG]Volg onze verhuizing van California naar Washington!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 17:46

Well done ! mooie percentages!

Libera

Berichten: 3981
Geregistreerd: 21-07-05
Woonplaats: California

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-23 17:10

Nadir schreef:
Libera schreef:
Ja doen! Het is echt veel mooier prutsmuts dan in California, waar iedereen altijd heen wil :')

Valegro is Sadie’s pony :) Hij moet alleen nog even beleerd worden :D
Sadie rijdt nu pas een jaar, dus tegen de tijd dat hij er klaar voor is, is zij er hopelijk ook aan toe. In de tussentijd rijd ze verschillende lesponies en kan ze daar veel van leren.

Ja precies en daar ben ik toch al geweest. Het volgende wordt echt een rondje in jouw omgeving, pakken we gelijk Yellowstone mee. *D

Oh ja, dat is ook zo. Nog even geduld voor haar dan!

Yellowstone wil ik zelf ook nog heel graag eens heen! Schandalig dat ik er nog nooit geweest ben eigenlijk… :') Ga niet zo heel vaak op vakantie haha… altijd druk met de paarden enzo :D


Mer1980 schreef:
Well done ! mooie percentages!

Dank je! Gaan volgende maand weer, laatste keer in de B met mij en in de L met de eigenaresse ( Ik moest nog een B proefje voor Year End awards ;) )

Zal vanavond weer even een update plaatsen, want morgen zijn hier de NW Rainier championships en moet ik de hele dag schrijven! Wel heel erg leuk om alle combinaties te zien en inspirerend voor als ik straks eindelijk met Raven aan de slag kan…

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Re: [VOLG]Volg onze verhuizing van California naar Washington!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-23 19:51

Oehhh die orca's! :oo :+:
En heerlijk, dat weer groene weitje <3 Jullie maken 't steeds maar weer mooier en mooier <3

Libera

Berichten: 3981
Geregistreerd: 21-07-05
Woonplaats: California

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-23 19:05

xXutopiaXx schreef:
Oehhh die orca's! :oo :+:
En heerlijk, dat weer groene weitje <3 Jullie maken 't steeds maar weer mooier en mooier <3


Dank je, we doen ons best! :)

Vorige week was het er dus niet meer van gekomen om een update te plaatsen helaas, dus bij deze.

Valegro draagt z'n ontbijt als pruik :')

Afbeelding

Met'z'n allen drinken, kan ik mooi zien hoe groot ze allemaal al worden :D (Naja Jake is natuurlijk al een paar jaar uitgegroeid :P )

Afbeelding


We gingen verder met de bak rand, alle blokken worden gevuld met cement en er bovenop komt een houten hekje, voor nu dus alleen de palen er vast in.

Afbeelding

Afbeelding
En ook alvast begonnen met het verspreiden van het zand

Afbeelding

De poort voor de longeercirkel weer iets verder afgemaakt, nu eindelijk een hek erin:

Afbeelding

Raven mag gelijk even uitproberen :D

Afbeelding

Mijn eetkamer meubilair werd bezorgd en is nu dus ook af :j

Afbeelding

En op 15 juni was het dan eindelijk zo ver, Idaza is bevallen van een prachtig merrie veulentje van Gaudi <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sadie wilde eens kijken of ze kon leren melken, Idaza vind dat altijd wel best

Afbeelding

Afbeelding

En met Samson natuurlijk ook lekker verder getraind, helaas geen foto's van het rijden verder.

Afbeelding

Jake op de wei

Afbeelding

En omdat jullie het leuk vinden om wat van onze omgeving te zien (volgens mij, toch?? :') ) we zijn nog een dagje naar high steel bridge geweest, de hoogste brug in de US volgens mij...

Afbeelding

Afbeelding

Mer1980

Berichten: 18877
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: [VOLG]Volg onze verhuizing van California naar Washington!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 20:06

Wauw wat een mooie update weer. IK ben nu al jaloers op je rijbaan en longeercirkel <3 en de geboorte van je veulen. En de omgeving blijft echt prachtig <3

thequeensmum
Berichten: 3545
Geregistreerd: 20-08-12

Re: [VOLG]Volg onze verhuizing van California naar Washington!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 20:11

Wat een heerlijke update weer. Je woont toch echt prachtig!! En wat is Idaza een lieve merrie.
Leuk dat je dochter dat mag doen van haar

Queijo

Berichten: 604
Geregistreerd: 18-09-19

Re: [VOLG]Volg onze verhuizing van California naar Washington!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 20:23

Geweldig, wat een plek!

D_akota

Berichten: 672
Geregistreerd: 21-11-18
Woonplaats: Aan de bosrand

Re: [VOLG]Volg onze verhuizing van California naar Washington!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 21:05

Wauw wat wonen jullie toch in een mooie omgeving <3

Donnatella

Berichten: 432
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: België

Re: [VOLG]Volg onze verhuizing van California naar Washington!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 07:40

Echt zo mooi! Jullie hebben daar een prachtig plekje gemaakt voor jezelf.

Amethyst_

Berichten: 3112
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Emmer-Compascuum

Re: [VOLG]Volg onze verhuizing van California naar Washington!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 08:15

Wat een toffe update. Ik heb dus blijkbaar dikke hoogtevrees want ik krijg spontaan jeuk van de brug foto's haha :')

De badrand en roundpen worden volgens mij echt fantastisch, het ziet er nu al indrukwekkend uit in ieder geval!

Nadir

Berichten: 12722
Geregistreerd: 12-02-04

Re: [VOLG]Volg onze verhuizing van California naar Washington!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 10:08

Gefeliciteerd met jullie mooie veulentje <3
Wat wordt die bak gaaf! En wat een enorm hoge brug idd, leuk om te zien!

NotYourLine

Berichten: 1495
Geregistreerd: 10-12-14

Re: [VOLG]Volg onze verhuizing van California naar Washington!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 17:33

Wat is Gaudi knap! Gefeliciteerd met jullie veulen <3 Is de bevalling ook goed gegaan?

Libera

Berichten: 3981
Geregistreerd: 21-07-05
Woonplaats: California

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-23 05:17

NotYourLine schreef:
Wat is Gaudi knap! Gefeliciteerd met jullie veulen <3 Is de bevalling ook goed gegaan?


Gaudi is de vader van het veulen :P Bevalling ging vlot, en op een fijne tijd, 7 uur 's morgens :)


Nadir schreef:
Gefeliciteerd met jullie mooie veulentje <3
Wat wordt die bak gaaf! En wat een enorm hoge brug idd, leuk om te zien!


Dankjewel! De bak is echt zo fijn, het was het wachten waard <3


Amethyst_ schreef:
Wat een toffe update. Ik heb dus blijkbaar dikke hoogtevrees want ik krijg spontaan jeuk van de brug foto's haha :')

De badrand en roundpen worden volgens mij echt fantastisch, het ziet er nu al indrukwekkend uit in ieder geval!


Haha mijn knietjes knikten ook een beetje hoor, zo dicht bij de rand... En erstaat ook echt zo'n knullig hekje voor dat nog niet eens tot mijn middel komt :')


Donnatella schreef:
Echt zo mooi! Jullie hebben daar een prachtig plekje gemaakt voor jezelf.


Dank je :D


D_akota schreef:
Wauw wat wonen jullie toch in een mooie omgeving <3

Ja, de natuur is hier echt geweldig! Sta er elke keer weer van te kijken


thequeensmum schreef:
Wat een heerlijke update weer. Je woont toch echt prachtig!! En wat is Idaza een lieve merrie.
Leuk dat je dochter dat mag doen van haar

Idaza is inderdaad een gouden merrie, zo lief en ook zo'n goede moeder! Hopelijk mogen we nog heel erg lang van haar genieten <3


Mer1980 schreef:
Wauw wat een mooie update weer. IK ben nu al jaloers op je rijbaan en longeercirkel <3 en de geboorte van je veulen. En de omgeving blijft echt prachtig <3

Hopelijk word het net zo mooi als ik het in gedachten heb :)

Ja en toen hadden we dus zo'n schattig veulentje staan <3 en is er van werken even niets terecht gekomen :D

Tsunami voor de eerste keer buiten:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
En daarna heeeel moe en lekker binnen slapen onder moeder's wakend oog

Afbeelding

Ze is met een dag of twee verkocht naar Texas, dus in December gaat ze de lange reis daarheen maken... jammer dat het zo ver weg is, maar wel een heel fijn plekje waar ze goed tot haar recht zal gaan komen <3

Sadie's trainer had een eventing wedstrijd hier in de buurt en had ons uitgenodigt om te komen kijken!
De spring ring

Afbeelding
En haar trainer door de waterbak

Afbeelding

Daarna natuurlijk gelijk super gemotiveerd want dit wil zij ook! Thuis heeft ze gelijk Jake opgezadeld om te oefenen :')

Afbeelding

Met Raven ook al wat geoefend in de roundpen, werkt echt perfect zo voor de jonge paarden :j

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En de rest van de tijd hebben de paardjes vooral lekker op de wei gras staan eten, het nieuw ingezaaide stuk was ondertussen al mooi opgekomen!

Afbeelding

Afbeelding

Jake en Raven

Afbeelding

Afbeelding

Valegro

Afbeelding

Afbeelding

Dus even wat minder klusjes gedaan deze maand, maar er komt nog veel meer aan :))

Keandra
Berichten: 1172
Geregistreerd: 24-08-07
Woonplaats: Hamme (O-Vl, België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 10:00

goh ik mag echt niet meer naar je topic komen kijken. -O-
Ik word hier zo jaloers van, die foto's van de streek, die springring met al die bomen er rond.
Echt wat wonen jullie in een fantastische streek. _/-\o_

(is een droom van me om naar de USA al eens op verlof te gaan, rond te reizen. Heb al gezegd dat moesten we het hier in BE geheel gehad hebben, dan wil ik vertrekken naar de USA, opnieuw beginnen.)

Wens de dochter veel succes met haar plannen, altijd leuk als ze zo gebeten zijn om ervoor te gaan.

Malle_meid

Berichten: 197
Geregistreerd: 31-10-21

Re: [VOLG]Volg onze verhuizing van California naar Washington!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 12:12

Wat wonen jullie mooi! Prachtige plek en omgeving <3

Farjen

Berichten: 8008
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 12:35

Ik ben ook al een stille meevolger sinds het begin en geniet echt van dit topic.
Ik ben momenteel zelf een kleine rondreis aan het maken van Denver naar Las Vegas, nu zijn we in South Fork,
Ik kijk mijn ogen uit hier, de omgeving is zo anders en gigantisch. We willen ook verhuizen :')
Zo'n paleis zoals bij jullie is echt geweldig!

D_akota

Berichten: 672
Geregistreerd: 21-11-18
Woonplaats: Aan de bosrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 18:14

Jullie veulen, echt een plaatje! <3

Krijg een flash back van de black beauty film.

Libera

Berichten: 3981
Geregistreerd: 21-07-05
Woonplaats: California

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-23 06:11

D_akota schreef:
Jullie veulen, echt een plaatje! <3

Krijg een flash back van de black beauty film.

Dankjewel, ze is ook echt heel erg lief! Idaza heeft nu al 3 veulentjes gehad die op Black Beauty lijken :D Jammer genoeg kan ik ze niet allemaal houden, maar oh wat zou ik dat graag willen….


Farjen schreef:
Ik ben ook al een stille meevolger sinds het begin en geniet echt van dit topic.
Ik ben momenteel zelf een kleine rondreis aan het maken van Denver naar Las Vegas, nu zijn we in South Fork,
Ik kijk mijn ogen uit hier, de omgeving is zo anders en gigantisch. We willen ook verhuizen :')
Zo'n paleis zoals bij jullie is echt geweldig!


Oh wat leuk! Ja Vegas is echt wel heel anders dan deze omgeving, maar ook heel erg mooi op sommige plekken!
Haha nou ons huis is echt geen paleis hoor! Is maar klein en simpel, maar dat vind ik niet erg want ik ben meestal toch op stal :D


Malle_meid schreef:
Wat wonen jullie mooi! Prachtige plek en omgeving <3


Dank je wel <3


Keandra schreef:
goh ik mag echt niet meer naar je topic komen kijken. -O-
Ik word hier zo jaloers van, die foto's van de streek, die springring met al die bomen er rond.
Echt wat wonen jullie in een fantastische streek. _/-\o_

(is een droom van me om naar de USA al eens op verlof te gaan, rond te reizen. Heb al gezegd dat moesten we het hier in BE geheel gehad hebben, dan wil ik vertrekken naar de USA, opnieuw beginnen.)

Wens de dochter veel succes met haar plannen, altijd leuk als ze zo gebeten zijn om ervoor te gaan.


Ja je ziet hier echt door de bomen het bos niet meer! :') Mijn moeder dacht ook dat we midden in het bos woonden totdat ik alle huizen aanwees, en uitlegde dat het gewoon een woonwijk is zeg maar . Alleen staan alle huisjes lekker verscholen tussen de bomen :)
Als je de kans krijgt om hier rond te reizen zou ik het zeker aanraden! Zo veel verschillende mooie streken en parken om te zien. Ik woon hier alweer een hele tijd en ik heb nog maar heel weinig van het land gezien. Maar wat ik wel gezien heb is allemaal even geweldig, ik ben dol op wilde ongerepte natuur <3 wil zelf nog heel graag naar Alaska!
En ja ik ben heel blij dat Sadie mijn liefde voor de paarden begint te delen, het is zo leuk on haar op mijn eigen gefokte en opgeleide paard rond te zien rijden, was al bang dat ze er nooit aan zou gaan beginnen :))

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Re: [VOLG]Volg onze verhuizing van California naar Washington!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 14:55

Heerlijke plaatjes weer <3

Mer1980

Berichten: 18877
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: [VOLG]Volg onze verhuizing van California naar Washington!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 17:42

Heerlijke update weer <3

senna21

Berichten: 11870
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 19:29

Dat doen jullie goed. Genieten hoor. En een prachtig veulen.

Libera

Berichten: 3981
Geregistreerd: 21-07-05
Woonplaats: California

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-23 07:41

xXutopiaXx schreef:
Heerlijke plaatjes weer <3


Mer1980 schreef:
Heerlijke update weer <3


senna21 schreef:
Dat doen jullie goed. Genieten hoor. En een prachtig veulen.


Dankjulliewel <3

Zijn weer met een nieuw project begonnen, nadat de eetkamer compleet was zijn we aan Sadie's kamer begonnen. Helaas was ik iets te laat voor een echte "before" foto, tapijt was er hier al uit en het slopen was al enigszins begonnen...

Afbeelding

Verder alvast plantjes gehaald voor bij de longeercirkel, en poes op de uitkijk :)

Afbeelding

Tsunami's nieuwe eigenaresse kwam langs vanuit Texas om haar te ontmoeten, en zij is fotograaf, ze heeft een paar hele mooie plaatjes geschoten <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En ook nog eentje van Raven

Afbeelding

Het was heerlijk weer om lekker buiten te rijden met Jake en Samson

Afbeelding

Afbeelding

Eenmaal terug bij de trailer bleek er een of ander festival aan de gang te zijn met luchtkussens en vanalles... braaaave paardjes :D :')

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Verder weer lekker bij het meer gelegen

Afbeelding

Tussendoor nog wat geschreven voor de jury bij wat dressuurwedstrijdjes hier in de buurt, uitzicht vanuit het juryhokje is ook altijd leuk :j

Afbeelding

Tsunami kreeg voor de eerste keer een halstertje om <3

Afbeelding

En moeders werd weer hengstig, dat is raar :D

Afbeelding

en nog wat leuke zomerplaatjes van de paardjes.... zo blij met dit plekje <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

NotYourLine

Berichten: 1495
Geregistreerd: 10-12-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-23 07:52

Libera schreef:
NotYourLine schreef:
Wat is Gaudi knap! Gefeliciteerd met jullie veulen <3 Is de bevalling ook goed gegaan?


Gaudi is de vader van het veulen :P Bevalling ging vlot, en op een fijne tijd, 7 uur 's morgens :)


:D :+ Over de juiste naam heen gelezen denk ik. Desalniettemin een prachtig veulen. Op de laatste foto's helemaal <3

Mer1980

Berichten: 18877
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: [VOLG]Volg onze verhuizing van California naar Washington!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-23 20:35

Tsunami is knap, maar Raven heeft mijn hart wel gestolen hoor <3

En wat een brave paarden zo bij dat festival :D toch wel fijn.