Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 34 [ 833 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 34  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Jaja daar is project nummer 3

 
Profiel   

Wat gaaf die oude kranten in lijsten!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 22:08 



 
Profiel   

Jeetje even al niet meer gereageerd maar ook zoveel te vertellen weer.
Waar te beginnen, de laatste twee weken, huis wat verkocht was leeg halen (afgelopen woensdag overdracht) dus 4 keer heen en weer rijden om alles hier te krijgen. Daarnaast loodgieters begeleiden, plafonds eruit halen, electra voor blijven. Er lopen zoveel projecten door elkaar dat het moeilijk is om alle eindjes aan elkaar te knopen maar probeer het per ruimte te benoemen. Ik doe het even in delen want anders ben ik de hele avond bezig :P

Schuur (toilet):
We hebben iemand gevonden die onze goot weer totaal lek vrij heeft gemaakt, de laatste week hebben alle heaters op de muur gestaan om alles droog te krijgen en het tegel klaar te krijgen. En dat is gelukt hoor. Gister avond op het nippertje de leidingen getrokken electra klaar gemaakt en een plafond er nog in gemaakt en vandaag is het tegelen begonnen. Super vet!

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Dit wordt hem!
[ img ]

en de eerste tegels er op

[ img ]
[ img ]

De ontvangst hal:
Plafond er uit gehaald tot onderste balken (megaaaa hoog nu)
Er zat een leuke muur in maar dat bleek maar een half hoog te zijn, dus bouwbakkie besteld en alles er in een keer uitgeramd.


[ img ]

Het gelige is waar het plafond ooit zat.

[ img ]
Kijk hoe hoog;
[ img ]

[ img ]
Schoon.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-17 21:51 



 
Profiel   

Zo wat een ruimte zeg... ik hou wel van een grote gang/hal :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-17 21:54 



 

Stukken beter zo !

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-17 21:56 



 
Profiel   

Wauw, leuke vorderingen weer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-17 22:06 



 
Profiel   

Mooie tegels! Ik ben benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-17 22:18 



 
Profiel   

Hoge plafonds is wel mooi maar vaak wel heel moeilijk warm te stoken

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-17 22:30 



 
Profiel   

Valt mee; ligt er aan hoe goed je huis geïsoleerd is :)
Wij wonen in een moderne split-level woning: onze keuken ligt een halve verdieping hoger t.o.v. van de woonkamer. Daardoor is het plafond vanuit de woonkamer 4 meter hoog. We hebben een tussenwoning en een grote raampartij op het oosten. Als de zon een ochtendje schijnt is het hier zo warm en nu het kouder wordt en de verwarming 's avonds aan gaat, is het hier vlot warm :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-17 22:35 



 
Profiel   

Drukdrukdruk! Snelle update.

De keuken gaat er helaas helemaal af. Met even goed slecht weer zal hij omvallen. De scheuren zijn door de werkzaamheden binnen groter geworden en brengt ons tot het idee het helaas toch helemaal op nieuw op te bouwen.

De schuur dakdelen zijn geleverd en er afgelopen zaterdag opgebracht. Het is een soort kunststof erg flexibel maar echt super. Ondertussen met deze goede dagen twee maal geverfd en zal morgen de laatste laag krijgen. Het hoeft eigenlijk niet geverfd te worden maar ik wou het toch graag donker hebben. Het is onderhoudsvrij en even schrikken heeft de schuur ons 1400 euro aan materiaal gekost.

Morgen wordt het huis gedaan, wil die rekening nog even niet zien. Alle dakpannen worden morgen opnieuw goed gelegd en het zelfde spul komt er weer op.

Verder zijn de ramen in de schuur geschuurd en geverfd, alles is geraggeld (om morgen te gipsen) de badkamer is afgemaakt en morgen zullen de laatste leidingen voor een verwarming in worden geboord. De haast is nu: verven omdat het mooi weer is, wanneer weer dat weet niemand? en voor woensdag alles klaar hebben voor de stucer.

Die week erop komt het kozijn en daarna kunnen we even heeeeeel misschien rust hebben haha.

[ img ]
[ img ]
[ img ]
Schoonmaken:

[ img ]


[ img ]
[ img ]
[ img ]

De vegen zijn nog van het voegen.
[ img ]
[ img ]

[ img ]

Wat we ook nog hebben gedaan:
Zolder schuur indelen, panlatten gelegd, en een hekje gemaakt (traphek)

[ img ]

[ img ]


en de zolder is gesloopt:

[ img ]

[ img ]

Hoe kapot ben ik.... heel erg :P daarnaast nog 12 paarden en nog 4 in verkoop.
Maar nog 3 goede dagen dus echt nog even door!


Laatst bijgewerkt door lrm op 13-10-17 20:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-17 20:32 



 
Profiel   

Wow nooit geweten dat die huizen daar zo diepe tuin hebben! Gaaf hoor! Ben heel benieuwd wat jullie er van maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-17 20:43 



 
Profiel   

Leuk! Een update. Hard gewerkt zeg, respect. En sterkte met alles.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-17 21:58 



 
Profiel   

wow dat is nog eens een update! el heel gaaf hoor, ik ben benieuwd hoe het eruit gaat zien straks!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-17 13:28 



 
Profiel   

Ik volg je al 3 topics, en wat ben jij een stoer wijf zeg! :D En wat maken jullie prachtige dingen, heel gaaf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-17 13:34 



 
Profiel   

Hard gewerkt TS! Ik vind het zo cool wat jullie doen!
Mag ik vragen waarom je dat betegelde muurtje bij die verhoging niet tot de verhoging hebt doorgetrokken? Was dit makkelijker/beter? Het is totaal geen commentaar oid hoor, echt puur interesse :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-17 14:17 



 
Profiel   

Vandaag 12 uur werk en regelen er op zitten enorm ver gekomen! Doe morgen een update in beeld. Behalve de vier voor/tijdens foto's

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]


Tegenslag: dak van het huis is klaar voor sloop. Sjeetje dat valt echt zo tegen. Volgende week zal jet totale dak er af gaan er weer op nieuw erop.

Verder de kopse kanten gedaan en klaar.

Knabbelgirl help me even waar precies? Bedoel je in de Wc?

Daar zat de leiding van het water in gemetseld. Dus hebben we laten zitten. Achteraf dom maar keuze qua geld en handigheid geweest. Wat betekend dat nu: er past geen normale wc op omdat de afvoer nu achteraf op 15 hartmaat zit. Dus nu aan het Googlen geslagen.

Mocht je een ander muurtje bedoelen geef dan een gil :D


Laatst bijgewerkt door lrm op 14-10-17 21:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-17 21:15 



 
Profiel   

Jeetje, dat is ook niet een kleine tegenvaller!
Maar gelukkig schiet de schuur al mooi op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-17 21:19 



 
Profiel   

Ja schuur gaat lekker. Daar ook wel wat tegenslagen maar niet onverslaanbaar. Ag we kunnen al niet meer terug. Dus gewoon door en er voor gaan dan maar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-17 21:22 



 
Profiel   

Wat balen van het dak zeg!!
Deze foto bedoel ik, ik had het idee dat het wc was maar misschien ook wel badkamer?
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-17 22:21 



 
Profiel   

Klopt Dat is de uitleg die ik gaf (wc/badkamer)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-17 13:58 



 
Profiel   

Ahh oke! Begrijpelijk inderdaad, dit soort dingetjes zijn geen mega uitgaven waard!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-17 18:39 



 
Profiel   

Wat gaaf...wat een werk. Ik volg...hou hiervan :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-17 19:10 



 
Profiel   

Knabbelgirl: Nee idd en je weet veelal niet wat er achter zit.
Met het idee van de uitgave die nog gaan komen en dat wij er zelf niet blijven wonen moeten in sommige dingen tactische keuzes worden gemaakt. Moeilijk ja, maarja het houd een keer op. We lopen elke dag te ploeteren en het uiteindelijk blijft het een wc :P ik heb nog nooit iemand gehoord, zooo mooie wc. Het is altijd gave tegel :P

Gipsen van onder verdieping check!
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Morgen: boven verdieping af maken. water controleren en er op zetten.
Alles schoonmaken voor stucadoor. Aftimmeren van cv en leiding van keuken nog herstellen.
Dan vloer dicht maken en dan komt de stucadoor!! :D
Jeeej.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-17 21:21 



 
Profiel   

Wauw wat gaaf zeg! Dat jullie dit doen !!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-17 21:41 



 
Profiel   

Je weet nu al dat je er niet blijft wonen?
Ik zou dat persoonlijk zo zonde vinden. Al dat werk en geploeter voor niets :D Maar jullie doen het echt voor de lol!
Wat ik me dan afvraag, is het nog rendabel? Als ik zo lees wat jullie allemaal doen en hoeveel kosten jullie maken... krijg je dat er bij de verkoop wel uit? En dan heb ik het nog niet eens over alle tijd die jullie erin stoppen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-17 05:43 



 
Profiel   

Wij weten precies wat we willen... een boerderijtje. Het is rendabel. Hoeveel dat weet niemand tot het verkocht is. Maar we steken er net wat mee in de zak en daarmee sparen we voor ons eigen boerderijtje. Dat is eigenlijk het idee. :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-17 08:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 34 [ 833 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 34  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen