Jaja daar is project nummer 3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Jaja daar is project nummer 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 16:19

Holy cr4p. wat een verschil in prijs voor en na! Wel logisch hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ik had niet verwacht dat het zoveel zou schelen :P

Jolien87

Berichten: 17421
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 16:50

Het zou toch echt te gek zijn als jullie er zoveel voor kunnen krijgen maar gezien de belangstelling voor het huis mag je er toch wel vanuit gaan dat jullie minstens de vraagprijs krijgen geboden. Voor zo'n 'af' huis vind ik het echt geen gekke vraagprijs, het ziet eruit om door een ringetje te halen.
Helaas heb ik vriendlief niet kunnen overhalen. Maar misschien kan ik jou ooit eens overhalen om ons huis te stylen. ;)

lrm

Berichten: 3392
Geregistreerd: 17-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-18 18:58

Joolien klopt helemaal. Er zit idd een heel prijsverschil in! We wachten rustig af. Ik vind het ook wel heftig maarja ik ben geen makelaar en die geeft aan dat dit het waard is.

Jolien haha dat wil ik zeker wel Doen *\o/*

Hoe gaat het verder:

We gaan aankomende maandag voor de 3e keer bij een huis kijken. Het is een monumentaal pand dus gaan met de gemeente onze ideeën bespreken of enigszins de mogelijkheden in het huis zitten.

SayaJones

Berichten: 11928
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 10:37

Heb je al meer nieuws? Huis al verkocht? Al een ander huis gekocht? :))

lrm

Berichten: 3392
Geregistreerd: 17-11-08

Re: Jaja daar is project nummer 3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-18 23:44

Heeeehoi nog geen nieuws. We waren in gesprek met aangegeven serieus geïnteresseerde mensen. En dat leken ze ook zeker werkelijk maar toen... niets.

?

Onze zoektocht: we hebben een pand op het oog gehad. Maar een monumentaal pand. Dus heel wat haken en ogen. Gesprekken gehad, verbouw ideeën, tekeningen. Maar helaas een groot deel was niet mogelijk of op de gok qua vergunning. Dus hebben daar vanaf gezien. En tot nu toe nog niet echt een wauw project in de buurt.

Dus nu zijn we even lekker aan het rusten, we wonen in het grote huis en wauw wat is dat een heerlijk huis ik kom altijd met een lach naar binnen. :D

En verder zijn we nu knetter hard aan het werk. Haha even alles weer opgepakt wat we voor de verbouwing deden en als ik nu in mijn tijdschema kijk denk ik echt hoe Dan?? Hoe deden we dit haha.

Maar ja heerlijk zoals we zijn. Daarom typ ik dit nog om kwart voor 12. :P

Mer1980

Berichten: 18834
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Jaja daar is project nummer 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 11:07

Gelukkig MOETEN jullie ook niet verkopen :D het MAG weg en tot die tijd gaan jullie er zelf heerlijk van genieten :D

lrm

Berichten: 3392
Geregistreerd: 17-11-08

Re: Jaja daar is project nummer 3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-18 13:28

Je zegt het helemaal goed! Wij genieten lekker van ons prachtige huisje.

En als er iemand komt dan komt het goed :D

lrm

Berichten: 3392
Geregistreerd: 17-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-18 22:19

Ik heb even niets van me laten horen. Druk druk. Maar nu even een update.

We hebben momenteel 2 boden ontvangen maar hebben beide nog geen hand kunnen schudden. Ik doe het even zonder te veel informatie dat komt nog als er iets meer duidelijkheid is. Het gaat niet zoals ik wil kort gezegd.

1 huisje zijn we 3x wezen kijken en heel veel voor proberen te regelen (monumentaal pand). Maar het wordt hem niet er zitten zoveel haken en ogen aan dat we hebben terug getrokken. Helaas want het was echt een gaaf huis. Sommige huizen ook 2x wezen kijken maar waren het allen toch niet helemaal

En momenteel hebben we onze tweede afspraak bij een woning staan. Daar zijn we beide wel weg van. Maar het is een toekomst huis. Moet nog veel aan gebeuren maar het is echt zo gaaf. Maar als dat hem wordt wordt project 4/5 de laatste lange haha.

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Re: Jaja daar is project nummer 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 22:34

Spannend! Ik hoop dat je snel een goede overeenkomst kan bereiken, maar volgens mij zit je nu toch al wel onwijs goed :)

Ceetje_bokt
Berichten: 5169
Geregistreerd: 01-05-07

Re: Jaja daar is project nummer 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 07:10

Hoop dat jullie snel zaken goed kunnen afhandelen en ik verheug me op project 5.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 11:06

Ik zat me ineens af te vragen hoe het hier gaat? :D :P

lrm

Berichten: 3392
Geregistreerd: 17-11-08

Re: Jaja daar is project nummer 3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-18 22:41

Hoo ik zie een bericht!

Haha we hebben nog een bod gehad. Nog steeds hebben we geen hand geschud met iemand. We hebben 1x wel pech gehad maar prima dan niet.

We gaan niet het huis uit voor niets. We hebben wel heel leuk gasten gehad in de schuur echt grappig dat je zo mensen kan ontvangen.


Tot nu toe dus niet verkocht. We zitten nog prinsheerlijk :D

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 00:21

Hoe is het momenteel met jullie huis? En heb je je caravan ook nog?

Renee1991

Berichten: 5979
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Re: Jaja daar is project nummer 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 08:36


lrm

Berichten: 3392
Geregistreerd: 17-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-18 11:29

Hee allemaal. Ik ben bewust nog stil.
We hebben voornamelijk met onze verschillende kopers veel pech.
Het is nog niet rozengeur en maneschijn helaas.

We zitten nu voor de 2e keer in een verlenging van het verlopige koopcontract.
Tja wat moet ik zeggen. Het huis is gewoon zo gaaf en mooi geworden (vind ik) en wordt in perfecte staat verkocht. Daardoor groeit misschien twijfel?

We hebben nu 2 bouwtechnische keuringen gehad (geen aanmerkingen) we hebben een houtrot en houtworm onderzoek gehad (beide niet gevonden in het hele huis) we hebben een onderzoek voor ouderdom aan muren gehad (geen problemen ondervonden) en nu weer iets anders waar ze verlenging op willen.

Ik probeer mijn geduld niet te verliezen. Maar ben het wel zat. Wil het eigenlijk uit de verkoop halen als ik eerlijk ben :x wij zitten hier nu echt als een koning in het huis. we lopen de stad in en het huis is zooo heerlijk. Waarom deze stress dan aangaan.

Maar voor nu hou ik me dus nog even in. Ik wacht gewoon rustig maar af. Misschien wordt er deze week een knoop door gehakt. Dan kunnen wij of verder of een ander pad in slaan!

De caravan heb ik ook nog <3 niet mee verder gegaan want ik kan mijn creativiteit momenteel even ergens anders in kwijt ^&+ We gaan trouwen dus ben lekker aan het freubelen met vanalles.

DubbelFun

Berichten: 88674
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Re: Jaja daar is project nummer 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 11:38

@irm: met zoiets in het vooruitzicht is het helemaal niet zo'n gek idee om het huis even uit de verkoop te halen. Verkopen kan altijd nog en dan heb je iig dáár even geen stress van.

Mer1980

Berichten: 18834
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Jaja daar is project nummer 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 11:52

Jeetje wat frustrerend inderdaad dat steeds uitstellen, maar je hoeft daar toch niet mee akkoord te gaan? Pfffff je zou het ze eigenlijk niet meer gunnen op een gegeven moment....

Gefeliciteerd met je verloving!

DubbelFun

Berichten: 88674
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Re: Jaja daar is project nummer 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 12:11

Je hoeft er niet mee accoord te gaan, maar dan haken díe kopers sowieso af én het is wel goed om te weten dat je huis op dat punt in orde is. Een mooi verkoopargument voor andere gegadigden.

Toverbal

Berichten: 1955
Geregistreerd: 18-07-03

Re: Jaja daar is project nummer 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 13:52

Wat vervelend dat het zo moeizaam gaat! ik duim mee voor een goede afloop!

Gefeliciteerd met jullie verloving!

lrm

Berichten: 3392
Geregistreerd: 17-11-08

Re: Jaja daar is project nummer 3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-18 16:18

Dubbeldun: Het gaat allemaal niet meer om de bouwtechnische effecten die zijn allemaal al er door heen. Alles is helemaal goed bevonden. Het gaat nu om iets totaaaaaal anders.

Maar daar kom ik ooit nog op terug. (over een paar weken als het er door is hahahaha)

Wij mogen nu alleen de verlenging niet geven. Dan kan het zijn dat ze afhaken. Dat mag ook.
Verder mogen wij de verkoop aan hun niet terug trekken.

Maar ze hebben nu weer tot volgende week dinsdag. Dus we zullen zien. Het zijn verder wel hele leuke mensen zoals ik ze een keer heb ontmoet. Maar het duurt nu gewoon heel lang.

Verder is vandaag het huis ook getaxeerd. Dus dat soort dingen gaat wel gewoon door.
Dus laten we maar weer afwachten!

Ceetje_bokt
Berichten: 5169
Geregistreerd: 01-05-07

Re: Jaja daar is project nummer 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 19:42

Balen dat je zulke kopers treft. Blijven ademhalen is het enige advies dat ik kan geven, sterkte! En gefeliciteerd met jullie komende huwelijk ^&+

lovelyfiefy

Berichten: 5093
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Re: Jaja daar is project nummer 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 23:34

O wat super leuk! Gefeliciteerd !! :D
Ik snap dat je dan inderdaad heeeeerlijk met andere dingen bezig bent!

Hopelijk schieten de kopers een beetje op met de knoop doorhakken!
Dit is niks indd

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Re: Jaja daar is project nummer 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 12:32

Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk !!! Leuk!

lrm

Berichten: 3392
Geregistreerd: 17-11-08

Re: Jaja daar is project nummer 3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-18 22:42

En het is volgende week dinsdag. Na heel wat gedoe is de kogel door de kerk.
Het koopcontract is ondertekend en geaccepteerd. Nu wachten op de financiering.

Vjestagirl

Berichten: 26651
Geregistreerd: 11-08-06

Re: Jaja daar is project nummer 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 23:02

Gefeliciteerd :D