Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 34 [ 833 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 34  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Jaja daar is project nummer 3

 
Profiel   

Dubbeldun:
Dit is onze vorige ren en heb nog geen kippetjes los gehad :D
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-17 22:59 



 
Profiel   

Brave kipjes hoor. Ik had ze regelmatig in de boom als het nacht hok te laat open ging en die hadden zowat geen pennen meer in de vleugels zitten :D
Uiteindelijk heb ik maar een dak op de ren gemaakt :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-17 23:21 



 
Profiel   

Die kamer begint zo echt wat te worden! Ik dacht eerst dat het grijs was tot maxx lady opmerkte dat het groen is :o Vind dat kippenhok ook mooi bedacht met die bloembak ervoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-17 10:12 



 
Profiel   

Jeetje wat een werk! scheelt weer geld voor de sportschool :P

Knapt echt lekker op!

Ik volg, succes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-17 11:07 



 
Profiel   

Wat een toffe kleur TS! Is dat Early Dew?
Ook mooi hoe jullie die kippenren weer hebben gedaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-17 12:41 



 
Profiel   

Wauw ik volg ook! Ziet er al gaaf uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-17 12:52 



 
Profiel   

Jeetje, al je topics doorgespit, wat een toffe huizen zeg! Zodra de studie klaar is hier, staat een dergelijk project ook op de planning hier. Merk alleen wel dat het gebrek aan ervaring wel spannend is.

Heb jij alles zelf gedaan, buiten verven en slopen? Ook stucen, muurtjes zetten en tegelen enzo? Of besteed je dat allemaal uit?

En waar haal je de tijd vandaan, naast je paarden, vriend en werk :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-17 13:48 



 
Profiel   

Leuk allemaal nieuwe volgers er bij!!

Knabbelgirl: de kleur heet vol hardsteen v12. Early dew hadden we in onze vorige woonkamer die kleur ben ik echt fan van. Maar ik wou ietsjes anders. Deze kleur is ietsjes matter en rauwer. Mooie winterkleur maar in beide gevallen echt goddelijke kleur.

Nymphe: ja groen idd! Grijs ben ik zelf een beetje op uitgekeken en vind alles met een tintje groen de laatste tijd leuk. Maar grijs is daarin mooi tijdloos dat wel.

Mirrami: van alles wat. Ik vind het ook spannend soms hoor. Maar snap steeds meer van alles dus ook heel leuk. Alles werkt als je het snapt redelijk simpel. Stucen heb ik gedaan in de wc in het vorige huis, het kan en het wordt wel wat maar zo snel als de mannen werken die we nu hebben dat red je nooit. Dus dat zou ik zeker uitbesteden. Tegelen doe ik samen of besteed ik uit. Ik heb een super man die het doet dus die hun ik het werk en die werkt snel en netjes. Het is een beetje spelen in wat het geld doet en wat je daarmee kan uitbesteden. Hierin de schuur alles veelal zelf met electra en in huis uitbesteed vanwege de doorloop.

Waar ik de tijd vandaan haal... mm ik vraag het me altijd weer af. Scheelt eigen bedrijf met paarden dus qua werk en paarden valt het samen. Klussen doe ik samen met vrind dus zo zien wij elkaar. Haha!

Ik heb weer een tegenslag met de loodgieters en dit was mijn druppel. En volgens mij die van vriendlief ook. We nemen ze aan om wat werk te kunnen uitbesteden. Komen we vandaag hebben ze de pot neergezet en vast gemaakt kan de deur niet meer open. Jeetje dat is toch enorm dom. Daarnaast twee kachels niet goed aangedraaid dus is het gaan spuiten op de muren (net geverfd) dus vandaag om delen te maken gewoon zelf weer 2 uur bezig geweest. Zo werkt her uit handen geven niet. Grrr

Verder heb ik de lampjes geïnstalleerd ben echt verliefd. En de radiatoren geschuurd en geverfd. Het wordt echt een leuke ruimte nu. Spanning naar volgende week het kozijn.

Morgen: dakdeel twee eraf, praten met loodgieters
[ img ]
[ img ]

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-17 18:07 



 

Loodgieters naar hun geld laten fluiten ? Wat een beunhazen

Ziet er al mooi uit !

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-17 18:08 



 
Profiel   

Mijn hemel wat een knakkers zeg! Succes weer dit weekeind!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-17 18:44 



 
Profiel   

Wajoooo dik verhaal maar hierbij!

Klaar voor het verhaal? Komt die:

Nou het begon goed. Goede indruk achter gelaten. Ze wouden geen allinn prijs want dat konden ze slecht inschatten. Prijs zou tussen 6000-7500 komen.

Ze wouden meteen 500 euro hebben en de dag erna beginnen. Nou heel leuk prima daar konden ze spullen van kopen en begrijpelijk. Dus ik pinnen geld geven. Zijn ze een dag geweest. Week erop nog een dag en week daarop 2 uur. Wat er is gebeurd: vloer deel eruit en gekeken waar leidingen heen gingen. Prima.

Toen even overlegd want ze waren twee keer niet geweest toen ze met me hadden afgesproken en daar ben ik niet echt van gediend. Kan gewoon slecht tegen mensen die zich niet aan afspraken houden. Vooral niet als ik een planning heb.

Toen kwamen ze ja we kunnen allinn prijs maken. Dus ik ? Oké hoeveel. 7500 euro. Als ik het omrekende kwam ik uit op 100 uur werk per persoon en spullen. Maar waar ze die uren inzetten?? Dus toen eerst gevraagd naar die 500 euro waar zijn de spullen? Ik had een bon gekregen van 20 euro, gaven ze aan dat ze de rest hebben aan uurloon?? Dus ik hoho ik heb jullie uren opgeschreven en jullie zeggen 10 uur meer werk dan dat ik op mijn blaadje heb staan. Ze hadden 2 uur bijgerekend voor rekenwerk daar kan ik in komen. Maar dan komen we nog 8 uur pp verschil beweerde ze dat ze ook avonden er waren waar ik zeker van ben dat ze er niet waren want ik ben er elke avond!!

Uiteindelijk zegt hij oke dan is het 6 uur dat we nog hebben gewerkt. Maar kon hij me nog de dagen niet zeggen. Ja dan schiet ik compleet uit mijn slof. Niet akkoord gegaan met totaal prijs ik wil gewoon per uur betalen en haal alle producten zelf. Dan heb ik het zelf in handen (hun wouden spullen van warmte service, goede toko maar op een buisje zat soms een euro verschil op 150 buisjes wat we nodig hebben schiet dat snel op. Ook wc pot (3 nodig) 150 euro per pot verschil daar pak ik echt goed geld op terug.

En zulke dingen gebeuren steeds. Zaterdag afgesproken komen ze niet zoals iedereen om 8 uur maar om 13.00 en om 14.00 weg? Tja in een uur peukje kletsen en even kijken en zo 35 euro in je zak. Zo kan ik wel even door gaan.

Nu is mijn maat vol maar vriendlief bleef het steeds opnemen. Tot vandaag naar gister goede aanwijzingen dat ze op de deur moeten letten (die nu niet open kan) is zijn maat ook vol.


Zou jullie maat ook vol zijn?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-17 19:03 



 
Profiel   

Mijn maat zou al lang geleden vol zijn geweest. Maar ik heb een behoorlijk kort lontje met dit soort dingen :')
Maar zelfs mijn man zou hier genoeg van hebben gehad, hij zou ook niets vooruitbetaald hebben denk ik. Is namelijk niet echt gebruikelijk :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-17 19:13 



 
Profiel   

Eens, mijn maat zou ook al lang vol zijn :o wat een complete idioten zeg bah!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-17 21:19 



 
Profiel   

:oo :wow:
Maat vol? Ik had al maatregelen getroffen! Jullie worden/zijn gewoon opgelicht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-17 01:06 



 
Profiel   

Opgelicht is een groot woord want als we ze ergens specifiek om vragen wordt het wel goed gedaan. Ze kunnen alleen niet goed zelf de punten zien liggen naar mijn mening.

En dat was afgelopen zaterdag niet anders. Een kwam binnen meteen alles voorgelegd. Eentje bleef in de auto? Dus Ik? Kwam hij eruit en naar huis gestuurd. Die had nog een stuk in zijn kraag.

We hebben een andere loodgieter gevonden. Dit gaat wel veel neer eigen werk worden want hij heeft niet zoveel uren vrij maar daar zijn we akkoord mee gegaan. Gewoon maar doorknallen.

Nou helaas tegenslag 3 met de pui want hij er is er nog steeds niet. Glas niet geleverd kan ik zo van balen als je donderdag belt: ja komt dinsdag. En dinsdag gebeld ja komt niet. Dus Ik? Wanneer wel? Ja weten we niet. Nou even rustig uitgelegd dat ik hier niet gediend van ben. Ik snap dat je soms een dag of wat er naast zit. Maar niet meer iets kunnen zeggen terwijl hij vorige week aangaf dinsdag te leveren. Daar kan ik echt niet tegen. (Voor de duidelijkheid niet de man die het kozijn levert die stond gister klaar, maar de man die het glas levert)

Dus eigenlijk beetje balend begonnen met het laminaat boven. En gestopt haha we begonnen net wat flutstukken. Spullen weg gelegd en naar huis gegaan. Vandaag weer rustig begonnen en toen lag het er in opzichte snel in :D morgen plintjes!

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-17 19:23 



 
Profiel   

Wat een tegenslag weer... Daar kan je echt goed van Balen.
Maar wat een mooie laminaat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-17 19:48 



 
Profiel   

Mooooi hoor Laura; daar wil ik wel komen logeren :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-17 20:35 



 
Profiel   

Zo irritant onbetrouwbare werklui. Wij hebben het heel grote geluk gehad dat mijn broer onze verbouwing heeft gedaan. Die heeft net zo’n schurft aan dit soort gasten als ik.
Vloer ziet er strak uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-17 21:23 



 
Profiel   

Wauw zeg, ik volg ook! Leuk huis!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-17 14:02 



 
Profiel   

.... nog steeds geen bericht van ons kozijn. Wachten is k..

Michelle: haha als er geslapen kan worden ben je welkom in onze schuur Haha

Gister een kast geplaatst boven en de trap eerste kleurtje er op .

Begin:
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Schurenschuren schuren en een verflaagje


[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-17 16:42 



 
Profiel   

Erg mooie kleur!

Het is dat we net alles geverfd hebben anders vroeg ik jou toch echt als interieuradviseur haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-17 17:45 



 
Profiel   

Dat is een leuk compliment :D ik vind hem zelf ook gaaf geworden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-17 18:28 



 
Profiel   

Het is al een wereld van verschil ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-17 19:04 



 
Profiel   

Jongens wat hebben we hard gewerkt nu al en de week is nog geen eens voorbij.
Ben echt enorm trots op vriendlief <3 <3 en ook een beetje op mezelf maar sinds we hebben besloten om zelf (met wat hulp van een andere loodgieter) de leidingen te leggen en het water te doen zijn we nog een pas harder gaan lopen.

en jaaaaaa de pui is er! wat is hij mooi en gaaf! Er zit nu weer een zijltje voor, voor losvliegend puin maar ik geniet er niet minder van!

Komen de foto's van maandag tot vandaag!
Pui, woensdag geplaatst!

[ img ]
[ img ]
Dik glas 8-)
[ img ]
Kozijn
[ img ]
En met glas erin! Maar even twee kruisen er op om te zorgen dat niet iemand in automatisme door de ruit heen loopt.
[ img ]

Vloer eruit om te kijken waar we alle leidingen gaan leggen:

[ img ]

[ img ]

Keuken naar beneden:


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Het schakelmateriaal spuiten:

[ img ]

[ img ]

Nieuwe goten erin! :D

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Opknapper van de vensterbanken, en je ziet op de foto de plinten :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 23:58 



 
Profiel   

Wauw wat prachtig, jullie maken er echt een paleisje van!!

Wel een beetje jaloers dat jullie zo handig zijn! (oké ik geef toe, Ik zou er gemaal geen zin in hebben al dat werk :+ )
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 00:26 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 34 [ 833 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 34  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen