Jaja daar is project nummer 3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lrm

Berichten: 3392
Geregistreerd: 17-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-18 09:01

Leandros jawel! We wonen er al :D in de schuur momenteel. Het staat ook niet te koop nu. Heb nog geen foto's van het af gemaakt maar die komen er aan.

Ceetje heb je een foto van jullie keuken?

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Re: Jaja daar is project nummer 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 09:51

Irm, prachtig om te zien, jullie verbouwfase.
Ik begrijp uit je verhaal dat jullie de schuur opgeknapt hebben en er nu in wonen.
Huis wordt nog verbouwd, en dan? Weer verkopen? En opzoek naar project 4? Of wat is jullie exacte plan?
Want dit alles kost volgens mij best veel werk, moeite, tijd en geld toch? Of krijg je dat er straks weer met gemak voor terug bij verkoop?

x_spekkie_x

Berichten: 4355
Geregistreerd: 15-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Re: Jaja daar is project nummer 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 09:59

Ik zou de keuken neutraal houden. Houtlook doet het niet altijd goed. Volgens mij is een witte keuken met donker aanrechtblad (graniet look-a-like) het meest neutraal.

Het blijft leuk om te volgen! En ik vind het ook bijzonder dat je zoveel klust en je er blijkbaar al thuis voelt en dan weer gaat verkopen. Maar ieder zijn hobby :D :D

lrm

Berichten: 3392
Geregistreerd: 17-11-08

Re: Jaja daar is project nummer 3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-18 10:29

Ja klopt helemaal revanches! De schuur kun je geen schuur meer noemen, het is gewoon een huisje met een keuken en badkamer. Dus een appartement idee.

Huis wordt nog helemaal verbouwd, dan wordt het uiteindelijk weer verkocht. Of we opzoek gaan naar een project 4 is even de vraag, staan we er beide nog open voor? hebben we er nog zin in? Het kost heel veel tijd, doorzettingsvermogen en geld. Maar dat hopen we er allemaal weer uit te krijgen met wellicht wat winst inderdaad! Het scheelt dat we veel zelf kunnen en dat ook doen, dat zijn de uren die we ook kunnen werken bij een baas of ander bedrijf, dit pakken we alleen als risico en in eigen hand en daar hopen we voor beloond te worden naar verloop van tijd.

Wat je er aan over houd is het risico het is twee keer goed gegaan, of dat nu zo zou zijn dat durf ik absoluut niet te zeggen. Maar die gok kunnen en durven we te nemen. En het mooiste blijft natuurlijk ik kan er altijd zelf blijven wonen.

Spekkie goede tip, zeker om over na te denken!

Ceetje_bokt
Berichten: 5172
Geregistreerd: 01-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 11:53

lrm schreef:
Leandros jawel! We wonen er al :D in de schuur momenteel. Het staat ook niet te koop nu. Heb nog geen foto's van het af gemaakt maar die komen er aan.

Ceetje heb je een foto van jullie keuken?

Jazeker: kastjes Ikea, blad is composiet Belgisch hardsteen gezoet, apparatuur van een keukenzaak.

Afbeelding

Afbeelding

Ik ben erg blij mee, zeker ook met de idioot grote spoelbak, want de pannendragers kan ik nu zonder gedoe in een sopje doen.

lrm

Berichten: 3392
Geregistreerd: 17-11-08

Re: Jaja daar is project nummer 3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-18 12:46

Heel erg Mooi!!

DubbelFun

Berichten: 88712
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Re: Jaja daar is project nummer 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 13:05

En wat een bergruimte :):)

Kimmie

Berichten: 754
Geregistreerd: 12-02-10
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Jaja daar is project nummer 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 13:32

Dat gebruik je dan ook gelijk als voorraad/kelder?

Ceetje_bokt
Berichten: 5172
Geregistreerd: 01-05-07

Re: Jaja daar is project nummer 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 14:12

Die bergruimte is ook echt nodig, want verder hebben we geen bergkasten op de beneden verdieping. Er us zelfs een kast met de stofzuiger. En ach... als je de ruimte hebt, lekker vullen. Het aanrecht (incl. Fornuis) is een meter of zes.

Mer1980

Berichten: 18857
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 14:32

Prachtige keuken hoor! Ceetje. Alleen met mijn 2 kleine kids vind ik wit wel erg spannend :=

Wij hebben dit als keuken antraciet en afgewerkt met steigerhout (oh ja met led verlichting wat in elke kleur van de regenboog kan):

Afbeelding

lovelyfiefy

Berichten: 5106
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Re: Jaja daar is project nummer 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 14:54

Wauw.. Beide keukens vind ik echt heel tof!

Ja en een kookeiland is wel heeel gaaf als je daar de ruimte voor heb!

Ceetje_bokt
Berichten: 5172
Geregistreerd: 01-05-07

Re: Jaja daar is project nummer 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 16:06

Het hoogglans wit is zo makkelijk schoon te maken (ik heb twee honden) gewoon zo’n schoonmaakdoekje van de action met alleen water er langs halen, klaar! Maar jouw keuken mag er ook zijn Mer. (Sorry voor het topic kapen)

Mer1980

Berichten: 18857
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 16:12

Ceetje_bokt schreef:
Het hoogglans wit is zo makkelijk schoon te maken (ik heb twee honden) gewoon zo’n schoonmaakdoekje van de action met alleen water er langs halen, klaar! Maar jouw keuken mag er ook zijn Mer. (Sorry voor het topic kapen)


Oh ja, het is zeker makkelijk schoon te houden, het is in mijn geval alleen jammer dat je het zo verrekte vaak moet doen dan ;) Op zwart / antraciet komt ook vuil, maar dan beperk ik mij tot de wekelijkse sop beurt ipv meerdere keren per dag :D

twinducklin
Berichten: 2339
Geregistreerd: 30-04-02
Woonplaats: Zuid-limburg

Re: Jaja daar is project nummer 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 19:00

Heb al een tijdje meegekeken maar wilde toch op de keuken reageren. Vind zelf de combi met hout heel gaaf. Zou zelf wel voor lichte kastjes kiezen en een donker aanrechtblad. Wij hebben een natuursteen aanrechtblad. Ideaal vind ik het, kunt gewoon de hete pannen erop zetten. Even de verkoopfotos als voorbeeld. Kastjes zijn gebroken wit. Schoonmaken is makkelijk, doe het echt niet dagelijks en dat terwijl ik een peuter heb rondlopen.

Afbeelding
Afbeelding

lrm

Berichten: 3392
Geregistreerd: 17-11-08

Re: Jaja daar is project nummer 3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-18 19:19

Juist leuk hoor ik vind het helemaal niet erg dat mijn topic even gekaapt wordt. :D ik hou van discussies en van decoreren dus dat maakt het alleen maar leuker.

Twin jou keuken is ook erg gaaf. Vind het onderliggend van een wasbak ook altijd Mooi!

Yesterday
Berichten: 2602
Geregistreerd: 16-06-05

Re: Jaja daar is project nummer 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 19:28

Ik volg je topic al vanaf het begin maar nog nooit gereageerd! Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat!

Wat betreft de keuken, wij hebben zelf een redelijk neutrale keuken, hoogglans wit met een grijs blad, bovenkastjes hebben we grijsachtig houtstructuur. Nog nooit spijt van gekregen :)

CKR

Berichten: 972
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Purmerend

Re: Jaja daar is project nummer 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 20:09

Ik volg je topic, al voordat ik zelf een huis kocht en zelf aan het klussen ben. Vind het zo gaaf! Heel tof ook die buitenkant :) ik zou de keuken in je eigen smaak, maar ook nog wat neutraal houden.

lrm

Berichten: 3392
Geregistreerd: 17-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-18 20:17

Daar ben ik weer! Schuur foto's gemaakt. Alleen nog van de bovenverdieping want beneden moet ik nog een deur verven en jullie zijn mijn stok achter de deur dat ik het ga doen.

De Funda foto's:
Afbeelding
Afbeelding

Zelfde plek nu:

Afbeelding
Afbeelding

En de rest van mijn foto's :D



Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hier komen luchtplantjes in
Afbeelding
De oude deur van het huis als decoratie en de kledingkast.
Afbeelding

Suzanne F.

Berichten: 49260
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 20:26

Ik vind alles prachtig, alleen die deur staat daar wel echt heel vreemd vind ik. Echt zo van: we wisten niet wat we met die deur moesten doen dus hebben hem maar daar neergezet.

Relien

Berichten: 2898
Geregistreerd: 28-12-05
Woonplaats: Huis, Stal overal

Re: Jaja daar is project nummer 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 20:30

Ik vind juist die deur zo daar wel wat hebben.. geen idee waarom

Urona447
Berichten: 2810
Geregistreerd: 13-05-07

Re: Jaja daar is project nummer 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 20:34

Haha ik heb wel twee keer moeten kijken waar die deur hoort, ik vind hem ook een beetje raar. Verder erg leuk ingericht!

Leen

Berichten: 4887
Geregistreerd: 04-08-08
Woonplaats: Hasselt, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 20:37

Ik vind de deur ook heel leuk staan! Geeft toch weer zo een twist naar dat het een schuur was vind ik.

Alweer een supermooie inrichting! Hup hup verven die deur want ik denk dat er een hoop al staan te popelen om de benedenverdieping te zien!

SayaJones

Berichten: 11935
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Almere

Re: Jaja daar is project nummer 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 21:00

Och, wil jij ook mijn huis even komen herinrichten?
Ik zou willen dat ik zo'n mooie stijl en zo creatief was als jij, maar helaas. Mijn huis is nog zo kil en helemaal niet knus maar weet niet wat ik er mee moet.

Ben zo jaloers op jouw projecten :') <3

Selina

Berichten: 14322
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 21:08

SayaJones schreef:
Och, wil jij ook mijn huis even komen herinrichten?
Ik zou willen dat ik zo'n mooie stijl en zo creatief was als jij, maar helaas. Mijn huis is nog zo kil en helemaal niet knus maar weet niet wat ik er mee moet.

Ben zo jaloers op jouw projecten :') <3


Haha wilde precies hetzelfde zeggen _O-

@ TS: waar heb je dat kleed vandaan?

MoppieFilou

Berichten: 4956
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: België

Re: Jaja daar is project nummer 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 21:17

Echt zo mooi altijd! <3